Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Wickey2010-07-01 10:48:00 // 30632
hajjajj... és még nem is láttam a fényképeket. :-P
Bilux2010-07-01 07:17:30 // 30631
Ilyen korán be vagy baszva? :D
Wickey2010-07-01 01:13:54 // 30630
dwe. cviszont ez két5 külön dolog volt.
a négxeshenger problémánsk közr sincs a vakuumcsőhöz.
a négxeshenger problémánsk közr sincs a vakuumcsőhöz.
GTPeti2010-06-30 22:54:11 // 30629
Repedt vákuumcsövön nem lehet falsot szívni?
Pzk2010-06-30 22:35:12 // 30628
Oksa, átlesem köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-30 18:28:03 // 30627
Valahol falsot sziv,szerintem.Nézd át a csöveket.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-30 18:25:42 // 30626
Szerintem is gyorsan felejtsd el azt a "szerelőt".
Az a vákuumcső a szívósorból kapcsolódik a "bubu"-ra,a fék levegődobra.Semmi köze a gyertyához,vagy vagy bármelyik hengerhez.
Az a vákuumcső a szívósorból kapcsolódik a "bubu"-ra,a fék levegődobra.Semmi köze a gyertyához,vagy vagy bármelyik hengerhez.
[k i z z o]2010-06-30 18:20:46 // 30625
Szerintem cserélj mestert :) De gyorsan...
Kareszka19842010-06-30 16:42:14 // 30624
Sziasztok!
Nemrégiben elemeztük a problémámat, miszerint a negyedik henger gyertyái annyira kormosak voltak, hogy már dolgozni sem tudtak. Egyik azt mondta gyürürepedés, másik szelepszárszimering...Meg mondtam a mestert, aki sajnos tüdőrákos :( Ma rálesett vizulisan a motorra és anélkül, hogy én bármit mondtam volna neki ezt mondta "negyedik henger?". Szerinte egy bizonyos vákuumcső repedése tud okozni ilyesmit a negyedik hengerben. Mutogatott valamit, meg mondta, hogy "ott, az a sárga csatlakozós", de nemvagyok benne biztos megértettem-e?! :) Mindenesetre csináltam fotót arrol a területről.

Ez a cső, ahogy nézem a fék nagy "tányérjára" van csatlakoztatva. Hogy hova magy onnan, azt már nem sikerült kilesnem :(
Szeretném tudni, hogy nektek mi a véleményetek erről a felállásról? Most szerzem be a különböző véleményeket, infókat, mielőtt egy kazal zs-t kiadnék olyasmire, amire voltaképp semmi szükség sincs.
Nemrégiben elemeztük a problémámat, miszerint a negyedik henger gyertyái annyira kormosak voltak, hogy már dolgozni sem tudtak. Egyik azt mondta gyürürepedés, másik szelepszárszimering...Meg mondtam a mestert, aki sajnos tüdőrákos :( Ma rálesett vizulisan a motorra és anélkül, hogy én bármit mondtam volna neki ezt mondta "negyedik henger?". Szerinte egy bizonyos vákuumcső repedése tud okozni ilyesmit a negyedik hengerben. Mutogatott valamit, meg mondta, hogy "ott, az a sárga csatlakozós", de nemvagyok benne biztos megértettem-e?! :) Mindenesetre csináltam fotót arrol a területről.

Ez a cső, ahogy nézem a fék nagy "tányérjára" van csatlakoztatva. Hogy hova magy onnan, azt már nem sikerült kilesnem :(
Szeretném tudni, hogy nektek mi a véleményetek erről a felállásról? Most szerzem be a különböző véleményeket, infókat, mielőtt egy kazal zs-t kiadnék olyasmire, amire voltaképp semmi szükség sincs.
bilon2010-06-30 16:04:52 // 30623
vagy izzítóvezérlésberendezés...
:)
:)
NaTo2010-06-30 15:56:57 // 30620
a világításhoz lehet köze
atesssz2010-06-30 15:52:52 // 30619
hali!
Mit jelent ez a felirat?
Egy (relé?)dobozon van rajta, megy bele 3 sarus kábel, meg 1 db 4 eres csatlakozó:
Glühzeitsteuergerät
(155 2.5TD)
Mit jelent ez a felirat?
Egy (relé?)dobozon van rajta, megy bele 3 sarus kábel, meg 1 db 4 eres csatlakozó:
Glühzeitsteuergerät
(155 2.5TD)
LacUS2010-06-30 15:33:14 // 30618
Mindent lehet, DE mindent cserélni, alakítani kell. 20Le-ért értelmetlen pénz kidobás.
Kareszka19842010-06-30 15:11:43 // 30617
mire készülsz földi? :)
M@do Boy2010-06-30 15:07:14 // 30616
Sziasztok. A kovetkezo erdekelne: 2.0TS motor helyet be e lehet tenni pl 2.5 V6 ot? Mit kellene cserelni?
Pzk2010-06-30 14:45:15 // 30615
hmmm, a vezérlést meglesem, bár nah igen, akár lehet az is a problem....
Benzinszűrő lett cserélve, anyagot kap rendesen, üresben pörgetve tolja a szürke füstöt rendesen...
Főtengely jeladó is csinálhat ilyesmit?
Benzinszűrő lett cserélve, anyagot kap rendesen, üresben pörgetve tolja a szürke füstöt rendesen...
Főtengely jeladó is csinálhat ilyesmit?
zee2010-06-30 14:36:56 // 30614
Kese2010-06-30 14:32:27 // 30613
Benzinfilter elol-hatul?benzinpumpa tud e eleget nyomni! hibakófolvasást csinálj
Dozer2010-06-30 13:34:22 // 30610
Hibakód kiolvasás? Lehet adna támpontot...
Diny2010-06-30 13:25:38 // 30609
sziasztok!
mennyiért és hol tudnék venni szép kerékcsavarokat?
a mostaniak már barnák a rozsdától.
(vagy elég lekezelni őket esetleg?)
köszi
mennyiért és hol tudnék venni szép kerékcsavarokat?
a mostaniak már barnák a rozsdától.
(vagy elég lekezelni őket esetleg?)
köszi
Pzk2010-06-30 12:56:20 // 30608
Tuti, hogy elektronikus a probléma, a motor makk egészséges, nem kopog, nem csattog, és a vezértengely is jó sőt szép állapotban van, mechanikai okok kizárva! Sokat foglakoztam már olaszokkal és offosokkal is, tehát némi fingom van, de ez most megfogott.
Dozer2010-06-30 12:47:15 // 30607
Húúú akkor nem tudsz régebbi tüneteket. Ha lassan jutott idáig a gép akkor mechanikai problémára tippelnék.
Ha minden mást kizártál azért játssz meg egy szelepfedél leugrasztást és veztengely ellenőrzést. Ha nagyon kopottakat látsz akkor gépműhelyes meló lesz.
De remélem megoldódik némi elektronikai varázslattal :))
Én is kíváncsian várom mit javasolnak a TS -es kollégák.
Ha minden mást kizártál azért játssz meg egy szelepfedél leugrasztást és veztengely ellenőrzést. Ha nagyon kopottakat látsz akkor gépműhelyes meló lesz.
De remélem megoldódik némi elektronikai varázslattal :))
Én is kíváncsian várom mit javasolnak a TS -es kollégák.
Pzk2010-06-30 12:42:36 // 30606
Így sikerült megvenni a múlt héten :)
Dozer2010-06-30 12:30:41 // 30605
Ez hirtelen bekövetkezett állapot, vagy folyamatosan rosszabbodott az elmúlt időszakban?
Pzk2010-06-30 12:28:21 // 30604
Sziasztok, van egy kis problemám 2.0 16V TS ügyben, gondoltam megosztom veletek, hátha vkinek van rá 5lete. Az autó 4000 felett köhög, (és nagy gázra is) torpan, ha fölé sikerül pörgetni, akkor sem tartósan, mert visszalassul, időnként vissza is pukkan a szívósorba.... Első körben légmennyiség mérőre gondoltam, de azt kiiktatva a problémám nem változik, pedig ilyenkor a computer egy átlagolt értékkel kéne dolgozzon, amivel használhatóbb kéne legyen a vas. 2. kör a lamda volt, aminek kiiktatására szintén nem változott semmi. 3. felvonás volt a vezértengely jeladójának tisztítása és a gyertyák, trafó csatlakozók ellenőrzése, pucolása, de semmilyen pozitív vátozás nem történt... Ha valakinek van valami sejtelme, tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, kérem ne fojtsa magába, hátha tanulhatok belőle. :) Előre is köszi!
Pzk2010-06-30 12:24:26 // 30603
Sziasztok, van egy kis problemám 2.0 16V TS ügyben, gondoltam megosztom veletek, hátha vkinek van rá 5lete. Az autó 4000 felett köhög, (és nagy gázra is) torpan, ha fölé sikerül pörgetni, akkor sem tartósan, mert visszalassul, időnként vissza is pukkan a szívósorba.... Első körben légmennyiség mérőre gondoltam, de azt kiiktatva a problémám nem változik, pedig ilyenkor a computer egy átlagolt értékkel kéne dolgozzon, amivel használhatóbb kéne legyen a vas. 2. kör a lamda volt, aminek kiiktatására szintén nem változott semmi. 3. felvonás volt a vezértengely jeladójának tisztítása és a gyertyák, trafó csatlakozók ellenőrzése, pucolása, de semmilyen pozitív vátozás nem történt... Ha valakinek van valami sejtelme, tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, kérem ne fojtsa magába, hátha tanulhatok belőle. :) Előre is köszi a segítséget!
Kareszka19842010-06-30 12:12:53 // 30602
hát vannak idióta kretén emberek!!!!
otthagyatm a porfestőnél a toronymerevítőmet, hogy fessék be PIROSRA. Erre waze nem lefújták zöldel????????? Mi olyan nehéz azon, hogy PIROS???? Most kaparhatom le, persze ha birom, ehhh
otthagyatm a porfestőnél a toronymerevítőmet, hogy fessék be PIROSRA. Erre waze nem lefújták zöldel????????? Mi olyan nehéz azon, hogy PIROS???? Most kaparhatom le, persze ha birom, ehhh
GTPeti2010-06-29 23:30:08 // 30601
A motor ellenállásának amúgy rendkívül alacsonyak kell lennie. Pár ohm max.
"0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. " Gondolom belemérted a műszer kábelét is és ezert annyi, az annyi.
"0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. " Gondolom belemérted a műszer kábelét is és ezert annyi, az annyi.
GTPeti2010-06-29 23:26:18 // 30600
Ha 1 kohm körül mértél a motoron, akkor vagy le van égve, vagy elfogytak benne a kefék. A Fer-Vill-nél felújítják. (Kb. 15eFt)
NA-ti2010-06-29 16:57:07 // 30599
Üdv! Megmértem a hűtőventilátorom. A mellékelt kép szerinti csatlakozóra közvetlenül adtam 12V-ot az akkuról, nem csinált semmit. Ellenállást is mértem a (csatlakozókon), nem se szakadás, se rövidzár, kb. 0.8-1.2 kohm. Az 1.fokozat előtét ellenállása szerintem jó, 0.23ohm van rá írva, én 0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. Ha bekapcsolom a klímát, nem indul az 1.fokozat, de az mióta figyelem, egyáltalán nem tapasztaltam ventilátor működést. Mi lehet a baja? Tudja valaki, mi a gyári ellenállás értéke a motor tekercsnek?

TDI752010-06-29 08:24:42 // 30598
Tanulságos egy írás az biztos.
GTPeti2010-06-28 22:32:38 // 30597
Igen, "direktbe kötve" ki tudod próbálni a ventilátort. Természetesen csak a 2. fokozatot, mert az elsőt a körbe kapcsolt előtét jelenti. A Fan1 hibakód, pont az előtét hibáját jelzi SZVSZ.
Az ellenállást (lehúzott csatlakozó esetén) multiméterrel lehet ellenőrizni. Vagy "sípolós" ,vagy ellenállás mérő üzemmódban. (Sípolnia kell, vagy kb 0-2 ohmot mutatnia.)
Az ellenállást (lehúzott csatlakozó esetén) multiméterrel lehet ellenőrizni. Vagy "sípolós" ,vagy ellenállás mérő üzemmódban. (Sípolnia kell, vagy kb 0-2 ohmot mutatnia.)
NA-ti2010-06-28 22:18:56 // 30596
Nekem 1db ventilátorom van (normális ez?), ami elvileg két fokozatban megy. Direktbe "kötve" tudom működtetni a külön a két fokozatot, kipróbálva ezzel magát a ventilátort, vagy nem ennyire egyszerű? Állítólag volt a gépben egy "fan1 ventilátor hiba" tárolt üzenet, korábbról is. Az előtét ellenállás hiba szemrevételezéssel is ellenőrízhető, vagy mérni kell?
Piritu - 1.000.0002010-06-28 21:46:50 // 30595
No, akkor keress sürgősen egy olyan szervizt, amelyik látott már Alfát. A ventilátor (amiből Neked is valószínűleg kettő van) két fokozatban megy, az első egy előtét ellenálláson keresztül. No az szokott leégni - mint nekem is most az egyik. Ha bekapcsolod a klímát elindul az első fokozat, ha felmelegszik a víz 90 fok fölé indul a második fokozat.
NA-ti2010-06-28 21:39:06 // 30594
Sziasztok! Egy szervíz szerint a hűtőventilátorom "nem üzembiztos". Néha megy, néha nem (mikor kellene), de még nem tapasztaltam motor túlmelegedést, igaz csak egy hete az enyém az autó. A szervíz szerint csere, ami min.50e Ft. Hogy tudok 100%-ra meggyőződni, hogy tényleg cserélni kell? Hol van esély ennél olcsóbban megvenni? (Alfa156SW 1.9JTD, 2005.02.) köszi.
Cs.Alfa2010-06-28 17:54:59 // 30592
Kap egy AF kódot és kész...nem foglalkoznak a motorszámmal.ha nem látszik!
Tentacle2010-06-28 16:25:26 // 30591
Elvileg a testvezetékben, a 3 vezetékesen a kipufogón megy a jel a testje.
Bővebben itt.
Bővebben itt.
TDI752010-06-28 16:03:44 // 30590
Meg tudjátok mondani, hogy mi az eltérés a 3 illetve a 4 vezetékes lambda szonda között?
zee2010-06-28 15:38:48 // 30589
Köszi. Most hoztam el,kész van. :)
bilon2010-06-28 15:03:52 // 30588
a motorszám az gáz lesz, nekem is nehezen olvasták le, műszakin meg meg is szűntették.
kéne egy kép a motortérről mert így fejből pontosan nem emlékszem, de, ha szembe állsz az autóval akkor a motor jobb oldala felé egy rozsdás lemezen van.
kéne egy kép a motortérről mert így fejből pontosan nem emlékszem, de, ha szembe állsz az autóval akkor a motor jobb oldala felé egy rozsdás lemezen van.
zee2010-06-28 14:43:51 // 30587
Kezdődik a szívás. Motorszám keresés mert képet kell róla készíteniük. Most gyalogoltam haza... a műhelyből. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-28 12:01:11 // 30586
az alvázszám a toronynál és egy kis lemezen elöl , a motorszámot pedig nem fogja megtalálni , de ez sajnos ilyen .
zee2010-06-28 11:33:52 // 30585
Sziasztok
Megy eredetvizsgára ma a gép,szervizes kérdezte tudom,e hogy hol van a motorszám meg az alvázszám... valszeg először találkozik 156-al.
Tudtok segíteni?
üdv
Megy eredetvizsgára ma a gép,szervizes kérdezte tudom,e hogy hol van a motorszám meg az alvázszám... valszeg először találkozik 156-al.
Tudtok segíteni?
üdv
modern2010-06-27 20:02:50 // 30584
sziasztok 147-ben hol a pollenszűrő? fent a ventilátornál kéne lennie ? mert ott nincs...
Kareszka19842010-06-27 18:54:51 // 30583
"hugyozik"? :) ez alatt mit értesz? :)
Benzinre nem gyanakszom, mivel nagyon keveset megy benzinnel...60foknál vált automatikusan gázüzemre...
Hát meglátom mire jutok...köszi szépen a válaszokat :) de bár ne kellett volna kérdeznem :(
Benzinre nem gyanakszom, mivel nagyon keveset megy benzinnel...60foknál vált automatikusan gázüzemre...
Hát meglátom mire jutok...köszi szépen a válaszokat :) de bár ne kellett volna kérdeznem :(
Online tag
0
Vendég0
538
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV