GTPeti2010-10-02 01:04:34 // 16151
Srácok, mi az ortodox ellentéte? :)
zolee1452010-10-02 00:54:50 // 16150
Lehet, hogy én ehhez hülye vagyok, vagy nem érdekel, vagy nincsenek meg a megfelelő érzékszerveim, de valahogy most nem tudnék semmi olyan nagyon Alfásat mondani a 145-ösből, aminek a hiánya engem zavarna. Mármint úgy értem, hogy fogalmam sincs, hogy azt egy németben hogy oldják meg, és pláne nincs arról fogalmam, hogy az a megoldás nálam kinyírná-e a márka múltját.
Gondolom a 146-os más.:)
Kíváncsi vagyok, hogy vajon melyik jelenlegi új Alfában találod meg azt a dolgot amit keresel, és melyik hogyan kapcsolódik a mostani autódhoz. Nem mondtam, hogy nem, inkább csak kérdezem.
Példának megintcsak az új duplakuplungos váltót hozom fel: vajon ebben mi lehet az az olaszos-alfás dolog ami megkülönbözteti a vw váltójától? Mivel remélhetőleg ebben az új váltóban nem reccsen a kettes így tényleg kíváncsi vagyok mitől olasz dsg ez, és miért nem német?
A tapintható és látható dolgoknál tartom az álláspontomat, hogy csak a feladat meghatározása a lényeg. Ha da Silva azt kapja feladatul, hogy tervezzen egy modern nagyon-Alfát (kösz győzike:D) akkor fog is egy ilyet tervezni. Szóval maradtak az érezhető dolgok, amiknél viszont tényleg nem tudom, hogy mire gondolsz.
A VW nagyon durván befürödne azzal, ha az Alfát nem feltámasztani akarná, hanem beolvasztani, beállítani a sorba. Egy csomó pénzt költene rá, miközben a kutya nem venné meg (aki egyen németet akar az most is vw-t meg audit vesz, viszont így bukná a maradék rajongó tábort is). Ahhoz meg talán egy kicsit drága, hogy az egész egy konkurencia felvásárlás/kinyírás legyen, mivel nem vagyok róla meggyőződve, hogy jelenleg bárkinek is konkurencia legyen az Alfa. Amúgy rohadtul fájó ezt kijelenteni, és talán nem is látom jól a dolgokat, de nem hiszem, hogy sok marketingesnek fáj a feje a többi gyártónál az Alfa miatt.
Szóval egy út van: az Alfát újra azzá tenni ami volt, és akkor a vw csoport számára új piacokon (új piacok = azok a vásárlók akik beülnek a szalonban egy audiba, és az unalomtól kb 1 perc alatt elalszanak) is el tudja adni a technikáját, ami nagyobb darabszámot és több pénzt jelent. Pl.: mivel más a stílus, a célközönség szerintem egy Audi igazán soha nem alternatívája egy BMW-nek. Egy műszakilag versenyképes Alfa viszont igen.
Persze jó lenne, ha a Fiat összekapná magát. Én is szeretném, ha olasz kézen maradna, sőt a Fiatokat is szeretem. Vagy mégjobb lenne, ha egy gazdag olasz Alfa rajongó venné meg. Viszont a legjobb választás jelenleg szerintem a vw lenne.
Gondolom a 146-os más.:)
Kíváncsi vagyok, hogy vajon melyik jelenlegi új Alfában találod meg azt a dolgot amit keresel, és melyik hogyan kapcsolódik a mostani autódhoz. Nem mondtam, hogy nem, inkább csak kérdezem.
Példának megintcsak az új duplakuplungos váltót hozom fel: vajon ebben mi lehet az az olaszos-alfás dolog ami megkülönbözteti a vw váltójától? Mivel remélhetőleg ebben az új váltóban nem reccsen a kettes így tényleg kíváncsi vagyok mitől olasz dsg ez, és miért nem német?
