Fórum >> Típusok >> 4C

Saca2013-03-07 22:48:17 // 53
Szerintem nem kell sok idő és ehhez is lesz 26 féle fényszóró hozzá a boltok polcain :)
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:02:00 // 52
Személy szerint örülök a 4C-nek. Remélem beindul ezzel az alfa, és jönnek sorban az új típusok - leginkább a 159utódot várom :-)
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
Kazes☻2013-03-07 21:38:11 // 51
Jó kocsihoz, jó baby! :)
Kovi2013-03-07 21:14:04 // 50
vm2013-03-07 20:02:27 // 49
Öröm az ürömben, hogy kevés magyar Alfa szerelőnek kell majd küzdenie vele...
Tedi2013-03-07 19:51:48 // 48
Ja meg a Pentastar V6, de azt meg neeemár :)
Tedi2013-03-07 19:51:21 // 47
Van V6 házon belül, a Maser V6-osa. De szerintem be se fér, nézd meg, hogy a kis 1750-et is úgy faragták be, álom lesz mondjuk egy vezérléscsere benne :D
Blade2013-03-07 18:46:57 // 46
Fejlesztenek egyet, papíron már bizonyára előrehaladott állapotban van a 2.0 V6 TB projekt:)) De lehet 1.6 V6 TB is, az F1 után szabadon..:)
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
BeeGee2013-03-07 18:33:51 // 45
V6 biztos, hogy nem lesz benne. Honnan? Konszernen belül is csak 4 - 8 - 12 hengeresek vannak, ha jól tudom.. Meg ebbe a kis gyüszbe elég a 4 is :)

Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Blade2013-03-07 18:16:52 // 44
Remélem a Corsa már 2.0 V6 TB lesz, akkor szólhatna így is:)))
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 17:16:53 // 43
És akkor hab is legyen a tortán : Autodelta:-)
Tedi2013-03-07 17:03:53 // 42
Telhetetlen népség :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-07 16:56:02 // 41
Lehet a hangfalam sz@r, de ez szebben is szól, lazábban is forog fel. De kövezzetek meg...nem tehetek róla, az a hang a videón nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-07 16:51:44 // 40
Hát nekem nem jön be, olyan kelletlenül forog.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
Tedi2013-03-07 16:17:39 // 39
A Novitecre lennék inkább kíváncsi. Ha ugyan foglalkoznak majd vele. Szerintem nem kizárt.
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 16:11:02 // 38
Pedig tuti fog csinálni rá:-)

De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
Tedi2013-03-07 16:06:28 // 37
Erre nem kell már Ragazzon, nagyon szépen duruzsol ez is, négyhengeres létérre :)
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 15:54:15 // 36
Ragazzont ( majd ) faragnak erre is maximum:-)
BeeGee2013-03-07 15:51:48 // 35
Kinek mi :)

Nekem inkább ez
Modern turbómotortól teljesen jó ez a hang, engem fel tudna dobni :)
Zsunior2013-03-07 15:48:22 // 34
Ezt azért ugye most nem mondtad komolyan....
msd2013-03-07 15:27:14 // 33
Turbó négyhengeresnek ha megfeszülnek sem lesz szívó V8 hangja, szerintem ehhez képest nagyon királyül döbörög :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-07 15:18:49 // 32
Hát ööö...az autó tényleg tetszik, szép, de ez a hang...hát kinek mi jut róla az eszébe. :-)
Nekem pl. EZ.
Béci Ɨ|ѯ2013-03-07 14:50:36 // 31
De jól röfög!!! Ez már igen!!! :) :) :)
Halesz2013-03-07 13:55:36 // 30
nekem a képeken inkább a kilincs elhelyezése furcsa, én úgy hagytam volna, ahogy a tanulmányautón volt... :)

meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...

ellenben az első lámpák bejönnek :)))
Jimmi T.2013-03-07 13:54:33 // 29
Tedi2013-03-07 13:54:03 // 28
1 ) lesz
2) gyorsat :D
Halesz2013-03-07 13:38:22 // 27
Ezt ki is felejtettem, igen... szóval sok pénz, de teljesen reális az ára
Halesz2013-03-07 13:37:05 // 26
"Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően"

Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Halesz2013-03-07 13:31:22 // 25
Ellenben asszem azzal nem árulok el nagy titkot, hogy a 2014-es AlfaCity-re, az Alfa Amore 10. szülinapjára szeretnénk majd elhozni egy 4C-t. :))) Remélem összejön:)

Alfa4City :)
Blade2013-03-07 13:12:47 // 24
Egyébként tetszik, talán az első lámpa a szűkebb keresztmetszet, meg talán a műszerfal külső formája. De maga a kijelző király:)
Blade2013-03-07 13:11:15 // 23
Engem két dolog érdekel :)
1. Lesz-e Corsa (Ti, GTA?) változata, ami még erősebb és talán még egy kicsit könnyebb, a többi versenyre hangolt egységeivel (pl. váltó)
2. Milyen köridőt tud? :)
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 12:48:35 // 22
Főleg ha azt nézzük, hogy a Gtv 9milla volt 2001-ben...:-)
Grando2013-03-07 12:43:01 // 21
Csak egyetérteni tudok.
Ez egy valóban komoly lépés az Alfától (Fiattól). Amióta a Fiat megvásárolta, fokozatosan veszett el a márka unikális jellege, ami valódi műszaki előnyt és valódi progresszivitást jelentett egyéb márkákkal szemben, ráadásul a lehető legkevesebb öncélú sallanggal (lásd a franciák parasztvakításait).
A 4C-vel ez a progresszivitás és exkluzivitás tért vissza. Az Alfának sosem termett babér abból, ha megpróbált kommersz autókat gyártani. Nem voltak azok soha rosszak, és nem is vallottak szégyent semmilyen összehasonlításban. Mégis, a márka definíciójával (ez a definíció pedig az unalmasnak titulált beszédben el is hangzik), ami a rajongók, sőt egyáltalán az autókat értők/szeretők szemében él, tökéletesen ellentmondásba kerültek az ilyenfajta próbálkozások, így azok eleve magukban hordozták a kisebb vagy nagyobb, de biztos bukást is. Ahogy egyre inkább olvadt bele az aktuális trendekbe és közelített az átlaghoz, úgy mentek le az eladásai is.
A 4C-vel pedig ennek a tendenciának hátha vége szakad. Ez az autó valódi unikum, lényegét tekintve egyedülálló, és szinte versenytárs nélkül áll. Sosem lesz kommersz verda, és ne is legyen az. Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően.
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 12:22:41 // 20
jól beszélsz:-)


csatlakozom

( a tavalyi változat tükrei 1 hajszállal jobban tetszenek egyébként...)
Kazes☻2013-03-07 12:14:45 // 19
Kerüljön, kerüljön, de ne azért, m ert Ferrari motor van benne... inkább Alfa! Különben is... előbb volt! :)
mesa2013-03-07 12:01:45 // 18
Ez a tavalyi competizione változat.

17 millió nem kis pénz, de elérhető! Nagyon sok embernek meg lehet a saját karácsonyi ajándéka. Én biztos nem leszek köztük, mert folyton elfelejtek Lotto szelvényt kitölteni.
De ha csak 10-20 db kerül Magyarországra, már az is fog bírni akkora reklám értékkel, hogy többen választanak majd olcsóbb típusból

Szerintem nagyon szépen sikerült egységes márka arculatba beilleszteni a 4C-t!
Az első lámpa csúnya, de karbon változatban még szépnek si mondanám. Sötét háttérrel pedig fél úton van a 8C és a Giulietta között. A végén még a MiTo is felértékelődik a Panda tekintetével:)

Higgyetek nekem, jó lesz ez!
Felvirágzik az Alfa! Főként, hogy Ferrari motorok is kerülnek bele, vagy hogy Maserati gyártja. Tiszta kékvérű rokonság, és valljuk be: vissza kerülhet az őt megillető helyre szeretett olasz márkán!
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 11:46:41 // 17
sőőőt, még ez is:-)


GT Ɨ|ѯ2013-03-07 11:38:24 // 16
jó ez a genfi demo is:-)
Tedi2013-03-07 11:29:59 // 15
Tervben volt, de szeptemberben kezdik az első példányok átadását, júniusig több, mit valószínű, hogy Magyarországra nem érkezik egy sem. Meg úgy en-bloc sehova. Bár ezek olaszok, szóval bármi előfordulhat :D
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 11:14:30 // 14
Én is...:-)


brutális, gyönyörű meg ilyenek....AC-be hozassatok 1-et....
Ricoe1562013-03-07 11:11:51 // 13
Pont nem érdekelne az első lámpája... Nekem nagyon bejön....
Kazes☻2013-03-07 11:05:02 // 12
De szuper!!! De szabad neked ilyet?! :D
Kazes☻2013-03-07 11:04:05 // 11
Nekem is nagyon tetszik a verda és szembe fotón látva, nagyon tetszik az első lámpa is. Mindössze részemről a plusz buborék hiányzik róla valahogy... szerintem az kellene, ami belesimítaná az idomai csodás vonalába... ahogy a régi spider, duetto is jobb, ha van elől a lámpáján. De ez csak SZVSZ! Belűlről meg úgy sem látnám...! :)
msd2013-03-07 11:04:02 // 10
Én már előkészítettem az anyagi hátteret :D
Tedi2013-03-07 10:55:26 // 9
Igen, ott voltam a sajtónapon, az Alfa Amore galériája a fészbúkon az autóról, az saját, mármint...az Alfa Amore sajátja :)
De mindaz, amit az előző postban leírtam, az én véleményem. Biztosan lesznek olyanok, akiknek azok után sem fog tetszeni, hogy meglátták élőben. Szívük joga :) Kinek a pap, kinek a paplan.
Tedi2013-03-07 10:53:56 // 8
Élőben mégbrutálisabb. Sokat fanyalognak az első lámpa miatt. Amikor megláttam, kb leszartam, hogy milyen az első lámpája. Annyira jó az összhatása, hogy nem tudott érdekelni. Nem ez a világ legszebb első lámpája, ez tény. De pont le tudom sz@rni, mert eltörpül az autó többi tulajdonsága mellett.
Ricoe1562013-03-07 10:53:05 // 7
Láttad Genfben? Voltál?
Tedi2013-03-07 10:51:50 // 6
Csak félig off :))) Volt rá projektem, aztán elkaszálódott, szépen megmondva :)
Imyx2013-03-07 10:51:19 // 5
Nem nehéz vele álmodni, videók, technikai infók alapján brutális.. szerencsés, aki birtokolhatja :-).
Kazes☻2013-03-07 10:49:15 // 4
Éljen, éljen, éljen...! :)






Rád is férne, hogy kiszállj az offból! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.