Tedi2009-07-07 21:44:50 // 10392
Azé nemá Te mondd meg, hogy melyik a Cuore Alfa meg, melyik plázaAlfa, mert hidd el, tudnék Neked olyan arcot mutatni, aki a Te ex-145-ödre is ezt mondaná.
GEORGE2009-07-07 21:40:28 // 10391
Szóval a 8C se kéne.....
Asszem a jövőben Alfa nélkül fogsz maradni.....
Amúgy nem tudom leírni még 1000szer, hogy élőben nagyon frankó a Milano.
És tetszik nem tetszik úgy néz ki ahogy kinéz.
Ha nem testszik van még sok OFF márka és házon belül is találni más modellt.
Asszem a jövőben Alfa nélkül fogsz maradni.....
Amúgy nem tudom leírni még 1000szer, hogy élőben nagyon frankó a Milano.
És tetszik nem tetszik úgy néz ki ahogy kinéz.
Ha nem testszik van még sok OFF márka és házon belül is találni más modellt.
GEORGE2009-07-07 21:37:25 // 10390
Még is azt olvasni itt oldalakon keresztül, hogy nem Alfa semmi köze az Alfához, hol vannak a régi Alfák stb stb......fiat az egész ....
Satti2009-07-07 21:26:30 // 10389
Sztem a Fiat konszern modellekkel nincs baj, a Bravo is jó, a Lancia Delta meg egyszerűen gyönyörű!!
GEORGE2009-07-07 21:25:53 // 10388
Mesélj mi a baj a 159 futóművével????
Messze a legjobb a kategóriájában!!
Messze a legjobb a kategóriájában!!
Satti2009-07-07 21:23:56 // 10387
Annak idején a 164-el voltam így, mikor megláttam először, azt gondoltam, nekem majd kell egy ilyen és amikor votl egy fekete 3.0 V6-om belőle, még jobban megszerettem. Ezeknél a mostani "plaza" Alfáknál ezt nem lehetmajd érezni, nem érinti meg az embert, nem érzem a "Cuore sportívo" érzést!
GEORGE2009-07-07 21:21:49 // 10386
hmmm, te még a tervezőjétől is jobban tudod????
Miért olyan felfoghatatlan, hogy egy teljesen új padlólemez van a kocsi alatt????
Egyébként nem értem ezt a nagy fikázási rohamot, akinek nem tetszik vegyen béemvét vagy hasonló más nem Fiat modellt.....
Miért olyan felfoghatatlan, hogy egy teljesen új padlólemez van a kocsi alatt????
Egyébként nem értem ezt a nagy fikázási rohamot, akinek nem tetszik vegyen béemvét vagy hasonló más nem Fiat modellt.....
GTVili2009-07-07 21:17:53 // 10385
Szerintem a Deltának és a Milanonak semmi köze egymáshoz....mármint nem egyforma a célközönség. A Delta egyértelműen az eleganciára épít....sportosnak semmiképp sem nevezném. A Milano ha nem is minden motorral,de azért a sportos vonalat erősíti....a Golfot és a Meganet azért nem sorolnám még a közelébe sem...
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-07 21:11:57 // 10384
Melyik kategóriában? Kik a vetélytársak? Megane, Civic, Focus, BMW 1-es, nyomiVolvo, Sejat Leon? Ezt a kategória legszebbjét erősen megkérdőjelezném, házon belül veri a Bravó, és méginkább a Delta. Nem golfhoz hasonlítanám, hanem akár egy 1-es BMW-hez, sőt méginkább az ufóCivichez. Szerintem viccesen mutatna mellette..Az Alfa ebben a kis, alsó közép, vagy nemtom minek hívott kategóriában elkezdte elveszteni azt a vonzerejét, ami az eszenciája. Amikor autót kerestem, meg voltam zizzenve a 146 formájától, másra gondolni se bírtam, tényleg vírust kaptam. Ezek az új pokémonfejűek meg olyan szódával elmegy, de sose lesz egy vágyálom, nem tud megmozdítani bennem semmit ha ránézek. És ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Ettől függetlenül lehet, hogy design szempontból példás és különc, de nem "vírushordozó", nekem bambaképű Alfám biztos nem lesz, egy jövőbeni vevő mínusz....
