Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

mesa2010-10-01 10:44:37 // 16101
"Kár, hogy már semmi sem maradt azokból a régi szép időkből!"

Sopánkodott az öreg bácsi, és amint belekóstolt a multi egyen sültkrumplijába, elégedetten dőlt hátra :))
BeeGee2010-10-01 10:41:04 // 16100
Egy pár gondolat vw-fiat-alfa kapcsán. Hosszú lesz :)

Fiat ellen szól: azok a gyárak, akik gyökeresen más kultúrával egyesültek, mind befürödtek, mert több energiát vett el a menedzserek gondolkodásmódjának közös nevezőre juttatása, mint a termék fejlesztése. Lásd DaimlerChrysler, GM-Fiat, GM-Saab, Renault-Chrysler, Mitsubishi-Chrysler. Lényeg, hogy az amcsikkal szinte mindenki befürdött eddig, kivéve azokat akiknek volt európai termékfejlesztésük, lásd Opel és Ford.
A Fiat pont most kezd el lepaktálni velük, és már most látszik az amit fent írtam, nincsenek új modellek, csak toldozás-foltozás. Egy két év múlva érni fog egy amputáció, mert elszívja a vért más terület, és akkor lecsaphat a VW legkésőbb. Ferkát egy részét már árulják. Nahát..
Miért nem megoldás, ha eladják a Lanciát? Mert akkor még jobban billenne a pénzügyi helyzet, ugyanis a költségeket sok tízezer autóval kevesebbre tudják elosztani, ergó veszteségesebbnek mutatkozna a gyár. Ugyanez a jelenség figyelhető meg a Porcshénál is most, ezért kezdik hígítani a kínálatot, több modellt, több autót kell gyártaniuk, ezért jön újra olcsó porke.

Piech referenciái: Audit ő tette azzá, ami most. Prémium autó a BMW és Merci ellenfele. Lehet, hogy németes, és nem a kedvenc autónk, de mégis szarfosból elismert autót csinált. Aztán ott a Bentley, ami régen egy RR másolat volt, önálló arculat nélkül. Mára vele konkurál és sikeres modelleket dob a piacra. A világ leggyorsabb autóját is megcsinálta végül. Lambót a mai napig olasz autónak tartják, mégha beletett nem V12-es motort is.

Szóval, én nem félek, hogy a VW csop elkótyavetyélné az Alfát, és elgermánosítaná. Sőt, Piech vesszőparipálya a versenyzés, ezért tuti, hogy újra láthatnánk az Alfákat valamelyik sportágban, ami nem LeMans.
Tedi2010-10-01 10:33:31 // 16099
off
sajna...nekem az utolsó lambo az a Diablo. Meg a Countach :)
on
Giorgio2010-10-01 10:32:15 // 16098
Abszolút ott a pont Maestro! Ezt én is így látom.
bilon2010-10-01 10:25:12 // 16097
ha kell neki az alfa, akkor a seat megszűnik, de nem biztos, hogy ettől jobban fog az alfa teljesíteni, mint a seat...
nem tudom mi a jobb, ha valami kínai veszi meg, és hagyja a tervezést az olaszokra, és csak a pénzt tolja hozzá (aka volvo), vagy vw konszernes lesz, és a vergődő seat helyére kerül vergődni...
Vikking 3112010-10-01 10:22:23 // 16096
De ne legyen már lelketlen az Alfa... :((( Nemáá... :( És mindenkinek igaza van aki azt mondja, hogy adják el, de nemáááá... :(
Grando2010-10-01 10:20:24 // 16095
Becsukni? Ez azért túlzás. Eladni? Hmmm... jelentkezett vki érte? :))
Tibe2010-10-01 10:11:20 // 16094
Ez most már egy és ugyanaz, nem? :)) Kis túlzással a Lambo is egy Audi csak olasz ruhában és Lambo jellel az elején :)
Tedi2010-10-01 10:08:34 // 16093
Ahogy teccik mondani :)))
Grando2010-10-01 09:58:12 // 16092
Ezzel a kitétellel - a VW konszern többi márkájához viszonyítva - már el tudom hinni. :)) Viszont azt a "befürdést" és "vergődést" nagyon szívesen néznénk most az Alfánál mindannyian. Na csak nem látunk még olyat se. Mindig azok a fránya viszonyítási alapok, ugye? ;)))
mesa2010-10-01 09:54:45 // 16091
Már a tükre is nagyon hasonlít a Brera Conceptére, nem nehéz bele képzelni egy jövőbeli Alfát (gyanítom Scirocco az alap)
Kazes☻2010-10-01 09:52:55 // 16090
És az nekünk olyan jó lenne?! Szerintem inkább a Lanciat kellene becsukni és máris több pénz jutna az Alfára, amit a Maser és a többi mellett szépen teljesíthetne mindenhol. :)
Föckös2010-10-01 09:43:45 // 16089
úúú de nagyon igaz! :-)
Tedi2010-10-01 09:39:39 // 16088
És ha belegondolsz, hogy ott van az audi, meg a lambo műszaki háttere is, amire Piech is utalt...
mesa2010-10-01 09:38:25 // 16087
Így van, kicsit túlzásokba vagyunk hajlandók esni, a családi buszaik közül az Alhambra fogy a legjobban, és azt előző gen Leon is jól fogyogatott

Azt sem szabad elfelejteni, hoyg amint átvette a VW, rögtön elkészítették az IBIZA Kit-cart, majd a WRC-t, utána pedig folytatták a WTCC-ben, tehát végig tolták bele a pénzt a wolfburgiak,nem sajnálva a versenysportra
Tedi2010-10-01 09:37:04 // 16086
A konszern saját viszonyaihoz képest fürdött be vele, nem hiába akarták becsukni. Ugyanolyan utolsó ultimátumot kapott, mint az Alfa idén.
Grando2010-10-01 09:34:41 // 16085
"Ja, hogy most is ez van." - hát ez az.
mesa2010-10-01 09:33:50 // 16084
Minden összeesküvés elmélet hülyeségen alapul :))
Grando2010-10-01 09:32:48 // 16083
A Seat fölé pozícionálnák - ahogy a pletykák szólnak.
Másrészt már Teddy ominózus cikkével kapcsolatban is akartam írni - ez volt az egyetlen pontja, amivel nem értettem egyet -, hogy a VW csoport spanyol márkával való "befürdése" vmi furcsa tévhit. Saját magukhoz mérten igencsak jól nyomulnak, és a konszernen belül is fejlesztések zajlanak (nemcsak műszaki téren). Még itt nálunk is, ami igen nagy szó. Főleg az Alfa hazai viszonyait figyelembe véve. :))
1372010-10-01 09:27:56 // 16082
Végre lennének Alfa taxik is. Régóta erről álmodok.
Kazes☻2010-10-01 09:26:35 // 16081
És milyen jó lesz majd az audi és vw jeles alkatrészeket nézegetni benne néhanap. :)
1372010-10-01 09:25:26 // 16080
Kereskedelmileg működhetne. A parasztoknak elég egy jó nagy Alfa logo az autó elején, meg cicaszemek, és kész is a Passatból faragott Alfa. Néhány érzelmes reklám, trendi marketing, befössük pirosra, és már pörög is a biznisz. Ja, hogy most is ez van. Akkor tényleg mindegy.
Tibe2010-10-01 09:24:55 // 16079
Ha megveszik az Alfát akkor mit fognak kezdeni a Seattal? Mióta csak megvették őket folyamatosan veszteséges, nem tudták megcsinálni belőle a "német Alfát" stb.... szal ésszerűtlenül hangzik még egy konkurencia a konszernen belül, nem?
BeeGee2010-10-01 09:22:21 // 16078
Sztem ez hülyeség kiindulási alapnak :)
mesa2010-10-01 09:16:19 // 16077
Azt mindenki beláthatja, hogy a 159 SW már majdnem egy csicsa-mentes Passat kombi, az Év autója Polo meg majdnem egyenesen Alfa-orrú. Közelednek ezek már régebb óta.Legyen ez a kiindulási alap egy jó kis összeesküvés elmélethez :))
Grando2010-10-01 09:08:29 // 16076
...és sok egyéb mellett, végre lennének magyar nyelvű javítási utasítások pl. a robotváltókhoz is. ;)))
mesa2010-10-01 09:05:39 // 16075
Könyörgök, adják már el!

Ez a Marchione egy ellenszenves alak, ha rajta múlik, bezár a gyár. :-\ Ha megveszi a VW, gyanítom első dolguk lesz kivinni a versenypályára az Alfa Romeot, hogy újra dicsfényben ragyogva segítse a piaci 'bevezetését' a VW konszernen belül

Az sem mellékes, hogy Walter da Silva megint alkothatna kedvére :)
Föckös2010-10-01 09:01:34 // 16074
cseppet sem bánnám, végre újra Alfát gyártanának, tucatautók helyet...
Grando2010-10-01 08:56:48 // 16073
Hasonlóképpen látom a dolgot. Reménykedem benne, hogy az Alfa gondosabb mostohaszülők felügyelete alá kerül, akik nem csak azt nézik, hogy hol lehetne lefaragni az "apanázsból". :)))
vm2010-10-01 01:23:17 // 16072
Arról nem is szólva, hogy hiába köpködnek az ortodox alfások a németekre, ők nagyon is tudják, mit csinálnak. Végtelen precizitással osztják fel a palettát, nem véletlen van ott a Bugatti sem. Szupersportkocsit sosem adnának el Vw emblémával, és nem is erőltetik a beintegrálását. Cserében viszont olyan anyagi háttér van mögötte, ami a Fiat-nál sosem lesz, márpedig a fejlesztéshez pénz is kell, nem csak szép emlékek.
A Vw-nek szüksége van egy jól csengő névre, ami mögött tradíció is van, emellett érett a szerepre, amit a Seat nem tud betölteni, és bepozicionálható a beteg Gti-k, meg a Veyron közé. Én egyáltalán nem féltem az Alfát. Egészen elképzelhető, hogy ez lesz az új aranykora.
Halesz2010-09-30 23:43:51 // 16071
én a mostani jövőképpel egyre inkább nem bánnék egy ilyen lépést... utálnám, hogy a németek keze közé kerülne, de amikor azt látom, hogy a VW-csoport mennyi új típust fejleszt folyamatosan, mikor nekünk van egy Giuliettánk, egy MiTo-nk, meg egy kifutó 159-esünk... áh, nem is dühítem magam.
GTPeti2010-09-30 23:29:51 // 16070
Szeretetből, mi? :))

Csak azt nem tudom, hogy ha ez bekövetkezik, milyen autót fogok venni...
...egy átcímkézett Passatot?? Szép kis jövőkép.
Tibe2010-09-30 23:25:13 // 16069
Figyeljétek meg hogy pár év és el fogja adni a Fiat az Alfát. A mostani koncepció legalábbis affelé tart hogy még nagyobb gödörbe taszítsák a márkát..... majd belátják hogy nem tudják nyereségessé tenni és eladják inkább....
Tedi2010-09-30 21:41:02 // 16068
Egy kis VW-Alfa meccs ma estére, szeretetből :))

Piech hivatalosan is elismerte: kell neki az Alfa
Kazes☻2010-09-30 21:17:57 // 16067
Elég gázos.
A.R.Peti2010-09-30 21:06:46 // 16066
Megint egy jó kis cikk, de mit is várhatnánk tőlük!Remélem lesz ennél jobb cikk is!
Tommi2010-09-29 20:04:26 // 16065
A legtöbb lízingcég általában pár éves korig bevállalja még az autókat (max 3-4 évig), szóval akár még bele is férhet :)
Grando2010-09-28 13:03:51 // 16064
Ott akkor komoly szerkezeti problémák vannak. :)))
Kazes☻2010-09-28 11:30:50 // 16063
*5. :)
GEORGE2010-09-27 23:42:41 // 16062
Nem gázabb, mikor egy benyás teszi ugyan ezt :-))))
mesa2010-09-26 13:47:06 // 16061
az 1.75 TBI MultiAir a jövő Alfáinak motorja, a 2,5l yappán szívó pedig a múlt Alfáinak motorja

Kérdés eldöntve. Pont.
Grando2010-09-25 20:48:45 // 16060
...bekormolni a világot. :DD ;)))
GEORGE2010-09-25 20:03:58 // 16059
OFF

"csak diesellel lehet " :-))
Ferko2010-09-25 19:50:57 // 16058
készázhúszfelett.:-)))
GEORGE2010-09-25 19:48:26 // 16057
inkább nem írom le,majd lefocizzuk Kaposon :-)
Ferko2010-09-25 19:48:22 // 16056
Andynek jár: 1 dl Jäger
Grandonak jár: 1 dl Jäger


Bevezetőnek, húzóra.:-))))
Ferko2010-09-25 19:46:59 // 16055
Ehhez még George komának is lesz egy-két szava.:-)))

Sportdízelesek a V6-ok ellen; természetesen ivásban.:-))))
Ferko2010-09-25 19:45:03 // 16054
Jut Neked is bőven.:-)))))))
Ferko2010-09-25 19:43:45 // 16053
Áhhh.......ééééén?:-DDDDD Ez nem is volt kérdés.:-)))
Vikking 3112010-09-25 19:13:21 // 16052
Nojó, ott a pont :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak