pb_2012-11-17 17:59:01 // 78521
Jah, csak az Melő nem megy alá, főleg ha bent van még az ültetés is.))
VinceP4 (Il capitano)2012-11-17 15:21:16 // 78520
Mert az 175/50-es gunival nagyon jó. :-) Lép vele a kocsi. :-)
pb_2012-11-15 21:24:00 // 78519
Ha jól rémlik Dekka úrnak volt ilyen, vagy ilyesmi.
Bendzsi332012-11-15 21:11:48 // 78517
Pontosabban, nem rossz, csak nem tudom elképzelni a 33 alatt :)
Bendzsi332012-11-15 21:10:59 // 78516
Nem tetsziik :D Most nagyon rá álltam a ronalra :)
alfaszikszó2012-11-15 15:27:15 // 78515
Még nem nyúltam a karbikhoz.A rá szánt pénzt elvitte a hűtő ugyan is megadta magár,de sikerült beszereznem egy jó állapotú gyári darabot.Kapott a kicsike új kilincset mivel 2 sikerült letörnünk valamint egy hátsó szárnytat.A karbikra most már gyűjtögetnem kell,de hamarosan fel lesz újítva és akkor jöhet a beállítás.Sikerült találnom a környékünkön egy motor fant aki karbik szinkronizálásával foglalkozik.
TDI752012-11-15 12:20:59 // 78514
Sagííjetek! Léccike.
Kéne intézni nekem egy külföldi eladásos forgalomból való kivonást, vagy valahogy egy végleges kivonást. Vagy egy bontási papírt.
Kéne intézni nekem egy külföldi eladásos forgalomból való kivonást, vagy valahogy egy végleges kivonást. Vagy egy bontási papírt.
pb_2012-11-15 00:00:35 // 78512
Jah, és a csavaroknál nem mind1, hogy melyik.
pb_2012-11-14 23:59:44 // 78511
Jól Mléxel 10es csavarok, de Clxerű leszedni a hűtőről is a csövet. Azért 1 kopott motornál nem ki művéxet beállítani, főleg ha teljesen mást tudnak a hengerek.
Bendzsi332012-11-14 21:15:26 // 78510
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ladara_fullos_kerek
Miéért? Miért pont 13"?
Miéért? Miért pont 13"?
Gábor332012-11-14 20:12:18 // 78509
Hali! A motorblokk alján mindkét oldalon találsz leeresztö csavart. Ha jol emlékszem,akkor 17-es krovával meglazitod,kiveszed és lefolyik a viz. Könnyen megtalálod,mert van a csavarfej alatt réz vagy aluminium alátét tömitésnek. Ebböl érdemes ujat venni,mert filléres tétel és bosszanto ha szivárog a régivel. Szinkront nézted már? Én azért nem irtam konkrét vákuum értéket,mert az motorfüggö erösen. nyilván egy kopott motor kevesebbet tud csak produkálni. Lényeg,hogy mind a négy mutato egyforma értéken legyen és egyszerre mozduljanak. Nekem anno még a gyári motor a maga 6-6,5 bár kompressziojával is ment kb 1,5-évet és beállithato volt. Persze olajat szerette és gyenge is volt.
AlfaT@ky2012-11-14 19:59:11 // 78508
Fájó szível! :(
De nem minden áron ! az elmúlt egy évben költöttem csak rá 300e FT
Ha Nem megy el akkor meg lesz tartva hobbi autónak !
Esztétikai hibái vannak még :(
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/33/alfa_romeo_33_1.5_i.e.-6344922
De nem minden áron ! az elmúlt egy évben költöttem csak rá 300e FT
Ha Nem megy el akkor meg lesz tartva hobbi autónak !
Esztétikai hibái vannak még :(
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/33/alfa_romeo_33_1.5_i.e.-6344922
Gyula822012-11-14 16:29:55 // 78507
Sztem csak a hűtő alján. (legalább is a dízelnél úgyvan)
alfaszikszó2012-11-14 11:21:58 // 78506
Sziasztok cartársak!
Hogyan lehet a motror blokkból le engedni a vizet?
Köszi
Hogyan lehet a motror blokkból le engedni a vizet?
Köszi
TDI752012-11-14 05:55:33 // 78505
Ha találtál valahol többet kérlek szólj nekem is.
Bendzsi332012-11-13 21:37:24 // 78503
Az alap, csak gondoltam hátha valaki otthon kerülgeti :D
pb_2012-11-13 21:18:12 // 78502
Sztem yobban yársz, ha magad keresel.)