nedudgi2009-07-07 17:57:02 // 10382
Sajnos a jelen képek alapján nekem is úgy tűnik hogy "felzárkóztak" a VW Golfhoz, legfőképpen a hátsó tekintetében. Mondjuk majd kiváncsi leszek egy olyan fotóra ahol minden vonal látszik rendesen. Vagy méginkább élőben :)
Rumi2009-07-07 17:34:23 // 10381
na en is megskubiztam a kepeket
elolrol teljesen jo
nem ertem miert szidja mindenki a mitot.. kisautobol nehez autoformat alakitani, a mito szerintem a kategoriaban a legszebb...
ez a milano is jol nez ki elolrol, de mindenkeppen karakteres
oldalrol meg ugy ahogy
a hatso traktus egy kovetkezo generacios jobban eltalalt golf hatuljanak a benyomasat kelti, ami golftol akar szep is lehetne.. alfatol inkabb csunyacska nekem :)
szvsz nem gazak ezek a modellek..
a gt meg a brera is gyonyoru, csak nekem ugyanazt tudjak egy kattal nagyobban es egyik sem a stilusom, de ettol meg jo, hogy vannak es szinesitik az utakat
csak kellene melle vmi sportos lapos hatsokerekes 2+2 uleses legalabb image novelonek ha nyilvan nem is ez a modell hozna a zsugat
de pl hol van a 166 utodja?
a GTV6 -e stb. stb.
elolrol teljesen jo
nem ertem miert szidja mindenki a mitot.. kisautobol nehez autoformat alakitani, a mito szerintem a kategoriaban a legszebb...
ez a milano is jol nez ki elolrol, de mindenkeppen karakteres
oldalrol meg ugy ahogy
a hatso traktus egy kovetkezo generacios jobban eltalalt golf hatuljanak a benyomasat kelti, ami golftol akar szep is lehetne.. alfatol inkabb csunyacska nekem :)
szvsz nem gazak ezek a modellek..
a gt meg a brera is gyonyoru, csak nekem ugyanazt tudjak egy kattal nagyobban es egyik sem a stilusom, de ettol meg jo, hogy vannak es szinesitik az utakat
csak kellene melle vmi sportos lapos hatsokerekes 2+2 uleses legalabb image novelonek ha nyilvan nem is ez a modell hozna a zsugat
de pl hol van a 166 utodja?
a GTV6 -e stb. stb.
GTPeti2009-07-07 17:10:02 // 10380
Vagy legalábbis akkor még nem akarták... Mert immáron sikeresen felzárkóztak. Sajnos.
GTPeti2009-07-07 17:06:48 // 10379
Nem lehet, hogy nem akarták a német és japcsi autókat majmolni?
Tibe2009-07-07 16:51:53 // 10378
Szutyok olasz autó :D Majd meglátjuk élőben milyen, addig felesleges lehúzni. Remélem ő lesz a 147-esem utódja, bár eddig nem jó esélyekkel indul :)
mesa2009-07-07 16:44:06 // 10377
Valamit amíg el nem felejtem: VÉGRE!!! krómkeret az ablakok körül!!! :))
Már a 159-esen is kellett volna alkalmazni, hiszen a BMW-n, Mazda 6-oson már alap, anélkül nem is mutatnának annyira.
a MiTon már egy fél csavarintás mint a Bravon megjelent, de körben az igazi.
Egyébként a középkonzol is tetszik, légies, és jók a kapcsolók!
Már a 159-esen is kellett volna alkalmazni, hiszen a BMW-n, Mazda 6-oson már alap, anélkül nem is mutatnának annyira.
a MiTon már egy fél csavarintás mint a Bravon megjelent, de körben az igazi.
Egyébként a középkonzol is tetszik, légies, és jók a kapcsolók!
mesa2009-07-07 16:39:44 // 10375
amíg be nem ülök ... :))
De most komolyan! Minek visszafejlődni? Ha már egyszer megcsinálnak valamit tutira, akkor szerintem bosszantó visszalépni egyet. A MiTo leggyengébb része is a merevtengely, anélkül jobb lenne mint a Mini!
