sziasztok!
tud valaki valamit esetleg az alábbi 3 1,75 TBi-ről? mindegyik az érdi "Alfa Romeo Shop" kínálatában van, közös nevező, hogy Svájcból érkeztek és 0,5-2 éve ki vannak vonva a forgalomból.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_verde-17992680#sid=1d5e9619-3302-4b57-8bea-768e3b29373b
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_verde_rosso_competizione-18852593#sid=1d5e9619-3302-4b57-8bea-768e3b29373b
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_verde-18034317#sid=1d5e9619-3302-4b57-8bea-768e3b29373b
vagy esetleg, ha valaki tudna egy jó példányt ajánlani, azt sem bánom :)
köszi
jackdonnelly2023-01-08 18:06:22 // 13110
Giuntini2023-01-08 16:35:22 // 13109
Nem tudom, de én mentem hosszú úton vele (1100) km, és tökéletes volt számomra.
Zolibácsi2023-01-08 16:21:32 // 13108
Nekünk a fel bőr-szovet ülés volt sportpack vagy minek nevezték. Tempomat nélkül max 150 km volt amit kibirtam, tempomattal ment 700km is. Nem vagyok magas, de nekem rövid volt az ülőlap.
Sem a 159 sem a GT ülésével nincs gondom(sőt 500x is kényelmesebb csak annak oldal tartása nincs)
Sem a 159 sem a GT ülésével nincs gondom(sőt 500x is kényelmesebb csak annak oldal tartása nincs)
Marcika2023-01-08 12:10:01 // 13107
Mi egyszer elmentünk vele svájcba, jó messzire.
16 óra vezetés után nagyon pozitív volt a hangulatom!
16 óra vezetés után nagyon pozitív volt a hangulatom!
sty2023-01-08 10:39:14 // 13106
Srácok a Giuilettánál milyenek a gyári alap ülések? Sajnos 159 Fl előttinél az alap ülés elég sz@r ,hosszú úton elég derékfájós . Esetleg itt is van valami sportosabb ülésekkel szerelt modell?
mesa2023-01-07 21:52:16 // 13105
Sem M32 sem F40 nincs a 2.0-hoz. C635 van benne.
Az 1.6 többet kajál, (sokkal) kevésbé megy és rosszabb a hangja is. Ha nem QV kell, akkor a 2.0 a legjobb választás. Élmény!
Az 1.6 többet kajál, (sokkal) kevésbé megy és rosszabb a hangja is. Ha nem QV kell, akkor a 2.0 a legjobb választás. Élmény!
TnS2023-01-07 13:47:21 // 13104
Piritu - 1.000.0002023-01-06 19:11:56 // 13103
Nem segít, mert a fedél a hűtővizet/teret zárja le. Ha megreped elmegy a hűtővíz.
berobbantam2023-01-06 18:22:09 // 13102
Szia.
Szerintem nem.De a fedél nyilván 20000 körül van,olyan 80k kilóméterenként illik cserélni.159-nél jó móka.😀.
Szerintem nem.De a fedél nyilván 20000 körül van,olyan 80k kilóméterenként illik cserélni.159-nél jó móka.😀.
sty2023-01-06 13:44:38 // 13101
Gondolom a a 159 2,0jtdm- nél sem az M32- váltó van. Az EGR lefalazás segíthet a gondom?
Bento2023-01-06 12:42:20 // 13100
Giuliettát nem szerelték M32-vel. Az összes motorváltozat jó, az 1.4 Multiairtól szoktak rettegni, a MA modul miatt (szerintem indokolatlanul).
Az 1.6 diesel is jó választás, nálunk a cégben van ilyen motorral szerelt Dobló, valahol 500 000 kilométer felett tart, a turbo, kettőstömegű még gyári.
Ha fontos a menetteljesítmény, akkor teljesen jó választás a 2.0d, az EGR hűtő fedelét, ill. a csomagtérajtó-átvezetőt tudnám felsorolni típushibaként.
Az 1.6 diesel is jó választás, nálunk a cégben van ilyen motorral szerelt Dobló, valahol 500 000 kilométer felett tart, a turbo, kettőstömegű még gyári.
Ha fontos a menetteljesítmény, akkor teljesen jó választás a 2.0d, az EGR hűtő fedelét, ill. a csomagtérajtó-átvezetőt tudnám felsorolni típushibaként.
sty2023-01-06 12:31:28 // 13099
Sziasztok, rég voltam itt mert ugye az FB. Másik 59-es vagy Giuiletta vásárlás elött állok, még képlékeny. Leginkább a 2 literes diselen gondolkodom. Ezzel kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, manuális váltnál honnan lehet tudni hogy az a rettegett M32 vagy az F40-es váltó? Ill. a kisebbik diselek és az 14 benzinesek mennyire megbízhatok?
Marcika2023-01-06 12:05:53 // 13098
Köszönöm nektek!
Most végül kaptam kedvezményt és megvettem a boscht.
Annyira drága, hogy rendesen várom, hogy felszereljem.
Nem tudom eddig mi lehetett.
Most végül kaptam kedvezményt és megvettem a boscht.
Annyira drága, hogy rendesen várom, hogy felszereljem.
Nem tudom eddig mi lehetett.
Forsberg2023-01-05 21:46:26 // 13097
Szia, én most az aliexpressről rendeltem olyan pakkot, amiben mind a három benne volt. Kíváncsi voltam, de nagyon csendesek és jól törölnek. És olcsó is volt.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 21:19:52 // 13096
Marcika2023-01-05 21:00:50 // 13095
Sziasztok!
Ki hol vesz és milyen ablaktörlő lapátot?
Kihullik a hajam már, hogy sosem kapok megfelelő adapterrel.
Előre is köszi!
Ki hol vesz és milyen ablaktörlő lapátot?
Kihullik a hajam már, hogy sosem kapok megfelelő adapterrel.
Előre is köszi!
alfa1562023-01-05 10:15:59 // 13094
Köszi az infót!
Leewyke2023-01-04 09:27:57 // 13093
Sziasztok!
Álló helyzetben erős benzin szag jön be az utastérbe járó motornál. A jelenség mindig csak álló helyzetben, járó motornál jelentkezik. Indulás előtt be szoktam kapcsolni a belső levegő keringetést, így nem jön be a benzin szag, de szeretném minél előbb megoldani a problémát. Szerelőnél is volt már az autó, ők is érezték a szagot, de alaposan átvizsgálva az autót, nem találták meg a hiba okát.
Esetleg találkoztatok már hasonlóval? Van esetleg valamilyen gyári betegsége ami ezt okozhatja? Mit érdemes még egyszer ellenőrizni? (2016, 1.4 120le)
@alfa156
Ugyanez az indulást követő jelenség van nekem is, és korábban a MultiAir-es Mito-m is csinálta. Mindkét esetben a megoldotta a problémát, ha hideg időben 100-as benzint tankoltam.
Álló helyzetben erős benzin szag jön be az utastérbe járó motornál. A jelenség mindig csak álló helyzetben, járó motornál jelentkezik. Indulás előtt be szoktam kapcsolni a belső levegő keringetést, így nem jön be a benzin szag, de szeretném minél előbb megoldani a problémát. Szerelőnél is volt már az autó, ők is érezték a szagot, de alaposan átvizsgálva az autót, nem találták meg a hiba okát.
Esetleg találkoztatok már hasonlóval? Van esetleg valamilyen gyári betegsége ami ezt okozhatja? Mit érdemes még egyszer ellenőrizni? (2016, 1.4 120le)
@alfa156
Ugyanez az indulást követő jelenség van nekem is, és korábban a MultiAir-es Mito-m is csinálta. Mindkét esetben a megoldotta a problémát, ha hideg időben 100-as benzint tankoltam.
Riki2023-01-03 13:03:14 // 13092
Tudnátok valakit ajánlani Giulietta kormány cserére, néztem róla YT videókat , de a légzsák kiszedés miatt nem tűnik egyszerűnek "megszúrni"
Köszi
Köszi
alfa1562022-12-27 14:19:20 // 13091
Mióta ilyen jó idők vannak nincs három hengeres indittás ugy hogy nemtudom mi a f. sz lehet vele hidegben!
pettinke2022-12-20 09:02:53 // 13090
a motor üzemi hőfokához képest a +1 és a -2 ugyanúgy hidegindítás :-)
alfa1562022-12-20 06:37:18 // 13089
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Kiolvasásnál semmi hiba, ma hajnalban indulás munkába +1 fok gond nélkül indult. Julisom csak a hideget nem szereti, valószinű a hideg inditásnál lesz majd valami .
Selmak2022-12-16 13:30:07 // 13088
Nekem a Mito is csinálja, de ez a multiair modultól független jelenség. A hidegüzemi alapjárat vezérlés a hibás. Állítólag volt rá szoftverfrissítés, mert a sima szívó 1.4 FIRE motorokat is érintette.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-16 11:42:45 // 13087
Ez veszélyes állapot barátom, nagyon veszélyes!
Eddig az egyéb hangokat TUDTAD hogy mik, nem zavart, majd kicseréled. Ám mostantól minden kis szirszar zajra ráfülelsz és nem hagy nyugodni, hogy mi lehet, és idegesít majd, szétszeded, összerakod, átprogramozod, szétszeded, megint összerakod XDDD
Eddig az egyéb hangokat TUDTAD hogy mik, nem zavart, majd kicseréled. Ám mostantól minden kis szirszar zajra ráfülelsz és nem hagy nyugodni, hogy mi lehet, és idegesít majd, szétszeded, összerakod, átprogramozod, szétszeded, megint összerakod XDDD
Föckös2022-12-16 11:13:28 // 13086
jajj olyan csendes az autóm, hogy végre a kipufogó duruzsolást hallom.
imádom
imádom
Föckös2022-12-13 14:28:06 // 13085
én így utólag a trafók O gyűrűjével kezdeném, ha ott bejut némi pára, és le tud csapódni, esetleg a gumicső már nem az igazi, akkor megtörténhet, hogy áthúz. Néztem anno a neten hozzá új gumi hüvelyeket, de olyan árban volt, hogy jobb ötletnek tűnt új trafókat venni
alfa1562022-12-13 14:13:51 // 13084
Köszönöm a tippeket, ez egy x akta. Igen telitankoltam két napja, az is lehet. Franc a pofáját Julisomnak, 9 hónapig semmi, hideg bejön párás idő bejön és ő szivat ijeszteget. De imádom akkor is.
forrasr2022-12-13 13:09:35 // 13083
https://www.facebook.com/groups/1860384404196648/permalink/2813518275549918
pettinke2022-12-13 11:19:45 // 13082
minden forrás azt írja, a 6-os Marelli TCT váltó max. 350 Nm-re van méretezve.
a 422 Nm ezen erősen (20%-al) túlmutat.
miért csodálkozol?
a 422 Nm ezen erősen (20%-al) túlmutat.
miért csodálkozol?
Marcika2022-12-13 11:17:04 // 13081
Sziasztok!
Úgy tűnik, hogy a levegővisszakeringtetésemmel gond van, ezért párásodnak az ablakok.
De más állítólapáttal is gond lehet, mert ha pl ablakra fújatok, akkor rendesen fúj, de ha pl két állásba teszem, tehát ablakra is és középső fúvásra is, akkor alig alig fúj.
Meg tudjátok mondani, nagyjából merre találom ezt a két állító motort/lapátot?
Előre is köszi!
Úgy tűnik, hogy a levegővisszakeringtetésemmel gond van, ezért párásodnak az ablakok.
De más állítólapáttal is gond lehet, mert ha pl ablakra fújatok, akkor rendesen fúj, de ha pl két állásba teszem, tehát ablakra is és középső fúvásra is, akkor alig alig fúj.
Meg tudjátok mondani, nagyjából merre találom ezt a két állító motort/lapátot?
Előre is köszi!
Andris2022-12-13 11:15:14 // 13080
Sziasztok!
'2018 Giulietta 2.0jtdm TCT'
Augusztusban volt egy motoroptimalizálása a kocsimnak (202hp és 422nm lett) és egészen novemberig tökéletesen működött a váltó, a kocsi nagyobb részben dynamic módban volt használva. Novembertől 5. fokozatban elkezdett csúszni a váltó és bedobja a váltó hibát és a check enginet. Néztem teszteket más autóknál ugyanilyen váltóval és ott 485nm-el és 215hp-val is tökeletesen működik a váltó. Mondták külföldi csoportba hogy sok a nyomaték a váltónak, bár skeptikus vagyok hogy akkor másoknak több nm-el hogy működhet jól. Esetleg valakinek valami ötlete aki találkozott ezzel a problémával? Előre is köszi a segítséget!
'2018 Giulietta 2.0jtdm TCT'
Augusztusban volt egy motoroptimalizálása a kocsimnak (202hp és 422nm lett) és egészen novemberig tökéletesen működött a váltó, a kocsi nagyobb részben dynamic módban volt használva. Novembertől 5. fokozatban elkezdett csúszni a váltó és bedobja a váltó hibát és a check enginet. Néztem teszteket más autóknál ugyanilyen váltóval és ott 485nm-el és 215hp-val is tökeletesen működik a váltó. Mondták külföldi csoportba hogy sok a nyomaték a váltónak, bár skeptikus vagyok hogy akkor másoknak több nm-el hogy működhet jól. Esetleg valakinek valami ötlete aki találkozott ezzel a problémával? Előre is köszi a segítséget!
Föckös2022-12-13 10:02:36 // 13079
srácok nálam is ez volt a multiairnél
jól becxartam, emlékszem. azt hittem, hogy MA egység hiba.
Megvettem az autót, és rögtön tankoltam, MOLnál. Másnap délután, meleg garázsban elkezdte a három hengerezést.
Aztán sokáig nem. Aztán hidegben, és mindig csak első indításnál.
Aztán feltűnt, hogy párás hidegben.
Közben az eladóval kapcsolatban voltam (ma is vagyok, nagyon segítőkész, jófej Alfisti)
Cseréltem olajat, MA szűrőt, gyertyát
Vagy egy hétig jó volt. Aztán hidegben, párás hidegben csinálta.
Aztán elkezdtem feljegyezni, hogy mikor csinálja.
Csinálta párás hidegben. Száraz hidegben. Aztán ismétlődően ugyanolyan körülmények közt nem csinálta. Aztán igen.
Omw-vel nem, aztán igen. 95össel, 100assal, elefántossal, molossal.
Volt hogy leraktam a kocsit egy parkolóban egy napra. Hideg volt.
Éjjel érkeztem vissza érte, beindítottam, kb 3 percig csinálta.
Aztán vettem egy új trafót!
elkezdtem minden egyes hengerhez betenni, hátha ki tudom deríteni, melyik lehet a ludas. Addigra többen mondták, hogy trafó lesz az, vagy trafó tömítése.
Aztán, természetesen olyan hajnalban csinálta, amikor nem volt időm gyorsan trafónál lehúzni a csatit, hogy kiderítsem.
Aztán csatit törtem a trafónál...
Aztán rendeltem lengyelektől.
Aztán eldurrant az agyam, és vettem még három trafót.
közben kitavaszodott....
:-D
na onnan nem csinálta.
Aztán egyszer 35fok nyár, Budakeszi Molnál tankoltam, olyat ment az autó, mintha mégegyszer megírták volna, nagyon nagyon jól ment!
Durrogott váltásnál, és én csak mosolyogtam.
Aztán másnap reggel, kb 18 fokban újra csinálta.
Aztán többet nem.
Szóval....
A legnagyobb esély a trafó, vagy gyertya, vagy trafo ogyűrű, vagy üzemanyag...
jól becxartam, emlékszem. azt hittem, hogy MA egység hiba.
Megvettem az autót, és rögtön tankoltam, MOLnál. Másnap délután, meleg garázsban elkezdte a három hengerezést.
Aztán sokáig nem. Aztán hidegben, és mindig csak első indításnál.
Aztán feltűnt, hogy párás hidegben.
Közben az eladóval kapcsolatban voltam (ma is vagyok, nagyon segítőkész, jófej Alfisti)
Cseréltem olajat, MA szűrőt, gyertyát
Vagy egy hétig jó volt. Aztán hidegben, párás hidegben csinálta.
Aztán elkezdtem feljegyezni, hogy mikor csinálja.
Csinálta párás hidegben. Száraz hidegben. Aztán ismétlődően ugyanolyan körülmények közt nem csinálta. Aztán igen.
Omw-vel nem, aztán igen. 95össel, 100assal, elefántossal, molossal.
Volt hogy leraktam a kocsit egy parkolóban egy napra. Hideg volt.
Éjjel érkeztem vissza érte, beindítottam, kb 3 percig csinálta.
Aztán vettem egy új trafót!
elkezdtem minden egyes hengerhez betenni, hátha ki tudom deríteni, melyik lehet a ludas. Addigra többen mondták, hogy trafó lesz az, vagy trafó tömítése.
Aztán, természetesen olyan hajnalban csinálta, amikor nem volt időm gyorsan trafónál lehúzni a csatit, hogy kiderítsem.
Aztán csatit törtem a trafónál...
Aztán rendeltem lengyelektől.
Aztán eldurrant az agyam, és vettem még három trafót.
közben kitavaszodott....
:-D
na onnan nem csinálta.
Aztán egyszer 35fok nyár, Budakeszi Molnál tankoltam, olyat ment az autó, mintha mégegyszer megírták volna, nagyon nagyon jól ment!
Durrogott váltásnál, és én csak mosolyogtam.
Aztán másnap reggel, kb 18 fokban újra csinálta.
Aztán többet nem.
Szóval....
A legnagyobb esély a trafó, vagy gyertya, vagy trafo ogyűrű, vagy üzemanyag...
forrasr2022-12-13 09:34:51 // 13078
Víndízelnél is segíteni szokott a dupla izzítás hidegen :D viccet félretéve, azt nem vetted észre,hogy teli tanknál gyakrabban fordul elő? mert akkor kaniszter szellőztetéssel is lehet gond, és akkor ac nehezebben veszi fel az anyagot vákum ellenében.
alfa1562022-12-13 06:09:57 // 13077
Lehet hogy mégis üzemanyaggal függ össze mert ma reggel kipróbáltam hogy ráadtam a gyújtást aztán visszavettem. Majd ismét gyújtás és indítás. Gond nélkül indult. Magyarul az ac pumpa kétszer adagolt benzint. Lehet itt kell körülnéznem? De csak hidegben melegben nem?
alfa1562022-12-12 20:04:00 // 13076
Hát ez az érdekes, igaz pár másodperc és megszünik vagy adok egy kis gázt akkor is azonnal megszünik. Csak engem idegesít!
Kazes☻2022-12-12 17:55:07 // 13075
Ez érdekes... hasonló jelenséget már anno a 145/6 1,6 Ts-eknél is megfigyelhettünk. :)
alfa1562022-12-12 14:20:52 // 13074
Semmi hibakód nincs. Igaz 95 ös van benne de mikor jó idő van akkor is 95 van benne és akkor nem csinálja. Csak ha hidegebb van. Ja és első indittásnál. Ha megyek vele és akár mennyi idő eltelik az inditások közt akkor sose csinálja.
forrasr2022-12-12 14:12:27 // 13073
Szia, Motorhiba jel is társul hozzá? ha igen volt kiolvasva? A 170lóerős változat multiair rendszerű, a mair modul ha elromlik akkor szokott ilyet csinálni amit írsz de ahhoz társul hibajel is.. Multiairre nem jellemző a 95-östől a 3 hengerezés-legalábbis nálam nem csinálta, igaz csak a sapkás időszakban tankoltam 95-öt, békeidőben megy bele a drágább nyál.
Forsberg2022-12-12 13:30:55 // 13072
Szia, sajnos ez a 1.4 sajátossága azt mondják.
Elvileg prémium benzinnel nem csinálja.
Elvileg prémium benzinnel nem csinálja.
alfa1562022-12-12 12:49:38 // 13071
Sziasztok! A következő a problémám , néha mintha három hengerrel indul a Julis. Nem mindíg ill. általában hidegben. Napközben sose és kb. 15-20 másodperc elteltéve gyönyörűen ketyereg. Milyen irányba indúljak ? Januárban vettem akkor is csinálta párszor de bejöttek a jobb idők abba maradt egészen mostanig. Egész idáig semmi nem birja a hideget?
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-08 15:35:08 // 13070
Tényleg az :-) Nem gondoltam, hogy ekkora telitalálat lesz hideg országból autót venni a fázós családomnak :-) Az ePerben hozza az extralisában is hogy "Adopted for cold countries (129)". A dízel PTC fűtése van benne, plusz az ülésfűtés is olyan erős benne, hogy a Giuliában csak ücsörögtünk és néztük, hogy egyáltalán ez működik? :-)
Marcika2022-12-08 12:15:00 // 13069
Szerintem ez valami olaszos lazaság eredménye lehet - nekem is feltűnt már, hogy a lábfűtés az gyenge.
Amikor felfedezünk valami sajátosságot, mindig arra gondolunk az asszonnyal, hogy de legalább szép az autó.
Ha cserélni kéne a fűtéshőcserélőt, akkor viszont felraknám a HAHU-ra.
Amikor felfedezünk valami sajátosságot, mindig arra gondolunk az asszonnyal, hogy de legalább szép az autó.
Ha cserélni kéne a fűtéshőcserélőt, akkor viszont felraknám a HAHU-ra.
DKori2022-12-07 22:31:10 // 13068
Benzinesben PTC?! Wow, na az nagy királyság lehet! :)))
(ezt hiányolom az említett fél-OFF-ból - az eddigi benzineseim után nagyon hangsúlyos a dízel lassabb bemelegedése és ezzel együtt fűtése - de hát az első olasz gazdinak nem kellett bele...)
(ezt hiányolom az említett fél-OFF-ból - az eddigi benzineseim után nagyon hangsúlyos a dízel lassabb bemelegedése és ezzel együtt fűtése - de hát az első olasz gazdinak nem kellett bele...)
DKori2022-12-07 22:15:38 // 13067
Jaj, távol álljon tőlem :) nem hasonlításnak hoztam, csak tapasztalat-megosztásnak az adott problémával kapcsolatban. :)
Geri2022-12-07 20:54:36 // 13066
forrasr2022-12-07 15:16:28 // 13065
Volt akinek radiátor csere oldotta meg ezt a gondot sajnos.
Föckös2022-12-07 14:25:50 // 13064
Hát nekem eléggé fázik ebben a lábam, nem emlékszem, hogy az előzőben ennyire így lett volna. Így felmerült, hogy esetleg nem működnek jól azok a kis motorok, amik azért felelősek, hogy hol jöjjön ki a meleg/a levegő.
Lehet, hogy kiolvasom este, hogy van -e ilyen hibakód.
Közben Ferko barátom is erről panaszkodik egyébként.
Automatán soha nem használtam.
Mindig "csak láb"ra volt állítva, az feltűnt, hogy ekkor is fúj valamennyit a szélvédőre.
Ha alsó és középső állásra teszem, és elzárom a középsőket, akkor jobb...
Lehet, hogy kiolvasom este, hogy van -e ilyen hibakód.
Közben Ferko barátom is erről panaszkodik egyébként.
Automatán soha nem használtam.
Mindig "csak láb"ra volt állítva, az feltűnt, hogy ekkor is fúj valamennyit a szélvédőre.
Ha alsó és középső állásra teszem, és elzárom a középsőket, akkor jobb...
Piritu - 1.000.0002022-12-07 13:44:38 // 13063
Évek múlva bennem is ez maradt meg.
Nyomta lábra a meleget, süvített ahogy kijött a csövön, de meleg az nem lett.
Télen mindig kivettem automatából és középre és alulra irányítottam a levegőt. Csak így lett meleg ha kint mínuszok voltak.
Nyomta lábra a meleget, süvített ahogy kijött a csövön, de meleg az nem lett.
Télen mindig kivettem automatából és középre és alulra irányítottam a levegőt. Csak így lett meleg ha kint mínuszok voltak.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-07 12:22:45 // 13062
Mert nem svéd spec. modellt vettél XD Chili egy konkrét szauna, hidegindítás után kettő másodperccel már pólóban is meleged van XDD
Majd ha már nem lesz gáz, kiköltözünk télire a Giuliettába XD
Majd ha már nem lesz gáz, kiköltözünk télire a Giuliettába XD
Föckös2022-12-07 10:28:30 // 13061
Cromát nem illik hasonlítani a Giuliettához itt.
A Croma például praktikus! :-)
És kijelentem, hogy xarabb lábfűtésű autóm még nem volt!
A Croma például praktikus! :-)
És kijelentem, hogy xarabb lábfűtésű autóm még nem volt!