A Sprintauto Service-ben beszerelték az új Eibach pro kit rugókat és a Koni STR.T lengéscsillapítókat. Az alkatrészt én vittem, de kellett még hozzá 4 porvédő a lengéscsillapítókhoz, illetve Rado szólt, hogy a felső lengőkarok elég gatyák (a szilentek nyikorgását én is hallottam), úgyhogy azokat is kicserélték.
Beigazolódott a sejtésem, hogy nem a gyári rugók voltak benne, hanem egy Vogtland ültető szett, ami 40 mm-t ültet elöl-hátul. Az új rugókkal (amik 3 centit ültetnek) is láthatóan magasabb lett a kocsi, főleg elöl. Ezt egyáltalán nem bánom, mert állandóan leért mindenhol az eleje. Attól, hogy egy kicsit magasabb lett még most is elég jól néz ki. :)
A fő különbséget persze akkor vettem észre mikor elindultam az autóval és mentem kicsit. Szó szerint ég és föld. Sokkal összeszedettebb az egész, a gátlók pont jó keménységűek. Nem billeg, nem úszkál, fogja az utat és fekszik a kanyarban, mint macska az ágyban. :) Egyszerűen olyan, mintha egy másik autót vezettem volna.
Ja és kicserélték az ABS pumpát az eredeti megjavítottra. Rendesen működik: van ABS, működik a sebesség mérő és km számláló és nincs hibaüzenet. :)
Csináltam egy előtte-utána képet, ami elég béna, de azért látszik a lényeg. És van egy kép a régi rugókról is.
Megjöttek. :) Eibach pro kit rugók és Koni Str.t lengéscsillapítók. Jövő héten kerülnek be, már nagyon nagyon kíváncsi vagyok. :)
Az az igazság, hogy nem tudom milyen rugók vannak benne, mivel azokon nem találtam semmiféle jelölést is sima fekete rugók. Viszont szemre lejjebb van, mint egy sima sport futóműves 156.
Beraktam egy képet a jelenlegi állapotról, hogy lehessen látni majd a különbséget.