Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Zolibácsi2019-11-09 14:41:52 // 22878
Q2 már bőven elég erre a 200-250 lóra amit tud egy GT. Engem nagyon megvett amit tud a Q2.
Zolibácsi2019-11-09 14:37:19 // 22877
Tipo kombi 1.6 jtdm2 automata. Ezt én is nézegetem hogy legyen valami családi lift. Családdal gyorsan menni úgy sem akarsz, meg nem is lehet nagyon 150 el meg ki megy a világból. Freemont meg a 2.0 jtdm motoron kívül amerikai.
Ismerősnek megállt az automata váltója 1 millió felett javítottak garanciaban
Giuntini2019-11-09 14:32:08 // 22876
De mitől bocs? 50 kiló túlsúly van rajta a kategória társakhoz viszonyítva. Az Opel motorokkal valóban lusta. De a 2,4 például ellenálhatatlanul viszi. A Tibi meg már könnyed.
Ezt valaki kitalálta! Egyébként észre is lehet venni az fl utániakon. Vékonyabb ülések, láthatóan gyengébb anyagok. Fl előtt a kilincs fém. Fl után műanyag és 2010-esek dobják le a bevonatot.
RomeoOne2019-11-09 14:29:51 // 22875
Én sosem szerettem túrázni. Ellenben zenei fesztiválra járni igen. És amikor másfél km-t kell cipelni a sátrad meg a cuccaid a kempingig a kocsitól, aztán a cuccaid elfoglalják a sátrad belsejének jó részét akkor rájössz, hogy nincs is ennyi mindenre szükséged. Azóta kb. 3 pólóval meg 2 alsógatyával megyek egy egyhetes fesztiválra. Minden másra ott... a VODKA! :DDD
Kazes☻2019-11-09 14:29:42 // 22874
Igen, ezt már akkor is beszéltük... Ram, megy Fityó... majd lesz valahogy! :D
Arslan2019-11-09 14:23:34 // 22873
Nem hirdetek én szart sem. Ez egy valós éppen bennem zajló örlődés, de ahogy a környezetemben levő Alfásokkal ( nem Alfát vásárlókkal, hanem valóban Alfásokkal) beszélgetek, sokakat zavar hogy nincs mibe ülni mert nincs kombi, nincs kupé, stb. Nyílván azért Alfában ülök mert ezt szeretem a leginkább és nagyon elszomorít a gondolat, hogy valószínű ez az utolsó napi szinten használt Alfám. Maximum megtartom a Gt-t, azt megépítem q4-re felhúzva. Szeretném hogy legyen legalább hobbinak.
Arslan2019-11-09 14:17:45 // 22872
Akkor tank, teljesen mindegy, a lényeg hogy rettenet nehéz.
Giuntini2019-11-09 14:11:43 // 22871
Azért az 59 nem mind bálna! A 2,4 egyáltalán nem az, a 3,2 szomjas, a Tibi meg nagyszerű! A 170 lovas 2,0 sem az, hiszen könnyítettek rajta.
Bálna nem, csak egy gyönyörű tank.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 14:11:02 // 22870
Nekem már a Freemont is egy nagy batár. Még nem tudom a megoldást. Annyit mi nem lomolunk, egy normális kombi kb elég volna. Mondjuk egy teljesen off '88-as Dodge RAM Van valami 5.2 V8-cal az már valami. Buszt vegyen a közlekedési vállalat :-)
Egyébként egy Tipo kombit könnyebb szívvel vállalnék be, mint egy Giulia-t. Pont azért, mert fele annyiba kerül. Ha elkottáztuk a dolgot és nem szeretjük, megunjuk, kinőjük, bármi, nem akkora bukta eladni, és venni mást. Ezt én már tavaly előterjesztettem itthon, de nem igazán akadt támogatóm :-) Lehet vonóhorog kell a Ti-re. Úgyis van még két Ti kerekem, építünk egy zárt Ti utánfutót aztán hajrá XD Az egész vontatmány kapna egy emelhető futóművet, ami gombnyomásra felemelkedik vagy 5 centit. És kész is vagyunk. :-)
Kazes☻2019-11-09 13:24:57 // 22869
No, hát ez az. :)
Úgy tűnik, hogy az emberek újabban nem szeretnek magukban mozogni a szabadban... pl. túrázni. Én speciel régebben sokat túráztam... no ott megtanulsz pakolni! :)
Kazes☻2019-11-09 13:20:43 // 22868
Ez megint olyan és pont abba az irányba viszi el az egészet, mint a villanyautó... senki nem mondja, hogy kifejezetten rossz maga a verda, csak épp nem Alfa... és aki Alfát akar, az megtalálja, aki meg nem az megy offfoskodni. Ahogy szokták mondani, nem tartanak senki fejéhez stukkert, hogy Alfás legyen és azt vegyen, de ugyanúgy nem tartanak annak sem, aki offfost akar és, hogy azt vegyen... hát vegyen,csak aztán ne akarja itt hirdetni azt az igét, mert az senkit nem érdekel... engem legalábbis biztos!
:)
Kazes☻2019-11-09 13:16:24 // 22867
Hááát... nem kell mindenhova elvinni a fél lakást! :)
Kazes☻2019-11-09 13:15:48 // 22866
