Fórum >> Egyebek >> Pályaautózás

Poló2012-01-01 17:55:06 // 1510
Miért? Sok a veszteség vele?
Ott vannak a Lancer EVO-k, Impreza STi-k, azok is összkerekesek. Igaz valamivel erősebbek, de láttunk már 400 lovas 155 Q4-et is, nem is egyet.
mreni2012-01-01 17:50:49 // 1509
nem feltétlen sorolnám az előnyök közé az összkereket :)
Poló2012-01-01 17:48:30 // 1508
Jól sejtettem, hogy nehezebb a hátulja :)
Esetleg a 156 SW GTA-nak még nehezebb :)

Én elgondolkodnék inkább egy 155 Q4-en (vagy egy Lancia Delta HF Turbo Integrale). Esetleg ha szívót akarok mindenképpen, akkor egy 164 Q4-en. bár az már elég nehéz :-/
Szerintem a 155 Q4 lenne a tökéletes. Kis tuninggal lép akkorát, mint a GTA, viszont 4 kerék :)
mreni2012-01-01 17:28:33 // 1507
156 GTA 64.5-35.5 :)
mreni2012-01-01 17:09:45 // 1506
az enyémnek is hasonló lehet 70-30 környéke :D :D
Poló2012-01-01 17:08:33 // 1505
Majd mindjárt jönnek a dieselesek, hogy 156 2,4 mjet, 72 - 28 % :D
A 147 GTA-nak ilyen szar a súlyeloszlása? :(
Esetleg a 156 GTA-nak jobb lehet valamivel, annak nagyobb a hátulja, mint a 47-nek.
LacUS2012-01-01 16:54:23 // 1504
BÚÉK :)
Egyik se :) Alfa 75 2,0 TS 1118kg 52.6% elől 47.4% hátul :)

A GTnél egy fórumon ha jól emlékszem 63-37 elosztást olvastam.
Blade2012-01-01 16:17:10 // 1503
Újév alkalmából egy "találós kérdés" :))

Melyik típus felelne meg jobb pályaautó (versenyautó) alapnak? / támpont a súlyelosztás /

1. GTV V6, 1415kg, 830kg - 585kg, 59% 41%

2. GTV TS, 1370kg, 740kg - 630kg, 54% 46%

3. 147GTA, 1435kg, 947kg - 488kg, 66% 34%

4. GT ? Erről sajnos nem találtam infót
kalizsoli2011-12-31 21:23:26 // 1502
Beegee mester készítette :-D én csak bitorlom.
Public Enemy2011-12-31 19:20:37 // 1501
Nem kevésbé jó ez a kép!! :-))
kalizsoli2011-12-31 15:33:56 // 1500
Kívánok nektek élményekben gazdag 2012-es pályaszezont! :-DDDD

kalizsoli2011-12-31 15:25:49 // 1499
Nagyon jó kép :-)))
gekki2011-12-31 13:07:26 // 1498
Blade2011-12-31 12:47:31 // 1497
BUÉK,
jövőre itt találkozunk:))
mreni2011-12-26 18:12:25 // 1496
Kellemes Ünnepeket Srácok!

Készülök a szezonra keményen,várom már :))
Public Enemy2011-12-26 18:03:05 // 1495
Kellemes Ünnepeket Kívánok a Pályaautós Szekciónak!!!
Public Enemy2011-12-13 10:39:45 // 1494
Azért még így sem annyira veszélyesen drága...
Én megveszem "elővételben", akkor még -10 %!!
A tíz menetes lesz 45-be és beosztom egész évre...
Ollah2011-12-13 09:58:07 // 1493
2012-es Hungaroring díjak

"Kicsit" drágább lett...
Longman2011-12-05 11:43:31 // 1492
Valaki nem akar AR 155 pályázásra alkalmas autót faragni?
Az alapok megvannak benne, a következő idényre már kész is lehet:
http://alfaamore.hu/adokveszek/30757
Public Enemy2011-11-24 11:37:15 // 1491
Ezek nem férnek be egy Alfa alá...
230/610 a "versenyméret"!! (és ahhoz is WTCC vagy Autodelta szélesítés kell) lásd "Piri" autóját... Szerintem ezek rally-slickek lehetnek...
Ollah2011-11-24 09:13:43 // 1490
Subaru fórumon hirdeti egy srác, ha valakit érdekel:

"Eladó néhány garnitúra slick és vízgumi vegyesen.Van köztük új is de zömmel használt de jó állapotúak.Az összes 18"-os 245/650 230/650 210/650 méretek vegyesen. Dunlop,Yokohama,Pirelli."
Ollah2011-11-24 08:40:20 // 1489
Naszóval 2012. március: S-cup, A-cup vagy 147. Detizdö kveszcsn.
Blade és Zsolt, ha lennétek oly' kedvesek és érdeklődnétek a mikor, mivel, mennyi ideig, mennyiért stb. témakörben, azt megköszönjük! :)
Public Enemy2011-11-18 13:58:50 // 1488
Én is ezt mondanám... :-)))
Ollah2011-11-18 12:46:18 // 1487
No, bejött a frocli. ;P
Bár azt hittem, azzal vágsz vissza első helyen, hogy 1:31.7-et mentél, tehát csak 1s volt közte. :)

Tudom, hogy Te nem mentél el a határokig, írtad is. Nó ofensz, tényleg, csak a szúrka-piszka miatt. Tudod, tél van, valamivel el kell ütni az időt az első nyílt napig. ;)
kalizsoli2011-11-18 12:14:54 // 1486
Csak hogy válaszoljak :-)

Az általad említett fickó tette majdnem tetőre a Suzukit, és nem rajta mulott. Szerencsére egy defektel megúszta. :-)

Nagyon bevállalósan ment, Csuti Laci az első körben megmondta, kihozza a tartalék kocsit, mert ez a "srác" tuti fejreáll :-)))

Szóval így értékeld a teljesítményét. :-D
Ollah2011-11-18 10:53:55 // 1485
Szubárus fórumról a szucuki kupás autókról és napról, csak hogy az utolsó mondattal froclizzalak kicsit:

"Élményszint az tökéletes, teljesítmény az közepes ,de simán megfelelő az idők 4 fokban utcai gagyi gumival nem toyo r888 al, 1.30.6 mentem .
A többiek 2 mp vel minimum lassabbak voltak :D"

:)

A srácnak olyan gépe van, amivel egy laza 2:07-et vagy 2:08-at szaladt Hringen, tehát nem szarral gurigázik.
Ollah2011-11-17 11:16:55 // 1484
Meg kell magyarázni neki, hogy a tapadás nagyon fontos nem csak a megfelelő úttartás és kanyarodás szempontjából, hanem segít a jó féktáv és gyorsulás elérésben is. Tehát minden átalakítás az ő biztonsága érdekében történik.
Szóval melyik futómű lesz alatta? ;DDD
Ollah2011-11-17 11:11:35 // 1483
Szóval enged vadulni, majd egyszer csak alattomosan eldobatja Veled az autót. Jófejség. :)
BeeGee2011-11-17 10:00:25 // 1482
Aham. Nagyon nem piszkálhatom, mert elvileg az asszonyé :)
kalizsoli2011-11-17 09:47:08 // 1481
Azt sokan fejre tették :-) Csuti Laci mesélt néhány esetet. Az euro-ringen szinte minden teszten vagy edzésen előfordul. Most is láttam a hátsó sikánban 2 keréken forduló kocsit, de az nem fordult át "csak" defektes lett. A beépített páylafutóműnek van egy olyan tulajdonsága hogy sokáig semleges, majd nagyon gyorsan történnek a dolgok, nézd meg az utolsó körömet :-)
kalizsoli2011-11-17 09:42:31 // 1480
Kb én is erre gondoltam :-)
Ollah2011-11-17 09:41:59 // 1479
Most olvastam egy pályázós szubarus sráctól, hogy ő majdnem fejre tette a kis tyúkólat. :)))
Ollah2011-11-17 09:41:16 // 1478
Csak kell alá egy összenyomhatatlan futómű meg négy jó gumi. ;)
kalizsoli2011-11-17 09:31:36 // 1477
Jól látod, a kanyarodás az erőssége :-)
kalizsoli2011-11-17 09:30:32 // 1476
100 HP? Azt vezettem, szériában sokkal jobb mint a swift, igazi kis élményautó :-) Gondolom ha kicsit megpiszkálod még jobb lesz :-)
BeeGee2011-11-17 09:23:09 // 1475
Ha a kupás szuzuki ilyet tud, akkor a kis Pandám se lehet rossz szűk pályán, csak most bő 75 kiloval többet nyom :) Jövőre sztem kipróbálom :)
Ollah2011-11-17 09:10:13 // 1474
Újranézve inkább azt mondanám, kanyarban gokart fílingje lehet. Legalábbis van egy-két olyan forduló, ahol a monitor előtt ülve rám jön a szédülés. :)
Ollah2011-11-16 09:13:12 // 1473
Kanyarban tényleg erősnek tűnik, nagyon poén. Viszont szánalmasan gyenge is.
De a hang az mindenért kárpótol. :)))
Ollah2011-11-16 09:01:03 // 1472
Vazz', mint egy koppány kidörgős 601S. Esetleg 353 DeLuxe (vagy hogyisírják). :)
Kókemény. :)

Majd reflektálok a többire is, de egyelőre ennyi jött le. :)
kalizsoli2011-11-15 23:10:09 // 1471
http://www.youtube.com/watch?v=PNwwua65WsY

Egy kis Ízelítő, a második etap elejétől végéig. A dátum nem volt beállítva és sajnos a köridő mérő sem látszik, de azért átjön valami. :-D
Ollah2011-11-15 12:32:31 // 1470
Te mindig is 348-at akartál; a 355 az én hülyeségem. ;P
Elég nagy esélyt látok arra, hogy soha a büdös életben nem lesz Ferrarim. :)
SKrisz2011-11-15 10:46:46 // 1469
"... Vagy venni egy F355-t, oszt élményautózni. És közben qrvára leszarni, ki gyorsabb és ki nem. :))) ..."

Most miva'? Lenyúltad a prodzektemet vaze? :) Bár nem bánom! Ha neked előbb lesz meg a 355, majd egy karikára én is elvihetem? Mer' akko' remélem még idén meglesz a vas neked! :))))
Ollah2011-11-15 08:27:01 // 1468
:)

Majd' 150 kilót kihajigáltak belőle; komoly.
Sokkal jobb a 156 súly/LE aránya.
De ebből is látszik, hogy nem az számít... :)

A gyári fék azért hihető, mert még Koryy mesélte, hogy miután vagy 300 kilót kivágtak a GTV-ből, a gyári fékkel majdnem fejre állt vele 402 m végén. :)
kalizsoli2011-11-14 15:55:04 // 1467
2.26 de a célegyenesbe kiolvasod a népszabit (from Csuti László :-)

890 kg versenyzővel :-)

kormányszervó van, azt mondták, a fék teljesen gyári :-O, még a betét is. Futamonként cserélik, ha kell. A futómű az KW, valami spéci verseny változat, qva kemény, gyakorlatilag nincs rugózás. :-)
Ollah2011-11-14 13:58:05 // 1466
Jóva'. Mondtam, hogy uccse nietzsche rá peták. ;)))

2:26? Bammeg... Viszont ott azért már kap 5 másodpercet a 156-tól. Amivel elmész teszkóba. ;)
Bár attól még nagyon mennek a kis pöcsköszörűk.

Gázreakció? Szervókat gondolom, kib@szták belőle.
Váltó?
Fék gyári? (Vagy csak valami tárcsa+betét?)
Milyen gewinde van alatta pontosan?
Ollah2011-11-14 13:53:52 // 1465
Az új agymenésem (kár, hogy egy büdös petákom sincs... :)), hogy kéne venni egy törött (vagy szimplán olcsó) Brera 3.2 4*4-et, helyretákolni, kipakolni lemezig, berakni alá egy értelmes futóművet, 4 slick, oszt hadd szóljon. Gyönyörű Alfa, ami gyors is. Csak riasztó a gyári 1630kg...
"Sajnos" a GTA súly/LE aránya valószínűleg még mindig jobb lenne, ráadásul a GTA nem veszít annyi teljesítményt a kerekeken. Viszont nemtom, mennyivel kanyarodna jobban egy ilyen "mérgesített" Brera. (Amiket az STi-k meg EVO-k adnak elő, az "botrányos". Gondolom, ez is tudná majd' ugyanazt.)

Vagy venni egy F355-t, oszt élményautózni. És közben qrvára leszarni, ki gyorsabb és ki nem. :)))
kalizsoli2011-11-14 13:52:09 // 1464
Most is szóltam :-)
kalizsoli2011-11-14 13:50:48 // 1463
2.26 körül mennek a Hringen az R888-okkal.
Ollah2011-11-14 13:45:35 // 1462
Legközelebb szólj, ha lesz ilyen, hátha...
Most biztosan nem lett volna rá pénc, de talán tavasszal.

Addig brümmögök a napi használatú stiftben. :)

Azt gondoltam volna, hogy a kupás stifttel gyorsabb leszel, mint a 156-al. A körülményeket figyelembe véve kb. egál a két autó. Kömény.
Kéne venni egy kiherélt stift bódét és bele-cipőkanalazni a "GTA" motort. ;)))
Aszondanánk, hogy ez egy "mító ráccse". :PPP

Anno nézegettem a hahu-t, mikkel lehetne kezdeni a pályázást, és volt ott olyan stift, ami nagyon bejött. Gondolom, ugyanebből az 1.6 125-130LE még viccesebb lehet.

Gondolom, Hringen azért nemigen mennek 2:30-on belül a kis lepkefingok. Vagy igen?
kalizsoli2011-11-14 13:18:49 // 1461
Részletek a blogomban.

Azért remélem nen csak én irogatok ide :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak