Neeeeeeeeeeeeee!
Ezt most komolyan gondoltad? Ugye viccelsz? Mi az, hogy tudhatnád? Ez csak a Te véleményed. Nem kell ráerőltetni másra is a meglátásodat. Lehet, hogy hibás. ;)
Valahogy nekem nem tűnik Passátnak, bmbnek, odinak. De elnémetesedett ez a Bertone.....Remélem érted, mire célzok...
És ültem benne, vezettem, kipróbáltam, tetszett...egy pillanatig nem merült fel bennem, hogy passát, bmb, odi...
ja, de. bocs.
De abban az összefüggésben, hogy ez jobb, mint bármelyik német a kategóriában.
Jöhet most bárki a motorokkal. Nem érdekel. Attól még jobb. Számomra. :)
Vinnie2010-10-05 15:49:10 // 16301
Tedi2010-10-05 15:45:00 // 16299
Most is népautód van. Csak olasz :)
Vinnie2010-10-05 15:41:39 // 16298
Mi változik?
Ezt úgy összességében mondanám a VW Alfához....
Egy álommal kevesebb, egy keserű szájízzel több. Asszem ennyi.
Részemről marad akkor más olasz. Soha nem ülök be passátba. Nem érdekel, hogy több pénz lesz fejlesztésre. Az sem, hogy felvásárolták már az Italdesign Studiót is. Nekem olasz Alfa kell, nem népautó.... ;)
Ezt úgy összességében mondanám a VW Alfához....
Egy álommal kevesebb, egy keserű szájízzel több. Asszem ennyi.
Részemről marad akkor más olasz. Soha nem ülök be passátba. Nem érdekel, hogy több pénz lesz fejlesztésre. Az sem, hogy felvásárolták már az Italdesign Studiót is. Nekem olasz Alfa kell, nem népautó.... ;)
mesa2010-10-05 15:40:21 // 16297
Figyelj, ha ültél már 159-esben, akkor tudhatnád, hogy már rég semmi köze az ún. alfasághoz. Ha letakarod az AR emblémát, pont ugyanolyan érzetre, mintha egy Passátban, Audiban vagy BMW-ben ülnél. Tök komolyan!
Vagy a MItoban a tradícionális alfaságot érezted? Kitetted háttérképnek, hogy ismét egy dögös, semmi máshoz nem hasonlítható Alfa? :)
Vagy a MItoban a tradícionális alfaságot érezted? Kitetted háttérképnek, hogy ismét egy dögös, semmi máshoz nem hasonlítható Alfa? :)
Grando2010-10-05 15:20:38 // 16296
Legfeljebb veszel vmi franciát. Lehetőleg kicsi és takarékos motorral. Dumálni meg utána is lehet majd, hogy Alfa így meg úgy. Mi változik? :)))
mesa2010-10-05 15:19:37 // 16295
A vasparipa a Dukáti, a 'szar német' meg a Lambó.
És nekem se mondja senki, hogy fúj, de unalmas egy német kocsi :))
Pedig Ajudi szellőzői meg bajuszkapcsolói vannak. Ennek ellenére jöhetne mind a kettő a garázsomba.
De mivel nincs garázsom, ezért nincs is német autóm, meg olasz motorom sem
És nekem se mondja senki, hogy fúj, de unalmas egy német kocsi :))
Pedig Ajudi szellőzői meg bajuszkapcsolói vannak. Ennek ellenére jöhetne mind a kettő a garázsomba.
De mivel nincs garázsom, ezért nincs is német autóm, meg olasz motorom sem
Atesz19872010-10-05 14:56:02 // 16294
Azért a szuper autó gyártást nem kellene összekeverni a tömeg autó gyártással. Nem mindegy, hogy egy 500+ lóerős Lamborghiniről, vagy egy Passatról beszélünk. Nem mindegy, hogy egy R8-asnak, meg egy Gallardonak van ugyanolyan motorja, vagy egy Passatnak, meg egy 159-esnek. Kicsit más az alá-fölé rendeltségi viszony.
Atesz19872010-10-05 14:52:11 // 16293
Nem arról van szó, hogy előre vagy vissza lépés. Nem is arról, hogy az eladási mutatóknak használ, vagy árt a felvásárlás. Nyilván mindkettőre igen a válasz.
A probléma a "megcsalt" rajongókkal van, akik mostanáig tűzön vízen át védték az olasz autógyártást a némettel szemben. Azokkal van a baj, akik a 10 millájukat nem egy passátért, hanem egy 159-esért vitték el. Rengetegen vannak, akik pont azért nem vesznek VW BMW Audi Mercit, mert mindenkinek az van, aki megteheti, és mert másképp látják a nagy világot. Azért, mert most az olasz autóipar éppen hátrányban van diesel meg benzines téren is, attól még nem kell elfelejteni kik csináltak először közös nyomócsöves diesel motort, vagy hogy 10-en évig csak a zsákutca VTi motorokkal tudták megszorongatni az Alfa köbcenti/lóerő arányát, meg hogy a VW csak kb 4-5 éve jutott el odáig, hogy végleg kiírtsa a kínálatából az 1.6-os 8 voltos Golfot... A politikában is öngyilkosság, ha az ember időről időre oda csapódik, ahonnan éppen a szél fúj. Nem szeretném, ha az Alfa is erre a sorsra jutna. Van aki szerint a 155-össel kezdődő korszakkal tűntek el az igazi alfák. Érdekes, nekem pont azok tetszenek. 155, 145, 156, GTV, GT, mindegyik után vágyakoztam már hosszabb rövidebb ideig, és mindegyikhez vissza is térek időről időre. Lehet, hogy egy elvetemült pillanatomban meg is veszem majd valamelyiket. Semmilyen más Offos verda nem vált ki ilyen rajongást belőlem. Azt viszont nem tudnám elképzelni, hogy egy VW Alfa legyen kint háttérnek a gépemen. Lehet az akármilyen erős, meg modern, meg sikeres. A pofámról lesülne a bőr, ha azok után, hogy elítéltem a BMW-s, VW passatos, Mercis, Audis mentalitást, pont egy olyan autót vennék, ami a fenti technikát képviseli. Jelen pillanatban kevesebb vásárlót veszítene, mint ahányat szerezne, de nem biztos, hogy ez a hosszú távú túlélés kulcsa.
A probléma a "megcsalt" rajongókkal van, akik mostanáig tűzön vízen át védték az olasz autógyártást a némettel szemben. Azokkal van a baj, akik a 10 millájukat nem egy passátért, hanem egy 159-esért vitték el. Rengetegen vannak, akik pont azért nem vesznek VW BMW Audi Mercit, mert mindenkinek az van, aki megteheti, és mert másképp látják a nagy világot. Azért, mert most az olasz autóipar éppen hátrányban van diesel meg benzines téren is, attól még nem kell elfelejteni kik csináltak először közös nyomócsöves diesel motort, vagy hogy 10-en évig csak a zsákutca VTi motorokkal tudták megszorongatni az Alfa köbcenti/lóerő arányát, meg hogy a VW csak kb 4-5 éve jutott el odáig, hogy végleg kiírtsa a kínálatából az 1.6-os 8 voltos Golfot... A politikában is öngyilkosság, ha az ember időről időre oda csapódik, ahonnan éppen a szél fúj. Nem szeretném, ha az Alfa is erre a sorsra jutna. Van aki szerint a 155-össel kezdődő korszakkal tűntek el az igazi alfák. Érdekes, nekem pont azok tetszenek. 155, 145, 156, GTV, GT, mindegyik után vágyakoztam már hosszabb rövidebb ideig, és mindegyikhez vissza is térek időről időre. Lehet, hogy egy elvetemült pillanatomban meg is veszem majd valamelyiket. Semmilyen más Offos verda nem vált ki ilyen rajongást belőlem. Azt viszont nem tudnám elképzelni, hogy egy VW Alfa legyen kint háttérnek a gépemen. Lehet az akármilyen erős, meg modern, meg sikeres. A pofámról lesülne a bőr, ha azok után, hogy elítéltem a BMW-s, VW passatos, Mercis, Audis mentalitást, pont egy olyan autót vennék, ami a fenti technikát képviseli. Jelen pillanatban kevesebb vásárlót veszítene, mint ahányat szerezne, de nem biztos, hogy ez a hosszú távú túlélés kulcsa.
Tom122010-10-05 14:31:01 // 16292
Biztos, tényleg az volt a baj, hogy "vasparipa".:-)
Nem is tudom, mit akarnak ezzel a "műanyag vacakkal" a Fócvágenesek?





Az új "germán" Sesto Elemento - hatodik elem = a szén. Arra utalva, hogy full szénszálas. ...de nem is kéne...:-)))
Igaz, hogy egy kicsit olyan, mintha kartonpapírból hajtogatták volna, de én valahogy semmi németeset nem veszek észre rajta, meg nem is tudom, ha annyira német, akkor mit keres még mindig ITT? :-)
Nem is tudom, mit akarnak ezzel a "műanyag vacakkal" a Fócvágenesek?





Az új "germán" Sesto Elemento - hatodik elem = a szén. Arra utalva, hogy full szénszálas. ...de nem is kéne...:-)))
Igaz, hogy egy kicsit olyan, mintha kartonpapírból hajtogatták volna, de én valahogy semmi németeset nem veszek észre rajta, meg nem is tudom, ha annyira német, akkor mit keres még mindig ITT? :-)
Tom122010-10-05 13:35:21 // 16291
Én sem, sőt nekem a Volkswagen - nek már a neve is elég "szürke" /népautó/, de, ha a sok rossz közül még ez lenne a legjobb megoldás, akkor legyen...
Ígylegalább tovább reménykedhetünk, hogy majd egyszer elfoglalja a méltó helyét az Alfa...
Ígylegalább tovább reménykedhetünk, hogy majd egyszer elfoglalja a méltó helyét az Alfa...
Tom122010-10-05 13:30:51 // 16290
Éppen azon vannak.
Ez meg nekünk "jó hír":
"Az új platformot egyébként eredetileg egy új Alfa Romeónak tervezték, de ezt azóta elvetették."
:-/
/...lehet, hogy halálraítélt az Alfa a Fiatnál? - ezt csak úgy nagyon halkan... :-//
Ez meg nekünk "jó hír":
"Az új platformot egyébként eredetileg egy új Alfa Romeónak tervezték, de ezt azóta elvetették."
:-/
/...lehet, hogy halálraítélt az Alfa a Fiatnál? - ezt csak úgy nagyon halkan... :-//
Tedi2010-10-05 13:28:07 // 16289
Nem azért rajongok az Alfákért, mert a Fiat a tulajdonosa :)
Tom122010-10-05 13:04:59 // 16288
Talált! Pont nem azt mondtam, hanem azt, hogy a Fiatnak "felesleges" volt ézért inkább nem fejlesztették, hanem bazárták, jó magasról tettek a "mostohagyerekekre" /Alfa, Lancia, Maserati/, onnantól pusztult le a motorválaszték.
Ja, igen, volt valami "éretlen kelés" típusú próbálkozás valami "opel" V-6-okkal, de gyorsan el is felejtették...
Érted, mit akarok mondani, ugye: "Minden szentnek maga felé hajlik a keze."
Nekik nem volt rá szükségük, akkor minek, jó lesz az 1.9, max. a 2.4 dízel az Alfákba, meg a Lanciákba, meg a "downsizinges repülőmodell motorok" is. Nem is vették komolyan az Alfa, Lancia, Maserati igényeit, ill. a Maseratinak az volt a szerencséje, hogy "lepaktálhatott" a Ferrarival /majdnem ugyanaz a szegmens/.
Így értettem.:-)
Ja, igen, volt valami "éretlen kelés" típusú próbálkozás valami "opel" V-6-okkal, de gyorsan el is felejtették...
Érted, mit akarok mondani, ugye: "Minden szentnek maga felé hajlik a keze."
Nekik nem volt rá szükségük, akkor minek, jó lesz az 1.9, max. a 2.4 dízel az Alfákba, meg a Lanciákba, meg a "downsizinges repülőmodell motorok" is. Nem is vették komolyan az Alfa, Lancia, Maserati igényeit, ill. a Maseratinak az volt a szerencséje, hogy "lepaktálhatott" a Ferrarival /majdnem ugyanaz a szegmens/.
Így értettem.:-)
Tom122010-10-05 12:57:02 // 16287
A Fiat egyébként már azóta a "begyemben van", mikor Enzo Ferrarit kidobták, mint a mosogatórongyot, mikor a terveiről beszélt nekik - még fiatal korában. :-) A világnak, mondjuk, jó lett, hogy így alakult, mert aztán az Alfa Romeonál alkalmazták és "szabad kezet kapott" Janoval együtt... Lehet, hogy soha nem lett volna önálló a Ferrari, ha akkor felveszik a Fiathoz. Ja, azért van egy jó pontja is a Fiatnak, mikor aztán "beszállt a Ferrariba", de a jelenlegi szintet "keményfejű" /és jó üzletember/ Montezemolo, meg Todt - /ok/ nélkül nem érte volna el a Ferrari sem, max. ott tartana, mint ahol most az Alfa...
TarP2010-10-05 12:52:57 // 16286
Nem mondod, hogy a Lancia, Alfa nem szerete V6-osokat használni?
Sőt, szerintem a Maseratival is jól járnának egy kis downsizing után lenne pl 3.0V6BTB kb 340lóerővel és nem 26 milliüóFt-ért, hanem 17-ért?
Sőt, szerintem a Maseratival is jól járnának egy kis downsizing után lenne pl 3.0V6BTB kb 340lóerővel és nem 26 milliüóFt-ért, hanem 17-ért?
Tom122010-10-05 12:47:41 // 16285
Szerintem azért nem kell nekik nagy dízel motor, mert mibe raknák? Ivecoba megfelel az 1.9, max. 2.4 /...ha van olyan/, a "kis" Fiatokba meg minek, a "mostohagyerekeket" meg ebből "etetik"... :-/
A V6 gyárat is bezárták, mert nekik felesleges volt, munkaerő, stb? Gondolom, egy olasz iy inkább dolgozna a "VW-nek", mint, hogy otthon üljön és a munkanélküli segélyt várja...
A V6 gyárat is bezárták, mert nekik felesleges volt, munkaerő, stb? Gondolom, egy olasz iy inkább dolgozna a "VW-nek", mint, hogy otthon üljön és a munkanélküli segélyt várja...
mesa2010-10-05 12:47:23 // 16284
Értem.
Eddig mondjuk nem volt fogalmam arról, hogy az önsúly milyen szerepet játszik a motorteljesítmény függvényében xD
Eddig mondjuk nem volt fogalmam arról, hogy az önsúly milyen szerepet játszik a motorteljesítmény függvényében xD
Kareszka19842010-10-05 12:41:00 // 16283
A1 könnyebb :)
bátyám kis ticstöcs A2-ese is szépen gyorsul az 1.4-es mocival :)
bátyám kis ticstöcs A2-ese is szépen gyorsul az 1.4-es mocival :)
GTPeti2010-10-05 12:38:02 // 16282
Mindezt milyen élettartam mellett teszi ez a motor? Erhard kolléga írt már tapasztalatokat a remek VW TFSI-kről. Semmi komoly. Csak blokkcserék gariban.
mesa2010-10-05 12:35:30 // 16281
Sokat szidott -lehetséges jövő Alfái- erőforrás, többszörös Év motorja díjas 1.4 TFSI az új Audi A1-ben 185 lóerő és 6,9 mp kell neki a százas sprinthez.
Ugyanebben a szegmensben a Mito QV csak 170 lovas, és jóval több, 7,5 mp kell ahhoz, hogy a mutató elérje a három számjegyes osztást
Akkor most egy ilyen motor előrelépés lenne, vagy sem?
Ugyanebben a szegmensben a Mito QV csak 170 lovas, és jóval több, 7,5 mp kell ahhoz, hogy a mutató elérje a három számjegyes osztást
Akkor most egy ilyen motor előrelépés lenne, vagy sem?
GTPeti2010-10-05 12:33:21 // 16280
Goto Offos topic. :)
mesa2010-10-05 12:30:37 // 16279
Pont van egy cikk a Winklertől egy 320d kupé. 17 miller :o
2.4 JTDm GT simán nem lenne több 9-nél és simán jobb lenne minden téren
2.4 JTDm GT simán nem lenne több 9-nél és simán jobb lenne minden téren
GTPeti2010-10-05 12:22:37 // 16278
No meg miért nem árultak pl. 2.4-es GT-ket, stb. Lehetne folytatni... Ez asszem mindenkit zavar, kivétel nélkül.
TarP2010-10-05 11:03:54 // 16277
Állandóan felgyulladtak, de ez a szupersport kategóriában úgy tűnik általános... :)
TarP2010-10-05 11:03:18 // 16276
Azt érteném, ha egy F430-assal zárnánk a vitát. De almát körtével...
Meglátjuk mi lesz belőle. Ezt a pöcsölést egyébként kezdem unni, amit a FIAT most csinál pl a nagy TD motorok terén, meg főleg azt, amit a GT, GTV kategóriában csinál, illetve nem csinál...
Meglátjuk mi lesz belőle. Ezt a pöcsölést egyébként kezdem unni, amit a FIAT most csinál pl a nagy TD motorok terén, meg főleg azt, amit a GT, GTV kategóriában csinál, illetve nem csinál...
mesa2010-10-05 09:49:19 // 16275
Állítólag az első szériával sok volt a garanciális probléma :))))
mesa2010-10-05 09:48:31 // 16274
TarP2010-10-05 09:07:59 // 16273
És bele van gravírozva finoman, hogy "Alfa Amore"? :)
Poló2010-10-05 09:07:02 // 16272
Az első 10 hengeres R8 motorokban még az én kezem munkája is benne volt :D
TarP2010-10-05 09:04:10 // 16271
Érdekes ez a VW birtoklás kérdés.
Nem hiszem, hogy veszített-e a presztízséből pl a Bugatti, vagy a Lambo, amióta VW tulajdonban ven.
Én azt látom, hogy mindkettővel érdemei szerint foglalkoznak, sőt!
Szóval ha az lesz a szörnyűség, hogy pl a Giulietta kap egy szarfos 2.5TFSI 340 lovas motort, a Giulia meg átlagnak egy elcsépelt 2.0TFSI-t 270, vagy egy nyami 3.0V6TDI-t... Hát, mnem érzem, hogy egyik is visszalépés lenne.
Sőt, lehet, hogy a 8C-t is elvinné az RS8 10 hengerese, amit Győrben kattiontanak össze...
Szóval én nem sírok. Lehetne ebből jól is kijönni. Szerintem a Veyron sem szarabb, mint a Bugatti EB110, pedig az "eredeti" Bugatti, a másik meg Golf...
Nem hiszem, hogy veszített-e a presztízséből pl a Bugatti, vagy a Lambo, amióta VW tulajdonban ven.
Én azt látom, hogy mindkettővel érdemei szerint foglalkoznak, sőt!
Szóval ha az lesz a szörnyűség, hogy pl a Giulietta kap egy szarfos 2.5TFSI 340 lovas motort, a Giulia meg átlagnak egy elcsépelt 2.0TFSI-t 270, vagy egy nyami 3.0V6TDI-t... Hát, mnem érzem, hogy egyik is visszalépés lenne.
Sőt, lehet, hogy a 8C-t is elvinné az RS8 10 hengerese, amit Győrben kattiontanak össze...
Szóval én nem sírok. Lehetne ebből jól is kijönni. Szerintem a Veyron sem szarabb, mint a Bugatti EB110, pedig az "eredeti" Bugatti, a másik meg Golf...
A.R.Peti2010-10-05 08:43:26 // 16270
Hát akkor ezek szerint csak nekem volt újdonság. Hát ezt a kamionos topikot tényleg nem vettem észre.
Kazes☻2010-10-05 08:40:48 // 16269
Én már láttam ilyet és ducato kasznisat is. Amúgy pont ilyesmi merült fel bennem, hogy a nagyobb dízel motort óhajtóknak bele lehetne pattintani a jó nagy Iveco motorokat, jó sok pacikával. :)
amúgy van, a Minden ami kamion :)))
amúgy van, a Minden ami kamion :)))
kbk2010-10-04 23:44:43 // 16268
vagy egy oldschool maserati :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-04 23:05:15 // 16267
No ilyen VW Alfa rajongók is lesznek, és tesznek majd a régi Alfákra, sőt szégyellni fogják őket. Biztos jó lesz nekünk ez?
Nálam a Skoda rajongó nem az elvakult Fábiás és Oktáviás, hanem aki 100-ason, 120-ason kezdett. Persze lehet ezen is vitázgatni, én annyit sejtek, hogy Alfa VW-t nem nagyon szeretnék magamnak. Akkor inkább átcsábulok... A Lanciák se csúfak :-)
Nálam a Skoda rajongó nem az elvakult Fábiás és Oktáviás, hanem aki 100-ason, 120-ason kezdett. Persze lehet ezen is vitázgatni, én annyit sejtek, hogy Alfa VW-t nem nagyon szeretnék magamnak. Akkor inkább átcsábulok... A Lanciák se csúfak :-)
Vikking 3112010-10-04 22:12:40 // 16266
Az is :) Volt Alfa teherautó, errefelé is láttam egyet sokszor. :))))
A.R.Peti2010-10-04 22:11:41 // 16265
Atesz19872010-10-04 18:52:17 // 16264
Na, szal az Én szerény véleményem, hogy az Alfa VW kézbe kerülése óriási preztizs veszteség lenne mind az olasz autógyártásnak, de sokkal inkább a vásárló közönségnek. Ha a németek kezébe kerül az Alfa, azzal kvázi elismerik, hogy a német technika felsőbb rendű az olasznál. Azt mondják ezzel, hogy a szar olasz Alfa csak a német technika révén tudott fenn maradni. Rajongók ezrei lehetnek, akiknek napi szinten kell elviselni a jürgenesek savazását, erre adnának a kezükbe egy ilyen adu kártyát? Én akinek már volt egyszer Fita-Alfája, és hangoztatta, hogy "NÉMET AUTÓT SOHA!" csak lapos kúszásban vezethetném a VW-Alfámat? Persze Pesten nincs ilyen probléma, de egy kis városban, ahol mindenki ismer mindenkit? A közutakon egy swiftet, vagy egy Golfot mindig sokkal nagyobb öröm volt lenyomni, mint akármi mást....
Azt belátom, hogy az Alfa jól járna, és biztos, hogy a németek jól bánnának vele, nem irtanák ki belőle az olaszos erényeket. De akkor is VW gruppe lesz, ami nekem már nem férne bele. Az biztos, hogy az olasz autógyártás óriási szégyene lesz, amikor először kezd kerepelni a TDi egy Alfa orrában...
Azt belátom, hogy az Alfa jól járna, és biztos, hogy a németek jól bánnának vele, nem irtanák ki belőle az olaszos erényeket. De akkor is VW gruppe lesz, ami nekem már nem férne bele. Az biztos, hogy az olasz autógyártás óriási szégyene lesz, amikor először kezd kerepelni a TDi egy Alfa orrában...
Tom122010-10-04 18:09:38 // 16263
"Ezt egy Skoda rajongó örömmel éli meg?"
Azt kell, hogy mondjam: igen. Sok Skoda tulajt ismerek, akik magasról tesznek a 60 - 70 - 80-as évekbeli Skodákra, inkább szégyellik őket, mint magasztalják és kimondottan büszkék rá, hogy egyáltalán "lepaktált" a Skodával a VW... Az, hogy "hagyomány" és hasonló "elvont" dolgok csak a "zizzent Alfásoknak" jelentenek értéket /na, jó, meg pár igazi "autóbuzinak" :-)/, egyébként meg, pl. hogy a Skodás példánál maradjak: ha családi autó kell, akkor Octavia /mindegy, milyen motorral/, ha anyunak bevásárlószekér, akkor Fabia, ha céges, akkor meg Roomster, vagy valami kombi...
Nincs nyavalygás futóművön sportosságon, belső design-on, megjelenésen, vagy lóerőkön... :-) /ténylegez a tapasztalatom/
Azt kell, hogy mondjam: igen. Sok Skoda tulajt ismerek, akik magasról tesznek a 60 - 70 - 80-as évekbeli Skodákra, inkább szégyellik őket, mint magasztalják és kimondottan büszkék rá, hogy egyáltalán "lepaktált" a Skodával a VW... Az, hogy "hagyomány" és hasonló "elvont" dolgok csak a "zizzent Alfásoknak" jelentenek értéket /na, jó, meg pár igazi "autóbuzinak" :-)/, egyébként meg, pl. hogy a Skodás példánál maradjak: ha családi autó kell, akkor Octavia /mindegy, milyen motorral/, ha anyunak bevásárlószekér, akkor Fabia, ha céges, akkor meg Roomster, vagy valami kombi...
Nincs nyavalygás futóművön sportosságon, belső design-on, megjelenésen, vagy lóerőkön... :-) /ténylegez a tapasztalatom/
Kazes☻2010-10-04 18:04:05 // 16262
És majd úgy fogok járni megint, mint a múltkor a zasszony stiftjével. Történt ugyanis, hogy mentem édesanyámhoz és a régi szomszédunk a parkolóban, aki egyébként naaagy VW fan, megjegyezte, hogy most már márkatársak vagyunk. Erre nagy bután néztem rá, mire azt válaszolta, hogy nem tudtad, hogy a VW bevásárolt a suzukinál?! Na, ez kellene még csak nekem! Dobnék egy hátast az biztos! :)))
Amúgy olyan negyven közepe a srác, de mindig is VW-s volt és párszor, míg otthon laktam próbált 'fauvizálni' engem. :)))
Amúgy olyan negyven közepe a srác, de mindig is VW-s volt és párszor, míg otthon laktam próbált 'fauvizálni' engem. :)))
Kazes☻2010-10-04 17:58:52 // 16261
Az idegen közegre és mégis nyerésre gondolsz?! Persze, hogy nem! Hisz akkor már nem lesz idegen közeg, sőt 'saját' lesz, tehát abszolút DTM. :)
Tom122010-10-04 17:58:50 // 16260
"Régen is úgy volt, amikor a túlélés volt a cél: a legszebb lányt igyekeztek a legjobb módú fiúhoz adni."
...még, ha közeli rokonok is voltak, aztán jött a sok retardált utód...:-))
/csak poén volt - nem tudtam kihagyni :-)/
...még, ha közeli rokonok is voltak, aztán jött a sok retardált utód...:-))
/csak poén volt - nem tudtam kihagyni :-)/
BeeGee2010-10-04 14:36:01 // 16259
"De mind emellett az említett úriember üzletember, "
Nézzük csak:
Fiat vezér, Sergio Marchionne - MBA és LLB diploma, első munkahelye a Deloiette volt, utána csupa hasonló.
Ex vw fej, Piech: mérnöki diploma, porsche leszármazott és gyakornok, F1 motor fejlesztése, Audi Quattro kifejlesztése.
Akkor ki az üzletember? :)
Nem kardoskodok mellette, jobban örülnék olasz fennhatóságnak, de amit a Fiat csinált az elmúlt 5 évben, és amit tervez, az alapján semmi jót nem várok a márkától. A különbség, a két vevő között, hogy az egyik tanul a hibáiból, a másik nem - itt arra gondolok, hogy a chrysleres történetből nem fog jól kijönni, az első lépése elcseszett volt már (delta chrysler) mert nem lehet ugyanazt az autót két kontinensen sikeresen árulni. Erre micsinál.. Giunak sem lesz nagy huzatja kint.
Nézzük csak:
Fiat vezér, Sergio Marchionne - MBA és LLB diploma, első munkahelye a Deloiette volt, utána csupa hasonló.
Ex vw fej, Piech: mérnöki diploma, porsche leszármazott és gyakornok, F1 motor fejlesztése, Audi Quattro kifejlesztése.
Akkor ki az üzletember? :)
Nem kardoskodok mellette, jobban örülnék olasz fennhatóságnak, de amit a Fiat csinált az elmúlt 5 évben, és amit tervez, az alapján semmi jót nem várok a márkától. A különbség, a két vevő között, hogy az egyik tanul a hibáiból, a másik nem - itt arra gondolok, hogy a chrysleres történetből nem fog jól kijönni, az első lépése elcseszett volt már (delta chrysler) mert nem lehet ugyanazt az autót két kontinensen sikeresen árulni. Erre micsinál.. Giunak sem lesz nagy huzatja kint.
mesa2010-10-04 14:07:45 // 16258
Szerintem ez az alap probléma.
Ha van egy barinőd, akit nem tudsz kielégíteni, de szereted, akkor még mindig jobb ha szakítasz vele, mint hogy látod, nem érzi jól melletted magát...
Igazából nem is mondanám, hogy rossz gazda a FIAT, de az esélyes kérők közül nem a legjobb választás.
Régen is úgy volt, amikor a túlélés volt a cél: a legszebb lányt igyekeztek a legjobb módú fiúhoz adni.
Ha van egy barinőd, akit nem tudsz kielégíteni, de szereted, akkor még mindig jobb ha szakítasz vele, mint hogy látod, nem érzi jól melletted magát...
Igazából nem is mondanám, hogy rossz gazda a FIAT, de az esélyes kérők közül nem a legjobb választás.
Régen is úgy volt, amikor a túlélés volt a cél: a legszebb lányt igyekeztek a legjobb módú fiúhoz adni.
1372010-10-04 13:57:18 // 16257
A Fiat nem azért rossz gazda, mert sokszor nem volt pénze fejleszteni az Alfát? Amikor volt della a '90-es évek végén, akkor tolták is bele az Alfába rendesen.
GTPeti2010-10-04 13:46:46 // 16256
Írd csak le, ha már belekezdtél! :)
Atesz19872010-10-04 13:32:59 // 16255
ohh, elveszett a hsz-em másik fele... Na mindegy, nem írom le még egyszer. :)
Atesz19872010-10-04 13:31:59 // 16254
A magam részéről soha nem fogok VW technikás Alfát venni. Akkor inkább egy Fiat. A német és az olasz autógyártás, nem mellesleg a rajongók többnyire -->
GTPeti2010-10-04 13:29:35 // 16253
Ha annyira rossz gazda lett volna, akkor nem rajonganátok ti sem az alább említett autókért. Nem akarom tovább védeni a konszernt, mert nem tökéletes, ez egyértelmű.
Talán valóra válik a kívánságotok és jönnek a jó kis FSI motorosVW-k bocsánat Alfák és újra minden jó lesz. :)
Talán valóra válik a kívánságotok és jönnek a jó kis FSI motoros
Tedi2010-10-04 13:24:17 // 16252
Igen, a Fiat rossz gazda. Nézz vissza, hogy mi történt az elmúlt húsz évben és vesd össze azzal, hogy mi lehetett volna. Rájössz magad is, hogy az, amit írtam nem is olyan rég a Fiattal kapcsolatban az mind igaz
Online tag
3
Vendég3
398
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV