Kazes☻2010-07-20 12:53:03 // 1469
Okés, de nem azt írtam, hogy pont ugyanolyan, hanem, hogy számomra olyan, tehát bennem azt az érzést kelti. Hmmm? :)))
Tommi2010-07-20 12:35:26 // 1468
Így van :)
OT? Azért ha megnézel egy régebbi Alfát, ott sem az orrba volt "belevágva" :)
OT? Azért ha megnézel egy régebbi Alfát, ott sem az orrba volt "belevágva" :)
Kazes☻2010-07-20 11:31:44 // 1467
"Elsőkerék-hajtású autóban az Alfáét megközelítő futómű is ritka."
"Az eddig kicsit álmos autó letaglózóan gyorsul, hamar kivégzi az alsó fokozatokat és máris várja, hogy újabb speedmotorost kergessen kétségbeesésbe."
"Szegény bőrruhások, csúnyán kikapnak az Alfától. " - tecccik nagyon! Nem is olyan rövid. :)))
"Az eddig kicsit álmos autó letaglózóan gyorsul, hamar kivégzi az alsó fokozatokat és máris várja, hogy újabb speedmotorost kergessen kétségbeesésbe."
"Szegény bőrruhások, csúnyán kikapnak az Alfától. " - tecccik nagyon! Nem is olyan rövid. :)))
Somez2010-07-20 11:09:35 // 1466
A vezess.hu lehozta a Giulietta 2.0 JTDm tesztet.
Szörényi András rendes csávó és szerintem korrekt lett a cikk is. Sajnos rövid, de minden tesztjük ilyen, ez a divat náluk :-(
Szörényi András rendes csávó és szerintem korrekt lett a cikk is. Sajnos rövid, de minden tesztjük ilyen, ez a divat náluk :-(
Kazes☻2010-07-20 10:52:35 // 1465
Látod azért milyen szép a világ sokszínűsége és, hogy nem vagyunk egyformák, mert nekem meg pont rendkívüli módon tetszetős a Giulietta egésze. :))) Az orra számomra olyan, mintha egy OT-ről épp levették volna a króm lökhárítót. Nagyon dög! Szvsz. :)))
Tommi2010-07-20 01:58:40 // 1464
Egyetértek, az eleje nekem sem tetszik, két dolog miatt:
Egyrészt "elvágták", illetve egyenesen elvezették "messze" a pajzs felett a motorháztető peremét, nem simul rá olyan szépen, mint a korábbiaknál.
A másik maga a pajzs... Ha megnézitek kb bármelyik Alfát az elmúlt X évből, a motorháztető V alakja szépen véget ért a pajzsban és maga a scudetto része volt az egész vonalvezetésnek. Az első szériás 156-nál például a pajzs a motorháztetőhöz volt illesztve, az is nyílt a géptetővel együtt. A Giuliettánál meg olyan érzésem van, hogy fogtak egy fűrészt, vágtak egy lyukat az amúgy "teli" orrba és beleszuszakoltak egy pajzsot, ami ráadásul kisebb, nem tölti ki teljesen a lyukat és fekete "betét" van a szélén körbe. Úgy néz ki, mintha egy számmal kisebb lenne és kissé amolyan "ez van, így sikerült"-nek tűnik az egész.
Mondjuk nálam a csúcs a "mostani" Alfák közül a faceliftes 156-osé, az a pofa nagyon rendben van :)
Egyrészt "elvágták", illetve egyenesen elvezették "messze" a pajzs felett a motorháztető peremét, nem simul rá olyan szépen, mint a korábbiaknál.
A másik maga a pajzs... Ha megnézitek kb bármelyik Alfát az elmúlt X évből, a motorháztető V alakja szépen véget ért a pajzsban és maga a scudetto része volt az egész vonalvezetésnek. Az első szériás 156-nál például a pajzs a motorháztetőhöz volt illesztve, az is nyílt a géptetővel együtt. A Giuliettánál meg olyan érzésem van, hogy fogtak egy fűrészt, vágtak egy lyukat az amúgy "teli" orrba és beleszuszakoltak egy pajzsot, ami ráadásul kisebb, nem tölti ki teljesen a lyukat és fekete "betét" van a szélén körbe. Úgy néz ki, mintha egy számmal kisebb lenne és kissé amolyan "ez van, így sikerült"-nek tűnik az egész.
Mondjuk nálam a csúcs a "mostani" Alfák közül a faceliftes 156-osé, az a pofa nagyon rendben van :)
GEORGE2010-07-20 00:32:30 // 1463
Nem lehet olyan autót alkotni ami mindenkinek 100%-ban tetszik......
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-19 22:56:57 // 1462
Hát egy pözsó cécénél magasabbra tenném, de az orra nálam nem ugrotta meg azt a magasságot sem. Pedig a pözsó se szép a nagy harcsaszájával. Csak annak legalább a fara is rút, összhangban csúnya :-) Ennek a fara nagyon pofás, irtóra tetszik, és nem tudom hogy nem lehetett összehozni hozzá egy szép orrot is. Ennyi a bajom vele. Még mindíg pokémon arcú :-)
Kazes☻2010-07-18 20:56:59 // 1461
Nem látod, hogy hárman?! Eddig! :)))
Piritu - 1.000.0002010-07-18 19:22:13 // 1459
Hárman :-)
Kazes☻2010-07-18 19:16:45 // 1458
Veled már ketten vagyok ezek szerint?! :)))))
Buksi2010-07-18 14:22:43 // 1457
Sztem egyáltalán nem hasonlít rá! :-))
GT Ɨ|ѯ2010-07-18 12:42:55 // 1455
Nem vagy azért 1edül:-)
Kazes☻2010-07-18 12:16:05 // 1454
GEORGE2010-07-16 19:40:07 // 1453
Sajna ez van. Nem értem én sem....
Blade2010-07-16 19:38:25 // 1452
Jó lenne, csak az a baj hogy bmb jel van rajta, és még nagyobb baj, hogy az Alfánál alszanak és megáll az élet a 235Le QV-nál..:( És ráadásul négyhengeresnél..:(((
GEORGE2010-07-16 19:35:55 // 1451
Max veszünk egy ilyet játszóautónak :-)
GEORGE2010-07-16 19:27:19 // 1450
Én inkább a 8C bizonyos hasonlóságait vélem felfedezni, de más márka valahogy eszembe se jutott mikor nézegettem a képeket.....nem lehet, hogy te valahova nagyon-nagyon magasra tetted fel a lécet......:-)
Buksi2010-07-16 19:25:35 // 1449
Sztem inkább gyorsan kellene észbekapni!
Blade2010-07-16 19:12:23 // 1448
Na már itt is van. Lassan ideje lenne észbe kapni a GTA-ák terén...
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-15 16:12:54 // 1447
Hát ahhoz azért játékautó. :-) A lámpái kivételével amúgy egész pofás kis valami. Azon még dolgozhatnának, mert így inkább Opel Tigra/Ford Puma mint pici 8C...
Kazes☻2010-07-15 12:21:18 // 1446
Ez már így is első osztályú lenne, úgy meg nagyon hasonlítana valamire, szvsz. :)))
Kazes☻2010-07-15 12:20:12 // 1445
Igen, a cartárs értette. :) Tehát gondolok itt arra, hogy amikor anno a Lada kilincsét gyártottuk, egy hibás öntés után a selejtet egy laza mozdulattal küldtük vissza a kemencében és kész. Nos, ez a műanyagok esetében azért nem ilyen egyszerű, sokkal bonyolultabb folyamat. :)
GT Ɨ|ѯ2010-07-14 18:54:25 // 1444
tecc(ene):-)
a békalámpákat még laposítva és OK:-)
a békalámpákat még laposítva és OK:-)
Sporter2010-07-14 07:54:53 // 1443
Hát lehet, de látod h a manapság akkor arra van igény, mert nem kis profitot érnek el. Sőt lassan a Dacia húzza a Rönót :D
mesa2010-07-13 22:19:06 // 1442
Igazad van. A félresikerült fröccsöntéseket pedig tovább értékesítik Dacia név alatt :DD
Blade2010-07-13 17:41:29 // 1441
Kazes nyilván arra gondolt, hogy nem újrafeldolgozható..:))
Sporter2010-07-13 17:30:29 // 1440
Ezt honnan veszed h a műanyagok nem újrahasznosíthatóak? A Renault pl. már évek óta csak újrahasznosított műanyagokat használ elég nagy % arányban.
Kazes☻2010-07-13 15:59:29 // 1439
Igazad van. De a fémek drágá(bba)k, az öntőszerszámjaik is drágá(bba)k, míg a műanyagok olcsóbbak, viszont a fémek újrahasznosíthatóak, míg a műanyagok nem igen, ezzel még mindig nem foglalkoznak eleget ill., hogy melyik előállítása a környezetszennyezőbb.
mesa2010-07-13 14:20:54 // 1438
Na, egy ilyet összetákolhatnának a mesteremberek! Igaz, hogy csak VT, de abból a jobbik fajta! Egy ilyen autó méltó módon vinné tovább a GTV/GT vonalat
mesa2010-07-13 14:19:43 // 1437
Nekem igénytelennek tűnik. De te legyél boldog a műanyagfröccsöntő gép eme remekétől :))
Műanyag kilincs, műanyag pedál, mű(anyag) köröm, műfog, mű haj, mű mell, műértőknek! :))
Műanyag kilincs, műanyag pedál, mű(anyag) köröm, műfog, mű haj, mű mell, műértőknek! :))
Kazes☻2010-07-13 11:37:48 // 1436
Giulietta 8C? :))) Nagyon szuper, de akkor már lehetne Giulietta 8CC! :)))
Buksi2010-07-13 09:58:14 // 1435
Sztem nagyon jól néz ki! :-)
Sporter2010-07-13 08:22:12 // 1434
Felőlem lehetne ez az új GT :P
Szabeee2010-07-12 23:48:11 // 1433
nekem is tetszik! lehetne belőle csinálni valamit :)))
Tedi2010-07-12 23:43:31 // 1432
GEORGE2010-07-10 02:17:57 // 1430
Miért is baj, hogy műanyagból van??
Szerintem hamarabb lesz bármi másnak baja, mint annak a kuplungpedálnak.
Szerintem hamarabb lesz bármi másnak baja, mint annak a kuplungpedálnak.
Blade2010-07-10 00:00:16 // 1429
Na még ez is. Nem elég hogy a mostani csúcsmodelljükben is egy igazi inyenc motor dolgozik 306 lóerővel, még jön ez a 350 lóerős hathengeres is. A Giuliettánál meg a 1750TBi-vel hülyéskednek csúcsmodellként, ráadásul kommersz négyhengeressel. A motorpalettába kitűnő ez a TBi, de nem csúcsmodellnek.
Azonnal egy V8-ast a Giulietta elejébe GTA csúcsmodellként!!!
Azonnal egy V8-ast a Giulietta elejébe GTA csúcsmodellként!!!
Tommi2010-07-07 15:06:51 // 1427
Az a pláne az egészben, hogy ezek nem is olaszok voltak :)
Az Alfa Romeo Club Hong Kong tagjai repülővel jöttek és béreltek többtucat Giuliettát, ezek azok :)
Az Alfa Romeo Club Hong Kong tagjai repülővel jöttek és béreltek többtucat Giuliettát, ezek azok :)
Sporter2010-07-07 14:50:10 // 1426
Én sem tudom elmagyarázni a technikai hátterét, de megnyugtatlak szabad szemmel nem látni :))
Gegee2010-07-07 14:39:32 // 1425
Szép volt, de azért kicsit jobban is beálhattak volna. :) De ez jellemző az egész Milano-i közlekedésre.. ott állnak meg ahoil akarnak. Zebra, autóbeálló stb.. Kivágják az elakadásjelzőt és beülnek kávézni, sziesztázni. :) Jó élet... :)
Tommi2010-07-07 13:25:49 // 1424
TarP2010-07-07 13:14:14 // 1423
Kamera mintavételezési idő miatt. "Így magyarázta ki Árpi"... :)
gstup2010-07-07 13:04:40 // 1422
Sziasztok!
http://www.youtube.com/watch?v=YubXQh-CYwY&NR=1&feature=fvwp Ebben a videóban miért villog a nappali menetfény meg a féklámpa menet közben.Ilyet látott már vlki?
http://www.youtube.com/watch?v=YubXQh-CYwY&NR=1&feature=fvwp Ebben a videóban miért villog a nappali menetfény meg a féklámpa menet közben.Ilyet látott már vlki?