Mutasd

>> Szerviz2019-06-19

Szép napnak indult, de vontatás lett a vége.
Kocsikáztunk egyet a GTV-vel, majd egyszer gondolt egyet és nem akart beindulni. Forgatta az önindító, de semmi. Szerencsére nem voltunk mesze otthonról, hazamentem a laptopért és az adatkábelért, kiolvastam a hibát. Fordulatszám érzékelő végzetes hiba :-(
Gyors telefon Pisti haveromnak, aki elvontatott a műhelyébe. A főtengely jeladó adta meg magát. Ha már szerviz, akkor cseréljünk olajat is, meg a jobb első-külső féltengely gumiharang is elöregedett, azt is ki kellett cserélni.

km állás: 113.464km

>> Esemény2019-06-01

Kicsit elhúzodott az idei GTV szezonkezdés.
Úgy kezdődött a dolog, hogy volt a motorháztetőn néhány hajszálrepedés. Mivel a fekete kocsin egyből világított a világos színű szórógitt nagyon bántotta a szemem.
Nem akartam javítgatni, ezért jobbnak láttam venni egy jó állapotú mocitetőt. (Aztán ebből végül egy komplett bontani való kocsi lett)
Szóval morotháztető lefest. Ha már festés, akkor pocsoljuk meg az első lökhárítót is.
Kész lett, összerak, polír és itt állunk.
Gyorsan mentem is vele egy gyors karikát a városban.
Megunhatatlan! :-)

km állás:113.408km

 
>> Tuning és extra2019-04-12

A donor GTV-be a belső oszlop takarók szép fekete bőrrel voltak bevonva. Az én kocsimban ezek világosszürke szövettel, amik elég koszosak is voltak. Nem is kellett több. Tetőkárpit, oszloptakarók lebontani, a saját tetőkárpitomat elvittem a kárpitos ismerőshöz, aki újraburkolta. Ezután mindent visszaraktam és kész :-)
Extraként a csomagtartóba és kicseréltem a donorban lelt sötét szövetet az enyémmel. Szerintem sokkal szebb, sportosabb lett a beltér.

 
>> Esemény2019-03-11

Indulás a V6 felé vezető úton.
Az első lépés igen kicsi. Belefaragtam az első lökösömbe a két kis plusz elemet, amiben a V6 és a TS eleje különbözik.
A motorháztetőmet fényzeni kell így megy vele a lökhárító is. Már alig várom hogy kész legyen. :-)

 
>> Esemény2019-03-01

Valami kezdődik.
Sikerült vennem egész jó áron egy bontószökevényt. A lényeg a 3.0 V6 24V Busso. Amint időm (pénz) engedi, elkezdődik a motor felújítása és egyszer majd bekerül a 2.0 helyére.
És nem utolsó sorban szükségem volt egy motorháztetőre, mert az enyémet sajnos javították régebben és itt-ott meg volt repedve rajta a gitt és nem akartam azt javítgatni.

Ugyaitt GTV alkatrészek eladók!!!! :-)

>> Esemény2019-01-01

Végre majdnem teljesen kész lett a GTV garázsa, így el tudtam tenni alukálni egy kicsit.
Tavaly szinte napi használatban volt a kocsi így 6.788km-t sikerült belecsavarni.
Az idén biztosan sokkal kímélőbb üzemmódban fog működni a kocsi, hála az új családtagnak.

Km állás: 113.378km
A tavalyi évben megtett km: 6788km

>> Tuning és extra2018-12-27

Találtam kínai oldalon olyan kilépőfényt, ami megegyezik a gyári világítás foglalatával. Nem kell fúrni, faragni, még a csatlakozó is ugyanolyan. Kb. 2 perc volt a cseréje. Nagyon tetszik :-)

>> Egyéb2018-09-04

Minden nap élmény! Talán ennyivel ki is lehet fejezni mit érzek minden nap. Mivel az idén szinte napi használatban van a kocsi egy kicsivel több km megy bele mint az előző években.
Pozitívan jelentem, hogy hibamentesen teszi a dolgát. Mint mondtam: Minden nap élmény :-)

km állás: 111.131km

 
>> Szerviz2018-07-04

Műszakin szóltak, hogy a jobb oldali talpas cserés lesz. Vettem is egy lengőkart (TRW) és kicseréltük.
Már a kocsi megvétele után nem sokkal észrevettem, hogy a kuplungpedálnál lévő munkahenger tengelye olajos, de mivel volt rendesen kuplung és nem okozott problémát, nem foglalkoztam vele. De most ez is cserélve lett.
És ha már a dokibácsinál volt a kocsi a 8db gyertyát is kicserélte benne.

km állás: 108.884km

>> Esemény2018-04-12

Sikeres műszaki vizsga. 2 év nyugi. Jelezték, hogy a jobb első talpas lassan cserés, úgyhogy amint a "szerelőúr" ráér ki is cseréljük

Km állás: 107.095km