Ha fázisjeladó hibát ír, akkor a körül keresgélj, melegen gondolom nem tud leszinkronizálni.
De mielőtt kicserélsz mindent, vidd el egy normális helyre diagnosztizáltatni.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
[k i z z o]2012-07-14 18:39:40 // 39705
H@nß2012-07-14 17:40:17 // 39704
Sziasztok!
Van 1 kis gondom a "KisBolonddal" ha tudnátok tippet tanácsot adni azt megköszönném!
Az autó AR 145 1,4 ts 2000-es évjárat.
A jelenség a következő: 90C-fokos motort leállítom, elmegyek vásárolni pl, és amikor visszamegyek a víz 70 fokon áll, indítás után az autó alapjárata megbolondul, visszadurrog gázadásra. Ha újraindítom és elindulok vele akkor semmi probléma.
Hideg indításnál várok amíg a fordulatot visszaereszti aztán indulok, semmi probléma. (bár hidegen kicsit erőtlen)
Cseréltem gyertyákat, lambdaszondát, sportlégszűrőt tettem bele k&n, most cseréltem ki a vízhőfok jeladót, pillangószelepházat kipucoltam, még az alapjárati motort is szétszedtem, lmm kb4 éves gyári bosch.
Hibakódot 1et ír fázis jeladóra (ha jól emlékszem)
Ezt a videót még tavasszal vettem fel, ezt csinálja mikor hagyom visszahülni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Van 1 kis gondom a "KisBolonddal" ha tudnátok tippet tanácsot adni azt megköszönném!
Az autó AR 145 1,4 ts 2000-es évjárat.
A jelenség a következő: 90C-fokos motort leállítom, elmegyek vásárolni pl, és amikor visszamegyek a víz 70 fokon áll, indítás után az autó alapjárata megbolondul, visszadurrog gázadásra. Ha újraindítom és elindulok vele akkor semmi probléma.
Hideg indításnál várok amíg a fordulatot visszaereszti aztán indulok, semmi probléma. (bár hidegen kicsit erőtlen)
Cseréltem gyertyákat, lambdaszondát, sportlégszűrőt tettem bele k&n, most cseréltem ki a vízhőfok jeladót, pillangószelepházat kipucoltam, még az alapjárati motort is szétszedtem, lmm kb4 éves gyári bosch.
Hibakódot 1et ír fázis jeladóra (ha jól emlékszem)
Ezt a videót még tavasszal vettem fel, ezt csinálja mikor hagyom visszahülni.
Válaszokat előre is köszönöm!
danniiy2012-07-14 16:19:19 // 39703
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni! 146 1996 évj. régi belsős a belső keringtetésem nem működik. A kormány mellett bal oldalt nem a lenyitható részben vannak nekem relék, de egy hiányzik, felső sor jobbról a második az mi lehet?? Vagy melyik a belső keringtetésemnek a reléje?? Mert szerintem az nem működik legalábbis nem kattog... Válaszotok előre is köszönöm!
A segítségetek szeretném kérni! 146 1996 évj. régi belsős a belső keringtetésem nem működik. A kormány mellett bal oldalt nem a lenyitható részben vannak nekem relék, de egy hiányzik, felső sor jobbról a második az mi lehet?? Vagy melyik a belső keringtetésemnek a reléje?? Mert szerintem az nem működik legalábbis nem kattog... Válaszotok előre is köszönöm!
Somci2012-07-14 13:17:34 // 39702
A hibakód P0236,nem emeli meg a turbónyomást,szervizmódba teszi magát,a hiba törlése után megjavul,majd kis idő múlva ismét előjön. Kikötöttük a boxot,a hibát ugyan nem produkálja,de érezhető némi megtorpanás és bizonytalanság a turbónyomás felépülésében. Mi lehet? A turbónyomás szenzor akarja megadni magát?
Bakelyt2012-07-14 11:53:48 // 39701
udv, veszek komplekt motort az automba, 1,6 16v 88kw 120 lovas twin spark, csak olan motor erdekell ami keves kilometert futott es amire garanciat is kapok, ajanlatokat varom az uzenofalamon.
enká2012-07-13 20:22:09 // 39700
köszi a reagokat mindegyikőtöknek
mreni2012-07-13 15:31:08 // 39699
nekem is van már hangja,de itt a tartalék a garázsban egy 1.6TS-ről :)
Somci2012-07-13 15:05:34 // 39698
Segítsetek!
A hibakód P0236,nem emeli meg a turbónyomást,szervizmódba teszi magát,a hiba törlése után megjavul,majd kis idő múlva ismét előjön. Kikötöttük a boxot,a hibát ugyan nem produkálja,de érezhető némi megtorpanás és bizonytalanság a turbónyomás felépülésében. Mi lehet? A turbónyomás szenzor akarja megadni magát?
A hibakód P0236,nem emeli meg a turbónyomást,szervizmódba teszi magát,a hiba törlése után megjavul,majd kis idő múlva ismét előjön. Kikötöttük a boxot,a hibát ugyan nem produkálja,de érezhető némi megtorpanás és bizonytalanság a turbónyomás felépülésében. Mi lehet? A turbónyomás szenzor akarja megadni magát?
Bakelyt2012-07-13 13:31:04 // 39697
van egy szerintem eleg nagy gondom egy 1999 145-el 1.6 16 V twin spark motor. Szoval menet kozben olyan 80 km/h temponal kigyult az injector ego a muszerfalon es azonnal lealt a motor azota nem indul be. nem tudom hogyha szamit de azota az onindito se mukodik.
elore is koszonom a valaszokat.
elore is koszonom a valaszokat.
gecsa2012-07-13 12:45:37 // 39696
nem tanulságos,hanem illik..úgy nem rakunk össze semmit,hogy nem jó,és főleg nem használjuk..:D
Wickey2012-07-13 12:27:53 // 39695
amúgy hibátlanul működő cuccok esetén is tanulságos levett ékszíj mellett rácsodálkozni az egyes berendezésekre. Nekem eszembe se jutott volna, hogy csapágyas, amíg véletlenül meg nem pörgettem.
Wickey2012-07-13 12:23:10 // 39694
Volt csapágyas. Épp most. Javításával meg én nem szórakoznék, amikor a JTD-re elvileg bármelyik TS klímakompriját rá lehet akasztani, én is azt fogom tenni, egy klímahűtő cserével egybekötve. Oszt utána hozzávetőlegesen öt évig megint elsőosztályú lesz a klímám. Jaa, szervószivattyút és generátort is cserélek nemsoká. Tervezgetem már fél éve, de mostanában fog csak összeállni a píz (klímahűtőre), akna, meg a szabadidő. Főleg, ha a spider végre levizsgázódik. Rohamléptekkel készül rá... :-)
GTPeti2012-07-13 11:22:40 // 39693
(Az utolsó mondat is kérdés akart lenni.)
GTPeti2012-07-13 11:22:00 // 39692
Nálad már volt csapágyas a klímakomp.? S ha igen mennyi km-néll?
A fickó, akit múltkor belinkeltél, ő meg tudja javítani, ha...
A fickó, akit múltkor belinkeltél, ő meg tudja javítani, ha...
Imyx2012-07-13 11:20:55 // 39691
Nálam szintúgy :). Kb. 100-150 grammot engedtek ki belőle..
mreni2012-07-13 10:40:29 // 39690
nekem a túltöltés okozta ezt a hibajelenséget
Wickey2012-07-13 08:50:27 // 39689
az lesz az.
A klímakompresszor, ha mondjuk a klímahűtő koszos, és nem tud elegendő hőt leadni, akkor ki-be kapcsolgat, negyven fokban alapjáraton álló helyzetben tipikusan ez a helyzet.
Megoldás: Klímahűtő csere, és garantáltan tiszta, nem szutykos, nem klóros, friss gázzal precízen feltölteni. Plusz megnézni, nem csapágyas-e a klímakompresszor, ha igen, attól is tud túlmelegedni, plusz sokkal jobban folytja a motort, mint egy hibátlan...
