Azt a profi nyugalmat azóta is emlegetem, ahogy megfogtad az autót! :)
Bánom, hogy nem gondoltam, hogy videózni kéne egyet, jó felvételek lennének.
Egyébként az a BMW az utolsó vegyes futamban bekerült elém, és ijesztő volt, amit a kanyarokban művelt. A gyors szakaszon előzött meg, a lassú, kanyargós rész előtt. Ott nem tudott ellépni, hála az oktatásodnak és a kis kasztninak, de nézni is rossz volt, ahogy csúszkál és imbolyog előttem a kocsi padkától padkáig..
Egy tocit megérdemelne :)
BeeGee2012-03-12 17:09:10 // 1910
W.2012-03-12 16:55:25 // 1909
Nagyon fasza lett! Egy ilyen megtekintése után kedvet kap az ember! :) Azért jó volt látni, hogy az "utca királyai" (bmw,porsche, mercedes) igen csak le lettek alázva..:)
kalizsoli2012-03-12 16:41:53 // 1908
Célegyenes végén szélárnyékból beszúrt, majd kiszorított, és még sodródott kifelé, az ütközés elkerülése végett kiengedtem a kavicságyba. Szerencsére volt még elég tempó így nyílegyenesen átvágtunk a kavicságyon, a füvön meg vissza a pályára. Karc nélkül megúsztuk. De volt ezt követően egy piruett 160-nál egy gyors kanyarban, olyan, mint a Tied a Hringen. Elment a feneke. Nekem szerencsére sikerült megfogni, vagy 40 métert csúsztunk kilincsel előre. BeeGee-vel most mindent rázós helyzetet kipróbáltunk. de mentünk így is 2.42-t :-)
Ollah2012-03-12 16:25:54 // 1907
Ezen még dolgoznom kell. :)
Zsolt
Kavicsot fogtál??? Húzni kellett? Nem sérült meg komolyan az autó?
Zsolt
Kavicsot fogtál??? Húzni kellett? Nem sérült meg komolyan az autó?
kalizsoli2012-03-12 16:16:27 // 1905
A végén az a régi M5 küldötti engem a kavicságyba :-(
kalizsoli2012-03-12 16:06:54 // 1904
Asszem a Camarro is 2.41-en belül ment. Akkor én lettem az ötödik 2.41.777-tel. :-)
De a harmadik futamig én voltam az abszolult 3., csak a végén én már utast vittem. Mondjuk így utassal is mentünk 2.42.xxx :-O
De a harmadik futamig én voltam az abszolult 3., csak a végén én már utast vittem. Mondjuk így utassal is mentünk 2.42.xxx :-O
Blade2012-03-12 13:05:14 // 1903
Összefoglaló videó, pár részlet a pályanapból:)
Blade2012-03-12 12:49:22 // 1902
Ollah2012-03-12 12:28:33 // 1901
"Tudod, GTA az GTA :)))"
[leborulós_szmájli]
;)
[leborulós_szmájli]
;)
Blade2012-03-12 11:43:17 // 1900
Az A048-ak vannak meg még, ez volt a negyedik pályanapjuk:)
Tudod, GTA az GTA :)))
Tudod, GTA az GTA :)))
Ollah2012-03-12 11:30:14 // 1899
:)
Milyen gumival mentél?
Grats az abszolút 2. időhöz; nem semmi egy szar Alfától. ;)))
Milyen gumival mentél?
Grats az abszolút 2. időhöz; nem semmi egy szar Alfától. ;)))
Blade2012-03-12 11:07:02 // 1898
Az az STi 2.36.594-et ment, az volt az aznapi legjobb idő. Utána jöttem én a 2.40.110-el, ez a második legjobb idő aznap, a harmadik meg Gönczi lett 2.40.531-el :))
A Camaro azt nem tudom pontosan, de vagy 2.40 vagy 2.41-es időt ment:)
A Camaro azt nem tudom pontosan, de vagy 2.40 vagy 2.41-es időt ment:)
Blade2012-03-12 10:59:18 // 1897
Meg, egy F430Scuderianak, talán még több is:)))
Ott 185:))
Ott 185:))
Kazes☻2012-03-12 10:55:16 // 1896
Most már aztán jól kiokosítottatok, Thx! :)))
És a többi magyar pálya? Velük mi a helyzet? :)
És a többi magyar pálya? Velük mi a helyzet? :)
Ollah2012-03-12 10:54:49 // 1895
Az Hringen is megvan, nem? ;)
Ollah2012-03-12 10:54:29 // 1894
Ti nem az új Yokokkal támadtatok?
kalizsoli2012-03-12 10:03:38 // 1893
Egy szlovák STI slicken ment 2.36.xxx-ot majd Blade megírja pontosan. Magyarok közül talán Gönczi Zsolt ment az evo6-tal slicken 2.40 alá.
A három futamból két abszolult 3. és egy abszolult 2. időt futottunk. Ráadásul akik elöttünk végeztek mind slickel mentek. ( a Camaro-t nem tudom) :-))
A három futamból két abszolult 3. és egy abszolult 2. időt futottunk. Ráadásul akik elöttünk végeztek mind slickel mentek. ( a Camaro-t nem tudom) :-))
kalizsoli2012-03-12 09:38:47 // 1892
A második futamban, arra én is emlékszem :-) Zseniális volt!
Blade2012-03-12 09:20:25 // 1891
Célegyenes végén ~220-ról kellett fékezni:)))
Ollah2012-03-12 08:51:17 // 1890
Olvasom, hogy jó volt. Meg elég frankó az a tiszta köröd; ott látszik, milyen széles és gyors pálya.
Legközelebb mindenképpen igyekszem menni, ha más nem szurkolóként. ;)
Legközelebb mindenképpen igyekszem menni, ha más nem szurkolóként. ;)
Ollah2012-03-12 08:49:41 // 1889
Köszi az írást, meg a baromi jó képeket. A ktercbe zárt GTA a legjobb. Meg amikor csak az orra látszik. Meg a sisakos arcok. Alig imsertem fel a csapatot. :)))
Trélerről lejött a hófehér szépség?
Többiek miket mentek?
Nem-Alfások miket mentek?
Ezzel is összehasonlíthatóak az idők. :)
Trélerről lejött a hófehér szépség?
Többiek miket mentek?
Nem-Alfások miket mentek?
Ezzel is összehasonlíthatóak az idők. :)
Blade2012-03-12 08:39:09 // 1887
Wazze, nem tudod milyen napot hagytál ki!
Jönnöd kellett volna!:)
Jönnöd kellett volna!:)
Blade2012-03-12 08:38:18 // 1886
Ez pont az:)
Amúgy hatalmas volt amikor együtt mentünk határon több körön át, tiszta WTCC volt:)) Ja amit nem is mondtam, néztem az időket, és akkor köztünk csak tized eltérések voltak ide-oda a köreinkben, és volt egy kör is, amikor csak 22 ezred!!:))
Amúgy hatalmas volt amikor együtt mentünk határon több körön át, tiszta WTCC volt:)) Ja amit nem is mondtam, néztem az időket, és akkor köztünk csak tized eltérések voltak ide-oda a köreinkben, és volt egy kör is, amikor csak 22 ezred!!:))
Ollah2012-03-12 08:37:30 // 1885
De hülyén néztek ki sisakban! :DDD
Blade2012-03-12 08:35:40 // 1884
Nem, csak tiszta kör volt:)
Én mondtam már neked sokszor hogy gyere, nem fogod megbánni:))
Én mondtam már neked sokszor hogy gyere, nem fogod megbánni:))
kalizsoli2012-03-12 08:17:51 // 1883
Szia Blade! Ez a 2.40.xxx kör volt? Azt szívesen megnézném. Néztem az íveket, majdnem pont ugyan így raktam én is össze :-)
W.2012-03-12 06:31:48 // 1882
Egyedül voltál a körön? Jó pályának néz ki! Lehet hogy legközelebb engedek a kisértésnek... :))
Csöri2012-03-11 22:24:31 // 1880
A box és az időmérés is profi. Ilyt itthon nem kínálnak a nyílt napokon.
BeeGee2012-03-11 21:40:45 // 1879
Jol osszefoglaltak a tobbiek :)
Meg annyi, hogy HRingen nincs idomeres, a szlovakoknal profi transzpandert kapsz.
Illetve, lehet boxot berelni barati aron ami jol tud jonni.
A szemelyzeten nem azt ereztem, mint hringen: fizess es menj, hanem azt hogy ertunk vannak. Sokkal szigorubbak a biztonsagi eloirasok, cserebe profibb a mentes.
Egy profi europai palya okos marketinggel es perspektivaval, szemben a hring tudatos onleepitesevel. A 3x-os aremelesukon a mai napig nem tudok atlepni..
Meg annyi, hogy HRingen nincs idomeres, a szlovakoknal profi transzpandert kapsz.
Illetve, lehet boxot berelni barati aron ami jol tud jonni.
A szemelyzeten nem azt ereztem, mint hringen: fizess es menj, hanem azt hogy ertunk vannak. Sokkal szigorubbak a biztonsagi eloirasok, cserebe profibb a mentes.
Egy profi europai palya okos marketinggel es perspektivaval, szemben a hring tudatos onleepitesevel. A 3x-os aremelesukon a mai napig nem tudok atlepni..
Csöri2012-03-11 21:10:19 // 1878
Sokkal jobb az ár-értékanyány.
A ringen idén nagyon elszálltak a nyílt napok árai. Egy 5*20 perces bérlet ára 30 ezer forint lett. A szlovákoknál ez megvalósítható 60 €-ból. A pályájuk viszont másfélszer hosszabb mint a miénk.
Az autót talán nem annyira fogyasztja ( az ilyen körülmények eszik az autót ) viszont nekem a sok jobbos kanyar a bal gumim oldalát kicsit megcsípte.
A ringen idén nagyon elszálltak a nyílt napok árai. Egy 5*20 perces bérlet ára 30 ezer forint lett. A szlovákoknál ez megvalósítható 60 €-ból. A pályájuk viszont másfélszer hosszabb mint a miénk.
Az autót talán nem annyira fogyasztja ( az ilyen körülmények eszik az autót ) viszont nekem a sok jobbos kanyar a bal gumim oldalát kicsit megcsípte.
Kazes☻2012-03-11 17:33:37 // 1877
Thx! Így már értem. :) És a többi magyar pálya? Velük mi a helyzet?
Bilux2012-03-11 16:59:40 // 1876
Ezt szépen összefoglaltad, ez így van!
kalizsoli2012-03-11 16:40:30 // 1875
A Hring sokkal jobban gyilkolja az autót, féket, motort, kisebb a tempó, keskenyebb a pálya nehezebb jó ritmust autózni. Több meló kevesebb élvezet. :-) Továbbá, drágább, rosszabb az infrastruktúra és kiszolgálás. Nem utolsó sorban, a Slovakia Ringen mindenki nagyon kedves volt akár magyar akár más nemzetiségű volt. Szóval profibb és ember közelibb a Szlovákok pályája, amellett, hogy nem kell egy vagyont elkölteni egy kis szórakozásért.
Kazes☻2012-03-11 16:13:33 // 1874
"HRingre többet nem teszem be a lábam, kerekem" - ezt a nem bennfentesek számára (is) kérhetném, hogy kifejtsd?! :)
BeeGee2012-03-11 15:52:51 // 1873
Egy kis viszonyítás a köridőkhöz :)
Két dolog reszpekt
1) az amorés srácok megütik a profi túraautó belépőszintű idejét (utcai autókkal)
2) az Alfák vannak itt is elől
+1) legjobb idő: 2:15.711 :o
Most, hogy megismertem ezt a pályát, biztos vagyok benne, hogy HRingre többet nem teszem be a lábam, kerekem. Pláne, amit omm mesélt róla..
Ide még a GTV-t is szívesen kivinném, mert nem sok kárt tud tenni benne.
Két dolog reszpekt
1) az amorés srácok megütik a profi túraautó belépőszintű idejét (utcai autókkal)
2) az Alfák vannak itt is elől
+1) legjobb idő: 2:15.711 :o
Most, hogy megismertem ezt a pályát, biztos vagyok benne, hogy HRingre többet nem teszem be a lábam, kerekem. Pláne, amit omm mesélt róla..
Ide még a GTV-t is szívesen kivinném, mert nem sok kárt tud tenni benne.
szasza9112012-03-11 12:09:39 // 1872
Szép nyugodtan mi is hazaértünk. Az élmény óriási volt, az eredményesség kevésbe, de nem csüggedünk. A technikán igazítunk, próbálom megtanulni a leckéket és jövünk újra.
Blade2012-03-11 11:14:17 // 1871
W.2012-03-11 07:27:27 // 1870
Remélhetőleg ennek szentelnek egy terjedelmes hozsannát a TC-on! :))
Gondolom harapdálják az ujjukat, amikor az Alfákat kell dicsőíteni..:))
Gondolom harapdálják az ujjukat, amikor az Alfákat kell dicsőíteni..:))
Blade2012-03-10 23:55:55 // 1869
Beszámoló majd holnap:))
Blade2012-03-10 23:55:26 // 1868
Mi is hazaértünk, felejthetetlen nap volt, és a videók is jók lettek:))
2.40.110 ...! :)))))
2.40.110 ...! :)))))
Csöri2012-03-10 23:03:17 // 1867
Jó kis napot tudhatunk magunk mögött. Alfás különítményünk nem okozott csalódást mindenki bekerült a top 10-be.:-)
Folytatás ősszel ugyanitt.:-)
Folytatás ősszel ugyanitt.:-)
BeeGee2012-03-10 22:15:37 // 1866
Csak azért is megírom még most az élménybeszámolót .)