Akkor meg ne a sok offfost nézegesd, hanem nagy levegő és ruházz be egy több személyes féligoffba... pl. egy szép kis Fiat 7-9 személyes. Nekem egy régi cimborám is hasonlóan járt el, mikor beindultak a gyerkőcök... jöttek szépen 3,-4,-5,-6,-7 és ugye a két szülő. Vettek egy (nem az utolsó kölöknél) Iveco kisbuszt és mellette volt egy Alfa. Mindenki jól elfért és tudtak együtt menni erre-arra... de nem is vitték magukkal a fél házukat. :)
RomeoOne2019-11-09 13:11:15 // 22865
Nem hiszem, hogy bárhol lenne olyan a piacon, ami az Alfa GT-hez hasonló, de ha olyasmit akarsz BMW-ben, a 2-es coupé-kat nézegesd inkább, ne a 3-ast meg a 4-est. Sok sikert.
Arslan2019-11-09 12:51:00 // 22864
Nem csap földhöz. Arról van szó, hogy idővel ha cserélem a Gt-t, remélem minél később akkor nincs Alfa fiatalabb amibe ugyan ilyen szívesen beleülnék. A Brera egy kétszemélyes tehén, a 159 is egy bálna (igen tapasztalatból mondom), a Giulia nem lett olyan első látásra szerelem mint a 156 volt, a Giulietta meg néha nagyon tetszik, néha nagyon nem. Ezért örültem meg hogy lesz kupé a Giuliából, ráadásul ugye hátsókerekes és ha belekerül az alap kétliter turbo akkor kibuliznám itthon hogy komolyabb összeg is elmenjen autóra. De így nincs mire. Ha sportos európai kupét akarok nincs más választásom mint a BMW, úgy érzem. Lehet nem fogom magam földhözcsapni magam tőle, de tspasztalatból mondom ezt is hogy kurva jó autó és lehet szeretni. Ilyen egyszerű.
RomeoOne2019-11-09 12:45:02 // 22863
Én azért nem szoktam sokat cuccot vinni, mert utálok pakolni. Ha sok cuccot kell vinni, akkor előtte is kell egy csomót pakolni, meg hazaérkezéskor. Én ezt próbálom a minimálisra szorítani. Nagyobb utakra is max 40%-os csomagtartó kapacitás kihasználtsággal megyek :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 12:21:23 // 22862
Igen, mi most a Zsiguli-Wartburg vonalat erőltetjük. A minta megvan, két tesómmal jól elvoltunk hátul. Csak a csomagtartó volt 100l-rel nagyobb és kétszer ekkora volt rajta a nyílás. Már ennyivel is megelégednék elsőre :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 12:19:10 // 22861
Csak annyi történt, hogy egy éve egyel többen lettünk. Ez már a jelen :-) Ezek olyan dolgok, hogy megtörténnek aztán csak figyelsz, hogy ami eddig jó volt, az valahogy szűkös, vagy másképp kéne. Közben a másik két gyermek is növekszik, fel se fogod és már másak az igényeik. Pár év, és már nem a plüssöket akarja hozni, hanem a barátját. Durván gyorsan megtörténik. Amikor tíz évre tervezel egy új autóval, akkor azalatt a tíz év alatt elég sok körülmény változik.
Még szinte most költöztünk be a felújított házba és a gyerekek szobáját idén teljesen át kellett tervezni. Az egész házban át kellett kicsit logisztikázni a dolgokat. Szerencsére nem Alfa Romeo mérnökökkel vagyok körbevéve, hanem van egy építészmérnöknőm, aki minderre gondolt amikor hajmeresztő módon 8 éve átalakíttatta az épületet. Akkor téptem a hajam, ez a fal menjen ide, azt vegyük ki, azt a főfalat váltsuk ki acél tartóval, jesszus...komolyan azt hittem összedől az egész, de nem :-) És előre gondolkozott, igaza lett.
Ha új autót veszek és ilyen távlatra, akkor én is így állnék neki. Ez a veszek egy szedant 13 milláért aztán majd lesz valahogy, ez nem működik. És ilyenkor engedem el a témát, látod, leszálltam a Giulia-król, Stelviokról. Nem is érdekel, hogy mi lenne jó, ilyenkor kell várni. Éppen még meg tudunk mindent oldani, akkor megoldjuk, de nem kötelezem el magam valami mellett. Nekem azért 13 milla nem tűnik kevésnek, pláne beleönteni a világ legértékvesztőbb tárgyába.
Morfiusz Cédula2019-11-09 12:15:03 // 22860
Háááát, nekünk két gyerekkel sem mindegy miben ülünk. Pl az én 159-esemmel nem indulnánk el nyaralni, mert egészen egyszerűen nem férnénk el benne. Lehet, hogy extrémnek számítunk, de most legutóbb egy Grand Scenic fullon volt, plusz tetőbox, plusz vonóhorgos biciklitartó, így mentünk sátrazni Horvátországba. De egy sima síelés is ilyen, csak oda nem viszünk biciklit.

Vakargattuk is a fejünket, mert a Renault megérett a cserére, hogy mi legyen helyette. Végül egy Fiat Freemont mellett döntöttünk (csak hogy az olasz vonalat is erősítük :) ). Nyilván ha nagyon akarsz el lehet férni kevesebben is, végül is gyerekkorunkban elfértünk a Trabant-Zsiguli-Wartburg vonalas autókban is valahogy családilag, de ha egyszer hozzászokik az ember, hogy nagy hely van pakolni, akkor abból marha nehéz visszalépni.
RomeoOne2019-11-09 11:49:19 // 22859
Jogos amúgy a felvetés, hogy kicsi a modellválaszték. De azért nem a szupersportkocsikat hiányolom, az max presztízs. De egy nagyobb szedán, meg a kisebb autók kénének még. Tényleg hiba a Giulietta elkaszálása. Bár olvastam valahol, hogy a Mazdánál is ott van a CX-3 meg a vele egy méretű 3-as (vagy 2-es?) és az alacsonyat alig tudják rámelegíteni valakire, mert mindenki az emeltet veszi... Ha ez tényleg így van, akkor talán nem full hülyeség a Tonale meg a plusz B-SUV.
De SUV-ból sem kellett volna a E-suv-ot elkaszálni, ha már annyira mennek ezek...
Én abból a szempontból szerencsés vagyok, hogy ami az én igényem, azt pont lefedi a mostani modell kínálat is.
Giuntini2019-11-09 11:38:18 // 22858
Én nagyon szerettem volna, ha az Alfetta megvalósul a Ghibli padlólemezén! A 164-nek annak idején hihetetlen sikere volt! Jó volt a motorválaszték is. 2.0 TS, V6 Turbo, V6 3.0 24v, és 3.0 QV mega 2.5 TD.
Olaszországban annak idején az autópályák belső sávát 164-esek, Themák és Cromák foglalták el. Ma ilyen felső-közép kategóriákból csak a németeket lehet látni.
RomeoOne2019-11-09 11:32:38 // 22857
Ja, igen, gondoltam, hogy nem a régiekhez képest szűk, hanem az új/jövőbeli igényekhez. De akkor most milyen autóra mondanád azt egyből, hogy kell, ha lenne az Alfánál? Valami E-sedan kategória?
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 11:26:24 // 22856
Majd megtudod, ha ennyien lesztek :-) Két gyerekig azt mondom, hogy kb bármi megfelel. Háromnál már necces, és még meg sem nőttek :-) Most megoldjuk, de azért elgondolkozok, hogy akarok e 12-13 milláért venni valamit, amiben vagy elférünk még 5 év múlva is, vagy nem. Ez ilyen egyszerű. Én beültem hátra középre a Kelet-Pestnél. Véleményes az a kardánalagút. A csomagtér nyílása, pakolhatósága sem mindegy. Leszakad a derekam mire térkővel telerakom XD
A hasmagasságban pedig azért vannak különbségek. Nekem még a 146jaim közt is pont annyi különbség volt, hogy az egyikkel állandóan óvatoskodni kellett, a másikkal meg ott megyek ahol akarok. 1.5-2 centi különbség. És egy teleült, pakolt autó sosem olyan magas, és nem is úgy rugózik mint amit egy ember hajt.
Az van, hogy szeretnék most ésszel autót venni, mert van az az élethelyzet, amikor talán érdemes a saját játszós igényeimen túl a családom többi tagjának kényelmét, igényeit is figyelembe venni.
És még szerencsém is van velük, mert nem nyavalyognak sokat, ha kell nagyvonalúan marad itthon egy két táska, vagy épp a rollert nem tudjuk elvinni. Mennyivel jobb lenne, ha el tudnánk...
RomeoOne2019-11-09 10:40:53 // 22855
Miért szűk a berlina? Tudtommal eddig sem voltak nagyobb autóid. Nem a hasmagassággal volt a probléma? (Ami amúgy máshol sem több, csak a SUV-oknál)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 10:26:30 // 22854
Ezt nagyon így gondolom én is, ahogy írod.
Pontosan érzékelem a saját helyzetemen amit írsz. Szűk a választék, én sem találom benne azt amire gondolkodás nélkül azt mondanám, hogy "köszi, kell, ide vele". Egyszerűen agyalni kell, hogy mi legyen. Nem tetsző suv, vagy szűk berlina, vagy egyáltalán Alfa legyen e? Én kb a biztos vásárló volnék, ha lenne választék. Ez így most olyan, hogy egy sportos, kényelmes de mutatós cipőt szeretnék venni napi viseletnek. A boltban választhatok egy nagyon profi túrabakancs, és egy gyönyörű alkalmi bőr cipő között. Melyiket vegyem? A túrabakancs kicsit nehéz, de legalább kényelmes viselet lenne. Jó hülyén nézne ki rajtam mondjuk... Az alkalmi cipő az menne a ruházathoz, stílushoz., de basszus azt veszett kényelmetlen minden nap hordani. :-)
Na ezért vagyok képtelen összerakni azt az autóparkot amit szeretnék. Mert nincs miből. Ezért hordom naponta a baromi régi, már megtalpalt, de kényelmes és strapabíró cipőmet, és veszem fel néha az überelegáns feketét, és élvezem, hogy abban azért megnéznek. Azért jó este letenni, majd előveszem pár hét múlva megint :-)
Morfiusz Cédula2019-11-09 10:03:25 // 22853
OFF

"A Nokiát a hálózatépítés befejezése szedte szét, nem a passzátszél.."

Ez teljesen téves diagnózis. A Nokiának azóta is viszonylag jól muzsikáló hálózati üzletága volt és van a mai napig. A Nokiának csak a mobiltelefonos üzletága szűnt meg, nem a hálózati. A hálózatfejlesztések folyamatosak a mobiltelefóniában, ahogy újabb és újabb technológiák jönnek.

A mobiltelefonos üzletágat az Apple nyírta ki az ájfónnal, tudtak olyan érintőképernyős okostelefont csinálni, amilyet a Nokia nem. (volt ugyan nekik is okostelefon féleségük, de az nem egy ligában játszott az iphone-al)

ON

A SUV-ra való igény nem az autógyáraktól ered, hanem a vásárlóktól. Egyszer valaki csinált egyet ami találkozott a fogyasztók tetszésével, jól fogyott, a többiek meg látták hogy ez jó, és csináltak ők is. Nyilván reklámozzák is s termékeket és a marketinkg gépezet ezt az igényt tovább tudja gerjeszteni és divattá tenni, de eredendően, ha nem lenne eziránt igény, akkor nem fogynának.

Ahogy írta lent Feri, ez nem az (Alfa) márkabuzik részéről van így, de az egyszeri vásárló inkább ezt veszi, a négyajtós szedánok piaca csökken, a SUV-oké nő. Stelvio-ból jóval többet adnak el, mint Giulia-ból, itt a fórumon mégis Giulia-sok vannak sokkal többen.
Giuntini2019-11-09 07:49:33 // 22852
Rossuul írtam. Akinek 6 hengeres dízel kell, megy a németekhez.
Giuntini2019-11-09 07:47:52 // 22851
Egyetértek! A BMW-nél is láthatóan a Suv viszi a prímet, de nagy a választék, túl nagy is. Arról még nem szól a fáma, hogy ők mikor dőlnek be, deszerintem ott is gondok lennének. Az sw hiánya nálunk valóban baklövés, én személy szerint a V6 dízel elkaszálását még talán jobban sajnálom. Akinek ilyen kell megy a dízelekhez. Egy új kupéval, és a Giulietta utóddal el lehetne indulni.
De az is igaz hogy suv kell az embereknek. Most már én is kezdem belátni, lehet hogy tényleg el kellett volna adni az Alfát a kínaiaknak...?
Gegee2019-11-09 00:43:56 // 22850
Érdekes, hogy egyből keresed az emberen a fogást, ha nem azt olvasod, amit szeretnél. :) Jó lenne egyszer megélni az ellenkezőjét!
Kazes☻2019-11-09 00:13:06 // 22849
Az lehet, hogy megfogta... de mindezt úgy, hogy egy közel 30 éves Alfában ül... gondolom akár naponta. :)
Gegee2019-11-08 23:51:55 // 22848
Pont megfogtad a lényeget. :) Esetemben nem feltétlenül a bmw ról van szó. Általánosságban nincs választék alfánál. Ezért kénytelen leszek máshol keresgélni. Sajnos ez van. Céges autónak majdnem kibuliztam egy 2.2 Giuliát. Sokat cipekedem a jelenlegivel is, mivel nincs kombi, így nem bólintottak rá a döntés hozók. Néha ennyin múlik. Olyan szöveggel elő sem mertem volna állni, hogy akkor legyen suw., mert Alfánál azt mondják, vegyél suw-ot ha kombit akarsz. Kiröhögtek volna.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-11-08 23:15:10 // 22847
Előrebocsátom hogy semmi elkötelezettségem a BMW felé , úgy mint minden autót nézem és látom őket - de itt most nem arról van szó a cartárs "beszólásában" , hogy jobb-e az Alfától hanem hogy ott van választék méretben, karosszériában , "fajtában" itt meg nálunk q..rvára nincs!

Egy vásárló akármennyire favorizál egy márkát , nem fog neki nem tetsző karosszériájú (nem a formai részletekre hanem a jellegre gondolok) vagy nem megfelelő méretűt venni!
És ugye leginkább az kéne hogy más márkáktól is sikerüljön vevőket elhódítani - ehhez szintén választék kell!

Most itt van XY aki különösebb előítéletek nélkül pongyolán fogalmazva igényes sportos autót akar és BMW/Alfa a két leXimpatikusabb...
Kezdjük magunkon: Giulietta, Giulia és Stelvio, ez az összes - nevetségesen gyér, tavaly bemutatták a Tonalét ami idén mindössze szövegelés tárgya, jövőre megjön talán egyféle változatban - kb. a Giulietta addigra meg is szűnik - ha jól értettem pont az a SUV váltja mert az a menő...

Ez olyan, mintha a BMW sima 1est , 3as limót meg X3-ast gyártana és kész...Ugye nem kell felsoroljam mi mindent gyártanak még - vannak benne nyilván kreténségek és üzleti baklövések - ugyanakkor azt sem tudtam nem észrevenni hogy nem tudnak olyan üzleti számítás alapján értelmetlennek és célközönség nélkülinek tűnő változatot bemutatni amire ne bukna a nép :-s

A Giulia SW számításokon alapuló elvetéséhez jópofát vágtam de most már azt mondom nem azért kell gyártani mert kasszasiker lesz - hanem mert akinek kombi kell az legalább Alfát vett volna így meg inkább más márkát választ aki gyárt ilyet és nem éri be Alfa szedánnal.
(kicsit olyan ez a számítgatósdi mint a szakmámban az idióta tapasztalatlan statikusok, egy régi házat nagy tudományosan bármikor lehet addig számolni hogy nem feleljen meg - de attól az nem fog összedőlni...)
Giuntini2019-11-08 21:54:23 // 22846
Ezt én sem értettem! Ott van a Giulia! Mind kellően sportos. Egy Veloce bármelyik sima 3-asnál sportosabb!
Giuntini2019-11-08 21:38:02 // 22845
Pont nem én gondolkozom végletesen! Én hiszem azt, hogy lesz új kupé és spider!
RomeoOne2019-11-08 21:37:15 // 22844
Miért, a 3-as BMW földhöz csap? Arra biztos jó lesz visszanézni, hogy "na, van egy tucatszar, minden sarkon szembejövő kocsim". Talán Alfás Mércével a Giulia kinézete nem emelkedik ki, de előben gyönöyrű, a képek annyira nem adják vissza. És főleg nem a 3-as BMW, ami szebb lenne nála. Amúgy meg milyen kupéról beszélsz? Gondolom a 4-esről, mert a 3-as BMW-ből nincs már kupé. Vagy remélem nem a GT-re gondoltál, mert ha neked az az elcseszett forma az etalon, akkor tényleg kár erről beszélni.
Gegee2019-11-08 20:59:12 // 22843
Látom nem vagyok egyedül. Köszönöm.
Arslan2019-11-08 20:41:14 // 22842
Különben igen, nagyon valószínű, hogy a Gt után 3-as kupé Bmw lesz.
Arslan2019-11-08 20:39:45 // 22841
Nem kellene ennyire végletesen gondolkodni. Valószínű nekem sem lesz már Alfàm, nem vagyok tehetős, de nekem az Alfa arról szól hogy élvezem mikor ránézek és könnyed, jó vezetni kis motorral is. Ezért vártam egy kupé Giuliát mert a Giulia nem csap földhöz. Egy hátsókerekes 2.0 turbobenya mozgatta volna annyira a fantáziám hogy 4-5-6 évesen belevágjak.
RomeoOne2019-11-08 18:28:39 // 22840
Nekem amúgy van tippem. Ugye a Giulia és a Stelvio motorjait már 2018 közepén homologizálták a 2020-ban életbelépő törvényekkel, ez volt ugye az E6D.
Gondolom ez túl költséges lett volna a Giulietta vagy a 4C motorjára ahhoz képest, hogy mennyi hasznuk lett volna rajta.
Giuntini2019-11-08 18:22:17 // 22839
Azt jelenti, hogy a Spider továbbra is rendelhető az USA-ban. Tehát folytatódik a forgalmazás az amerikai verzióban. Ezek szerint mégsem állították le a gyártást.