De most komolyan! Minek visszafejlődni? Ha már egyszer megcsinálnak valamit tutira, akkor szerintem bosszantó visszalépni egyet. A MiTo leggyengébb része is a merevtengely, anélkül jobb lenne mint a Mini!
Tedi2009-07-07 16:35:08 // 10374
Valld be, az egész autó egy raklap fos :))
mesa2009-07-07 16:32:44 // 10373
Kár, mert az is csak egy raklap fos az elől kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest :(
Tedi2009-07-07 16:05:03 // 10370
3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Elöl igen, áthangolva, hátul Multilink lesz, mint a 159.
Elöl igen, áthangolva, hátul Multilink lesz, mint a 159.
iAntenna2009-07-07 16:04:56 // 10369
valamin mindig csámcsogni kell...
a MiTo/Milano vonal már divat Alfa és nem igazi Alfa a 156/145 tulajoknak, a 145/46 divat Alfa a 33/75 tulajoknak... Lehetne még sorolni.
Felesleges. Az új Alfák bizonyára jobban követik az eladható autó vonalat. Eladható komfortos, csendes... ha ez kell a népnek akkor nyílván a gyártó olyat fog gyártani.
Van akinek tetszik, van akinek nem...
Hátsója nekem nagyon tetszik, elejével még barátkozni kell, de a MiTo bambaságánál jobb. Belseje meg szerintem minden Alfának jó. Legalábbis amikben eddig ültem.
a MiTo/Milano vonal már divat Alfa és nem igazi Alfa a 156/145 tulajoknak, a 145/46 divat Alfa a 33/75 tulajoknak... Lehetne még sorolni.
Felesleges. Az új Alfák bizonyára jobban követik az eladható autó vonalat. Eladható komfortos, csendes... ha ez kell a népnek akkor nyílván a gyártó olyat fog gyártani.
Van akinek tetszik, van akinek nem...
Hátsója nekem nagyon tetszik, elejével még barátkozni kell, de a MiTo bambaságánál jobb. Belseje meg szerintem minden Alfának jó. Legalábbis amikben eddig ültem.
mesa2009-07-07 15:55:59 // 10368
Most hogy így mondod, bárcsak.... A Bravo nekem mindig nagyon tetszett, mondtam is annak idején, hogy elcseszték a macskazabálók, mert AR emblémával kellett volna először piacra dobni!
BeeGee2009-07-07 15:54:43 // 10367
Oké, de ez Rád is igaz, ha bravot akarsz benne látni, akkor azt látsz :)
mesa2009-07-07 15:46:48 // 10366
a gyár mérnökétől van, aki csak nem kamuzik
LOL. Ugye ezt te sem hiszed el ? :))
Persze nem ugyanaz a padlólemez, mint ahogy a Delta sem ugyanazt a padlólemezt kapta, hanem toldottat.
Egyébként tudjuk jól, hogy nem a lemez szó szerint fordításban él a padlólemez, hanem a hajtás/futómű/meghajtás kombót takarja...
3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Magyarán igazat is mondott a mérnök - mert ezt akartátok hallani -, meg kicsit el is hallgatott valamit :))
LOL. Ugye ezt te sem hiszed el ? :))
Persze nem ugyanaz a padlólemez, mint ahogy a Delta sem ugyanazt a padlólemezt kapta, hanem toldottat.
Egyébként tudjuk jól, hogy nem a lemez szó szerint fordításban él a padlólemez, hanem a hajtás/futómű/meghajtás kombót takarja...
3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Magyarán igazat is mondott a mérnök - mert ezt akartátok hallani -, meg kicsit el is hallgatott valamit :))
Tibe2009-07-07 11:52:17 // 10365
Nyugalom a hosszú élet ritka! :) Igazad van neked is, de nekem is. Maradjunk ennyiben!
Tedi2009-07-07 11:45:19 // 10363
Mondjuk úgy, hogy adott volt a C-Evo nevű padló, amire a Deltát, meg a Bravót csinálták és azt faragták meg, így lett belőle Alfáék szerint teljesen új. Így viszont érthető, hogy megengedhetik maguknak a kizárólagos használatot.
Ezekszerint megint kapunk egy Fiatot Alfa scudettóval mint a GP-MiTo esetén? :)
Ezen mindig felbaszom az agyamat. A 155, a 145/146 is Fiat padlólemezt kapott, azt nem utáljuk, meg nem szitokszó? Annyira felesleges ezen pörögni... Közös anyagok: és akkor mivan? A 155-nek a bajuszkapcsolói, a klímavezérlő, a komplett első futómű, a szélvédő ugyanaz volt, mint a Tempráé, ki nem szarja le? De majdnem ugyanez a szitu a 145/146-tal is. A 355-ös Ferrariban Fiatból való szellőzők voltak. Az sem zavart minket, csak ez a MiTo, Milano vonal? Ugyan már...
Ezekszerint megint kapunk egy Fiatot Alfa scudettóval mint a GP-MiTo esetén? :)
Ezen mindig felbaszom az agyamat. A 155, a 145/146 is Fiat padlólemezt kapott, azt nem utáljuk, meg nem szitokszó? Annyira felesleges ezen pörögni... Közös anyagok: és akkor mivan? A 155-nek a bajuszkapcsolói, a klímavezérlő, a komplett első futómű, a szélvédő ugyanaz volt, mint a Tempráé, ki nem szarja le? De majdnem ugyanez a szitu a 145/146-tal is. A 355-ös Ferrariban Fiatból való szellőzők voltak. Az sem zavart minket, csak ez a MiTo, Milano vonal? Ugyan már...
TarP2009-07-07 11:44:35 // 10362
Nem semmi az autós sajtó.
Ha Alfáról van szó: "...műszaki szempontból aligha hoz újdonságot..."
Ha pl Nisssnról, Toyotáról: "...tökéletesen jól bevált motorokat találunk..."
Ezzel lehet a közvéleményt bármikor egy márka ellen fordítani... Agymosás ez basszus, AGYMOSÁS!
Ha Alfáról van szó: "...műszaki szempontból aligha hoz újdonságot..."
Ha pl Nisssnról, Toyotáról: "...tökéletesen jól bevált motorokat találunk..."
Ezzel lehet a közvéleményt bármikor egy márka ellen fordítani... Agymosás ez basszus, AGYMOSÁS!
BeeGee2009-07-07 10:56:48 // 10361
A méretek alapján akár golf padlólemez is lehetne :)
A mi infoink a gyár mérnökétől van, aki csak nem kamuzik bele a vendégei szemébe. Valamint ugyanaz már csak az ígért összkerékhajtás miatt sem lehet. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy a barvoéból indultak ki, de átdolgozták.
A mi infoink a gyár mérnökétől van, aki csak nem kamuzik bele a vendégei szemébe. Valamint ugyanaz már csak az ígért összkerékhajtás miatt sem lehet. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy a barvoéból indultak ki, de átdolgozták.
Grando2009-07-07 10:23:11 // 10360
Persze, hogy nem. De néha jól esik odapakolni neki. ;)))
bilon2009-07-07 10:07:34 // 10359
"Az új Alfa műszaki szempontból aligha hoz újdonságot. Ugyanarra a C-Evo jelzésű platformra épül, mint a Fiat Bravo vagy a Lancia Delta, így méreteiben nemigen tér majd el ezektől, és a motorválaszték is ugyanazokból az 1,4 és 1,75 literes turbós benzinmotorokból, illetve 1,6, 1,9 és 2 literes turbódízelekből áll majd, amelyeket az elmúlt egy-két évben mutattak be a Fiat csoport más modelljeiben."
cikk a totalcaron
cikk a totalcaron
bilon2009-07-07 10:05:00 // 10357
ezt most nem tudom hovatenni, mert máshol azt olvastam, hogy de...
a méretekből is ez adódik...de tök mindegy...:)))
a méretekből is ez adódik...de tök mindegy...:)))
Tibe2009-07-07 09:57:15 // 10356
Szerintem meg igen :) Alig tér el a Bravoétól méretben, lássuk be egyszerűbb és olcsóbb volt azt felhasználni és kicsit átvariálni :)
BeeGee2009-07-07 09:55:26 // 10355
Neked ez miből jött le? :)
Teddy azt fejtegette lejjebb h nem közös a padlólemez semelyik meglévő autóéval.
Teddy azt fejtegette lejjebb h nem közös a padlólemez semelyik meglévő autóéval.
Tibe2009-07-07 09:53:27 // 10354
Ezekszerint mégiscsak a Bravóéval közös padlólemezt kapott, csak egy kicsit változtattak rajta. Ezekszerint megint kapunk egy Fiatot Alfa scudettóval mint a GP-MiTo esetén? :) Itt most nem a vezethetőségre gondolok természetesen, hanem minden másra, kinézet beltér közös anyagok stb.....
BeeGee2009-07-07 09:51:06 // 10353
8,5m körül van az ára.
Satti2009-07-07 09:46:31 // 10352
Naeztvártam.:-))
Azért amikor nem muszály, te sem pörgeted.:-)
Azért amikor nem muszály, te sem pörgeted.:-)
Grando2009-07-07 09:39:50 // 10351
A V6-okban 7000-ig élet is van pl. Amelyik motorban meg nincs, azzal télleg felesleges erőlködni. ;)))
Satti2009-07-07 09:27:56 // 10350
Normális esetben nem nagyon kell egy autót sztem 5000-ig, vagy az fölé forgatni, a hétköznapi közlekedésben teljesen felesleges, hacsak nem autóversenyzőnek érzi magát az ember. A saját autómat pláne nem forgatnám feleslegesen soha, mert egyszerűen semmi értelme, 3000-4000 közötti tartományban kényelmesen feljebb lehet váltani és akkor még haladok is. Nem hinném, hogy az lenne a mérvadó egy benzines autónál, hogy mennyire húz még 5000 felett. Átlagos, normál használat mellett valószínűleg el lehet járni vele 9-10 literrel kényelmesen.
Satti2009-07-07 09:22:40 // 10349
Sztem meg épp fordítva, igazi agresszív eleje a régebbi 166-nak van, a facelift nagy, japános lámpáival már nem az a ragadozó kinézetű karakteres gép.
Benőke2009-07-07 09:14:12 // 10348
Hol lesz ennek a 159-nek az ára(nem SW)?
Azt mondják hogy a 2.2 JTS alá lövik be az árát. Aztán hogy mennyivel alá az még kérdés :D
Azt mondják hogy a 2.2 JTS alá lövik be az árát. Aztán hogy mennyivel alá az még kérdés :D
TarP2009-07-07 09:10:10 // 10347
Köszi a leírást. Az nagyon jó, ha már alacsony fordulaton megvana nyomaték, mert akkor LEHET ésszel is vezetni, tehát ha a sofőr úgy látja jónak, hamar kapcsolhat 4-5öst városban is és elcsordogál a forgalommal.
Őszintén én nem vagyok a Japó motorbicikli motorok karakterisztikájának rajongója, így engem a 9000-es fordulaton járó 231lovas RX8 csak addig "tartott ámulatban", amíg mellé nem álltam a 12 éves GTV-vel és 4 próbálkozásból(100-200ig) 2-2 lett az eredmény.
Az, hogy nincs hangja, a Mercedes-Audi-Lexus... mindenkinél maga a csodaautó, mi meg egy limuzintól várunk ordítást? Akkor tetetni kell rá egy olyan kipufrendszert, meg direktszűrőt, lefújószelepet és lesz minden féle hangkavalkád.
A fogyasztást a MiTo-s időkben kibeszéltük, az első 7-8000km alatt mindegy, utána beáll. Valószínűleg a gyári érték +-15% a reális, persz vezetés és környezetfüggő.
Hol lesz ennek a 159-nek az ára(nem SW)?
Őszintén én nem vagyok a Japó motorbicikli motorok karakterisztikájának rajongója, így engem a 9000-es fordulaton járó 231lovas RX8 csak addig "tartott ámulatban", amíg mellé nem álltam a 12 éves GTV-vel és 4 próbálkozásból(100-200ig) 2-2 lett az eredmény.
Az, hogy nincs hangja, a Mercedes-Audi-Lexus... mindenkinél maga a csodaautó, mi meg egy limuzintól várunk ordítást? Akkor tetetni kell rá egy olyan kipufrendszert, meg direktszűrőt, lefújószelepet és lesz minden féle hangkavalkád.
A fogyasztást a MiTo-s időkben kibeszéltük, az első 7-8000km alatt mindegy, utána beáll. Valószínűleg a gyári érték +-15% a reális, persz vezetés és környezetfüggő.
Hol lesz ennek a 159-nek az ára(nem SW)?
Tedi2009-07-07 09:09:09 // 10346
Nem tudom mennyire lennénk elájulva ezektől a képektől, annyit tudok, hogy sokkal jobban néz ki IRL.
Tegnap Zsoltival pont találtunk egy Fiat Bravót az MTI parkolójában, és próbáltuk hozzámérni, ismerve mindkét modell h/sz/m adatait. Ahol a Bravón az ajtók felső gumitömítés van, ott van a Milano teteje, a többit meg nem érdemes nagyon összevetni, mert annyira nem tér el, 8 mm plusz szélességet a szem nem nagyon vesz észre.
Tegnap Zsoltival pont találtunk egy Fiat Bravót az MTI parkolójában, és próbáltuk hozzámérni, ismerve mindkét modell h/sz/m adatait. Ahol a Bravón az ajtók felső gumitömítés van, ott van a Milano teteje, a többit meg nem érdemes nagyon összevetni, mert annyira nem tér el, 8 mm plusz szélességet a szem nem nagyon vesz észre.
Benőke2009-07-07 08:50:40 // 10345
GEORGE Elhiszem hogy a kompjúter ezt írta ki amit mondtál.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
Benőke2009-07-07 08:49:46 // 10344
GEORGE Elhiszem hogy a kompjúter ezt írta ki amit mondtál.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
A MiTo tesztek után is folyamatosan szidtad az autót. Ennek nem tom mi értelme.
Az hogy 5000-5300 környékén kezd elfogyni az autó az motor elektronika programozás, és így kijött a motorból az a 200 ló és szlusz. Gondolom nem sok ügyeskedés kellene hogy meglegyen a 240 és mondjuk elpörgethetnéd 6000k ig kitolva a tiltást 6,5k -ra. Gondolom van elég nyomaték az autóban hogy el autózgathasson vele a tulaj. Ez jótékonyan hat a fogyira is, mert ha nem téped a haját akkor kevesebből is eljárhatsz mint egy szívó 200 lovasal. Dizeles fogyit meg nem tudom miért kell elvárni egy benzinesből. A Mitónál is jött hogy ilyen meg olyan randa fogyik vannak. A végén meg kiderült hogy tök normális fogyasztást produkál a minden napokban. Azt is le lehet szögezni azért hogyha kapsz egy autót kipróbálásra és ez nem egy 60-70 lovas Fiat Panda akkor már kipróbálod. Hétköznap meg az ember nem nyomja ki a szemét állandóan. A 2,4 -es Traktor lehet teljesítményben egy kategória a TBi vel, de amúgy nem az. Újjonan az árkülönbözetből elautókázhatsz néhány évet. Majd ha lesz 2,5 -es Turós benzines akkor az összehasonlítható lesz.
Szerintem az 1.9 -es JTS nem olyan rossz adatok alapján csak az autó túl nehéz a motorhoz. Belépő motoroknak jó csak nem volt más benyás a v6 on kívül.
Inkább valami objektív véleményt várnék inkább. Pölö. 5000-5300 körül elfogy dizeles karaktere van, hiányzik a hangja. A teszt alat 13,5 -s átlagot fogyasztott, 1400 körül megjön az erő is nem kell 3k ig várni.
Kau2009-07-07 06:46:31 // 10343
A kettő nem zárja ki egymást ;)
Aztán majd véleményezünk megint, ha mi is láttuk élőben ;)
Aztán majd véleményezünk megint, ha mi is láttuk élőben ;)