tipoatti2010-10-06 08:53:02 // 16401
Nem mindenki OLASZ-fan szvsz. közülünk, aki alfázik. Rólam is sokan tudják, hogy csak és kizárólag a verdáikat bírom...
tipoatti2010-10-06 08:49:50 // 16400
A klasszik TDI-vel pedig semmi baj nem volt soha kivéve 2,5 V6. A pédétádé kutyaütő, de erre már az "anyacégünk" :))))) is rájött, ugye.
mesa2010-10-06 08:32:49 // 16399
"amire nem hinném hogy vágyni fogok valaha is.."
Bezzeg a kínaiszarba beleülnél! :DDDD
Vettem egy mosógépet. Leírom a márkáját: Zanussi. Szép olaszos neve van ;-), meg aztán gondoltam itthon rakják össze, Jászberényben, mert rémlett valami Zanussi -Lehel, mint régi megmentője a magyar mosó- és hűtőgépgyártásnak
Most ez a mosógép két alkalomig bírta, utána szétesett centrifugáláskor. Ezt megjavította a szerelő garanciában, majd egy hét múlva ismét szétesett.
Kérdeztem, ugyan miért ilyen botrányos, hogy egy vadonat új mosógép nem bír ki öt mosást sem, a választ az ajtóra írva mutatta MADE IN CHINA
Ennyit a kínai autógyártásról is el lehet képzelni.
Bezzeg a kínai
Vettem egy mosógépet. Leírom a márkáját: Zanussi. Szép olaszos neve van ;-), meg aztán gondoltam itthon rakják össze, Jászberényben, mert rémlett valami Zanussi -Lehel, mint régi megmentője a magyar mosó- és hűtőgépgyártásnak
Most ez a mosógép két alkalomig bírta, utána szétesett centrifugáláskor. Ezt megjavította a szerelő garanciában, majd egy hét múlva ismét szétesett.
Kérdeztem, ugyan miért ilyen botrányos, hogy egy vadonat új mosógép nem bír ki öt mosást sem, a választ az ajtóra írva mutatta MADE IN CHINA
Ennyit a kínai autógyártásról is el lehet képzelni.
GT Ɨ|ѯ2010-10-06 07:28:32 // 16398
Hagyjuk már ezt a ' precíz német technika ' dolgot..:P
Túldimenzionált baromság, mindig is az volt, már a II.VH-ban is beigazolódott Moszkva felé:-)
Túldimenzionált baromság, mindig is az volt, már a II.VH-ban is beigazolódott Moszkva felé:-)
Xixo2010-10-06 03:38:57 // 16397
Na igen, valakinek csak az embléma számít és van akinek a mögöttes dolgok is...
Alfa Golf nekem se fog kelleni.
Persze most is Fiat alapok vannak, de miért is olyan nagy baj ez? Akik most elégedetlenkednek, azoknak is FiatAlfáik vannak, szal nem is nagyon értem a dolgot.
Persze ettől függetlenül nekem se feltétlen tetszik ez a Mito, Giu irányzat, mert sajnos minőségben már közelebb vannak Fiatokhoz, mint anno a 47-es és konkurensei között.
Persze az Evo és a Bravo is sokat fejlődött, de nekem valahogy a Mito-Giu se tűnik már olyan hűde.... autóknak.
Alfa Golf nekem se fog kelleni.
Persze most is Fiat alapok vannak, de miért is olyan nagy baj ez? Akik most elégedetlenkednek, azoknak is FiatAlfáik vannak, szal nem is nagyon értem a dolgot.
Persze ettől függetlenül nekem se feltétlen tetszik ez a Mito, Giu irányzat, mert sajnos minőségben már közelebb vannak Fiatokhoz, mint anno a 47-es és konkurensei között.
Persze az Evo és a Bravo is sokat fejlődött, de nekem valahogy a Mito-Giu se tűnik már olyan hűde.... autóknak.
Xixo2010-10-06 03:22:53 // 16396
De milyen könnyű lesz majd bontott alkatrészeket beszerezni! :)) Nem mintha a dojcsűberteknis valaha is elromlana...
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-05 23:47:27 // 16395
MIlyen technikákat szerezne a VW? Minden a Fiaté, még a Giu új padlólemeze is. A VW technológiát szerintem nem kapna, csak márkanevet.
Vagyis konkrétan az történne, hogy jogot szerezne a saját gyártmányaira Alfa jelet tenni.
És ilyen értelemben csak átcimkézett VW-k lennének. Naív dolog lenne azt gondolni, hogy ők majd továbbfejleszik a meglévő műszaki alapokat. A saját tucaplatformjukra a Bertone stúdióval ráhúzatnának egy x+1-edik dizájnt, kapna egy GTI Golf vagy Sirokkó futóművet és hajtásláncot und ennyi. Belül kapna egy kis olaszos stílust, de alapvetően fosvágen műszereket bámulhatnánk majd. MInden német technika lenne benne onnatól....precíz kis autók lesznek, amire nem hinném hogy vágyni fogok valaha is..
Vagyis konkrétan az történne, hogy jogot szerezne a saját gyártmányaira Alfa jelet tenni.
És ilyen értelemben csak átcimkézett VW-k lennének. Naív dolog lenne azt gondolni, hogy ők majd továbbfejleszik a meglévő műszaki alapokat. A saját tucaplatformjukra a Bertone stúdióval ráhúzatnának egy x+1-edik dizájnt, kapna egy GTI Golf vagy Sirokkó futóművet és hajtásláncot und ennyi. Belül kapna egy kis olaszos stílust, de alapvetően fosvágen műszereket bámulhatnánk majd. MInden német technika lenne benne onnatól....precíz kis autók lesznek, amire nem hinném hogy vágyni fogok valaha is..
Tibe2010-10-05 23:40:01 // 16394
A Júlia tuti Golf padlólemezt kapna, a 159 pedig az A4-Passat vonalat. Reméljük azért annyira nem alázná meg a konszern az Alfát mint a Seattal amit csinált, a levetett A4 padlólemezét kapta az új Seat mittoménhogyhívjákja.:P Sztem tudjátok miről beszélek.... :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-05 23:38:36 // 16393
Áhh még jobb, akkor a "semmit" ingyen elhozzuk :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-05 23:36:57 // 16392
Sokba kerül egy leszerelt gyártósor :-))) Mondjuk a GT-ét már most átvenném vasárban Az aresei v6 sorral együtt :-)) Kínában biztos akadna rá befektető, ott összeraknak hozzá mindent fillérért. Nincs fejlesztési költség, jöhetnek 3 misiért a V6-os GT-k :-)))
Lehet nálam elővételi jogot vásárolni JingYaoLong-Alfa Industrial Co Ltd részvényekre :-)))
Lehet nálam elővételi jogot vásárolni JingYaoLong-Alfa Industrial Co Ltd részvényekre :-)))
Tom122010-10-05 23:03:43 // 16391
...de lehet, hogy annyi nem lesz, mint amennyivel több van már most a VW-nek, de majd kiderül...
Tom122010-10-05 23:02:17 // 16390
Azért hoztam fel én is a Tatát, mert már a Ferrariban is ott van egy ideje.
Tom122010-10-05 23:00:55 // 16389
Azt még nem olvastam...:-)
...de csak lehetséges? :-)
...de csak lehetséges? :-)
GTPeti2010-10-05 22:54:34 // 16388
"...vagy tudsz jobbat? Inkább sorvadjon el olasz kézben?"
Az előbb írtam vmit a Fiat anyagi helyzetének lehetséges javulásáról.
Az előbb írtam vmit a Fiat anyagi helyzetének lehetséges javulásáról.
Tom122010-10-05 22:54:08 // 16387
Szerintem várjuk ki a végét...;-)
...majd akkor ráérünk duzzogni, vagy örömködni...? :-)
...majd akkor ráérünk duzzogni, vagy örömködni...? :-)
Tom122010-10-05 22:52:15 // 16386
Akkor már leszerelni sincs mit...:-))
Tom122010-10-05 22:51:13 // 16385
Miért ne? Ez lenne az új vonal, ne mindig csak a Passatot vegyük alapul...;-)
...vagy tudsz jobbat? Inkább sorvadjon el olasz kézben? Az sem egy szép jövő...
...vagy tudsz jobbat? Inkább sorvadjon el olasz kézben? Az sem egy szép jövő...
Grando2010-10-05 22:50:33 // 16384
Ne légy kicsinyes! Ez a semmi legalább olasz! :DD
GTPeti2010-10-05 22:49:31 // 16383
Már aki szereti a focit... B)
1372010-10-05 22:48:28 // 16382
Jó lenne pár dolognak utánanézni. Alfa gyár már nincs. Bezárták. Van egy marketinges részleg a Fiaton belül, ahol Alfa logós Fiat cuccokat gyártanak pár focidrukkernek.
Tom122010-10-05 22:47:08 // 16381
...hát pont ez az, hogy pár hőbörgő nem fogja feltartóztatni a globalizációt, ráadásul szerintem már azok is elcsendesedtek, mióta sokkal kezelhetőbb lett a Lamborghini és ugyanúgy egyedi, mint eddig - nem véletlenül lendültek fel az eladások...
GTPeti2010-10-05 22:46:10 // 16380
Pont fordítva. Persze, hogyne. Passat Transaxle, vagy mi? A VW-konszernnek teljesen más a stílusa, SZVSZ.
Tom122010-10-05 22:41:22 // 16379
...és, ha pont fordítva lesz?
Arra még senki nem gondolt, hogy esetleg a VW-nek kell egy kis "vérfrissítés"? Bertone már az övék, most jönnének a "kézzel fogható" dolgok /technikai megoldások, stb./
Akkor most olasz VW-k készülnek majd, vagy német Alfák? ;-)
Arra még senki nem gondolt, hogy esetleg a VW-nek kell egy kis "vérfrissítés"? Bertone már az övék, most jönnének a "kézzel fogható" dolgok /technikai megoldások, stb./
Akkor most olasz VW-k készülnek majd, vagy német Alfák? ;-)
Tom122010-10-05 22:37:40 // 16378
Szerintem itt egy óriási gubanc van ekörül a "felvásárlási" téma körül. Felvásárlás /nem is ez a legjobb szó/ alatt nem azt kell elképzelni, hogy a németek leszerelnék a komplett Alfa gyárat, mint annak idején /a II. világháború alatt/ az oroszok az Opelt és mondjuk Ingolstadtban elkezdenének "német Alfákat" gyártani. Minden maradna a helyén, csak a beáramló pénz iránya, mennyisége és a tulajdonos változna. A tervezéstől a kivitelezésig Alfa lenne, max. a minőség javulna /talán, az meg nem lenne kárára, legalább levetkőzhetné végre a "trehányul összeszerelt", stb. jelzőket/, csak a befolyt pénz nem a Fiat, hanem a VW "kasszájában" landolna.
Persze ennek ellenében "némi beleszólásuk" is lenne a dolgokba, de amint már régebben leírtam, biztos, hogy volna annyi eszük, hogy ne "egyenautósítsák" az Alfát, mert pont azért akarják, hogy egy sportos - különleges márkájuk is legyen...
Persze ennek ellenében "némi beleszólásuk" is lenne a dolgokba, de amint már régebben leírtam, biztos, hogy volna annyi eszük, hogy ne "egyenautósítsák" az Alfát, mert pont azért akarják, hogy egy sportos - különleges márkájuk is legyen...
GTPeti2010-10-05 22:31:19 // 16377
Ha hasonló kategóriás modellek közös alkatrészeket kapnak, akkor szerinted melyik VW-típus fog a Giulietta utódjának alapjául szolgálni? Vagy a 159-ének?
Tibe2010-10-05 22:20:36 // 16376
Lambo témára visszatérve, amikor megvette az Ójdi a Lambót, és kiadták ez első közös modellt, a Lambo fanok és leendő illetve aktuális tulajok elkezdtek hőbörögni hogy tele van Ójdi alkatrészekkel, kezdve az utastérben a kapcsolókkal, motor, vezérlés stb stb... és akkor megígérte a gyár hogy a következő modellnél figyelni fognak erre hogy ne csak egy álruhába bújt Ójdit vegyenek 250%-al drágábban a leendő tulajok :P Viszont ez nem nagyon jött be, mert az LP 560-nál (asszem jól írom) nagyon sok minden az RS8-ból való.
Viszont ennek ellenére sikeresebb a Lambo jelenleg mint amikor még olasz volt.
Szal ezen érdemes elgondolkodnotok sztem.... :)
Ismét csak globalizáció rulez...... :P
Viszont ennek ellenére sikeresebb a Lambo jelenleg mint amikor még olasz volt.
Szal ezen érdemes elgondolkodnotok sztem.... :)
Ismét csak globalizáció rulez...... :P
GTPeti2010-10-05 22:18:52 // 16375
A Tata a Fiat felét fogja megvenni. A hamarosan önállóvá váló haszongépjármű üzletágat. Legalábbis ez a valószínű. Nagyon sokan pályáznak erre az Iveco miatt.
És ezzel arra a kérdésre is választ kaptunk, hogy miből lehet pénze a Fiatnak a közeljövőben.
És ezzel arra a kérdésre is választ kaptunk, hogy miből lehet pénze a Fiatnak a közeljövőben.