Nem hiszem hogy raktáron maradt, hiszen eszméletlen várakozási idő volt rá.
Most kérdezhetjük, amerikaiaknak miért, és Európának miért nem?
RomeoOne2019-11-08 18:16:39 // 22838
Ne írd le az új SUV-okat. Gyuri már mutatta párszor, hogy amit ma emelt hasmagasságnak hívnak, jópár éve még a normál volt.
Giuntini2019-11-08 18:15:58 // 22837
Én értem mit írt! Csalódottság! De szerintem ez az egyesülés mindent felülbírál!
RomeoOne2019-11-08 18:15:25 // 22836
Ez mit mond, Emil? Mert az angol fordítás nem volt teljesen egyértelmű:
Alfa Romeo 4C continuerà ad essere proposta negli Stati Uniti
Gegee2019-11-08 18:11:54 // 22835
Új Giulietta szériának örültem volna, vagy egy gtv-nek. Nem kell egyből magadból kiindulni.
Giuntini2019-11-08 18:09:57 // 22834
Egy 4C kerül ennyibe! 8C? 80 millió!
Tetszenek ezek a szövegek, mikor azt mondják "nem lesz több Alfám!" Akkor vesz BMW-t?
Emberek! Az elkasz az egyesülés előtt volt! Annyi suv-ot gyárt a Peugeot hogy se szeri se száma... Sportkocsi nincs! Egyetlen márkától fogadnak el sportkocsit, és az az Alfa!!
Egyébként a Giulia QV is sportkocsi, attól függetlenül hogy 4 ajtaja van!!!
RomeoOne2019-11-08 17:58:16 // 22833
Én annak örültem volna, ha nem kaszálja el a jövőbeli terveit. Nekem nem lesz több alfám..

Miért? Már kegyetlenül égeti a zsebed ~30 millió Ft, amit egy 6C/8C-re akartál költeni?
Gegee2019-11-08 17:19:43 // 22832
Sajnos én ezt magasról letojom. Egyáltalán nem zavart volna az, ha az alfa mellett áll egy Peugeot a kereskedésben. Én annak örültem volna, ha nem kaszálja el a jövőbeli terveit. Nekem nem lesz több alfám.. Max, ha suw-ot akarok majd venni 60 évesen, hogy könnyebben szálljak ki-be az autóból.
Giuntini2019-11-08 16:58:59 // 22831
Még szép! Az egész bagázs nem ér annyit mint az Alfa es a Maserati!
RomeoOne2019-11-08 16:24:45 // 22830
Mindenki nyugodjon meg, megmarad a Fiat és a Peugeot

A tervezett egyesülést követően is megtartaná összes autómárkáját a PSA Group és a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - jelentette ki Carlos Tavares
liusz2019-11-07 21:30:39 // 22829
Igen, egy a Giulianál kisebb, elöl rövid hátul hosszú túlnyúlású, klasszikus kupé. Az M2-nél szebb és jobb, na az kéne...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak