Blog >> wintracpro

>> Eseménycarver // Alfa Giulia 2.0 Super 200 // 2019-12-04

A fórumot meg a blogokat olvasva azért látom hogy egy valamirevaló alfás Sottozerot rak fel :) én leszek itt a renitens. Sokat bújtam a (leginkább csak külföldi) gumiteszteket és végül ár és teljesítmény legjobb csillagállását én a Vredestein Wintrac Proban találtam meg.

Fel is kerültek 10 napja és eddig jelesre vizsgáztak. Szárazon meghajtva alig (de egy kicsit azért) érezni hogy jobban kenődik oldara mint a gyári Eagle F1, ez talán a 18"-os guminak is köszönhető. Vizesen óvatosan tesztelgetve a határokat kitünően viselkedik, és az elmúlt napok havazásait (XI ker hegyes részén lakom, még a Hegyalja úton közlekedő (akkor éppen kersztben álló) 8. busz vonalát sem sikerült 9-ig letakarítani a sárgaautónak), a hegyi meredekebb szakaszokon is hiba nélkül abszolválta a Vredestein.

Másnap ugyanaz jegesre fagyva, ha dolgozott is valahol a kipörgésgátló, én nem vettem észre.

Kicsit tartottam tőle hogy nem lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót, voltam már olyan helyzetben korábban amikor a gyereket csak úgy tudtam elvinni suliba hogy kipörgésgátló ki, és pörgő kerekekkel felküzdöttem magam, de az Alfa+Vredestein az első 2 napban mindent simán megoldott...

De MIÉÉÉRT nem lehet kikapcsolni a menetstabilizátort könyörgök!!! Itt a havas parkolók ideje és mi van? Bekanyarodik mindenhol mint a vonat.

Szóljatok ha megyünk Torinóba tüntetni!