Bendzsi332012-11-13 16:46:14 // 78501
Azért ha valaki belebotlik jelezze nyugodtan! :)
pb_2012-11-12 23:53:30 // 78500
Jaja békebeli technokollal.))) Lehetni lehet, csak kérdés az állapot, főleg az indexnél, + hátul.
pb_2012-11-12 23:51:15 // 78499
Be kell készíteni a nyugtatót.D
pb_2012-11-12 23:50:28 // 78498
A folyamatról? -0,1 . -0,2 bar között, motortól függően.
Bendzsi332012-11-12 19:59:51 // 78497
A csíklámpás 33asokra patental, vagy csak ragasztva vannak az ajtón a díszlécek? Esetlegesen lehet még szert tenni ilyesmire valamerre? :)
alfaszikszó2012-11-09 22:20:59 // 78496
Köszönöm mindenkinek a hasznos tnácsokat
Ferke2012-11-09 21:20:00 // 78495
Az se árt:) Punto-n most szedtem ki, már nem először, de még mindig eléggé anyázok ilyenkor:)
Gábor332012-11-09 20:34:00 // 78494
Hali! Akkor 2-4mm-el lehet nagyobb venturit csináltatni. Persze ez erösen motorfüggö is,hogy az adott motor milyen állapotban van. Ha lecseréled a karbikat 40-re az sokat dob az 1,5 motoron. csak akkor kell szivocsonkot is cserélned,mert a 40-es karbikhoz nagyobb szivocsonk kell. Bontoban találni még mindenböl. Szinkron állitásnál a lényeg,hogy mind a négy vákuum ponton egyforma legyen a vákuum és hogy gázadáskor egyszere induljanak meg a mutatok a vákuum mérö orákon. Gázelvételkor pedig egyformán jöjjenek vissza alaphelyzetbe. Csinálni is tudsz szinkrontesztert,de mire mindent megveszel az is közel 30.000Ft. Ennyiért meg ujat kapni. Vagy esetleg nézzél használtat a neten. Szinkron állitással kapsz képet a motor állapotárol,mert a vákuum értékek árulkodnak a kopásrol. Remélem könnyen össze tudod hozni. azért irtam amit PB is emlitett,hogy érdemes elötte felujitani és kitakaritani a karbikat,mert ha valami kicsit is nem jol müxik,akkor a hülyeséghez állitod és sosem lesz jo. Szerintem innen is ered a "szar a karburátor" szlogen. Nekem eddig ez a modszer bejött,mostani motor 1,5-éve tökéletesen müködik az elsö beállitással. Ha segitség kell,akkor szivesen adunk tanácsot-tippeket.
alfaszikszó2012-11-09 19:59:48 // 78493
36-os karbik vannak
alfaszikszó2012-11-09 19:58:56 // 78492
Tudsz küldeni róla egy leírást?
Az értéknek menyinek kell lennie ha mérek?
Az értéknek menyinek kell lennie ha mérek?
Gábor332012-11-09 17:40:24 // 78491
Üdv! Persze,simán megoldja egy esztergályos. A venturi tulajdonképpen egy szükitö csö,ami a levegö áramlás sebességét változtatja. Azért arra figyelj,hogy a felsö része(karbi fedél alatti) legyen rádiuszos,kicsit ives,mint a gyári. Ha a venturi csö méretét növeled,akkor magas fordulaton jobban fog menni,viszont alacsonyon kissé gyengébb lesz. Én a gyáriakbol csináltam nagyobbakat(van pár karbim polcon) a 28 bol lett 30,a 30-asbol meg 32,a 32-böl meg 34-es. csináltam egy garnitura 36-t is,de az már sok szerintem,alul nagyon gyenge vele. Veszel huzott aluminiumot és abbol megoldhato vagy készen is rendelhetö. Milyen karbik vannak most fent? Méretileg 36 vagy 40? Aztán lehet még fokozni a dolgot direkt szürökkel,tütékkel(szivo tölcsér karbitorkok tetejére) stb. De sokat tudsz variálni a fuvokákkal is,teljesen egyedileg be tudod löni a motorhoz. Egyébként uj fuvokák is rendelhetök 0,05mm-es lépcsökben. szoval sok türelemmel és probálgatással szinte tökéletesre tudod állitani. És a teligáznál szépen ordit egészen max fordulatig. Persze ha minden napi használatrol van szo,akkor muszály kompromisszumot kötni az ésszerü fogyasztás és a dinamika között.
pb_2012-11-09 14:17:11 // 78490
Lméletileg Lég csak +emelni. De az nem 1xű.)
pb_2012-11-09 14:15:23 // 78489
pb_2012-11-09 14:08:23 // 78488
Gábor kolléga Lég jól leírt mindent, ha nem akarx xinkrontextert venni, akkor csinál6sz magad is.
G-Burt2012-11-09 13:12:41 // 78487
Műszerfal kiszedős művelet
Ferke2012-11-09 13:12:00 // 78486
Hehe:) Be tudod, csak kvatürelmes légy!:))
Gergő2012-11-09 13:07:06 // 78485
Be tudom otthon építeni a fűtőradiátort a csíklámpás 33-ba vagy vigyem inkább szakihoz?:D Csinálta már valaki?
alfaszikszó2012-11-08 20:48:52 // 78484
Szia Gábor33!
A venturi torkokat szerinted le lehet gyártatni egy jó szakival?
A venturi torkokat szerinted le lehet gyártatni egy jó szakival?
alfaszikszó2012-11-08 20:15:45 // 78483
Köszönöm nagyon sokat segítettél.
Gábor332012-11-08 16:26:26 // 78482
Hali! Tényleg érdemes átnézni a karbikat a szinkronizálás elött. Én szerintem le kéne öket venni,teljesen szétszedni és alaposan kitisztitani pl nitrohigitoval. Minden kis O-gyürüt cserélni,tömitésekböl is ujat. Akkor az egy jo alap és biztosan nem fog megszivatni beállitásnál. Szinkrontesztert lehet venni a BP Racing.hu oldalon is és ott találsz komplett felujito készletet is a karbikhoz. De szinkrontesztert kérhetsz kölcsön is egy motorkerékpárokkal foglalkozo szerviztöl,mert azok is több karbival voltak szerelve régebben. Itt Györben például a bmw szalon szervizének is van,de aranyárban állitanak vele. Legelöször a karbik benzin szintjét állitsd be. Ezzel elkerülöd,hogy magas fordulaton esetleg "elfogy a benzin". Beállitáskor fontos,hogy minden hengernél egyforma legyen a vákuum. A CO-t azt álltalában fülre állitom a csavar ovatos tekerésével. Lényeg,hogy ha mozditod a csavart ki vagy be változik a fordulat. akkor jo,ha érezhetöen a legmagasabb fordulaton megy az adott henger. Ezt megismétled a többi hengernél is és utánna jön a szinkron állitás. Érdemes ezzel kezdeni,mert forditott sorrendben állithatod sokszor a szinkront. Aztán ha minden összejött,akkor proba. Nem torpanhat,nem rángathat stb. Jo kis szivatos tud lenni és sokszor idöigényes is a beállitás,de ha sikerül összehozni,akkor sokáig nincs vele gond. Aztán lehet még variálni a dolgot pl a venturi torkok cseréjével,hogy alacsonyon vagy inkább magasan induljon meg. Persze a fuvokázás sem mindegy. Most milyen karbik vannak fent? Gondolom 36-os. Az 1,5 motorra lehet tenni 40-t is,de ahoz szivocsonk is kell nagyobb. Viszont a 40-el jobban is halad. Benzin szagrol is kicsit:nem feltétlenül kell szivárogni,mert ha kirepedezik a csö,akkor is kipárolog a benzin és érzed a szagot és mégsem szivárog. Vagy esetleg a szintjelzönél a gyumitömitésed fáradt meg és attol is lehet benzin szag. Remélem tudtam segiteni.
alfaszikszó2012-11-08 09:18:10 // 78481
Igen karbis volt.Igen meg néztem mindent.Hol lehet ilyen műszert beszerezni?
köszönöm a segítséged.
köszönöm a segítséged.
pb_2012-11-08 00:04:21 // 78480
Az biztos, lásd veztengelyek.)
pb_2012-11-08 00:03:22 // 78479
Karbis volt ez gyárilag? A tank és a betöltő közötti csöveket is +nézted? Nem biztos, hogy kapkod, lehet, hogy sokat kap. A karbit műxerrel tudod frankón belőni, de nem kizárt, hogy Lőtte rájuk férne 1 felújítás, talán még az ACra is.
pb_2012-11-07 23:44:43 // 78476
Ráadásul az újabb fajta(nem a csíkra gondoltam).
pb_2012-11-07 23:43:25 // 78475
Mágusom, ez qrvára gyári felállás. Sőt 1éb érdekeségek is rejtőznek a képen.)
pb_2012-11-07 23:42:11 // 78474
Nem is tom kinek/kiknek vannak Lgyengülve a kezei/k lába/ik. Ugye aki a kormányt se tudja tekerni. Amúgy nincs mit, máskor is!
DD
DD
pb_2012-11-07 23:39:09 // 78473
Direkt a kedvedért kerestem ilyen színösszeállításban, Mert ugye akinek a rendxáma is mutatja a dógokat...DD