szosza, ne legyünk már ennyire naívak.
75 euróért egy luxusautót??? Persze, ha 3 évre kibéreled, akkor talán. Az "ab" azt jelenti, hogy "-tól". Ami egy régi marketingtrükk.
1 napra ezek az árak érvényesek:
GTPeti2014-05-18 21:04:13 // 569
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 19:16:27 // 568
Amúgy pl Roma Fiumicinon lehet vinni Giut is...
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 19:15:57 // 567
:))))))
[k i z z o]2014-05-18 19:13:29 // 566
Ügyes a kivágás, az ár a felette lévőhöz tartozik:)
.......................2014-05-18 17:56:58 // 565
.......................2014-05-18 17:51:05 // 564
na annak viszont nagyon örülnék ,ha egy Sixt car ban ,vagy Europcarban lehetne 4C bérelni,
így sokak szemében talán megváltozna az Alfa iránti előítéletek hada
így sokak szemében talán megváltozna az Alfa iránti előítéletek hada
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 16:18:01 // 563
(A fenébe, elküldtem idő előtt...)
1 napra... De Berlinben sem más a helyzet különösebben.
1 napra... De Berlinben sem más a helyzet különösebben.
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 16:17:28 // 562
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 16:13:41 // 561
Eddig nem erről volt szó, hanem arról, hogy a márkakereskedésben ki lehet-e próbálni. Ne térj el a tárgytól, mondom, az ernyócccat se lehet kipróbálni csak úgy habókra.
Hidd el, biztos lehet majd előbb-utóbb 4C-t is bérelni. De ameddig még nem is szállítottak le belőle különösebb mennyiséget, addig nem gondolnám.
Hidd el, biztos lehet majd előbb-utóbb 4C-t is bérelni. De ameddig még nem is szállítottak le belőle különösebb mennyiséget, addig nem gondolnám.
GTPeti2014-05-18 16:11:54 // 560
És egy kérés: Légyszi mutasd meg ezt az ajánlatot, hogy legközelebb a céges úton ilyet béreljünk. Thx!!
GTPeti2014-05-18 16:11:09 // 559
Akkor minket átvertek. Egy Focus-t béreltünk kb. annyiért...
.......................2014-05-18 16:10:07 // 558
A sixt nél egy CL500 75 euro egy napi bérlet,németo ban
Az egy 120 e eurós autó ,és ..azt lehet
Az egy 120 e eurós autó ,és ..azt lehet
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 15:52:50 // 557
(Esetleg bemutatlak egy ismerősömnek, Iróniának hívják :))))))))
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 15:51:54 // 556
:) Basszus... :))) Kiderült a legtitkosabb dolog rólam :) Tényleg imádom a nagy, nehéz, unalmas, lassú (mármint a 4C-hez képest az alap v8) és ronda R8-at... :)))))
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 15:50:38 // 555
Soha nem vennék mást, mint Alfát. Ha végigolvastad volna a hozzászólásomat, akkor esetleg erre a következtetésre jutottál volna :)
GTPeti2014-05-18 15:50:16 // 554
Most lebuktál... :))
Tommi2014-05-18 15:50:02 // 553
Akkor vegyél megbízhatóbbat, gyorsabbat. Vagy vegyél Daciát :))) Részermől itt teszek pontot a beszélgetésre, mert meddő dolognak érzem az egészet.
VKG231!!! (156+75)2014-05-18 15:44:24 // 552
Ja mert a legelső vw szalonban odaadják az ernyóccat egy jó órára azzal, hogy "üssed neki, csak majd hűtsd vissza ha nem nagy gond, tessék itt egy tízes benzinre..."
GTPeti2014-05-18 15:23:17 // 551
No-ban lehet tesztvezetni. Csak nem úgy kell odamenni, hogy egy 60LE-s 500-ast akarsz venni, de érdekelne az is, hogy megy a 4C...
Állítom, hogy a magyar kereskedésekben is lehet, csak prezentálni kell náluk, hogy nem csak egy vidám félórára vágysz, hanem vevőjelölt vagy. Az ilyen egzotikus autóknál mindig így van ez...
Állítom, hogy a magyar kereskedésekben is lehet, csak prezentálni kell náluk, hogy nem csak egy vidám félórára vágysz, hanem vevőjelölt vagy. Az ilyen egzotikus autóknál mindig így van ez...
.......................2014-05-18 14:59:16 // 550
szerelem ?hogyan?
próbáltad?
egyáltalán próbakör valahol lehetséges?
nem
sen mémetben nem ,sem osztrákban,sem magyaro on
ez egy szellemautó
próbáltad?
egyáltalán próbakör valahol lehetséges?
nem
sen mémetben nem ,sem osztrákban,sem magyaro on
ez egy szellemautó
Jimmi T.2014-05-17 10:01:11 // 549
Veszem, nem veszem , nem ez a kérdés.
Ami a fejben van .
Magyar , ha 25000 euró lenne, akkor is azt várná mikor jön egy használt, egy nyugdíjas német nyanyától 10000-ért .
A milliókat meg nem alfával mutatja meg a városnak a szomszédoknak, hanem kun 7-tel, tuareggel,porse kajennel és egyéb ilyen fossal. Szánalmas ez az egész vita.
Én személy szerint örülök a 4 C-nek, kellene is . 50000-ért is , csak sajna nem lesz rá, míg valami tuti kormányközeli biznyák be nem ugrik.
Ami a fejben van .
Magyar , ha 25000 euró lenne, akkor is azt várná mikor jön egy használt, egy nyugdíjas német nyanyától 10000-ért .
A milliókat meg nem alfával mutatja meg a városnak a szomszédoknak, hanem kun 7-tel, tuareggel,porse kajennel és egyéb ilyen fossal. Szánalmas ez az egész vita.
Én személy szerint örülök a 4 C-nek, kellene is . 50000-ért is , csak sajna nem lesz rá, míg valami tuti kormányközeli biznyák be nem ugrik.
vm2014-05-16 20:27:35 // 548
Simán, nulla pulzussal vennék... Csak sosem lesz annyi pánzem...
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 19:31:05 // 547
Na jó, de ezzel is verhetetlen :) Most érted, ott az a szar 8C. 25 liter alatt biztos nem áll meg, ráadásul csak 2 ember fér bele, csomagok is alig. Hogy építkezel vele? Le is ér folyton az alja, egy igazi fos.. :D Ja és még tök drága is. Alig kapni hozzá alkatrészt...
:)))
Vagy ez az "undorító" 4C.. Basszus abba a csomagtartóba nem fér ám be a rotakapa... :D Az eleje meg le van csavarozva...
:)))
Vagy ez az "undorító" 4C.. Basszus abba a csomagtartóba nem fér ám be a rotakapa... :D Az eleje meg le van csavarozva...
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 19:28:08 // 546
(Mármint a jövőbeli. És mivel valami bekattant nálam 2000-ben az első 75-ösünkkel, ezért az a vonal is marad a terv...)
GTPeti2014-05-16 18:43:00 // 545
Az a kérdés, hogy van-e benne EGR+DPF? Ja, bocs benéztem, ez nem a 159 topic. :))
droberto2014-05-16 18:32:26 // 544
A Logan MCV 1.5 dCi tényleg a legracionálisabb, ár/használhatóság arányban legverhetetlenebb modell a hazai palettán.
De az a 4,5 inkább 5,5-6,5. :)
De az a 4,5 inkább 5,5-6,5. :)
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 17:41:34 // 543
A jövőben elképzelhetőnek tartom. Bár az én garázsom már fullon van, de tökéletes lenne pályára.
GTPeti2014-05-16 17:30:47 // 542
"mert cserbenhagyottnak érzem magam,mivel nekem ne fejlesztenek semmit"
Max. nem fejlesztettek. Mert most épp egy csomó pénzt hozó modellen dolgoznak, de ezt te is tudod.
Max. nem fejlesztettek. Mert most épp egy csomó pénzt hozó modellen dolgoznak, de ezt te is tudod.
GTPeti2014-05-16 17:27:04 // 541
Én pl. szeretnék... Igaz, nem újonnan. De gondolhatod, hogy ha annyi időt kell rá várni, akkor valaki csak megrendelte őket.
.......................2014-05-16 17:07:43 // 540
az tegye fel a kezét aki vesz itt az AlfaAmoren majd 4C
.......................2014-05-16 17:02:48 // 539
szép a dicsö mult meg minden,
de a VW úgy csinált egy Veyront ,hogy közben kiszolgálta a "Népet"
mert ugye egy autógyár abból él
ezzel szemben az Alfa szarik a Népre (mivel nem gyártanak szinte semmit,nincs Kombi pl a kínálatban)
és így tök más a leányzó fekvése,mert cserbenhagyottnak érzem magam,mivel nekem ne fejlesztenek semmit,ami van az is csak a Fiatok átdolgozott kiadása
de a VW úgy csinált egy Veyront ,hogy közben kiszolgálta a "Népet"
mert ugye egy autógyár abból él
ezzel szemben az Alfa szarik a Népre (mivel nem gyártanak szinte semmit,nincs Kombi pl a kínálatban)
és így tök más a leányzó fekvése,mert cserbenhagyottnak érzem magam,mivel nekem ne fejlesztenek semmit,ami van az is csak a Fiatok átdolgozott kiadása
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 17:00:27 // 538
Tegyük hozzá azt, hogy alapvetően szerintem kb egyik Alfa sem a legjobb vásár a kategóriájában. És valószínűleg sosem volt így. Vannak megbízhatóbbak, gyorsabbak, erősebbek, de akinek Alfa kell, annak az kell.
Aztán lehet racionalizálni és venni Logan MCV-t 1.5 dci-vel. Jelenleg úgysincs annál jobb autó, főleg a magyar utakra. Ráadásul beférnek heten, eszik 4.5 litert. Össze lehet csokizni a kárpitot benne...
A klasszikus Üvegtigrises Traubis idézetet már nem is írom le.
A szerelem az szerelem, és ráadásul most tényleg olyat lehet szeretni, amilyen nincs másik. Mert az Elise egy lassan húszéves fejlesztés, az RCZ elsőkerekes és baromi nehéz, ráadásul inkább Granturismo, a Cayman pedig egész más, nem minimalista sportautó. Lássuk be, ennyire különutas dolgot az Alfa nagyon régen nem vállalt be. És milyen jól van ez így...
Aztán lehet racionalizálni és venni Logan MCV-t 1.5 dci-vel. Jelenleg úgysincs annál jobb autó, főleg a magyar utakra. Ráadásul beférnek heten, eszik 4.5 litert. Össze lehet csokizni a kárpitot benne...
A klasszikus Üvegtigrises Traubis idézetet már nem is írom le.
A szerelem az szerelem, és ráadásul most tényleg olyat lehet szeretni, amilyen nincs másik. Mert az Elise egy lassan húszéves fejlesztés, az RCZ elsőkerekes és baromi nehéz, ráadásul inkább Granturismo, a Cayman pedig egész más, nem minimalista sportautó. Lássuk be, ennyire különutas dolgot az Alfa nagyon régen nem vállalt be. És milyen jól van ez így...
Tommi2014-05-16 16:54:01 // 537
Akkor a logikád szerint egy Suzuki Swift és egy Bugatti Veyron is egyforma, mert négy kerekük van és motor hajtja őket? :) A Veyron árából kijönne kb 100 új Suzuki, akkor az sem éri meg az árát? :)
Vannak olyan dolgok, amiket nem lehet számszerűsíteni és pénzben kifejezni. Egyrészt az, hogy rengeteg jól képzett mérnök hosszú ideig dolgozott rajta, fejlesztettek, tervezgettek, ez még viszonylag kézzelfogható. De az, hogy a 4C ugyanazt a kígyós-keresztes emblémát viseli, amit például az 1931-ben Mille Migliát nyert Tazio Nuvolari autója, nos ez pénzben nem kifejezhető. Ahogy a know-how, a 104 éves múlt, a hozzáadott szellemi érték vagy a márkaimázs is financiálisan nehezen mérhető dolog :)
A Veyronhoz kapcsolódva mégegy érdekesség: annak idején a VW pontosan tudta előre, hogy ráfizetéses lesz minden egyes autó és nyereséget sosem fog termelni. De egyszerűen demonstrálni akarták a világnak, hogy "erre is képesek vagyunk" és megcsinálták. Nyilván nem a 4C-vel fogja magát hülyére keresni a gyár, de szerintem az Alfa palettáról már nagyon hiányzott egy ilyen "erre is képesek vagyunk" típusú vas, amit meg lehet mutatni a világnak és nagyon örülök neki, hogy megépítették az olaszok.
De semmi probléma, nem vagyunk egyformák. Ha Neked nem jön be, akkor vegyél BMW-t 30 ezer euroért :)))
Vannak olyan dolgok, amiket nem lehet számszerűsíteni és pénzben kifejezni. Egyrészt az, hogy rengeteg jól képzett mérnök hosszú ideig dolgozott rajta, fejlesztettek, tervezgettek, ez még viszonylag kézzelfogható. De az, hogy a 4C ugyanazt a kígyós-keresztes emblémát viseli, amit például az 1931-ben Mille Migliát nyert Tazio Nuvolari autója, nos ez pénzben nem kifejezhető. Ahogy a know-how, a 104 éves múlt, a hozzáadott szellemi érték vagy a márkaimázs is financiálisan nehezen mérhető dolog :)
A Veyronhoz kapcsolódva mégegy érdekesség: annak idején a VW pontosan tudta előre, hogy ráfizetéses lesz minden egyes autó és nyereséget sosem fog termelni. De egyszerűen demonstrálni akarták a világnak, hogy "erre is képesek vagyunk" és megcsinálták. Nyilván nem a 4C-vel fogja magát hülyére keresni a gyár, de szerintem az Alfa palettáról már nagyon hiányzott egy ilyen "erre is képesek vagyunk" típusú vas, amit meg lehet mutatni a világnak és nagyon örülök neki, hogy megépítették az olaszok.
De semmi probléma, nem vagyunk egyformák. Ha Neked nem jön be, akkor vegyél BMW-t 30 ezer euroért :)))
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 16:02:52 // 536
Mondjuk így is másfél év a várakozási idő, de nem baj :)
Tedi2014-05-16 13:38:07 // 535
Nem. Illetve nem csak. És nem ez a legmeghatározóbb tényező.
Tedi2014-05-16 13:36:19 // 534
Most ezt had ne kezdjem el magyarázni, szerintem elég egyértelmű, hogy miért nincs köze a kettőnek egymáshoz. :)
Abarai2014-05-16 13:17:14 // 533
Ez a "nem ér annyit" kérdés halál egyszerű. Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni (azaz van rá vevő). Ha a 4C ennyiért is eladható, akkor ér ennyit. Pont. A tetszik-nemtetszik más, azon lehet vitatkozni.
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 12:43:45 // 532
:DDD Na ez tetszett.
vm2014-05-16 12:42:28 // 531
A lényeg, hogy ne keverjük össze a "Szerintem nem ér annyit, mert én úgy gondolom, bár igazából nem értek hozzá" mondatot a "Nem ér annyit (tényszerűen)" mondattal ;-)
Nyilván nem hasraütve, nem ok nélkül, hanem inkább kurvára átgondolva áraznak be egy autót, pláne EZT az autót, ENNYIRE kiélezett szituban.
Nyilván nem hasraütve, nem ok nélkül, hanem inkább kurvára átgondolva áraznak be egy autót, pláne EZT az autót, ENNYIRE kiélezett szituban.
.......................2014-05-16 12:36:03 // 530
egyszerüen nem térül meg a szerszámklts ilyen kis darabszám mellett
.......................2014-05-16 12:34:54 // 529
itt a lényeg :évi 3.500 készül belőle
ezért ennyi az ára..
ezért ennyi az ára..
quasimoto2014-05-16 12:23:53 // 528
Szosza te is tudod, hogy az a monocoque váz kurvadrága. Egy látványkarbon mkp sárvédő 150 - 400€. 1 db szaros sárvédő. Ha televágjuk a motort karbonnal ráadásul gyárival, akkor vhol 1 - 2 M között leszünk közelebb a 2 - höz. Az csak dizájn, nincs funkció. Szép, de túró. Összeállunk, sok szopással, enyhe mérgezéssel megcsináljuk mi ketten. Ezt a funkcionális karbont páran tudják elkészíteni az egész világon. Nézd meg a gyártásról a filmet.
Igen, zsebrakéta lett. Olyan puncis, nem igazi komoly kocsiforma. Szóval nem szarsz be amikor megjelenik a visszapillantóban.
De mikor volt az Alfának ilyenje? Utoljára 30 - ban. Viszont elég sok zsebrakétát gyártott. Kurvasokat. Ami nem zsebrakéta úgy hívják,hogy Ferrari...nem akarnak házon belüli ellenfelet csinálni mint pl. a Porsche a Caymannal ami ( tök hülyék ) már már jobban néz ki mint a 911 ( az új, a régit hagyjuk ).
25 - 30e€ - ért mit kapunk manapság? Egy A3 siman tud még több is lenni, ha kap pár extrát. És nem az S3. Jó az az ár. Sajnos. Mi vagyunk a csórók. Azzá tettek minket.
Azt mondjuk nem tudom meddig húzza a karbon váz? Mert a gyanta szeret öregedni. Napon melegben különösen.
Igen, zsebrakéta lett. Olyan puncis, nem igazi komoly kocsiforma. Szóval nem szarsz be amikor megjelenik a visszapillantóban.
De mikor volt az Alfának ilyenje? Utoljára 30 - ban. Viszont elég sok zsebrakétát gyártott. Kurvasokat. Ami nem zsebrakéta úgy hívják,hogy Ferrari...nem akarnak házon belüli ellenfelet csinálni mint pl. a Porsche a Caymannal ami ( tök hülyék ) már már jobban néz ki mint a 911 ( az új, a régit hagyjuk ).
25 - 30e€ - ért mit kapunk manapság? Egy A3 siman tud még több is lenni, ha kap pár extrát. És nem az S3. Jó az az ár. Sajnos. Mi vagyunk a csórók. Azzá tettek minket.
Azt mondjuk nem tudom meddig húzza a karbon váz? Mert a gyanta szeret öregedni. Napon melegben különösen.
msd2014-05-16 12:22:00 // 527
Egy Boeing 787-esnek is nagyrésze karbon, az pedig $120 millióba kerül, ha így nézzük a 4C kifejezetten olcsó.
:)
:)
.......................2014-05-16 12:12:06 // 525
mindkettö Carbon vázas ,könnyü építésü autó
akkor mér ne lenne köze?
akkor mér ne lenne köze?
Tedi2014-05-16 11:34:30 // 524
Minden tisztelet mellett...szerintem keresd fel kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed, hogy egy i3-hoz hasonlítod a 4C-t :D Köze nincs a kettőnek egymáshoz :)
Tedi2014-05-16 11:31:08 // 523
Image-építésre szánt autót csúcstechnológiával nem adhatnak olcsón, mert az kontraproduktív lenne. Bakker, ebben a vasban karbon utascella van, meg egyéb finomságok, és évi 3.500 készül belőle! Az egyediséget meg kell fizetni. Nem a marketingesek munkájával van a baj
.......................2014-05-16 10:20:08 // 522
látod ,ez ízlés és ár kérdése
nekem nem tetszik a 4C küllleme,ára
a Technika nagyon rendben van
hogy mondjak mellette is valamit a 4C 4,5 alatt van 100 on
a BMW i8 is 4,4 s alatt
szóval gratulálok a 4C tervezö mérnökeinek a technikáért
és egy nagy fekete pont a centro stlile nek mert cukorkaformát csináltak
és a Marketing osztály meg mondjon le,mert ez így eggyütt nagyon drága
nekem nem tetszik a 4C küllleme,ára
a Technika nagyon rendben van
hogy mondjak mellette is valamit a 4C 4,5 alatt van 100 on
a BMW i8 is 4,4 s alatt
szóval gratulálok a 4C tervezö mérnökeinek a technikáért
és egy nagy fekete pont a centro stlile nek mert cukorkaformát csináltak
és a Marketing osztály meg mondjon le,mert ez így eggyütt nagyon drága
Grando2014-05-16 10:08:18 // 521
Mariska néni meg jobb lekvárt főz, mint Scarlett Johansson (aki szerintem nem is tud lekvárt főzni), mégis van némi különbség itt-ott. Ehh! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.