Blog >> zöldkártya
A teljes magyarításból már csak egy dolog hiányzott, a zöld kártya. A legegyszerűbb megoldást választva a Topiékhoz mentem. A mérésen természetesen "csont nélkül" átment a Pók. Meg is lepődtem, hogy ennyi évesen is tökéletesen hozza az előírt paramétereket. Tehát csont nélkül megcsináltuk.
Amíg a papírokra vártunk érdekes járgány érkezett egy kis klímatöltésre.
Hazafelé már teljes joggal vettünk részt a magyar utakon.
A lassan 19 éves, 225 ezer km-t futott autó "meglepően jó" formában van. Az idei műszaki vizsga gyakorlatilag gond nélkül lezajlott.
Persze a sötétített ablakok miatt most is picit rá kellett segíteni...
A fékektől tartottam, hogy megint valami nagyobb baja van, mert általában elég erősen kell rálépni, hogy fogjon. De fog rendesen, ez a lényeg. A kéziféken picit igazítottak.
Zöldkártya is meglett, ami most már csak piros plecsni.
Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.
2009.12.10-én műszaki vizsgán esett át az autó. Kapott 2 év műszakit plusz 2 év zöldkártyát is.
Cseréltettem egyúttal:
olajat,
üzemenyagszűrőt,
olajszűrőt,
levegőszűrőt,
egy izzító gyertyát, mert megadta magát,
két első fényszóró izzót - az egyik kiment és állítani is kelett mindkettőn.
Km: 91873
Eladási szándékkal különösen nem esett jól ez a mostani hét... Egy jó ideje elviselhetetlenül nyiszogott a hátulja MEGINT, a tavaly elvégzett qrvanagyszereltetések ellenére. A tavalyi munka dandárja ( G-szemek lent-fent ) 1 évet sem bírtak... Előzmények itt a blogban, már magam sem tudom, hányszor, hol és mennyiért volt beavatkozva már... Most megint cserélve lettek Lenkey-nél. Nincs nyifogás!!!
Vizsgáztunk is, kapott új zöldkártyát, olajat ( Selenia WRD ), szűrőket.
Elfáradtam... :(
A LEGJOBB AJÁNLATÉRT ELADÓ!!!!
Mai napon (1008) elvittem az autót, hogy megcsináltassam az új zöldkártyát. A művelet 7300 jó magyar forintba és kb. fél órámba került Sződligeten, krecsi cartárs segítségével.
[Költségeim: a zk-nál]
Meg volt a műszaki vizsga zöldkártyával. Igazából simán átment. :)))
Amit cserélni kellett előtte az a két hátsó féktárcsa betétekkel együtt.
Átestünk ezen is ismét. Csak a vizsga díjak messze a küszöb érték felett vannak. Ez tiszta rablás. Az első alsó lengőkarok lettek cserélve ismét. A hátsó dobfék rosszalkodott, de semmi komoly baja nincsen. A Hátsó gátlóim viszont határon vannak, de a műszakin még átmentünk. Így megvan a következő project is :)
11 év és 170.000km után csereéretté vált a vízhűtő. Elvileg alu de mégis zöldül...
Kapott egy új Niessens hűtőt. Ezenkívül kicseréltük a vezérlés burkolatot, felkerült az új (Riderautó) motortérburkolat. Be lett állítva a futómű )összesen 6mm volt benne, ezért ette a gumikat) illetve megnéztük a computert, de szerencsére semmi komoly nem volt benne. Ja és zöldkártya újítás is történt.
Az erő problémának nyoma sincs, nemtudom mi lehetett, mindenesetre jó hogy nem kell cserélni a lambdát.
Megvan 2 évre a nyugalom, meg 1 évre a penészespapír.
Vizsgáztató felírta a jegyzőkönyvbe, hogy bal első keréknél olajfolyás látható.Ja, a tegnap éjjeli hidraulika leeresztés nyomai ... :P :D
3
626