A tapintható és látható dolgoknál tartom az álláspontomat, hogy csak a feladat meghatározása a lényeg. Ha da Silva azt kapja feladatul, hogy tervezzen egy modern nagyon-Alfát (kösz győzike:D) akkor fog is egy ilyet tervezni. Szóval maradtak az érezhető dolgok, amiknél viszont tényleg nem tudom, hogy mire gondolsz.
A VW nagyon durván befürödne azzal, ha az Alfát nem feltámasztani akarná, hanem beolvasztani, beállítani a sorba. Egy csomó pénzt költene rá, miközben a kutya nem venné meg (aki egyen németet akar az most is vw-t meg audit vesz, viszont így bukná a maradék rajongó tábort is). Ahhoz meg talán egy kicsit drága, hogy az egész egy konkurencia felvásárlás/kinyírás legyen, mivel nem vagyok róla meggyőződve, hogy jelenleg bárkinek is konkurencia legyen az Alfa. Amúgy rohadtul fájó ezt kijelenteni, és talán nem is látom jól a dolgokat, de nem hiszem, hogy sok marketingesnek fáj a feje a többi gyártónál az Alfa miatt.
Szóval egy út van: az Alfát újra azzá tenni ami volt, és akkor a vw csoport számára új piacokon (új piacok = azok a vásárlók akik beülnek a szalonban egy audiba, és az unalomtól kb 1 perc alatt elalszanak) is el tudja adni a technikáját, ami nagyobb darabszámot és több pénzt jelent. Pl.: mivel más a stílus, a célközönség szerintem egy Audi igazán soha nem alternatívája egy BMW-nek. Egy műszakilag versenyképes Alfa viszont igen.
Persze jó lenne, ha a Fiat összekapná magát. Én is szeretném, ha olasz kézen maradna, sőt a Fiatokat is szeretem. Vagy mégjobb lenne, ha egy gazdag olasz Alfa rajongó venné meg. Viszont a legjobb választás jelenleg szerintem a vw lenne.
GTPeti2010-10-02 00:07:00 // 16149
kbk2010-10-02 00:03:24 // 16148
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-01 23:45:20 // 16147
Hogy mit nem tud biztosítani? A lényeget. A műszaki, felépítésbeli különbözést. Különböző ipari kultúrára épülő (mégha vannak is közös gyökerek) technikai megoldásokat tartalmaz egy Alfa (Fiat) és egy VW. És nálam igen nagyban hozzájárul az Alfa érzéshez ez a műszaki különbözőség. És ezzel nem minősítem, hogy jobb, vagy rosszabb. Különbözik. Sok sok részletmegoldás évek hosszú során fejlődött ki Alfa és Fiat gyökerekből, és ez tepintható, látható, érezhető ma is. Ha pikk-pakk belevágják egy más ipari kultúra más gyökerekből táplálkozó bármilyen korszerű megoldásait, azzal lényegében kitörlik a márka teljes múltját, abban az autóban már nem lesz meg AZ az érzés. Legfeljebb olyasmi...Én így gondolom...
Tom122010-10-01 22:45:08 // 16146
Egyszer már említettem, hogy még a 70-es években olvastam egy cikket amiben azt jósolták, hogy 20 - 30 éven belül csak 2, max. 3 autógyár lesz Európában. Most már biztos, hogy tévedtek, lesz az 40 év is...
A másikban nem tévedtek, azt hiszem, akkor pont a Fiatot, a VW-t és a "franciákat" /PSA/ említették "túlélőként".
Nem örülök neki kimondottan, hogy "belenyúlnak" a németek, de inkább egy "űber Alfa", mint úgy végezze, mint a Talbot, Simca, vagy Datsun, stb...
Egyébként meg akárhogy is lesz, nem mi fogunk dönteni, sőt, még csak nem is az Alfa a saját sorsáról...:-/
A másikban nem tévedtek, azt hiszem, akkor pont a Fiatot, a VW-t és a "franciákat" /PSA/ említették "túlélőként".
Nem örülök neki kimondottan, hogy "belenyúlnak" a németek, de inkább egy "űber Alfa", mint úgy végezze, mint a Talbot, Simca, vagy Datsun, stb...
Egyébként meg akárhogy is lesz, nem mi fogunk dönteni, sőt, még csak nem is az Alfa a saját sorsáról...:-/
Tom122010-10-01 22:13:06 // 16144
"Aztán ott a Bentley, ami régen egy RR másolat volt, önálló arculat nélkül."
Azért ez nem ilyen egyszerű. A RR kizárólag luxuskocsikat gyártott a kezdetektől /1904/, a Bentley meg szinte csak sport - verseny autókat 1919-től 1931-ig, akkor vásárolta fel a RR, talán pont azért, amiért most szeretné a VW az Alfát...
Azért ez nem ilyen egyszerű. A RR kizárólag luxuskocsikat gyártott a kezdetektől /1904/, a Bentley meg szinte csak sport - verseny autókat 1919-től 1931-ig, akkor vásárolta fel a RR, talán pont azért, amiért most szeretné a VW az Alfát...
Halesz2010-10-01 21:59:52 // 16142
Grando2010-10-01 21:48:34 // 16141
Nem mondod... Na de ezért vagyunk itt, nem? ;))
GTPeti2010-10-01 21:47:31 // 16140
Sorry. Csak véleményt nyílvánítottam + reagáltam a cartárs által írt hsz-ra.
Grando2010-10-01 21:44:33 // 16139
Mielőtt teljesen belelovallnád magad, a kérdésedből adódik egy másik:
Az új modellek műszaki tartalmát és arculatát, illetve a tendenciákat tekintve most mennyire Alfa az Alfa?
avagy:
Attól Alfa az Alfa, hogy Fiat? Vagy attól, ami benne és mögötte van? Gondolok itt a prémium kategóriás műszaki megoldásokra, a designra, a sport(os) tradíciókra, és még lehetne sorolni. ;))
Azt hiszem, hogy mindannyian annak örülnénk a legjobban, ha az Alfa önálló lehetne. Erre azonban az esély - és ezzel is mind tisztában vagyunk - gyakorlatilag nulla. Sztem elenyészően kevesen vannak közöttünk, akik repesnének az örömtől, ha a VW megvenné a márkánkat. Ahogy ezt mindenki igyekezett is leírni - kevés sikerrel, pedig volt próbálkozás bőven. :DD Sokan viszont a mai helyzetet látva nagyobb reményeket fűzünk az Alfa jövőjéhez, ha új és gondos, vagy minimum gondosabb gazdához kerülne. Mert a mostani, hát...
Az új modellek műszaki tartalmát és arculatát, illetve a tendenciákat tekintve most mennyire Alfa az Alfa?
avagy:
Attól Alfa az Alfa, hogy Fiat? Vagy attól, ami benne és mögötte van? Gondolok itt a prémium kategóriás műszaki megoldásokra, a designra, a sport(os) tradíciókra, és még lehetne sorolni. ;))
Azt hiszem, hogy mindannyian annak örülnénk a legjobban, ha az Alfa önálló lehetne. Erre azonban az esély - és ezzel is mind tisztában vagyunk - gyakorlatilag nulla. Sztem elenyészően kevesen vannak közöttünk, akik repesnének az örömtől, ha a VW megvenné a márkánkat. Ahogy ezt mindenki igyekezett is leírni - kevés sikerrel, pedig volt próbálkozás bőven. :DD Sokan viszont a mai helyzetet látva nagyobb reményeket fűzünk az Alfa jövőjéhez, ha új és gondos, vagy minimum gondosabb gazdához kerülne. Mert a mostani, hát...
GTPeti2010-10-01 21:38:37 // 16138
"hol a 75-ös Alfád?"
Nem, nem vagyok ekkora ortodox. :P
"Egy Fiat - Alfa mennyire Alfa?"