A klímakompresszor, ha mondjuk a klímahűtő koszos, és nem tud elegendő hőt leadni, akkor ki-be kapcsolgat, negyven fokban alapjáraton álló helyzetben tipikusan ez a helyzet.
Megoldás: Klímahűtő csere, és garantáltan tiszta, nem szutykos, nem klóros, friss gázzal precízen feltölteni. Plusz megnézni, nem csapágyas-e a klímakompresszor, ha igen, attól is tud túlmelegedni, plusz sokkal jobban folytja a motort, mint egy hibátlan...
gecsa2012-07-13 07:49:36 // 39688
akkor ezek szerint a klíma okozza a jelenséget..:D nem lehet,hogy ki-be kapcsolgat? hűt rendesen? első tippre,vagy túl van töltve,vagy nincs benne gáz..de ez csak tipp..de mindenképp ott keresgélnék,ha kikapcsolt állapotban nem produkálja..
enká2012-07-12 21:43:11 // 39687
yoyo :)
Kis segítséget kérek, urak. (Tiszakécske) Szolnok, Kecskemét térségében tudtok-e olyan szerelőt javasolni, akire rábízhatom a 159-esem vezérlés cseréjét (vezérműszíj, vízpumpa, meg ami ilyenkor kell). Gond nincs, de 64 ezernél volt szíj csere (vízpumpa nem) - mindezt az előző magyar tulaj állítja - és most van benne 125 e km körül.
De ha már itt vagyok, még egy kérdéssel fárasztalak benneteket és magamat is:
alapjáraton kb. 2 mp-ként indokolatlanul felmordul a motor és kicsit megremeg a kaszni. Nyilván nem csak alapjáraton, de feljebb, menet közben ez már nem érződik. Ha kikapcsolom a klímát, akkor a morgás megszűnik, szép egyenletes minden. Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Mit kell ugyan cserélnem benne...
Köszi a valaszt előre is, és hátra is.
Kis segítséget kérek, urak. (Tiszakécske) Szolnok, Kecskemét térségében tudtok-e olyan szerelőt javasolni, akire rábízhatom a 159-esem vezérlés cseréjét (vezérműszíj, vízpumpa, meg ami ilyenkor kell). Gond nincs, de 64 ezernél volt szíj csere (vízpumpa nem) - mindezt az előző magyar tulaj állítja - és most van benne 125 e km körül.
De ha már itt vagyok, még egy kérdéssel fárasztalak benneteket és magamat is:
alapjáraton kb. 2 mp-ként indokolatlanul felmordul a motor és kicsit megremeg a kaszni. Nyilván nem csak alapjáraton, de feljebb, menet közben ez már nem érződik. Ha kikapcsolom a klímát, akkor a morgás megszűnik, szép egyenletes minden. Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Mit kell ugyan cserélnem benne...
Köszi a valaszt előre is, és hátra is.
VaMpGeCO2012-07-11 22:53:14 // 39686
azért voltam kiváncsi a tapasztalatokra :)
G-Burt2012-07-11 22:50:59 // 39685
konkrét megoldást nem is fogsz, a hibakód csak egy támpont a megtaláláshoz.
VaMpGeCO2012-07-11 22:18:50 // 39683
hát nem mindig, van amikor 1200 és fölötte van amikor ingadozik, de csak akkor ha légkondin van
Zolika1552012-07-11 22:06:50 // 39682
alapjáratod rendben van? Nekem alapjárati motor csinálta ezt, aztán kivettük átfújkodtuk mindenhol, és azóta jó.
VaMpGeCO2012-07-11 22:04:49 // 39681
Hali!
Motorkódhibám a következő:
p1173 és p1176 Olvastam róla ezt azt, de igazából konkrét megoldást nem találtam. Mi a hiba? MAF szenzor vagy lambdaszonda? esetleg más? 1.6TS 120Le-s motor.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Motorkódhibám a következő:
p1173 és p1176 Olvastam róla ezt azt, de igazából konkrét megoldást nem találtam. Mi a hiba? MAF szenzor vagy lambdaszonda? esetleg más? 1.6TS 120Le-s motor.
Segítségeteket előre is köszönöm!
mcsabi2012-07-11 17:15:57 // 39680
Sziasztok!
Pár napja bekerült az autóba egy Kenwood (KDC-3054URY) fejegység a szabványos iso csatlakozóval mindenféle kötés-módosítás nélkül. Azóta a Km számlálóm néha elkezd villogni indítás után (kb 10-ből 2-szer), ha leállítom az autót és újraindítom akkor abbahagyja. Különböző fórumokon azt írták, hogy:
1. Proxy újra sorbarendezés megoldja a problémát mivel a Body Computer érzékelte, hogy új eszközt csatlakoztattam aminek más az azónosítója az előzőhöz képest
2. Gyújtás nélkül húzzam le a Body Computer tápját kb egy percre majd csatlakoztassam vissza és akkor vmi öndiagnosztikát fog elvégezni ami megszüntetheti a villogást
3. Vmi CAN hálózatra a rádió olyan jelet küld aminek nem kellene oda kerülnie
Ötlet vkinek?
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv
Pár napja bekerült az autóba egy Kenwood (KDC-3054URY) fejegység a szabványos iso csatlakozóval mindenféle kötés-módosítás nélkül. Azóta a Km számlálóm néha elkezd villogni indítás után (kb 10-ből 2-szer), ha leállítom az autót és újraindítom akkor abbahagyja. Különböző fórumokon azt írták, hogy:
1. Proxy újra sorbarendezés megoldja a problémát mivel a Body Computer érzékelte, hogy új eszközt csatlakoztattam aminek más az azónosítója az előzőhöz képest
2. Gyújtás nélkül húzzam le a Body Computer tápját kb egy percre majd csatlakoztassam vissza és akkor vmi öndiagnosztikát fog elvégezni ami megszüntetheti a villogást
3. Vmi CAN hálózatra a rádió olyan jelet küld aminek nem kellene oda kerülnie
Ötlet vkinek?
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv
gecsa2012-07-11 14:02:24 // 39679
nem tartja a rendszer meg az üzemanyagot,és visszafolyik a tankba..pl..
GÁBOR1462012-07-11 12:20:53 // 39678
Sziasztok!Nem tudjátok,hogy hol lehet kapni a lámpákhoz állító csavarokat mert mind a kettőben el van törve és nem oda világít ahova kellene és sötétben elég izgalmas a vezetés.
Még egy kérdés:hideg indításkor elindul meg leáll a motor másodszorra már elindul és egész nap nincs vele problémám addig amíg nem áll sokáig utána megint csak másodszorra indul.Mi lehet a hiba?Nem rég blokk csere volt.2000év 1.6 ts 16v alfa 146-os.Előre is köszi.
Még egy kérdés:hideg indításkor elindul meg leáll a motor másodszorra már elindul és egész nap nincs vele problémám addig amíg nem áll sokáig utána megint csak másodszorra indul.Mi lehet a hiba?Nem rég blokk csere volt.2000év 1.6 ts 16v alfa 146-os.Előre is köszi.
Attos2012-07-11 10:41:50 // 39677
Hello!
Gyári kézikönyv azt írja, hogy Tutela ZC 75 Synth SAE 75W-90 váltóolaj kell, de mindenhol csak 75W80-at találok.
Mehet bele a 80-as vagy inkább kutassak 90-est?
Előre is köszi a segítséget.
Gyári kézikönyv azt írja, hogy Tutela ZC 75 Synth SAE 75W-90 váltóolaj kell, de mindenhol csak 75W80-at találok.
Mehet bele a 80-as vagy inkább kutassak 90-est?
Előre is köszi a segítséget.
Kareszka19842012-07-11 09:34:41 // 39676
meg ők is sozktak ilyennel hűtőket mosni
Kareszka19842012-07-11 09:28:34 // 39675
hát, ha már az autómosóbol kaptam, nemhinném, hogy kikezdene bármit is, mert már zárva lennének, nem 20 éve működnének :)
nevét nem tudom
nevét nem tudom
gecsa2012-07-11 08:59:27 // 39674
ha nagyon koszos volt,akkor jelenthet 1-2 fokot...
nem kezdi ki a festéket a cucc?
mi a neve?
nem kezdi ki a festéket a cucc?
mi a neve?
Kareszka19842012-07-11 08:21:06 // 39673
tegnap szereztem ipari tisztítószert, amivel az autómosósok is dolgoznak. felkell hordani permetezővel, hatni hagyni pár másodpercig, majd leöblíteni. tegnap kipróbáltam egy régi bringa hátsó tengején, amit vastagon borított az olaj+por+szutyok kombó, hát...eddig nemis tudtam, hogy krómozott :D ma élesben kipróbálom a klíma hűtőjén, szerintem sokat fog jelenteni a hűtés szempontjábol...vélemények?
Júlia2012-07-11 08:15:30 // 39672
Nem tudná nekem valaki megmondani,hogy 159 sedanra milyen tetőcsomagtartót érdemes vennem?Az előző autómra olyan "gagyit"sikerült vennem hogy a kocsi tetejéről leszedte a festéket pedig csak nyaralások alkalmával tettem fel.Most szeretném ezt elkerülni.
Nem állandóra kellene csak nyaraláshoz.
Kérnék tanácsot!Előre is köszi!
Nem állandóra kellene csak nyaraláshoz.
Kérnék tanácsot!Előre is köszi!
gecsa2012-07-11 07:53:01 // 39671
ja...kb ez a folyamat, ahogyan leírtad...:D
hg6idn2012-07-10 22:12:27 // 39670
Kicsi OFF-os, riasztó rendszerekkel foglalkozom. Szoktam 6-8 éves akksikat cserélni, mer' szegény kiszáradt, meg 2 éveseket mostanában amiket én rakosgattam ki. Na hiába piac gazdaság....
WarbiRunner (Gyuri)2012-07-10 13:47:54 // 39669
Ez szépen szétpukkant :-) 10 év egy Global power akksitól meg különösen jó.
WarbiRunner (Gyuri)2012-07-10 13:46:18 // 39668
Ecsém...11Baros "vákuum teszt"? Azt épp nyomás tesztnek hívnák akkor. :-) De ténylegesen vákuumtesztet szoktak csinálni, nekem legalábbis az volt már többször, szóval ez a 11Bar dolog kicsit gyanús nekem. Mondhatnám nagyon gyanús.
Különben ahova én viszem, ott van egy komplett gép, amire rá kell kötni, lefejti a gázt, abból kinyeri az olajat, meg is mondja mennyi volt benne. Ezután leszívja vákuumra (nem emlékszem mennyire), vár vagy félórát és nézi hogy tartja e a rendszer a vákuumot. Ha igen, akkor az előre beállított gáz és olaj mennyiségekkel feltölti a rendszert automatikusan. Az egész kb 1 óra, vagy kicsit több.
Különben ahova én viszem, ott van egy komplett gép, amire rá kell kötni, lefejti a gázt, abból kinyeri az olajat, meg is mondja mennyi volt benne. Ezután leszívja vákuumra (nem emlékszem mennyire), vár vagy félórát és nézi hogy tartja e a rendszer a vákuumot. Ha igen, akkor az előre beállított gáz és olaj mennyiségekkel feltölti a rendszert automatikusan. Az egész kb 1 óra, vagy kicsit több.
GTPeti2012-07-10 13:03:59 // 39667
Az Uno-m akksija feladta a harcot és eltávozott az élők sorából...

Élt 10 évet. Halálát azzal tette emlékezetessé, hogy felrepedt mindkét oldala és lerepült a teteje. Lehet, hogy szegény C-TEK töltő nem jutott dülőre cellazárlat ügyben... (Valószínüleg az volt az esemény előidézője és ezáltal a 14,4V csak 5 cellán oszlott meg...)
(Álló helyzetben történt, nem a generátor okozta. Az új berakása előtt ellenőrzöm az elektromos dolgokat, de nem számítok hibára.)

Élt 10 évet. Halálát azzal tette emlékezetessé, hogy felrepedt mindkét oldala és lerepült a teteje. Lehet, hogy szegény C-TEK töltő nem jutott dülőre cellazárlat ügyben... (Valószínüleg az volt az esemény előidézője és ezáltal a 14,4V csak 5 cellán oszlott meg...)
(Álló helyzetben történt, nem a generátor okozta. Az új berakása előtt ellenőrzöm az elektromos dolgokat, de nem számítok hibára.)
Azzurro2012-07-09 22:06:21 // 39666
145 2.0TS váltó cserénél, le kell venni a bölcsőt???
jim1562012-07-09 17:15:02 // 39665
szia egy kis wd 40 és kijött a kulcs és tökéletesen müködik! Hál istennek ez a wd 40 csodákra képes :DDDDDDDDDDDDDDDD
gecsa2012-07-09 15:28:29 // 39664
vákuumteszt esetén létezhet..:D töltsön bele azért olajat is..:D meg ha tu,akkor egy kis uv festéket,ha eresztene,akkor majd rá lehessen nézni...:D
nem tudom,hogy a szervízcd-n van-e anyag róla,mert most melóhelyen vagyok..:D
nekem 105 lovas jtdbe 650 g ment bele.. asszem ts-be 500g? de ez nem biztos...
nem tudom,hogy a szervízcd-n van-e anyag róla,mert most melóhelyen vagyok..:D
nekem 105 lovas jtdbe 650 g ment bele.. asszem ts-be 500g? de ez nem biztos...
Kareszka19842012-07-09 14:53:47 // 39663
hopá, majd utánnanézek :) nade végülis csak tudja a klímás gondolom...telefonon beszéltem vele, mondta, hogy majd feltölti levegővel a rendszer, megnézi ereszt-e valahol és ha minden tuti telenyomja gázzal. ha jól rémlik 11bar-t mondott...létezhet?!
gecsa2012-07-09 14:39:11 // 39662
elméletileg van egy plakett valahol,amire rá van írva grammban..nekem (156) az első zárhídon van felmatricázva..nálad nem tudom..:D
Kareszka19842012-07-09 13:53:09 // 39661
hopp, csúszott egy 0-a :P
Kareszka19842012-07-09 13:51:25 // 39660
tényleg, mennyi gáz megy egy rendszerbe? most konkrétan az én 1.06-os, 105 lovas 147-emre gondolok...napokban van jelenésem klímásnál egy komplett csere erejéig, csakhogy én is képben legyek a számokkal :)
gecsa2012-07-09 13:44:10 // 39659
egy jó klímás ezt megoldja fél óra alatt....:D
Imyx2012-07-09 13:40:54 // 39658
Ha megy a klíma, húzd le az ablakot, és figyeld a klímakompresszort, hogy ki-be kapcsol-e. Szinte biztos vagyok, hogy igen :-). Valószínűleg túltöltötték gázzal, ki kell engedni belőle.
Riki2012-07-09 11:15:54 // 39657
sziasztok,
Mi okozhatja azt a jelenséget ha bekapcsolom a klímát annyira erőtlen az autó hogy szinte nem is megy? Kénytelen vagyok kikapcsolni mert 0 erő a kocsiban, illetve az alapjárat és iszonyatosan ez kezd ugrálni , de ez lenne a legkevesebb probléma. Klímagáz nemrégiben lett töltve, de amit fúj levegőt az is kb 28 fokos.
Mi okozhatja azt a jelenséget ha bekapcsolom a klímát annyira erőtlen az autó hogy szinte nem is megy? Kénytelen vagyok kikapcsolni mert 0 erő a kocsiban, illetve az alapjárat és iszonyatosan ez kezd ugrálni , de ez lenne a legkevesebb probléma. Klímagáz nemrégiben lett töltve, de amit fúj levegőt az is kb 28 fokos.
gecsa2012-07-09 10:22:25 // 39656
lehet,csak valami egyszerű hiba okozza,és sima megoldás lesz..nem kell azonnal a legrosszabbra gondolni...