Ma ismét áldottam a talján tervezőket :(
Nekiálltam EGR-t cserélni a munkás Fiorino 1,3 mJTD-n. Hát még 2 csavar hátra van, igaz csak kb 4 órát dolgoztam a másik 4 csavarral.... Akna fölé nem tudtam állni az alacsony garázsom miatt, így fetrengve, káromkodva zajlik a szerelés..... K@rva nagy a szerelem, hogy még ez sem tántorít el az olasz vasaktól:)
Sajna ide jutott a világ, hogy a rendkvíül nagyon hülyék szintje az amihez minden van mérve, hogy ilyen szépen mondjam. Öcsém Sig Pro stukkerére (kb. 10 éves) rá van gravírozva!!! hogy olvasd el a manualt használat előtt... Maaargit, nóóórmális? :)
Van egy 300.000-et futott Cliom, egygazdás, semmi komoly baja nem volt eddig. Amúgy nem akartam franciát én sem. Néztem több Puntot, tökéletesnek hirdették őket, friss műszaki, stb., aztán volt amin nem is volt műszaki, volt ami rohadt, több sebből vérzett. Ez a Saxo meg egyben volt, jó kiállása van, megy, megáll ha kell, nem tökéletes, de párezer forintból szinte mindent kijavítottam rajta. Árban meg ugyanannyi, mint a Puntok, csak jobb felszereltséggel.
A jövő megmutatja, jól döntöttem-e.
Volt nekem is 1.1 punto 55 lovas. 67000 km el vettem és 227000 nél adtam el m 100 és 200 ezer km nél a hengrrfej tömítés megadta magát. Állítólag típushiba, de ha számitasz rá akkor nem gond. Meg az üzemanyag pumpát kellet cserélni. Más komols gond nem volt vele!
Egy hét múlva ismét megnézem, addigra ígérte az eladó, hogy műszaki vizsgája lesz, és össze lesz rakva. Messzire nem akarok menni autót nézni, mert gyorsan elautóznám a vételár egy jó részét. :) Most maximum 500e a keret, névre írva, stb.