Tom122010-10-05 22:14:48 // 16374
Lehet, hogy végül a Tata lesz a "nyerő", na ahhoz ki mit szólna? :-DD
Tom122010-10-05 22:13:02 // 16373
Az első kettő nálam is ül, de ki a közbe eső 97? :-)
/tudom, ez csak "jelképes" volt/ :-)
/tudom, ez csak "jelképes" volt/ :-)
Tom122010-10-05 22:11:04 // 16372
Kicsit olvass vissza /pár napot/, aztán minden világos lesz. Nem kevertem össze semmit semmivel, csak arra utaltam, hogy marhára le lett a Lambo is "germánozva" már nem egyszer...
GTPeti2010-10-05 22:05:52 // 16371
Mint írtam, én ezt egyáltalán nem így látom.
A németek, mint vevők közötti sorrend sztem:
1. BMW
2. Daimler
...
99. VW
100. Ford
Ha minden kötél szakad.
A németek, mint vevők közötti sorrend sztem:
1. BMW
2. Daimler
...
99. VW
100. Ford
Ha minden kötél szakad.
mesa2010-10-05 22:03:05 // 16370
Rendben.Akkor azzal is egyet értesz,hogy az olasz Fiattól simán megdögölhet az AR
GTPeti2010-10-05 21:54:48 // 16369
"ott legyeskedik mindennapos vendégként, mint dögkeselyű az olasz székházban."
Na végre! Ezzel pl. egyetértek. B)
Na végre! Ezzel pl. egyetértek. B)
mesa2010-10-05 21:53:28 // 16368
"Majd mikor minden héten cikkezik róla a totalcar, hogy éppen kivel tárgyal a Fiat az Alfa eladásáról, akkor kezdhetünk aggódni."
Teddynek igaza van. Te nem olvasod a híreket!
Különben tudnád, hogy két éve a Mercedes Benz, a BMW és most már a Volkswagen is ott legyeskedik mindennapos vendégként, mint dögkeselyű az olasz székházban.
ui: Megírta a TC is, ha már az AA-nak nem is hiszel :D
Teddynek igaza van. Te nem olvasod a híreket!
Különben tudnád, hogy két éve a Mercedes Benz, a BMW és most már a Volkswagen is ott legyeskedik mindennapos vendégként, mint dögkeselyű az olasz székházban.
ui: Megírta a TC is, ha már az AA-nak nem is hiszel :D
Tedi2010-10-05 21:37:34 // 16367
Mindig csak ez a TDI motor...:)
Na mind1, várjuk ki a végét.
Na mind1, várjuk ki a végét.
Tedi2010-10-05 21:35:27 // 16366
Ha olvastad, akkor nem tudom miért írtad le azt, amit. A vak is látja, hogy gáz van. El sem tudod képzelni, milyen qrva közel volt az Alfa ahhoz, hogy a Fiat beintsen neki...Márpedig, ha beint, akkor az egyik variáns szerint (szerintem biztosabb szerint) nem ott fog kezdődni, hogy eladjuk és elkezdünk beszélgetni róla. Hanem bezárják.
Lásd Saab. Ha a Spyker nem jelentkezik, akkor már rég szerelnék le a gyártósorokat.
Lásd Saab. Ha a Spyker nem jelentkezik, akkor már rég szerelnék le a gyártósorokat.
GTPeti2010-10-05 21:34:25 // 16364
"a saját "érdekeiteket" nézitek."
Igazad van, rendkívül önzők vagyunk. B)
TDI motor. Mert megérdemlem. :P
Igazad van, rendkívül önzők vagyunk. B)
TDI motor. Mert megérdemlem. :P
Tedi2010-10-05 21:32:26 // 16363
Ki örül? Bár azt el kell ismernem, szerintem a VW kezében most jobb kezekben lenne az Alfa. Lehet szemellenzősködni, hogy így olasz birtoklás, meg úgy olasz birtoklás, de ezzel nem a márka, hanem a saját "érdekeiteket" nézitek. Én azt akarom az Alfának, ami neki a legjobb. Meglátásom szerint a mostani Fiat-birtoklásnál minden csak jobb. Pontosabban kevés rosszabb dolog létezik. Felőlem akár az amcsik is felvásárolhatják, ha megadják neki azt, amit érdemel.
Atesz19872010-10-05 21:30:19 // 16362
Ezeket Én is olvastam. De ezek alapján még igen messze az az idő, amikor érdemben kellene beszélni az Alfa bezárásáról. Mire a giuliettáról kiderül, hogy beváltja-e a hozzáfűzött reményeket, még sok minden fog történni a nagy világban. Majd mikor minden héten cikkezik róla a totalcar, hogy éppen kivel tárgyal a Fiat az Alfa eladásáról, akkor kezdhetünk aggódni. Kár lenne előre meggyőzni magunkat, hogy milyen fasza lesz majd mikor csak azt kell kiválasztani a boltban, hogy VW, AUDI, Skoda, Seat, vagy Alfa jel legyen az autónk elején. Az lesz ám csak az Alfa virágkora.
GTPeti2010-10-05 21:26:08 // 16361
Amúgy elkészült már a kék-fehér Amore look? :P Sorry, nem álltam meg.
Atesz19872010-10-05 21:24:46 // 16360
Örülök, hogy nem vagyok egyedül... :-S
GTPeti2010-10-05 21:23:40 // 16359
Én meg azt mondom, várjuk ki a végét és ne örüljünk előre, hogy német lesz szeretett OLASZ márkánk.
Tedi2010-10-05 21:20:52 // 16358
Az egyesek az előferdülhet, hogy a Marchionne. Azt mondta, azért fagyasztja be most a fejlesztési pénzeket, mert értelmetlenség akkor autót fejleszteni, amikor még érződnek a válság hatásai.
Kapott is hideget, meleget, egyesen szerint a tűzzel játszik.
Kapott is hideget, meleget, egyesen szerint a tűzzel játszik.
GTPeti2010-10-05 21:12:42 // 16357
Egyesek tényleg nagyon várják már, hogy német legyen az Alfa. Ez tényleg meglepett.
Tedi2010-10-05 21:10:58 // 16356
169...Kamal...
amikor a Fiat pont most jelentette be (ma), hogy a Pandia, Ypsilon és Multipla utódja is késik 2 évet, mert megint befagyasztották a fejlesztéseket. Aha
amikor a Fiat pont most jelentette be (ma), hogy a Pandia, Ypsilon és Multipla utódja is késik 2 évet, mert megint befagyasztották a fejlesztéseket. Aha
Tedi2010-10-05 21:08:26 // 16355
Olvass kicsit vissza a hírarchívumban. Mondjuk úgy tavaszig, amikor Marchionne bejelentette, kap egy utolsó esélyt az Alfa, ha nem hozzák, amit kell, akkor lehúzzák a rolót. Valahol azon a környéken találsz olyan hírt is, hogy évi 200 millió euró veszteséget termel a gyár.
Legalább olvass utána a híreknek, mielőtt butaságokat kezdesz beszélni.
Legalább olvass utána a híreknek, mielőtt butaságokat kezdesz beszélni.
GTPeti2010-10-05 21:07:55 // 16354
Egyetértek. Hullámvölgyben vagyunk, amire a válság is rátett egy lapáttal. Feltételezésem szerint nagy erőkkel folyik a Giulia és a 169 fejlesztése. (A Kamalé is talán.) RWD-s plattformunk ugye már van. Pár év és kiderült, kinek volt (lesz) igaza.
Atesz19872010-10-05 21:04:24 // 16353
Egyrészt a Twin Spark motor nem át címkézett Fiat motor. Ez azért túlzás. Ez csak egy példa. A VW viszont nem szégyenlős, ha telibe ugyanazt a motort kell berakni 4 különböző márkájú autóba. Ugyanúgy berakják majd a Giuliába, ha végre megjelenik egyszer. Másrészről azért ne legyen már mindegy, hogy olasz, vagy német tulaja van egy 100 éves olasz márkának. Azért nem ugyanannyi köze van a Fiathoz, mint a VW-hez. De ha ti így gondoljátok, akkor az régen rossz. Mindenesetre Én akkor fogok elpártolni az alfától végleg, mikor először hallom kerregni egy alfa orrába a TDi-t.... Nem az életbemaradás a tét, ez baromság. Hol hallottatok olyat, hogy az alfa a csőd, vagy megszüntetés szélén áll? Mert Én sehol. most mutatjuk be az új modelleket, hol itt a csőd?
mesa2010-10-05 19:55:30 // 16352
Basszus, hozzád valami professzionális interpreter kellene, mert nem értem egyáltalán amit beszélsz! :)
Azt mondod, az a bajod, hogy ha VW lenne a tulaj, akkor csak egy átcímkézett VW lenne?
Mert most mennyivel jobb, hogy folyton azt emlegeted, ez az Alfa csak egy átcímkézett Fiat?
Nem tök mindegy (neked) ? :)))))
Azt mondod, az a bajod, hogy ha VW lenne a tulaj, akkor csak egy átcímkézett VW lenne?
Mert most mennyivel jobb, hogy folyton azt emlegeted, ez az Alfa csak egy átcímkézett Fiat?
Nem tök mindegy (neked) ? :)))))
Online tag
1
Vendég1
579
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV