Fórum >> Típusok >> Stelvio

pettinke2017-03-06 12:15:10 // 162
ha a Tipo103-ra gondolsz, az ment a süllyesztőbe, nem lett a Renault-é.
BeeGee2017-03-06 12:13:18 // 161
Az tény, de összehasonlítva a németekkel, 156os legjobb éve 2000 volt, A4es 1,75x többet adtak el akkor. A 159 legjobb éve 2007 volt, 3,35x több A4es ment el akkor. 2010ben már válság volt mindenkinél. Ebben az évben 11,5x több A4es fogyott, mint 159es. Pasattal, 3er különbség még csúnyább..
Úgy is mondhatjuk, hogy a 159el sikerült behozhatatlanul leszakadni az eminensektől :(
Kazes☻2017-03-06 11:58:16 // 160
Biztos... Bár a Porsche meg nőtt és akkortájt építette a budapesti szalonját is.
Kócosw2017-03-06 11:53:52 // 159
tutira, akkoriban eleg gatya volt a helyzet az autoiparban...
Kazes☻2017-03-06 11:49:19 // 158
Mondjuk a maga nemében pont forradalmi volt, igaz nem pont ez, hanem az elődje, amit gyorsan el is adtak a Renaultnak, ha jól emlékszem. :-)
Tuco2017-03-06 11:45:03 // 157
Mondom,hogy ez csak az én véleményem! Szeretem a 159-et mert egy jó autó. De sokkal jobban szeretném ha ugyanezzel a kinézettel egy olaszosabb könnyebb gép lenne nem ilyen tank.
pettinke2017-03-06 11:38:20 // 156
nézd meg 105-ös Giuliát 1962-ből, ami iszonyat nagy siker volt.
az mennyire "forradalmi" dizájn? :-)

szerintem gyönyörű autó, és vannak rajta nagyon szép részletek, amik különlegessé teszik, de egyáltalán nem üt el a kor 3 dobozból összerakott autóitól. nekem ez a tervezési elv nagyon rokon a mostani Giuliával.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 11:35:32 // 155
jah meg volt egy faszányos kis gazdasági válság pont az 59 érában ... nem tudom mennyit tett hozzá de biztos vett el...
Kócosw2017-03-06 11:22:11 // 154
no ezen soraidra nagyokat bólogatok !
Tuco2017-03-06 11:21:48 // 153
Kicsit lesarkitva a dolgot a 159 egy német autó olasz köntösben a giulia meg egy olasz német köntösben. Szeretem a 159-et mert egy jó autó de sokkal jobb lenne a giulia ezzel a kinézettel. De mondom ez csak az én véleményem.
BeeGee2017-03-06 11:09:57 // 152
Tök off, és tisztelem hogy Neked a 159 a világ közepe, de az a típus sosem írt történelmet. Érdekes, hogy miért a 159es tulajok gondolják a leginkább ezt. Tényleg szép az autó (ami egy szubjektív dolog) de semmi másban nem alkotott maradandót. Ez meglátszik az értékesítésen is, csak az érdekesség kedvéért:

159: 227.593 db
Brera: 19.179 db
Spider: 12.488 db

Mind a MiTo (254.613 db) és a Giulietta (342.900 db) jobban fogy, de közelébe sem érnek a 156/147 korszaknak:

156: 602.172 db
147: 607.138 db
GT: 74.531 db

Ez a korszak már inkább lehet történelmi, mert év autója lett a 147, kurva jól mentek az eladások (Alfás viszonylatban), és pl képesek voltak egy 250 LE-s hot-hatchet csinálni elsőkerék hajtással, ami azóta bevett dolog lett.
Ehhez képest a 159 platform összes modellje bukó volt. Hiába szépek, ezek a számok.

Most a Giulia ismét nevezhető történelminek az USA visszatéréssel, az RWDvel és a Stelvióval. Remélem holnapra meg lesz az Év autója cím és megismétlik a 2000 évet.

Remélem nincs harag :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 11:06:53 // 151
nem értettem meg, változnak az idők, az igények, változni kell vagy halára van ítélve a márka...
Giuntini2017-03-06 11:06:47 // 150
A budapesti utakon az utóbbi időkben hihetetlenül elszaporodtak a SUV-ok. Ez leginkább a Vitarának, és az olcsóbb modelleknek köszönhető, de hihetetlen mennyiségű premium vagy luxus SUV van. Be kellett nekünk is lépni ebbe a vonulatba, tetszik vagy nem tetszik. Ez hozhatja a pénzt!
Liquid2017-03-06 11:02:38 // 149
Szerintem értjük :) Pont azért léptek vissza egyet, hogy ne legyan megosztó.
A Stelviot a piac kívánja, ezzel lehet pénzt keresni. A Porsche is a Chayene-k köszönheti a fennmaradását, és a BMW se lőtt mellé az X-es vonulattal.
Közvetlen környezetemben is látom, hogy mindenki a SUV-okra izgul.
Amúgy ahhoz képest kiválóan megoldották, mert jól néz ki, és ha ez kell hogy legyen rendes modell is, akkor hajrá, fullgáz :)
pettinke2017-03-06 11:02:29 // 148
az a baj, hogy a 156 sikerét NEM fokozta tovább a 159 :-(
kb. harmad(!)annyi fogyott belőle, és tudtommal veszteséges is volt.

értem, hogy szerinted a dizájn még extravagánsabb lett, és én is szerettem az '59-esemet, de ez még nem minden.
Tuco2017-03-06 10:53:53 // 147
Úgy látom nem értettétek meg a lényegét a mondandómnak!
Anno a 156-ossal az alfa egy nagyot alkotott amit még tovább tudott fokozni a 159-el! Ezután a giulia egyértelmű visszalépés sztem. A 159 kiemelkedik a tömegből a mai napig mindenki megnézi, lehúzódnak előlem stb. A giulia meg inkább beleolvad a tömegbe. Persze alfa ez is megvannak a stilusjegyek csak nem olyan markánsan mint a 159-nél. A vezetési élményt meg ne szó szerint értsétek,hogy a 159 tök ugyanaz mint egy audi a6 hiszen a kormányzás a futómű fényévekkel jobbak. Csak az érzés,hogy egy baszott nagy tankban ülsz ami csak megy és teszi a dolgát hasonlit a számomra az a6-éhoz.
A suvokról meg ez a véleményem. Ezen nem változtatnak a sem a magyar útviszonyok meg a mai trendek sem. Számomra a stelvio sosem lesz igazi alfa ahogy a cheyene sem igazi porshe...
Kazes☻2017-03-06 10:32:14 // 146
Tökéletesen értem amit mondasz és nem is akarom megmásítani az érzéseid, vagy beleszólni a '59-el való kapcsolatodba... úgy és azt szeretsz benne, ahogy az neked tetszik. :)
Ám az Alfa Romeot nem azért szeretjük most már több, mint 100 éve, hanem azért, amit a Giuliáról mondtál. És ez az ami kicsit kiveszett a Fiatos megmentéssel együtt... de úgy néz ki, most visszatért. Viszont a japánok tökéletesen lemásolták az alig több, mint 20 éves MX5-el pl.
Szvsz, meg ha valakinek nem tetszik a Stelvio, hát fogadja el mint szükséges rossz... muszáj... Biztosan van az annyit emlegetett konkurenciák rajongói között is olyan, akinek nem jönnek be bizonyos típusai a kedvenc márkájának. :)
Giuntini2017-03-06 10:07:53 // 145
Nagyon sok mindenben egyetértünk mi, és tényleg igazad van, a tankérzet sohasem volt az Alfa sajátja. Még a 164-ben sem éreztem sohasem ezt. De ezért írt az Alfa a 159-el történelmet. Mert más volt! Kinézetre egyedi, abszolút Alfa, de már ez is sugallta hogy más mint az elődök. Egy Alfa kinézettel akarta leverni a németeket ezzel a tankérzettel. Ezért mondom, hogy ezt a jó értelemben vett "nagyképűséget" nagyon sokan nem tudták és tudják megemészteni. Valami hihetetlenül felsőbbrendűen viselkedik az autópályán. Egy SUV robosztussága egy sportautós üléshelyzettel ötvözve. Olyan érzés, amit Warbi Gyuri is valahol találóan írt le. Nem kívánja ez az autó a versenyzést, egy holmi jampi nem tudja kihozni a sodrából. Ugyanazt érzed benne, 140-nél, mint 190-nél. És azt érzed, hogy nagy sebességnél sem vagy kevésbé biztonságban.

A Giulia más. Mikor vezettem, éreztem, hogy hihetetlen könnyed, még ha a dízel motor egyáltalán nem győzött meg. Ugyanaz az érzés, mint a régi Alfáknál, csak modern köntösbe csomagolva. Nagyon jó! De én azt mondom, legalább ennyire jó a tank feeling, és mert más, attól még hamisíthatatlanul Alfa. A kormányzás pontossága, úttartása a nagy súly ellenére is példaértékű.
Kócosw2017-03-06 09:58:48 // 144
igy van ahogy mondod, ez a karakteres forma adott egy ilyen autonal,ebböl kell kihozni mindig valami mas designt.Sedan hatsokerekkel, a proporciok ilyenek, ezert joforman az összere ebben a kategoriaban rafoghato hogy ha az orrat vagy farat nem nezed ugyan olyan.
Kazes☻2017-03-06 09:52:33 // 143
" tankérzet" - na, ez sem volt sosem az Alfa sajátja... talán ezért (is) aposztrofálták tévedésként az '59-et.
Érdekes (számomra), hogy pont azon tulajdonságai miatt kedvelitek annyira, ami nem is AR. :)
Giuntini2017-03-06 09:40:59 // 142
Szerintem nagyon rosszul látod. Már megint egy vélemény, amelyik mást akar belelátni az autóba. Ha jól megnézed, és hangsúlyozom életben, akkor nibcs benne semmiflke Audi vagy BMW. Az Alfa tervezett egy rendkívül harmonikus vonalvezetésű autót. Az arányok adva voltak, hiszen a hátsókerékhajtás ezt kívánta. Hosszú tengelytáv, hosszú motortető, és rövid hátsó. Semmi Audi, vagy BMW nincs benne egyébként. A részleteket kell megnézni, és ott semmiféle német nincsen. Én sokkal többet látok a Maseratiból, mert az arányok és a részletek sokkal inkább azt idézik. Akkor a Jaguárra is lehetne mondani hogy BMW. Egyszerűen csináltak az olaszok egy kevésbé megosztó, de nagyon jól kinéző autót. A 159 formatervét nem lehet utolérni (ez az én véleményem), mert az már egy mozgó fémszobor volt. És pont ezért is volt megosztó. Nem a szépsége, hanem az egyebek. Ha a 159-re ránézünk, a túlnyúlásokat kivéve, egy hátsókerekes autó arányait látjuk. Pettinkének igaza van, csak művészetből nem lehet megélni. De az is hozzátartozik az igazsághoz, az utókor a megosztót fogja értékelni. De az utókor értékeléséből nem lehet a jelenlegi értékesítést növelni. Én biztos vagyok, hogy az agyonajnározott Mazda 6-os formatervét 10 év múlva a de akár öt év múlva a kutya sem fogja értékelni. A 159-es formáját harminc év múlva is zseniálisnak fogják tartani. Szóval a Giulia és a Stelvio nagyon jól sikerült darabok, és ez kellett az Alfának, jobbat gyártani mint a németek, és akárhogy is tiltakozik ellene a konkurencia sikerült. Mert ebben az autóban, akárhogy próbálnak más márkákat belelátni, az első pillanatban ott van az érzelem! Ezt csak az Alfa tudja!

Még annyit, hogy a 159 vezetésének vajmi kevés köze van az Audi A6-oshoz. Mindenben más, a kormány közvetlensége, az egész autó mozgása merőben más. Kevésbé lehet a 159-es vezetése közben érezni az Alfás stílusjegyeket, mert amit művel azt lehengerlően teszi. Mindenesetre sajnálom, hogy akik mostanában vesznek 159-est, nem értékelik az autóban lévő kvalitásokat, azt a hihetetlen biztonságérzetet. Valamiben más a 159, amit nem tudott és nem tud sem elődje, és sem utódja. Az a tankérzet, az agresszivitás nélkül is mindent félre söprök az utamból. Mert az az orr, ez az autó a mai napig tiszteletet parancsol. A súly nem csak kilókban mérhető a 159-nél. Ránézésre is érződik, ebben az autóban van anyag.
BeeGee2017-03-06 09:34:07 // 141
A morcos orr sosem volt igazán az Alfák jellemzője, a 159/Brera ment csak erre az útra. Meg egy két csúcsmodell, mint a 75 Evo.
Az új modellek tök jól viszik tovább ezt a hagyományt - dinamikus, rafinált, soft, de mégis dögös.
BeeGee2017-03-06 09:23:51 // 140
Ez a kettő még hunyorogva, 100×80 pixelben sem hasonlít :)
Kifejezetten felüdülés, hogy van egy gömbölyű design a mai élre vasalt cuccok között.

33as vezetési élményét már senki sem keresi, pláne nem egy 3× olyan nehéz, nagy és 5× olyan erős autóban. Ha mégis, hát vesz egy 4C-t vagy Abarthot.
pettinke2017-03-06 09:17:14 // 139
az embereket megosztó kinézetű autót nehéz eladni. a VW/Audi/Skoda/Seat azért (is!) pörög ennyire, mert nagyon semleges dizájn.
ha már érzelmeket váltasz ki, el fogsz veszteni közönséget.
szerintem is lehetett volna dögösebb a Giulia, de ha így jobban fogy, ám legyen.
a piacnak teljesen mindegy, hogy neked meg nekem mi a véleményünk a SUV-okról. ezt viszik mint a cukrot.

emberek, akartok Alfa Romeót látni gyártásban még 5 év múlva? igen? akkor viseljétek el, hogy a fősodornak is tetsző autókat csinál, mert csak így fog fentmaradni. ez nem a bohókás '70-es évek.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 09:15:37 // 138
én semmilyen hasonlóságot nem látok a két autó között max hogy mind a kettő autó, meg fehér színű ...
a SUV-nak meg örülök teljesen jó stratégia ezekre az elb@szott magyar utakra az való
Tuco2017-03-06 09:04:21 // 137

Hát ez komoly vélemény :)
Nézd meg a képeket sztem.az alfa maszk kivételével akár egy audi is lehetne.
Nekem kinézetre nem igazán tetszik de állitólag élőben szebb.
Ennek ellenére a tesztek alapján végre igazi alfa lesz!!! :)
Hátsókerékhajtás és baromi jó vezetési élmény.
Az én 2,4-es 159-esem vezetés szempontjából kb. Mint egy a6-os audi.
Mondjuk én így is szeretem,de hol van már az az élmény amit mondjuk egy 33-asban élt át az ember!!! Na állitólag itt újra meglesz!!!
A suv-okról meg az én véleményem ez,hogy egy elb@szott öszvér valamik! Még ingyen se kéne semmilyen tök mindegy,hogy alfa porshe vagy bmw.(na jó ingyen persze kéne de 2percen belül fenn lenne a használtauto.hu-n) És akárki akármit mond az én számomra szomorú ez a trend,hogy a kedvenc márkámnak suvot kell gyártania mert ez a divat.
vm2017-03-05 14:51:13 // 136
omg...
Tuco2017-03-04 20:10:18 // 135
Olvasom itt a kommenteket és úgy látom nem vagyok itt egyedül a véleményemmel, szomorúan látom azt a trendet,hogy az alfának suv-ot kell gyártania ahhoz,hogy fennmaradjon. Ez sztem.egyáltalán nem illik hozzá. Amúgy a giuliaval is kicsit kettős érzéseim vannak. Valahogy olyan tucat lett a design-ja. Akár egy audi is lehetne. Persze azért vannak benne alfás stilusjegyek de sztem.nagyon belesimul a német mezőnybe. Mondjuk technikailag meg pont ez az első igazi alfa hosszú idő után. De azért Remélem a következő generáció nem lesz ilyen és láthatok majd újra olyan morcos orrot mint a 159-é. Olvastam itt,hogy valaki számára a nyugalom szigete vezetni. Belőlem meg mindig ki tudja hozni az állatot. Imádom az 5 hengeres motor mély bődülését amikor úgy ístenigazából megindul. :)
Giuntini2017-03-04 17:54:42 // 134
Nálam a fekete a nyerő (piros bőrüléssel):)
GT Ɨ|ѯ2017-03-04 17:11:34 // 133
simán, már csak 15 misi hiányzik...:-(
gradvolttomi2017-03-04 07:41:45 // 132
Feketét valaki?
Kócosw2017-02-27 14:49:44 // 131
ensem gondoltam volna hogy hasonlo kategorias autoban fogok ülni, dehat soha ne mond hogy soha.. :D
Liquid2017-02-27 14:36:37 // 130
Valahogy így érzek én is. Ettől függetlenül nem zárom ki hogy egyszer lesz egy ilyen a családbban, bár ahhoz azért pár egyéb feltételnek is teljesülnie kell előbb :)
Kócosw2017-02-27 14:01:08 // 129
pedig en most ilyet jatszok. fura is hogy nemkell figyelnem hol akadok fent :)
Giuntini2017-02-27 13:52:59 // 128
Szerintem is. Nem szeretem a SUV-okat, de ez már majdnem kellene. Csak utálok felülni az autóba.
Kócosw2017-02-27 13:49:04 // 127
jogos, szetoffoltuk.javitok. :P



Sztem kutyajol nez ki a STELVIO :D
Giuntini2017-02-27 13:38:00 // 126
Szerintem mielőtt meglincselnek bennünket, hogy a Stelvio topic, menjünk át a 59-be. Mimdegyikőtöknek szerintem igaza van, de nekem nagyon bejön ez a ma elől mindent félresöprő feeling. Ez az autó nem kéri az állandó bizonyítást, nem áll le holmi himpellérekkel, de ha valaki kikezd vele... Olyan főlényes minden helyzetben, hogy talán ez okozza az "unalmat". De szerintem ehhez az ábrázathoz ez illik. Mintha mindenkit lenèzne, még a vezetőjét is. "Kevés vagy hozzá, hogy engem kihozzál a sodromból."-ezt sugallja az autó minden mozdulata, fölènyessége. Jó értelemben vett ilyen "nagykèpű" autóval még életemben nem találkoztam.
Kócosw2017-02-27 13:30:31 // 125
na ugye,mint irtam nekem sem megy.Vagyhat inkabb ugy irom hogy nem mondom hogy nem volt meg olyan hogy a belsö savban villogtam volna az elöttem haladonak :)
Liquid2017-02-27 13:19:27 // 124
De az is kihozta, szóval biztosan bennem van a hiba :)
Kócosw2017-02-27 13:13:08 // 123
mert a 156 nem hozta ki? En kerek elnezest :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-27 12:30:12 // 122
Akkor csak rám hat így. Biztos a viszonyítási alap más, nekem ez a nyugalom szigete :-)
Bármilyen gyorsan mehetek vele, ugyanaz a zen nyugalom.
Liquid2017-02-27 12:06:31 // 121
Respektje van a 159-nek ez tény, viszont ezt a nagy nyugalmat én nem érzem, inkább az van, hogy kihozza belőlem az állatot :)
Kócosw2017-02-27 11:22:08 // 120
no akkor nekem ezuton meg fejlödnöm , illetve ernem kell. Elöbb utobb valahogy minden autonal kibujik belölem a kisördög.
A thesissel is csak nagy ritkan közlekedtem ugy ahogy illett volna. Egyszerüen ha 2.4 soröt van a seggem alatt eleg nehezen ülök el rajta.Bizsereg a talpam, balra dölök, a vonalon menek,lesek kifele,jelzem hogy haladnek elöre.Egyszeregyszer mikor elkapott a nyugi csak vonultam a feloffos majd 2 tonnas bálnával,csendben kenyelmesen,de ez a ritkabb pillanatok egyike volt.Egy ideig azt hittem megvaltoztatott az auto,de aztan rajöttem hogy nem.
Aztan a 159 el is ugyanez volt ,söt rosszabb, ti, ültetve gyarilag, 2.4 ,valtofülek, menni kellett,de valami akkoris hianyzott.
Jött utana a svéd offos, 2.4 5 henger AWD ugyanez most is, valtozatlanul...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-27 10:44:41 // 119
Csak halkan mondom, én már a 156-ot is többször passzoltam pont emiatt. Én a 146 agressziójánál lemaradtam, nekem az kellett, valószínű ilyen sokoldalú, élménydús és szerethető autóm sosem lesz többet. Száguldoztunk sokat, de vigyáztam is rá nagyon.
Persze hiányzik, de valamennyire tudatos döntés volt ez, hogy higgadjak le egy kicsit. :-)
Én nem bántam meg, sok pozitív dolgot hozott.
Legfőképp a családom megérdemli, hogy apa ne top gun pilótát játszon, hanem inkább úri sofőrt. :-)
Leírhatatlan, hogy mennyire megváltoztatott ez az autó. Udvariasabban, türelmesebben közlekedek, nem dudálok, nem villogok, és főképp nem konfrontálódok. A 146 legnagyobb hátránya volt, hogy nulla tisztelete volt. Ezért nem lehetett nyugodtan autózni vele. Piszkáltak, szorítottak, büntettek. Az autó meg olyan volt, hogy nem lehetett nem felvenni a kesztyűt. És bizony nehéz volt megszorongatni a kis ördögszekeret, ebből aztán jöttek ablakletekerős, autóból kiszállós anyázós esetek is. Na ez pl. egyáltalán nem hiányzik.
Most ilyen nincs. Engednek besorolni, elengednek, nem előznek rám, mert tisztelete van az autómnak.
Közben belül csend, szól a zene, beszélgetünk. Nem az útra vagyok feszülve, hanem pihenek. Én élvezem. Tudja ezt egy Audi is, csak nem így. Ez az autó a stílusról szól szerintem, nem annyira a nyers élményről. Egy kompromisszum.
Mint ahogy a 146 is kompromisszum volt. Én odaadtam a nyers élményt egy kis nyugalomért, egy kis magamutogatásért (egy 159-cel ez elkerülhetetlen :-)), a családom biztonságáért és egy stílusért. És azért az iszonyatosan állat TI futóműért. :-)
Ha megkérdezed a gyerekeimet, nem bánják. Imádják az egészet. Szeretik a hangját, a zenét ahogy szól benne, az egész luxus érzetet, a nyugis autózást, az erejét. Olyan rajongással utaznak benne, hogy nekem már csak ezért megérte :-D
Giuntini2017-02-27 10:44:25 // 118
Kíváncsi leszek a Stelvio vezetésére, mennyire jön át a közvetlenség, amit a Giuliánál tapasztaltam. Ami tény, a Giulia formaterve, már első látásra nem üt akkorát mint a 159, mégis baromi jól néz ki. Próbáltak belemagyarázni valami BMW-t, ami egyáltalán nem igaz, mert nagyon olasz. Nekem a belseje sem ütött akkorát, itt már a műszerekre vagy a levegőbeömlőkre vagy a klíma panelre ránézve több németességet tapasztaltam. Jó, az órák Alfásan alulról vannak kalibrálva. Tetszett hogy azért megmaradt a két főműszer, ami dominálja a műszerfalat. Viszont a vezetése... Annyira könnyed, annyira magától értetődő minden, hogy azt éreztem, ezzel az autóval mindent megcsinálhatok. A vezetési élményből csak a daráló hangú dízel motor tudott levonni. Ebben is visszatért az Alfa a hagyományokhoz. Ez az autó benzinmotort kér!
Kócosw2017-02-27 10:03:33 // 117
persze sokkal jobb,ez nem kerdes, de a kulcsszot te irtad le.Eszrevehetetlenül :)
No ez a bajom vele.Ezt az eszrevehetetlenült mas autok is tudjak, es ez volt a fö problemam a 159 el. Nekem kicsit nemetes lett, ahogy kattantak a kapcsolok, etc. nekem hianyzott berlöle az a valami plusz :)
Csak a design volt az amit vartam,es elvartam :)
Giuntini2017-02-27 09:58:26 // 116
Nálam a 164 V6 turbó volt a csúcs! Igen, a 159 valóban más érzést ad. Talán túl jól sikerült autó volt a 159. De azért nagyrészt nem osztják nagyon a véleményedet a 159 tulajok, akiknek 156 is volt, mert mindenben jobb mint elődje volt. Észrevehetetlenül sokkal jobb a futóműve mint a 156-é volt, igen a 159-ben van egy tank érzés, a 156-ban ha már csak beleülsz sokkal könnyedebb minden. Nekem a Giulia is ilyennek tűnt, mikor vezettem. De nekem bejön a 159 mindent maga elől elsöprő érzése. Kíváncsi lennék majd a Stelvio magas üléshelyzetére, mert Alfától merőben szokatlan az ilyen.
Kócosw2017-02-27 07:41:03 // 115
Nekem akkor ez volt a 159 vegzete hogy a 156 ott lapitott a garazsban,es ha elmeny kellett kihoztam es csavartam vele egyet,mert jol esett.Ezek utan eleg rossz lapokkal indult a 159.Bevallom öszinten barhogy neztem gyönyörü volt a 159, de! igy utolag belegondolva legcsekelyebb eselye nem volt a 156 ellen.Kenyelmes, szep, jol autozhato alairom,de közelsem adja azt amit te is leirtal. Ugy nezem ebben old scool vagyok es nem valtozok.Plusz ezek mellett bennem meg bennem volt a kivancsisag, es az erzes hogy probalj ki mast is. Igy törtent ami törtent.
De mindezek ellenere mikor tegnap pl egy fekete Giulia qv allt meg mellettem a lampanal, neztem, neztem es idöt kertem... Es ara gondoltam, anyám micsoda gépet csinaltak ezek a digok megint .
Aztan elindult, illetve elmorgott.Megint kertem idöt...
A Julisban sztem megint van valami...Remelem lesz szerencsem hozza .
Kócosw2017-02-27 07:27:02 // 114
Tudom hogy van,a thesisben is volt a volvoban is van.Tudnek elni nelküle,de az annyira nem zavar mint pl a labtervilagtitas aminek ertelmet a mai napig keresem, valamint a mar emlegetett bucsui szinekben tündöklö ajtopanelek :)
Hat amiket leirtal igaz, de pl nalam nem jatszanak nagy szerepet, bar azt is tudom mint irtad is kissebbsegben vagyok ezzel a velemennyel a mai vilagban.
Giuntini2017-02-25 14:55:04 // 113
Ez jó hasonlat volt, a hifi és a dühöngő csápolás. Azt nem szabad elfelejteni, hogy a 159 abszolút bajnok merevségben. A Giuliánal viszont az autó mozgásából érezhető volt hogy nagyon könnyed, de nincs az a hihetetlen túlbiztosított merevség, mint a 159-ben. Kíváncsi lennék erre, ha a kettőt összehasonlítanák. A Stelviónak mivel "terepjáró" (tudjuk hogy nem az), elvileg merevebbnek kellene lenni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.