Lebeszéltem Csörivel a lengőkar szilent, illetve a vízhűtő cserét. Ez utóbbi szivárgott, ezt már az előző nyári olajcserekor mondta Attila. Az autó alatt csak 1-1 csepp jelent meg időnként, a tartályból nem volt számottevő a hiány. Mindenesetre ha a futómű miatt úgyis szervízbe mentem, hát beütemeztük a vízhűtő cserét is. A fagyálló ment vissza mert csak egy éves volt, illetve olajcsere se kellett most a kevés km miatt. Ezenkívül a jobb hátsó féket szedte szét és rakta össze mert szorult kicsit.
Futómű beállítással zárult a nap.




11 év és 170.000km után csereéretté vált a vízhűtő. Elvileg alu de mégis zöldül...
Kapott egy új Niessens hűtőt. Ezenkívül kicseréltük a vezérlés burkolatot, felkerült az új (Riderautó) motortérburkolat. Be lett állítva a futómű )összesen 6mm volt benne, ezért ette a gumikat) illetve megnéztük a computert, de szerencsére semmi komoly nem volt benne. Ja és zöldkártya újítás is történt.
Az erő problémának nyoma sincs, nemtudom mi lehetett, mindenesetre jó hogy nem kell cserélni a lambdát.