Röviden: Kurvajó nap volt!
Kicsit hosszabban:
A pálya nagyon finom. Gyorsabb, mint a HRing, de szinte gyógyítja az autókat, annyira nem veszi igénybe a gépeket. A beton tapad, de tiszta, minden sarka tökéletes kidolgozású (értsd gyeptől a kavicságyon át a rázókőig). Az árak barátiak voltak (kétfogásos ebéd menüben 5,5 juró), a személyzet kedves.
Van gyors kanyar, van lassú kanyar, van technikás kanyar és egy izgalmas huppanó, ami után kicsi féktáv (~100 m) és éles jobbos. A kicsivel én 150-160 körül voltam a huppanón, a V6osok némileg nagyobb tempón, izgultam is sokáig rajta :)
Kalizsoli remek elméleti oktatást adott nekem, (köszi még egyszer), aztán gyakorlatban is bemutatta, pár extra mellett (hogyan fogjuk meg 150-160nál a derékszögben csúszó autót) hála egy barom béemvésnek..
Az Offos rész: a Panda iszonyat jól viselkedett. Egyenesekben nem emberes, de kanyarokban sok magasabb presztízsű autót fogtam, vagy hagytam el. Féktávban én voltam a gyenge pont, simán bírta volna a még keményebb féktávokat, egyáltalán nem fáradt. A szar GY F1 gumiktól féltem, de végül kellemeset csalódtam bennük. Megkockáztatom, hogy a kis pandesz jobban adja a pályanapi élményt, mint a GTV, még ha tök más kategória is.
Legjobb időm: 3.07.187 amivel tök elégedett vagyok :) Ha meg azt nézem, hogy ez a pálya az izmos autóknak kedves, mert sok egyenes van benne, kifejezetten nagyon elégedett vagyok (Vmax a célegyenes végén 170 körül)
Azt csiripelték a madarak, hogy lesz még ilyen alkalom! Ollah, legközelebb gondold meg kétszer, mert ez a csapat tuti ott lesz :)
Röviden: Kurvajó nap volt!
Kicsit hosszabban:
A pálya nagyon finom. Gyorsabb, mint a HRing, de szinte gyógyítja az autókat, annyira nem veszi igénybe a gépeket. A beton tapad, de tiszta, minden sarka tökéletes kidolgozású (értsd gyeptől a kavicságyon át a rázókőig). Az árak barátiak voltak (kétfogásos ebéd menüben 5,5 juró), a személyzet kedves.
Van gyors kanyar, van lassú kanyar, van technikás kanyar és egy izgalmas huppanó, ami után kicsi féktáv (~100 m) és éles jobbos. A kicsivel én 150-160 körül voltam a huppanón, a V6osok némileg nagyobb tempón, izgultam is sokáig rajta :)
Kalizsoli remek elméleti oktatást adott nekem, (köszi még egyszer), aztán gyakorlatban is bemutatta, pár extra mellett (hogyan fogjuk meg 150-160nál a derékszögben csúszó autót) hála egy barom béemvésnek..
Az Offos rész: a Panda iszonyat jól viselkedett. Egyenesekben nem emberes, de kanyarokban sok magasabb presztízsű autót fogtam, vagy hagytam el. Féktávban én voltam a gyenge pont, simán bírta volna a még keményebb féktávokat, egyáltalán nem fáradt. A szar GY F1 gumiktól féltem, de végül kellemeset csalódtam bennük. Megkockáztatom, hogy a kis pandesz jobban adja a pályanapi élményt, mint a GTV, még ha tök más kategória is.
Legjobb időm: 3.07.187 amivel tök elégedett vagyok :) Ha meg azt nézem, hogy ez a pálya az izmos autóknak kedves, mert sok egyenes van benne, kifejezetten nagyon elégedett vagyok (Vmax a célegyenes végén 170 körül)
Azt csiripelték a madarak, hogy lesz még ilyen alkalom! Ollah, legközelebb gondold meg kétszer, mert ez a csapat tuti ott lesz :)
Bilux2012-03-10 18:41:50 // 1865
Bilux2012-03-10 18:12:42 // 1864
Egyébként nagyon igényes jó hely ez a szlovákia ring.
Nézőként is jó volt részt venni. Családi SW-t nem kínoztam volna meg, de legközelebb pár karikát megyek én is szerintem. :)
Nézőként is jó volt részt venni. Családi SW-t nem kínoztam volna meg, de legközelebb pár karikát megyek én is szerintem. :)
Bilux2012-03-10 18:05:21 // 1863
Bilux2012-03-10 17:45:01 // 1862
Bilux2012-03-10 16:57:40 // 1861