Elvittem az autóm szervókormány szivattyú cserére (megint) mert elsőre nem sikerült megfelelően. Igazából most sem sikerült mert a felújított szivattyú nem lett jó.
A szívó oldalon a MAF szenzor utáni cső ami a turbóra megy meg lett bontva. Látszólag minden visszakerült a helyére, ám az autó gázadásra nehezen reagált. Gondoltam mire hazaérek rendbe jön. Másnap reggeli indulás után néhány másodpercnyi alapjárat után leállt a motor. Nem kicsit lettem ideges. Még soha nem csinált ilyet! Valószínű falsot szív valahol.
Még mikor tavasszal kipucoltam a fojtószelep házat és a csöveket láttam, hogy a légtömegmérő után könyökcső el van repedve. Természetesen ez is kincs, mint a balos kilincs, úgyhogy eddig váratott magára a csere, de Marklarnak köszönhetően akadt ez is (+csomó más cucc is) légtömegmérővel együtt, szóval így akciós csomagban cserélve lett. Érezhetően jobb az autó, megszűnt a hidegben lévő erőtlenség.
Továbbá egy ideje világított a check panelen az alacsony olajszint jelző. Ezt is cseréltem, most már jól működik. Elég nehéz volt hozzáférni, épp elfért a villáskulcs a féltengelytől.