Akkora viszont igen, hogy Fiat technikát Alfának tekintsek, egy átcímkézett VW-t/Audi-t viszont NEM.
Nem, nem vagyok ekkora ortodox. :P
"Egy Fiat - Alfa mennyire Alfa?"
Akkora viszont igen, hogy Fiat technikát Alfának tekintsek, egy átcímkézett VW-t/Audi-t viszont NEM.
zolee1452010-10-01 21:31:04 // 16137
Egy Fiat - Alfa mennyire Alfa? Most így VW viszonylatban pont remek példa a duplakuplungos váltó, ami mostanában lett az Alfában. VW-ben mióta van? Mióta Alfa jellemző az, hogy évekkel a konkurencia után jár?
Attól Alfa egy Alfa, hogyszorgalmas trehány olasz kezek rakják össze Fiat alkatrészekből?
Az Alfa - szerintem - olaszos, lendületes egyedi dizájn és élen járó technika. Ezek közül a dizájn-t nem tudja biztosítani a VW, vagy a technikai hátteret? Most ne jöjjünk az Audival vagy a VW-vel, mert a németautó-vásárló a letisztult, sallangmentes, egyenunalmas autót várja el. Szoktam emlegetni, hogy a feladat határozza meg a végeredményt, amibe a dizányer' persze beleviszi a kézjegyét. Pininfarina csinált már Daewoo Tacumát is, meg számtalan Ferrarit...
Szerintem itt nem kell bemutatni milyen az, ha da Silva-nak nem egyennémetet kell tervezni.
Attól Alfa egy Alfa, hogy
Az Alfa - szerintem - olaszos, lendületes egyedi dizájn és élen járó technika. Ezek közül a dizájn-t nem tudja biztosítani a VW, vagy a technikai hátteret? Most ne jöjjünk az Audival vagy a VW-vel, mert a németautó-vásárló a letisztult, sallangmentes, egyenunalmas autót várja el. Szoktam emlegetni, hogy a feladat határozza meg a végeredményt, amibe a dizányer' persze beleviszi a kézjegyét. Pininfarina csinált már Daewoo Tacumát is, meg számtalan Ferrarit...
Szerintem itt nem kell bemutatni milyen az, ha da Silva-nak nem egyennémetet kell tervezni.
Grando2010-10-01 21:29:30 // 16136
Ha ekkora ortodox vagy, hol a 75-ös Alfád? :DD
Kazes☻2010-10-01 21:17:17 // 16135
Ez is igaz, de vajon a kedvenc márkám marad-e az, ami a kedvenc márkám? Avagy amitől a kedvenc márkám? Nem mindegy, hogy van benne 1-2 vásárolt német 'kacat', avagy az egész az. És még nem biztos, hogy döglődik. Szépen fel lehet innen építeni, monduk, hogy most tartunk az alapoknál. Főnix madárként kell 'viselkednünk'! :)
GTPeti2010-10-01 21:15:01 // 16134
A VW-nél tényleg nem fog döglődni. Mert akkor konkrétan már halott lesz. Egy R8-on alapuló szuper-Alfa szerinted mennyire Alfa? Attól, mert Dasilva tervez rá egy első- és hátsórészt?
zolee1452010-10-01 21:08:21 // 16133
Nem mindegy. Nem mindegy, hogy látom a kedvenc márkámat döglődni, vagy látom esetleg azon a helyen ahova való, az autóipar elitjében, és esetleg benyelem a sok médindzsermani-t a lemezek alatt... Tényleg nem mindegy.:)
Kazes☻2010-10-01 20:50:08 // 16132
Ezt most úgy "mondod", mintha neked mindegy lenne, hogy 'idd ki a bilit, vagy vidd ki a bilit', esetleg a 'sz@rba csapni, vagy a csapba sz@rni' és a többi. Na, ne má'! :)
zolee1452010-10-01 20:41:44 // 16131
Mert ugye a Bosch az csak az Alfának gyártotta a remek dolgait ugye?:D A szerelő srác mondta, hogy az alapjárati izébizé pl az opel corsában is ugyanaz mint a 145-ben, csak abban ritkábban szarik be, ki tudja miért...
Szerintem most is vannak közös alkatrészek, és nem arra gondolok, hogy egy két csavar ugyanattól a beszállítótól van.
Szerintem most is vannak közös alkatrészek, és nem arra gondolok, hogy egy két csavar ugyanattól a beszállítótól van.
kbk2010-10-01 19:28:56 // 16130
most majdnem kijött a leves amit az előbb betoltam XD
GTPeti2010-10-01 19:23:23 // 16129
Pár év múlva majd vehetsz egyet. Egy Skoda VW motorost. :PP
Piritu - 1.000.0002010-10-01 19:23:18 // 16128
Lehet, hogy ez a jövő kell? :-O
A múltkor olvastam egy statisztikát, az első félévben Mo-n összesen 49 (!!!!) db Alfát adtak el :-((((
A múltkor olvastam egy statisztikát, az első félévben Mo-n összesen 49 (!!!!) db Alfát adtak el :-((((
kbk2010-10-01 19:22:05 // 16127
én azért egy gtvt el tudnék fogadni :)
GTPeti2010-10-01 19:04:38 // 16126
A legutolsó Alfa: 75
A legeslegutolsó Alfa: Giulietta
:)
Szép jövő lenne is az, TDI és FSI motoros "Alfákkal"...
A legeslegutolsó Alfa: Giulietta
:)
Szép jövő lenne is az, TDI és FSI motoros "Alfákkal"...
Kazes☻2010-10-01 18:13:33 // 16125
Az nekem is majd kiverte a szemem. Nyasgem mindnek, tetű ....... banda. :)
Kazes☻2010-10-01 18:11:02 // 16124
Ezek szerint akkor Te is?! Akkor már ketten vagyunk! Juhééé..!!! :)))
GTPeti2010-10-01 18:08:52 // 16123
GTPeti2010-10-01 18:01:19 // 16122
Amúgy Winterkorn részéről ez a "rossz minőség" szöveg elég gusztustalan. Ez a tipikus német suttogó propaganda része, amit azóta művelnek, mióta észrevették, hogy az olasz autógyártásban bizony (veszélyes) tartalékok rejlenek. Én itt élek és tudom, hogy mit gondolnak a németek az olasz autókról. Igen... azt. Rohadnak és megbízhatatlanok. Winterkorn ezzel a mondattal ügyesen tereli az ingadozókat a saját oldalukra. És később - ha utólér minket a végzet - majd elmondhatja, hogy ők a jótevők, mert mennyire rendbeszedték a minőséget... Dörzsölt marketinggel ebből (is) előnyt tudnának kovácsolni az olaszok. Kár, hogy marketingben nem jók. (Végülis részben ezért is tartunk itt.)
GTPeti2010-10-01 17:56:07 // 16121
Tényszerűen értékelve kijelenthető, hogy az eladást ellenzők vannak (vagyunk) kisebbségben.
Kazes☻2010-10-01 17:43:06 // 16120
brigád = rajongó tábor :)
Kazes☻2010-10-01 17:42:10 // 16119
Igen, sajnos! :)
De inkább a Fiat vegye már észre magát és ne hülyüljön, ez egy jó kocsi, jó brigád, nem kell adni-venni, csak végre ráeszmélni és értékelni. :)
De inkább a Fiat vegye már észre magát és ne hülyüljön, ez egy jó kocsi, jó brigád, nem kell adni-venni, csak végre ráeszmélni és értékelni. :)
bilon2010-10-01 15:42:12 // 16118
vagy mert ebben a brand-ben van annyi pénz, hogy megérje eladni/megvenni, mert ennek még van ára...
Grando2010-10-01 15:28:50 // 16117
Én sem értem. De mindig ez van, nem? :DD
Vagy talán azért, mert az Alfában van meg az a hatalmas potenciál - a tradíciói és a fanatikus rajongótábora miatt -, amiben sokan látnak fantáziát. Épp csak a Fiat nem.
Vagy talán azért, mert az Alfában van meg az a hatalmas potenciál - a tradíciói és a fanatikus rajongótábora miatt -, amiben sokan látnak fantáziát. Épp csak a Fiat nem.
Kazes☻2010-10-01 15:24:40 // 16116
Persze. De miért épp az Alfával kapcsolatban merülnek fel ilyesmik? :)
Grando2010-10-01 15:19:45 // 16115
Szerencsére nincs ilyenfajta választási kényszer. Nem kell becsukni semmit. Legfeljebb eladni.
Kazes☻2010-10-01 15:13:34 // 16114
Tényleg nem sokat, de remélem nem csak falból tagad. :)
"Fiat-konszerv "
"Fiat-konszerv "
Tedi2010-10-01 15:10:11 // 16113
Frissítettem az anyagot, idő közben megszólalt Marchionne és Winterkorn is. Monnyuk nem mondtak túl sok újdonságot :)
Kazes☻2010-10-01 12:06:32 // 16112
Becsukni. Szerintem nem túlzás. Inkább, mint az Alfát! Sajnos nem, legalábbis nem tudok róla. Még. :)
Nem tudom, de valahogy nem szeretnék német Alfát. Lehet, hogy pénzügyileg jó lenne és ha nem is szólnának nagyon bele jó lenne és nem is igazán én vagyok jelenleg a potenciális új Alfa vásárló, de valahogy ódzkodok tőle. Valahogy mindig eszembe jut a VW bogár. Azt sem ők készítették, csak lopták.
Nem tudom, de valahogy nem szeretnék német Alfát. Lehet, hogy pénzügyileg jó lenne és ha nem is szólnának nagyon bele jó lenne és nem is igazán én vagyok jelenleg a potenciális új Alfa vásárló, de valahogy ódzkodok tőle. Valahogy mindig eszembe jut a VW bogár. Azt sem ők készítették, csak lopták.
kbk2010-10-01 11:52:15 // 16111
na igen, ezt akartam hozzátenni, hogy sajnos már most is eléggé arra húz :|
Tom122010-10-01 11:42:50 // 16110
Lehet, hogy már rég sínen van, lehet, hogy nem véletlenül hívták meg a VW képviselőit arra a tárgyalásra, ahol a közeljövőben a F1-ben bevezetendő motorokról tárgyaltak...
Tom122010-10-01 11:34:58 // 16108
A Lamborghini sem lett unalmasabb, sőt állítólag jót tett neki, sokkal "vezethetőbb", mint régebben - persze, annak is biztos meg volt a "feelingje"...
mesa2010-10-01 11:33:44 // 16107
2013-tól 1.6 túrós lesz az F1. Az már érdekelné a VW-t is. De nekik nincs múltjuk
Éppen kapóra jönne egy Alfa Romeo F1 Team
Lehet csinálok is 7végéne egy AR kocsit F1 2010 alá?! :))
Éppen kapóra jönne egy Alfa Romeo F1 Team
Lehet csinálok is 7végéne egy AR kocsit F1 2010 alá?! :))
Tom122010-10-01 11:27:16 // 16106
Ebben minden benne van:
"Nyugodtak vagyunk, van időnk"
Magyarul: Még keménykedik kicsit a Fiat, ezért hagyjuk őket főni a saját levükben, de előbb, vagy utóbb a miénk lesz, ha van egy kis eszük és nem hagyják teljesen tönkremenni /az Alfát/ - mikor már nem fog kelleni senkinek.
...de Sergio ezt jobban tudja, biztos utánaszámolt már...:-) / a Ferrari egy részét is "árulja" - pénz beszél.../ Ezt meg csak hozzágondolta - szerintem.:-)
"Nyugodtak vagyunk, van időnk"
Magyarul: Még keménykedik kicsit a Fiat, ezért hagyjuk őket főni a saját levükben, de előbb, vagy utóbb a miénk lesz, ha van egy kis eszük és nem hagyják teljesen tönkremenni /az Alfát/ - mikor már nem fog kelleni senkinek.
...de Sergio ezt jobban tudja, biztos utánaszámolt már...:-) / a Ferrari egy részét is "árulja" - pénz beszél.../ Ezt meg csak hozzágondolta - szerintem.:-)
kbk2010-10-01 11:19:21 // 16105
ez tök jó, hogy adják el, és akkor lesz benne pénz, talán életet tudnak lehelni bele. no de németesen? az alfából prémium (luxus)autót akarnak csinálni, néhány sportosabb jellegű modellel (a hangsúly a jellegű-n van) kiszúrva azok szemét, akik valójában alfát várnának?
világos, hogy a németek értenek az autógyártáshoz, és világos, hogy jó eséllyel fel tudnák futtatni az alfát, csak az akkor már nem alfa lenne. ugyanolyan lapos, unalmas lenne, mint a többi vw autó, vagy csak én látom így?
világos, hogy a németek értenek az autógyártáshoz, és világos, hogy jó eséllyel fel tudnák futtatni az alfát, csak az akkor már nem alfa lenne. ugyanolyan lapos, unalmas lenne, mint a többi vw autó, vagy csak én látom így?
Tedi2010-10-01 10:57:22 // 16104
Én bízom még valamennyire Marchionnéban, végül is a legutolsó szöget ütögették a Fiat koporsójába, amikor feltűnt és rendbe szedte őket. A jó öreg Sergio nem hülye, csak a végletekig pénzszemléletű. Ez egy darabig működik, de egy idő után szerintem nem, legalább is ennyire tömény formában.
Ettől függetlenül...látva, hogy a Fiat eddig mit adott és várhatóan mire lesz képes, azt mondom, az Alfa jobb kezekben lenne a VW-nél. Tradíció ide, vagy oda, azt a műszaki tartalmat és modellpalettát, amit megérdemelne, a dojcsok oda tudják tenni.
Ettől függetlenül...látva, hogy a Fiat eddig mit adott és várhatóan mire lesz képes, azt mondom, az Alfa jobb kezekben lenne a VW-nél. Tradíció ide, vagy oda, azt a műszaki tartalmat és modellpalettát, amit megérdemelne, a dojcsok oda tudják tenni.
BeeGee2010-10-01 10:56:01 // 16103
Vagy valami divatosabba. Én az F1-et sem zárnám ki az Alfa múltja miatt.
mesa2010-10-01 10:50:41 // 16102
Nagyon jól látod, én is hasonló gondolatokkal ébredtem a cikk elolvasása után :)
Az amerikai bicskába nem mennék bele, éles fegyver, de még jól is elsülhet és akkor kaszálnak a digók. De leginkább ez még egy tíz éves periódus után fog kiderülni. De minimum öt.
A motorsportos részhez meg akciózom az előző hozzászólásom, amiben utaltam rá, hogy a Seatot az első perctől fogva tolták milliókkal a versenysportba Piechék.
100%, hogy a marketingeseik lerágnák a VW vezetők nyakát, ha nem erre alapoznák a jövőbeni eladásaikat.
Talán még egy DTM visszatérés is benne lenne a pakliban ? ;)
Az amerikai bicskába nem mennék bele, éles fegyver, de még jól is elsülhet és akkor kaszálnak a digók. De leginkább ez még egy tíz éves periódus után fog kiderülni. De minimum öt.
A motorsportos részhez meg akciózom az előző hozzászólásom, amiben utaltam rá, hogy a Seatot az első perctől fogva tolták milliókkal a versenysportba Piechék.
100%, hogy a marketingeseik lerágnák a VW vezetők nyakát, ha nem erre alapoznák a jövőbeni eladásaikat.
Talán még egy DTM visszatérés is benne lenne a pakliban ? ;)
Online tag
2
Vendég2
507
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Stelvio
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV