WarbiRunner (Gyuri)2008-03-28 19:43:28 // 66108
A fesszabályzót a Wartburgnál cseréltem többször is, az igaz. Egyszer kipurcant és majdcsak ott éjszakáztunk az M3-mason...Akksiból mentünk egy ideje, ment a világítás, fűtőventillátor, stb..Aztán a végén már csak pislákoltak a lámpák, majd egyszercsak már a gyújtáshoz sem volt elég szufla...Szar volt...akkor egyszer maradtam ott az öreg vassal.
ystuc2008-03-28 19:42:19 // 66107
Arra én sem emléxem, sőt, szerintem nem is volt nagy márka, mert arra emlékeznék. Nekem kilehelte a lelkét, nem vette már a töltést, de 8 évesen azért ez nem meglepő. Most meg azt mondja nekem az eladó, hogy 3 év egy akku élettartama. Ráhagytam...
András bácsi2008-03-28 19:40:44 // 66106
Érdekes, a gyárival vettük 5 évesen a 145-öt, és csak biztonságból lett bele másik. Aztán a gyárit valami talicskába beraktuk, és abban is muzsikált még egy darabig. Nem tudom mi lehetett akkor a beszállító.
GT Ɨ|ѯ2008-03-28 19:40:12 // 66105
Stét!
8 éves a Silver Bosch-om nekem is,de tuti még!:-))
8 éves a Silver Bosch-om nekem is,de tuti még!:-))
András bácsi2008-03-28 19:39:12 // 66104
Hát az ilyen szerintem nagyon ritka a beépített fesszabos generátoroknál. Sőt igazából bármelyiknél, ahol egy kicsit már kopott a csúszóérintkező. Aztán ott a minimális feszültségesés minden csatlakozásnál.
ystuc2008-03-28 19:38:47 // 66103
Na de ez kinek a hibája...? Majd valami szakival megnézetem a töltést, de műszer szerint tökéletes. Jött nekem itt a fószer, hogy van sok fogyasztó (látta a zene biztosítékát). Na és? Ettől még nem kéne megadnia magát...
ystuc2008-03-28 19:37:34 // 66102
A gyári akkuval 8 évet ment az autó. Utána vettem Barent. Másfél év. Megint másfél év. Most Varta lett benne, itt tartunk most.
szasza(SW)2008-03-28 19:37:21 // 66101
Azért érdekes,hogy elég hamar kipurcanak az aksiaid.
András bácsi2008-03-28 19:36:55 // 66100
Persze, csak szlengesítettem :)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-28 19:35:38 // 66099
Úgyérted Fallschrim=Parachute , nem? :-))
András bácsi2008-03-28 19:34:41 // 66098
Én is tél elején dobtam ki egy ké éves Vartát. Ahogy lejárt a gari.
Aztán az öreg szaki az akkus boltban azt mondta, hogy 50e-ig (72-esből) szinte mindegy mit veszek: mindegyiket ugyanabból rakják össze. Az AKKSI-ban ugyanaz a lamella, mint a Boschban, onnan hozzák, csak a dobot más. Sőt sok "márkás" akkut itthon savaznak,mert kint nagyobb a környezetvédők szava. :)
Aztán az öreg szaki az akkus boltban azt mondta, hogy 50e-ig (72-esből) szinte mindegy mit veszek: mindegyiket ugyanabból rakják össze. Az AKKSI-ban ugyanaz a lamella, mint a Boschban, onnan hozzák, csak a dobot más. Sőt sok "márkás" akkut itthon savaznak,mert kint nagyobb a környezetvédők szava. :)
ystuc2008-03-28 19:34:00 // 66097
Ebből nekem az jön le, hogy a Baren egy rakás szar... Senkinek nem ajánlom!
Satti2008-03-28 19:32:25 // 66096
Ma délután végre szépen a kézi mosóban le lett ápolva a gépem végre, mert már 3 hete nem tudtam elvinni, mert hétvégén mindig esett az eső, és én olyankor szoktam vinni a mosóba. Most nagyon penge csilli-villi, jó ilyenkor ránézni:-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-28 19:32:21 // 66095
Már miért csak újnál lenne? Most mértük hugom 21 éves Escortjában, 14.4. A Wartburg "csak" 14.3.
ystuc2008-03-28 19:31:57 // 66094
Szerintem is. Csak vicces, hogy adnak 2 év garanciát, de csak ha zárlatos lesz az akku. Lényegében semmi másra nem vonatkozik a gari...
András bácsi2008-03-28 19:29:47 // 66093
Hát nem vagyok vegyész, de ott szerintem valami más gond volt.
ystuc2008-03-28 19:29:19 // 66092
Ja, oké. :-)
De ettől még a Baren megadta magát. :-)
De ettől még a Baren megadta magát. :-)
ystuc2008-03-28 19:28:53 // 66091
Ezt most nem értem. :-)
András bácsi2008-03-28 19:28:52 // 66090
Fallschirm = para :)))
ystuc2008-03-28 19:28:35 // 66089
Na most a Baren akkum állítólag elszenesedett, és az oldala is kipúposodott...
András bácsi2008-03-28 19:28:29 // 66088
Akkor no fallschirm. :)
András bácsi2008-03-28 19:27:58 // 66087
Az mér lenne baj. :) A 14.4 meg az ideális töltés. A teljesen töltött akksi nyugalmi állapotban 12.72V, ha jól emlékszem 2.12V/cella.
ystuc2008-03-28 19:27:15 // 66086
Próbáltuk, ugyan annyi. Pörgettem, lámpát kapcsoltam, stb. 14,4 végig.
András bácsi2008-03-28 19:26:24 // 66085
Akkor én előbb félrebeszéltem: az az akkutöltés. :)
A tóltöltést is simán tesztelheted: álló helyzetben is lehet emelni a fordulatot.
A tóltöltést is simán tesztelheted: álló helyzetben is lehet emelni a fordulatot.
ystuc2008-03-28 19:26:15 // 66084
11 éves a generátorom. Az baj...? :-)
ystuc2008-03-28 19:25:49 // 66083
Jaja. Valami ilyesmi. Állítólag az elfogadott 13,8 és 14,2 között van. Nekem meg 14,4-et tölt.
András bácsi2008-03-28 19:25:06 // 66082
Ja ha erre gondol, akkor 14.4V. De ez szinte csak vadonap új generátornál van meg. 14 körül már jó, ha nem ingadozik.
ystuc2008-03-28 19:24:36 // 66081
A srác arról regélt nekem, hogy elképzelhető, hogy magas fordulatnál erősebb a töltés, mint kéne. A múltkor más mérte ugyanebben a boltban, ő ugyanezt a töltést teljesen jónak találta. Nem vagyok benne biztos, hogy 0,2-del erősebb töltés hazavág egy 24ezer forintos akkut másfél év alatt.
András bácsi2008-03-28 19:23:48 // 66080
Csak a kályháké tér el.
szasza(SW)2008-03-28 19:22:48 // 66079
Mire gondolsz?A generátor 14V körül tölt ha jól emlékszem.
András bácsi2008-03-28 19:22:27 // 66078
Anno valami olyat tanítottak, hogy van gyorstöltés, simulékony töltés és csepptöltés. Változó az amper.
ystuc2008-03-28 19:20:13 // 66077
Nálam ma befejeződött az akku mizéria. Erről jut eszembe. Mi a helyes töltési erősség? Ki tudja?
Simonsan2008-03-28 19:00:18 // 66075
ystuc2008-03-28 18:32:04 // 66074
Nem mondtam egy szóval sem, hogy rossz. Csak elszoktam ettől. De majd visszaszokok. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-28 18:25:52 // 66073
Kölcsön adom a nehezebb orrú dízelt a ballonos 185/65r14 gumikkal egy körre, hamar helyrebillensz :-) Még így is bealázok sok autót kanyarban, de azért érződik, hogy nyúlik alatta a gumi és tologatja az elejét.Bár könnyen fogható, de mégsem az a sínautó, mintha ültetve lenne rendes kerekeken. Visszaülnél a sajátodba, és rájönnél, hogy versenygép, és szétrázza a beled :-PPP
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-28 18:21:38 // 66072
Na igen, ez az! Szerintem is nagyon nagyon jól áll ez a felni a 145-nek! Gratu ;-)
Mulder2008-03-28 17:05:42 // 66071
Addigra remélem már a kezembe lesz:)
Youri2008-03-28 16:39:04 // 66070
No-no:-DDD De tényleg cíp lett!!!!
ystuc2008-03-28 16:36:57 // 66069
Ááááá! Gyönyörűűűűű! :-)
Ferko2008-03-28 16:35:10 // 66068
húúúú, ez fasza lett!:-D
boyci2008-03-28 16:34:17 // 66067
Fúúúúbakker!!!!
Nagyon szép lett!!!...majdnem mint az enyém! :DDD
(komolyan jól néz ki!!! GRAT!)
Nagyon szép lett!!!...majdnem mint az enyém! :DDD
(komolyan jól néz ki!!! GRAT!)
Ricoe1562008-03-28 16:31:47 // 66066
Gratula!Tényleg jól mutat :)))))
szasza(SW)2008-03-28 16:31:18 // 66064
Szerintem is egyforma,bár most,hogy a motorod is más mint az enyém nem cm3-re gondolok fene se tudja.Talán évjárat függő is lehet:)
Tedi2008-03-28 16:29:06 // 66063
szasza(SW)2008-03-28 16:27:56 // 66062
Szerintem majd kedden Pisti megmondja:)
ystuc2008-03-28 16:27:24 // 66061
Hali!
Hát, szerintem egyformák... Bár sosem lehet tudni az olaszoknál... :-)
Hát, szerintem egyformák... Bár sosem lehet tudni az olaszoknál... :-)
Mulder2008-03-28 16:24:23 // 66060
Hallohallohallo.
Erre senki nem tud semmit mondani?.........
Valaki légyszi mondja meg nekem, hogy az első dobbetét ugyanaz-e különböző ccm3-es 145 ts-ben?
Alapkérdés, hogy az 1.4-be be tudom -e rakni az 1.6 vagy a 2.0-ből?
Szerintem igen ,de....?
Kösszi
Erre senki nem tud semmit mondani?.........
Valaki légyszi mondja meg nekem, hogy az első dobbetét ugyanaz-e különböző ccm3-es 145 ts-ben?
Alapkérdés, hogy az 1.4-be be tudom -e rakni az 1.6 vagy a 2.0-ből?
Szerintem igen ,de....?
Kösszi
Szimonetta2008-03-28 15:51:17 // 66059
köszi, már fel is hívtam őket. 19 ezerét hétfőre itt van, és 7000-ért kicserélik.
köszi mégegyszer :))))
köszi mégegyszer :))))