Bedöglik ez az egész. Ha a supercharged-hez odaáll két autó, akkor már nem képes 50kw-al tölteni, hanem a felével. Már majdnem minden töltő fizetős. Annyiba kerül mintha benzint vételeznél.
Nem az a környezetszennyezés, hogy kényszerítik az embereket az autó eladására 6 évesen vagy 150-200 ezer km megtétele után? Programozott avultatás, utána már annyit kell rákteni, hogy nem lehet fenntartani. Nem ismét normálisabb autókat kellene gyártani?
Giuntini2019-12-11 18:07:59 // 23042
tirex2019-12-11 17:45:03 // 23041
Jó hogy ennyire fossák az elektromos autókat, kérdés az elektromos hálózat majd meddig bírja. Mert hallottam hogy valamelyik agyonfejlett országban már szabályozni kell a plugin hibridek töltési idejét.
VKG231!!! (156+75)2019-12-11 14:54:27 // 23040
Szégyen.
És nem amiatt, mert árammal megy.
És nem amiatt, mert árammal megy.
liusz2019-12-11 09:20:00 // 23039
Jól emlékeztem az Autodelta is független vállalkozás volt, majd felvásárolta az Alfa 1963-ban.
Lehet itt is valami hasonló készülődik.
https://en.wikipedia.org/wiki/Autodelta
Lehet itt is valami hasonló készülődik.
https://en.wikipedia.org/wiki/Autodelta
RomeoOne2019-12-10 14:02:32 // 23038
Erőforrás alternatívákba akartam, na mindegy :)
RomeoOne2019-12-10 14:02:13 // 23037
Zolibácsi2019-12-06 18:26:06 // 23036
Elektromos giulia na mit szóltok?
Kócosw2019-12-05 22:09:45 // 23035
sokallom a fel evet is. vicc, egy percre is kar volt. Fel evvel később a Hyundai t fényezi.
Giuntini2019-12-05 21:14:19 // 23034
Őt nem érdekelte egyáltalán az Alfa! Kapott egy vadiúj autót, aztán azt gondolta, ennyi elég.... Szerintem ő több dolgot akart egyszerre kiszolgálni, és ezt nem vette be az FCA gyomra.
Rákóczi Feri szívből Alfás. Rami viszont; "jó, akkor ha van zsé, leszek Alfás". Így nem lehet márka nagykövetének lenni.
Mennyi ideig volt? Fél évig?
Rákóczi Feri szívből Alfás. Rami viszont; "jó, akkor ha van zsé, leszek Alfás". Így nem lehet márka nagykövetének lenni.
Mennyi ideig volt? Fél évig?
Kócosw2019-12-05 05:12:19 // 23031
egy igazi márkahű nagykövet ugyebár...
droberto2019-12-04 23:40:18 // 23030
GT Ɨ|ѯ2019-12-04 18:49:14 // 23029
Többek között...:-)
Kócosw2019-12-04 17:22:51 // 23028
na hagyj egy kicsit 😂
Piritu - 1.000.0002019-12-04 16:01:09 // 23027
A Selenia Rally-n kimondottan jól mutatott :-)
RomeoOne2019-12-04 15:13:41 // 23026
Aztán Vályi szőrös képét nézegeted szívesebben, vagy Kis Ramóna csinos seggét? :DDD
Kócosw2019-12-04 15:10:12 // 23025
mondasz valamit, de akko se Kis Ramona 😂. Nem akarnam összefoglalni mennyi köze volt az alfakhoz..
RomeoOne2019-12-04 14:13:14 // 23024
Autós újságíróként vagy hogy hívják ezt, nem teheti meg, hogy egy márka nagykövete legyen. Legalább a pártatlanság látszatának morzsáját fent kell tartania.
Kócosw2019-12-04 14:07:00 // 23023
Remelem Valyi Pista törzsvendeg lesz a jövöbeli Alfacitykben automatikusan,es beszel legalabb 2 orat.Egyebkent Kis Ramonak helyett neki kellene mennie Alfa nagyköveti sorba. Tudatalatt akkor en hallgattam ra mikor megvettem a Bussot :D
El nem lesz adva :D
El nem lesz adva :D
Piritu - 1.000.0002019-11-30 12:39:33 // 23021
Kép és hangminőségre innen már nincs nagyon lejjebb. Számomra nézhetetlen :-(
weberbarna2019-11-30 10:31:37 // 23020
droberto2019-11-26 15:49:49 // 23019
KovacsK852019-11-25 13:23:55 // 23018
"ha kulcsnélküli az indítás, miért vennénk ki a zsebünkből?"
-mert nem mindenki szeret kitömött, telepakolt zsebekkel közlekedni vagy ülni akár már egy nadrág+zakóban, öltönyről ne is beszéljünk!
-mert nem mindenki szeret kitömött, telepakolt zsebekkel közlekedni vagy ülni akár már egy nadrág+zakóban, öltönyről ne is beszéljünk!
RomeoOne2019-11-23 14:25:01 // 23017
RomeoOne2019-11-22 08:49:46 // 23016
Na, új hírek Alberto Cavaggioni-tól, az Alfa EMEA vezetőjétől:
1:
Szóval Tonale lámpák nem lesznek a jelenlegi modelleken. Konkrétan a Stelvio-val kapcsolatban mondta, de szerintem a Giulia-ra is értendő.
2:
Az elektromosított Alfák a Fiat és a Jeep után jönnek. Először a Tonale, aztán a B-SUV.
3:
A múltkor megvillantott szürke Tonale nem a végleges forma.
1:
Szóval Tonale lámpák nem lesznek a jelenlegi modelleken. Konkrétan a Stelvio-val kapcsolatban mondta, de szerintem a Giulia-ra is értendő.
2:
Az elektromosított Alfák a Fiat és a Jeep után jönnek. Először a Tonale, aztán a B-SUV.
3:
A múltkor megvillantott szürke Tonale nem a végleges forma.
Zolibácsi2019-11-12 23:57:58 // 23015
tévedni emberi dolog,
RomeoOne2019-11-12 23:13:22 // 23014
ennyit tud a Tesla, azaz vicc az egész...
Azért nézd végig. A Nepper, ahogy az előző videókból is látszott, nem épp villanyautó párti, de idéznék tőle a videó végéről:
"Ez a kocsi.... egészen megdöbbentő. Tehát az a technológia, ami benne van, meg ahogy ez megy... Tényleg Ferrarit eszik reggelire és azt kapod meg 38 millió forintért vadonat újonnan. Ez azt kell mondjam, hogy olcsó."
De folytatom az Erőforrások topikban.
Azért nézd végig. A Nepper, ahogy az előző videókból is látszott, nem épp villanyautó párti, de idéznék tőle a videó végéről:
"Ez a kocsi.... egészen megdöbbentő. Tehát az a technológia, ami benne van, meg ahogy ez megy... Tényleg Ferrarit eszik reggelire és azt kapod meg 38 millió forintért vadonat újonnan. Ez azt kell mondjam, hogy olcsó."
De folytatom az Erőforrások topikban.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-12 21:57:38 // 23013
erőforrásokba mehetett volna...
ennyit tud a Tesla, azaz vicc az egész...
ennyit tud a Tesla, azaz vicc az egész...
RomeoOne2019-11-12 21:55:26 // 23012
Tévedsz. Erről az Erőforrás alternatívákban megy folyton a diskurzus.
Zolibácsi2019-11-12 21:12:02 // 23011
De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Piritu - 1.000.0002019-11-12 21:10:51 // 23010
Mondjuk az se semmi hogy az autó megmondja neki hogy max mennyivel mehet hogy elérjen a következő konnektorig :-DDD
No ez lesz a jövő Alfájával is...
No ez lesz a jövő Alfájával is...
Zolibácsi2019-11-12 20:43:40 // 23009
Boccs, hogy ide teszem, csak itt ment a legtőbb diskurzus erről.
Saját véleményem:
Inkább használnék ilyen ingázásra egy jó dízelt és spórólnék 5 órát mint, hogy elektromosban üljek. Hát hogy nézett már ki kopasz, borzasztó fáradt volt, pedig egy nyugodt tempóban jött végig, vezetéstámogatással megtűzdelt kiváló autóval.
Elektromos autó városi rohangálásra, liftnek jó. De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Saját véleményem:
Inkább használnék ilyen ingázásra egy jó dízelt és spórólnék 5 órát mint, hogy elektromosban üljek. Hát hogy nézett már ki kopasz, borzasztó fáradt volt, pedig egy nyugodt tempóban jött végig, vezetéstámogatással megtűzdelt kiváló autóval.
Elektromos autó városi rohangálásra, liftnek jó. De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Kazes☻2019-11-12 20:42:20 // 23008
És ebben hol rejtőzik a jövő Alfája?!
Zolibácsi2019-11-12 20:15:23 // 23007
RomeoOne2019-11-12 18:29:01 // 23006
Na, a Maserati kihozott egy speciál GranTurismo-t, mint utolsó példány. Az Alfa nem tudta ezt megtenni a 4C-vel a 110 éves évfordulóra :/
Kazes☻2019-11-11 19:09:35 // 23005
Az nem túl egészséges! ;)
Piritu - 1.000.0002019-11-11 17:02:53 // 23004
egy zacskó csipsz már elfogyott :-)
mex862019-11-11 14:42:29 // 23002
na és TiBorban egy könnyű 4hengeres Otto van.
Képzeld el ezt 5henger dízellel...
Képzeld el ezt 5henger dízellel...
mex862019-11-11 14:40:50 // 23001
.én sem hittem volna...pedig...
húzott 2.4jtd, pazar futómű, passzív hátsókerék kormányzás, direkt kormány, nem brutál súly.
1 baja volt az enyémnek e tekintetben, a fék volt gyengusz
húzott 2.4jtd, pazar futómű, passzív hátsókerék kormányzás, direkt kormány, nem brutál súly.
1 baja volt az enyémnek e tekintetben, a fék volt gyengusz
Morfiusz Cédula2019-11-11 14:11:45 // 23000
Csatlakozom, az én tapasztalatom szerint is orrtolós.
Ezen kívül én is imádom a 2.4 159-emet, a formáját, a motor hangját, amikor odalépek, ahogy váltogat felfelé, de tök más mint pl a 2.0jts 156-om volt, az sokkal fürgébbnek hatott. Ez egy ilyen nagyon erős mozdony, ha megindult akkor megy, de nem olyan könnyed módon mint anno a 156.
Ezen kívül én is imádom a 2.4 159-emet, a formáját, a motor hangját, amikor odalépek, ahogy váltogat felfelé, de tök más mint pl a 2.0jts 156-om volt, az sokkal fürgébbnek hatott. Ez egy ilyen nagyon erős mozdony, ha megindult akkor megy, de nem olyan könnyed módon mint anno a 156.
Morfiusz Cédula2019-11-11 14:00:52 // 22999
Alapvetően valóban nem olasz, de azért több benne a Fiat, mint csupán a jtdm motor. A Freemont belsejét azért elég rendesen átszabták az olaszok, hasonlítsd csak össze egy Dodge Journey-vel.
Kazes☻2019-11-11 12:13:13 // 22998
Hűha... asszem az a műszerfal is áttervezendő az Alfába! :-o
Kazes☻2019-11-11 12:11:22 // 22997
Tényleg elég tetszetős, de azért van mit átrajzolni, alfásítani rajta! Akkor lehet, hogy ezért nem lett MiTo utód... már eleve ilyesmivel számoltak és akkor abból lehet a villanyosított is... mint a mellékelt ábra is mutatja. :)
Liquid2019-11-11 11:51:55 // 22996
Az tényleg tetszetős. Elektromosan is maradhat, csak legyen rajta megfelelő embléma és ha megfelelő áron van, vinni fogják. Bár a Tipo is komondottan jó vétel, aztán sajna mégse látni annyit belőle.
RomeoOne2019-11-11 11:11:30 // 22995
Nekem az új 508 4 ajtós tetszik nagyon, kívül-belül. Csak hát műszakilag egy vicc szegény. Legnagyobb benzinese egy 1.6-os turbó.
Zolibácsi2019-11-11 11:09:12 // 22994
Nekem tetszenek a legújabb Peugeok főleg a 208 elektromos. At matricazak fiatra és tesznek bele egy jó motort és máris kész
RomeoOne2019-11-11 11:07:26 // 22993
Nyilván. Ez csak egy PS-elt Giulietta, látszik a lámpáján.