Tedi2010-04-21 19:22:42 // 14900
GT Ɨ|ѯ2010-04-19 08:03:56 // 14899
ez igaz, de ez a concept eleje oldalról full M3 bömös..:-)
Kazes☻2010-04-18 11:40:36 // 14898
Pont ezt figyeltem én is, viszont ugyanakkor a szélvédők már szinte teljesen az első kerék fölött kezdődnek,szvsz úgy előre tolták, ellenben a koncept autón a szép hosszú orr és a szélvédő és a fülke nincs annyira elől, nem?! :)
Tom122010-04-17 01:07:50 // 14897
Nekem meg ne essen sehová.:-)
Nem tudom, lassított felvételen az üveg még "puhábbnak" néz ki, mint a fém, de lehet, hogy csak optikai csalódás.
Csak azt akartam "mondani" az előbb, hogy, ha csattan, akkor szinte mindegy, hogy hol és 10 gyalogos / autó balesetből 8x letakart gyalogost láttam, 2-nek meg szerencséje volt, hogy vagy lassan ment az autó, vagy olyan szögben találkoztak, hogy az ütés nem károsított létfontosságú szerveket. Nem tudom, érdemes-e berendezkedni globálisan egy ilyen kiszámíthatatlan dolog miatt, persze ez nem a mi problémánk /vagyis a miénk is lehet/, csak úy elgondolkodtam...
"Pár" repülőgép is lezuhant már a hajtóműbe keveredett madarak miatt, mégsem raknak elé szűrőket, pedig ott is sok ember életéről van szó...
Max. rakok egy kényelmes fotelt az autó elejére, hátha felkapok egyszer egy gyalogost valahol...:-)))
Nem tudom, lassított felvételen az üveg még "puhábbnak" néz ki, mint a fém, de lehet, hogy csak optikai csalódás.
Csak azt akartam "mondani" az előbb, hogy, ha csattan, akkor szinte mindegy, hogy hol és 10 gyalogos / autó balesetből 8x letakart gyalogost láttam, 2-nek meg szerencséje volt, hogy vagy lassan ment az autó, vagy olyan szögben találkoztak, hogy az ütés nem károsított létfontosságú szerveket. Nem tudom, érdemes-e berendezkedni globálisan egy ilyen kiszámíthatatlan dolog miatt, persze ez nem a mi problémánk /vagyis a miénk is lehet/, csak úy elgondolkodtam...
"Pár" repülőgép is lezuhant már a hajtóműbe keveredett madarak miatt, mégsem raknak elé szűrőket, pedig ott is sok ember életéről van szó...
Max. rakok egy kényelmes fotelt az autó elejére, hátha felkapok egyszer egy gyalogost valahol...:-)))
Tedi2010-04-17 00:54:51 // 14896
Hátőőő nem feltétlenül. A motorháztetőket mostanság úgy képzeik ki, hogy a felső része puhább legyen. Egy ilyen "puha", deformálódó fémre inkább esne a fejem, mint a szilánkosra törő, rideg, kemény üvegre.
Tom122010-04-17 00:46:22 // 14895
Még valamikor a 70-es évek elején kezdte ezt az "agyrémet" a Volvo. Szerintem olyan mindegy, hogy a pléhen, vagy az üvegen landol a gyalogos feje, úgyis akkor sérül jobban, mikor tehetetlenül a földre esik, onnan meg esetleg az autó alá, na, de kellenek a csillagok, mert az a "trendi"...:-)
Arról nem beszélve, hogy magasabb autóról nagyobbat esik a gyalogos.:-))
Arról nem beszélve, hogy magasabb autóról nagyobbat esik a gyalogos.:-))
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-17 00:34:14 // 14894
KÖvetelem az alacsonyabb gyalogosokat, tiltsák be a magassarkút, és szép autókat akarok! :-D
koz2010-04-16 23:54:28 // 14893
FWD+NCAP :)
Tedi2010-04-16 23:44:22 // 14892
aztán ránézek profilból, és ormótlan és magas orrot látok, mait mégjobban elsúlyoz a csapott hát.
Ez az Euro NCAP töréstesztek miatt van így. Szinte minden gyártó megemelte az autói orrát, mert így a gyalogos feje nem a szélvédő aljába verődik, ha elütöd, hanem a motorháztető felső részére. Egy szóval: gyalogosbiztonság.
Ez az Euro NCAP töréstesztek miatt van így. Szinte minden gyártó megemelte az autói orrát, mert így a gyalogos feje nem a szélvédő aljába verődik, ha elütöd, hanem a motorháztető felső részére. Egy szóval: gyalogosbiztonság.
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-16 23:36:04 // 14890
Amit megfigyeltem, hogy a koncepció autók első tulnyúlását kifejezetten kicsire (és látványosra) veszik, a sorozatgyártásba kerülő autóké pedig 1m körüli az elsőtengelytől számítva. Engem kifejezetten zavarnak ezek az ormótlan túlnyúlások. Sajnos a Giuliettán is és uncsitesóján a Bravon is így van. Sok szögből tök jók, aztán ránézek profilból, és ormótlan és magas orrot látok, mait mégjobban elsúlyoz a csapott hát. Minden, csak nem szép. Egy szép autó minden szögből legyen szép! A Giulietta is félig hátulról mutatós ütős igazán, szemből hagyjuk, oldalról meg a magas hosszú orr. Ma figyeltem az új Sirokkó vévét, ugyanez a szindróma. Az orra varacskos, a fara tűrhető, de egyben oldalról egy szerencsétlenség. Sejat Leon szintén. És folytathatnám. Ez az alsó közép kompakt nemtommi kategória egy komplett ízlésficam...
mesa2010-04-16 13:51:20 // 14889
ez a két autó nem igazán hasonlít egymásra ... a citroen mondjuk vagányabb
GT Ɨ|ѯ2010-04-16 13:45:45 // 14888

sorry:-)
na ez már futószalagra is kerülhetne, nem kellene várni csak június végéig:-D
GT Ɨ|ѯ2010-04-16 13:43:59 // 14887
Alfa Romeo Pandion Concept From Bertone


dfg (Tanárúr)2010-04-12 13:37:50 // 14886
Egyetértek!
ha utólér egy 159, borsózik a hátam a tekintetétől. :D
ha utólér egy 159, borsózik a hátam a tekintetétől. :D
Kazes☻2010-04-11 22:03:25 // 14885
A 159 valóban nagyon szép, de nem lehet mind olyan, szerintem nem rosszak az újak. :)
kzoli2010-04-10 22:21:52 // 14884
Sziasztok!Nem'tom ki hogy van vele,de ezek az új Alfa-lámpák engem elszomorítanak (pl. MiTo,az új 166 vagy mi lesz tervek).Miért kell ostoba körlámpákat vagy motorháztetöbe felhúzódó fényszórókat rakni egy ALFÁBA?Ha már kör akkor sorban és vízszintesen (bravó 159!!!).Kezdünk elázsiásodni,ÉBRESZTÖ ITÁLIA!!!
Putyesz2010-04-10 17:16:45 // 14883
mesa2010-04-09 09:48:00 // 14882
Közben Teddy megválaszolta az első felét már ...
A másodikkal pedig egyet értek, én is ettől tartok, hogy akinek fogalma sincs róla, hogy limitált, az azt hiszi, úgy kellett leakciózni az utolsó darabokat, mint valami Renault Vel Satist :))
A másodikkal pedig egyet értek, én is ettől tartok, hogy akinek fogalma sincs róla, hogy limitált, az azt hiszi, úgy kellett leakciózni az utolsó darabokat, mint valami Renault Vel Satist :))
Tom122010-04-08 22:05:32 // 14881
Ja, kösz, akkor lehet, hogy ez tényleg csak véletlen...:-)
Tedi2010-04-08 22:01:23 // 14880
vezess.hu-s volt a lelkem.
Tom122010-04-08 21:47:45 // 14879
Én arra gondoltam, hogy nem az A5-ről volt az a "szakújságíró", aki nemrég felverte itt a port? /Minek írni az Alfákról.../
...mert, ha ezt egy "laikus" olvassa, aki még csak arról sem tud, hogy létezik 8C, az rögtön arra gondol, hogy: "Na, szép kis autó lehetett, ha csak ennyit tudtak eladni belőle, há´persze, szarolasz..."
...mert, ha ezt egy "laikus" olvassa, aki még csak arról sem tud, hogy létezik 8C, az rögtön arra gondol, hogy: "Na, szép kis autó lehetett, ha csak ennyit tudtak eladni belőle, há´persze, szarolasz..."
mesa2010-04-08 21:40:57 // 14878
ne viccelj, kontinens-kvóták alapján elfogyott mind :)
Tom122010-04-08 21:35:50 // 14877
Nagyon úgy hangzik, lehet, hogy nem is véletlenül? :-/
Gabesz012010-04-08 20:34:22 // 14876
remélem nem cseszik el a 159-es utódját valami ratyi Micra elölnézettel.... 159-esnél szebb egyenlőre nincs :)
mesa2010-04-08 16:15:32 // 14875
"a legizgalmasabb milánói modell a 8C Competizione, amelyben Ferrari szív dobog, és mindössze 500 kupé és 500 kabrió talált belőlük gazdára"
Ez úgy hangzik, mintha nem lenne rá kereslet, és csak 500-500 darabot tudtak volna elsózni :D
Ez úgy hangzik, mintha nem lenne rá kereslet, és csak 500-500 darabot tudtak volna elsózni :D
Kócosw2010-04-08 15:08:31 // 14874
ehhez azthiszem nemkell kommentär....
"A mai napig gyönyörű 156 1998-ban elnyeri az Év Autója címet,"...
"A mai napig gyönyörű 156 1998-ban elnyeri az Év Autója címet,"...
Cgo2010-04-08 14:49:51 // 14873
Balázs156SW2010-04-08 14:09:19 // 14872
A múlt Alfái: Ehun e: http://www.a5.hu/cikkek/7/39820.shtml
Tom122010-04-08 08:47:06 // 14871
Ez meg a másik dolog...:-))
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-07 23:01:48 // 14870
De nem is tudja, hogy hátsókerekes az autója :-)
Kazes☻2010-04-07 13:02:02 // 14869
Néha azt is kell egy kicsit! :)))
GTPeti2010-04-07 12:59:01 // 14868
(Persze most otthon, szabadság alatt... Ezért vagyok félig onlájn.)
GTPeti2010-04-07 12:58:12 // 14867
Dolgozom, vagy mi a fene. :)
Kazes☻2010-04-07 12:51:19 // 14866
Akkor jó, csak olyan "csöndeben" maradtál. :D
GTPeti2010-04-07 12:47:09 // 14865
Szerintem nem. :)
Kazes☻2010-04-07 12:42:53 // 14864
Na, most rosszat mondtam? :)))
Kazes☻2010-04-07 11:43:37 // 14863
Egy Giulietta-val nem is lehetne más! :) Az új sajna egyelőre ezt a tradíciót nem ápolja, de legalább lehetne belőle Q4! :)))
Kazes☻2010-04-07 11:39:09 // 14862
Már megijedtem, hogy esetleg németesítéssel leszek meggyanúsítva! :)))
Egy autó, főleg ha az az autó Alfa Romeo, kaparjon hátul esetleg még mindenhol! :)))))
Egy autó, főleg ha az az autó Alfa Romeo, kaparjon hátul esetleg még mindenhol! :)))))
GTPeti2010-04-07 11:36:50 // 14861
Hogy RWD párti vagy-e? :)
Kazes☻2010-04-07 11:35:27 // 14860
Ezt hogy érted? :)
GTPeti2010-04-07 11:32:39 // 14859
Pedig nekem ez jött át. Most viszont már végképp nem értem, hogy te melyik oldalon állsz. :)
Kazes☻2010-04-07 11:31:31 // 14858
Bocsáss meg nekem, de a lényeg nem ez lett volna, hanem az, hogy egy Alfa inkább hátul kaparjon, mégha nincs is olyan nagy értelme sokak szerint és csak a Ladás gondolatmenetre próbáltam rácsatlakozni. Nekem volt Zsigulim is és jó volt, akkor. Hmmm..? :)))
GTPeti2010-04-07 11:26:40 // 14857
"hogy a finomkodó kis pénzecskések "nyugodtan" ülhessenek bele, hisz jó páran nem is tudják, érzik, értékelik ezen szegmensét az általuk birtokolt gépjárműnek, hisz nekik az a fontos, hogy csillagos, vagy propelleres (vagy mi?:)) és sokba kerüljön."
Pedig ez nem így van. :P Ne legyünk beképzeltek, a mi kis Országunk nem a világ közepe, nyugatabbra pedig egészen más a helyzet. Kint egy 3as BMW a fiatalok autója egy 5ös pedig egy középréteghez tartozó családé... Szóval a 7es és S-Klasse-tól lejjebb azért nem a féktelen luxus szimbólumai ezek.
Pedig ez nem így van. :P Ne legyünk beképzeltek, a mi kis Országunk nem a világ közepe, nyugatabbra pedig egészen más a helyzet. Kint egy 3as BMW a fiatalok autója egy 5ös pedig egy középréteghez tartozó családé... Szóval a 7es és S-Klasse-tól lejjebb azért nem a féktelen luxus szimbólumai ezek.
Kazes☻2010-04-07 11:07:20 // 14856
Nem akarom őket megvédeni, de azért egyik sem egy Kia féle autó és úgy adna ki SW-t! :)
Akkor is, pont azért amit írsz, lehetett volna inkább a Merdzsó, Bömös olyan mint az Ódi, hogy a finomkodó kis pénzecskések "nyugodtan" ülhessenek bele, hisz jó páran nem is tudják, érzik, értékelik ezen szegmensét az általuk birtokolt gépjárműnek, hisz nekik az a fontos, hogy csillagos, vagy propelleres (vagy mi?:)) és sokba kerüljön. :)
Akkor is, pont azért amit írsz, lehetett volna inkább a Merdzsó, Bömös olyan mint az Ódi, hogy a finomkodó kis pénzecskések "nyugodtan" ülhessenek bele, hisz jó páran nem is tudják, érzik, értékelik ezen szegmensét az általuk birtokolt gépjárműnek, hisz nekik az a fontos, hogy csillagos, vagy propelleres (vagy mi?:)) és sokba kerüljön. :)
mesa2010-04-07 10:22:27 // 14855
:DDD jajj, de gonosz volt! ;-)
Tom122010-04-07 10:12:28 // 14854
Egy "standard" BMW tulaj el sem férne egy gokartban... ;-DD
...persze akad kivétel is.:-)
...persze akad kivétel is.:-)
GTPeti2010-04-07 09:33:42 // 14853
A BMW azért még ma is a sportosságról szól. (Még ha puhultak is egy kicsit.) A Mercedes pedig a tradícióról, ezért RWD. (Az Audi pedig megteheti, hogy nem majmolja őket, mert ők se nem sportosak és tradíciójuk sincs. :PP)
GTPeti2010-04-07 09:28:43 // 14852
Van ebben is valami, amit írsz. Ám az Alfa kiemelten a sportosságról, élményautózásról szól, ez pedig inkább az RWD mellett.
Kazes☻2010-04-07 00:20:53 // 14851
Rég nem, bizony, számomra épp ezért fura, hogy ezek (pl.az említett márkák) mégis mennyire megtartották.