Egy kicsit korábban ért ide a Jézuska.
Hozott egy elektromos működtetésű antennát, mert csak egyszerű kézi kihúzhatós volt benne.
Úgy kötöttem be, hogy tettem egy kis kapcsolót a fejegység és az antenna közé, hogy ne tolja ki mindig csak ha rádiót hallgatok.
Újra lett bőrözve a kormány. Nem azért mert nagyon használt volt (100eKm-nél szép is lenne), hanem mert így sokkal jobban néz ki. Új váltószoknya és új kézifék szoknya is jár a kormányhoz, nehogy megsértődjenek. :-)
Annyi idő alatt, ameddig kattogtam a kormányon és a váltógombon, egy komplett Overhaulin évadot leforgatnak, de sebaj, nem hajt a tatár :)
Váltógomb: eléggé kifényesedett már, mondjuk más baja nem volt, azért vágytam a cserére. Végül a páromtól kaptam ajándékba, nem kis tortúra árán, ahogy mesélték (kb három hónapot vártak rá, mire megküldték a fekete bőr-piros varrásos, fa, fém váltógombok után azt amit rendeltek). Mint kiderült, nem volt butaság ez, mert az utolsó gyári váltógombokkal bohóckodtak. Akár másé is lehetett volna ez, és akkor keresgélhettem volna az aftermarketen.. A közbenjárást köszi Gudmannak és Rohodinak.
De ha már, akkor a kormányt is cserélni kellene, mert nagyon elütne a kettő.
Ollahtól jött az alap, Föcköstől az ajánlás (Horvát Peti bőrös), így szép lassan az is elkészült. Először alcantrával akartam behúzni, hogy kényelmes legyen, végül maradtam a teljesen gyári utánzatnál. A textúra és az árnyalat csak 90%-ban azonos a váltógombéval, de pont ugyanolyat lehetetlen találni. A kocsiban úgysem fog látszódni. Lakkot kérésre nem kapott (amennyit használom, kibírja évekig), így egyforma matt minden és egy réteggel vastagabb lett a fogása, mint volt.
A bőröst ajánlom, de csak akkor, ha nagyon ráérsz. Míg máshol egy nap és 20-25K egy kormány, itt két hét és 14K. Ám a minőség kifogástalan.