Fórum >> Típusok >> 145-146

Youri2009-10-27 18:44:43 // 102058
De nem is TSből :-D

És az a durva h utána találtunk egy akkora mocit,amiben még ennél is jóval nagyobb főtengely volt!! V12,úgy h egy henger akkora volt h simán belefért volna a fejem:-D
Youri2009-10-27 18:43:25 // 102057
:-D
Vikking 3112009-10-27 18:43:25 // 102056
Háttő na ja :P

Míg nem voltam érintett, addig nem olvastam 45-46 topikot... Csak a szokásosaimat :)

Hát ez nem 1.6 boxerből van, jól gondolom? :D
Vikking 3112009-10-27 18:42:06 // 102055
Hát, lehet hogy másfél hónapja még nem ezt gondoltam volna, de azóta votl egy -két olyan dolog, ami miatt nem akarok ön és közveszélyes lenni.
De legalább olcsón megúsztam amiket megúsztam.
Jata2009-10-27 18:41:03 // 102054
Az a grillrács pont jól jönne tavaszra!:)
Youri2009-10-27 18:40:11 // 102053
Legalább te belátod h jelenleg még sok lenne egy vaddabb vas.Sokan ezt nem látják be,aztán meghalnak,meg megölnek másokat!
Youri2009-10-27 18:39:09 // 102052
Mondom,ennek régi története van már itt,amiben te nem vettél részt.......Csak megkaptad a részed:-D

Spongyát rá,akinek inge majd magára veszi......

Inkább nézd ezt,a vastelepen láttuk ezt a "kis" ügyeset.....:
Jata2009-10-27 18:38:36 // 102051
Volt TS-m régi adagolós VM dieselem most JTDm van! Egyikkel se volt bajom! Eccerüen tulaj függö minden sztem! Szereltem nem egy TS-t, JTD-t. TS-t még asztalon is!:) Mindegy h benyás vagy kájha ALFA és kész!:)
Vikking 3112009-10-27 18:38:14 // 102050
Úgy, hogy még ezzel a fossal is tudok szorult helyzetekbe kerülni. Pedig gyenge és elsőkerekes.
Egy 150 lovas, 1090 kilós, Sperrdifis, hátsókerekes autó pedig..........
Vikking 3112009-10-27 18:36:38 // 102049
Azért én meg már hallottam Tőletek nem keveset. Tudomén hogy baromság, de azért na. Mindennek van "határa" ha érted mire gondolok. Nem sértésből mondom.
Youri2009-10-27 18:35:40 // 102048
Balfasz?? Ezt h érted??
Vikking 3112009-10-27 18:34:57 // 102047
A jó TS 2.0 vagy LEGALÁBB 1.8. Alatta csak paródia van. 5000-től van valami pl az 56-ban.

(7500-ig...:D)

Az ízlésről nem érdemes vitatkozni. Ha esetleg jövőre beruházok TÉNYLEG egy jó 75 TS 8V-re, akkor majd megmutatom hogy mire gondoltam, mikor hosszmotorról, 8V fílingről meg 75 életérzésről beszéltem.

Csak ehhez még kicsit balfasz vagyok. Illetve nem kicsit.
Youri2009-10-27 18:34:47 // 102046
Részemről nem is veled van "bajom".Sose volt,és sose lesz! Kivéve ha ilyen baromság miatt nem jössz talira!:-D
Vikking 3112009-10-27 18:33:01 // 102045
Tőlem nem hinném hogy túl régen hallgatod.

Illetve én mindig is úgy gondoltam, hogy sok a kompromisszum, de bazz, ez MOTORGYÁRTÁS! Mindenhol van kompromisszum. Egy Ferrarinál is. Biturbóval. Bazz. :P

Az, hogy azóta kibújt a szög a zsákból és a 156 elkezdett furcsálkodni (persze ennyi nyírás után elvárható, nem is hibáztatva van, csak hát mégis), az meg nem az én hibám. Nem úgy fikázom, hogy hú sose láttam... Azért az nem az én stílusom.

Meghát ez hogy csipkelődés... Ha az, ha nem, azért már kicsit szar. Evvan.
Youri2009-10-27 18:30:58 // 102044
Ez csupán ízlés kérdése szerintem!!!!

Egy jó TS ( a sokkal ellentétben ami szarul van összerakva....) meg 3-3.5któl szabályzásig uúgy tol.

Kinek mi jön be!!! Vkinek a dejzel.Evvvvvan.

Nincs ezzel semmi baj,csak tényleg elég régen hallgatjuk a TS fikát.Ennyi,téma lezárva!!! Persze beszélgethetünk még:-D
Youri2009-10-27 18:28:34 // 102043
És ez tudod h miért van/volt????

Elég régóta hallgatjuk már a tsdeszar dumákat........

De ez azért el ne vegye a kedvedet a taliktól,mert p@xsán rúglak ám!!:-DD

Ez haverok közt max csipkelődés,csak nem mindenkitől tűri jól az ember.......
Vikking 3112009-10-27 18:27:46 // 102042
Várj. Ezt én nem mondtam.

Azt mondtam hogy persze szól az is szépen, de a hosszában való beépítésnél nincs jobb dolog. Ehhez viszont ragaszkodom.

Amúgy persze, a TS is gyönyörűen szól, vagy 3 évig hallgattam, ráadásul sportdobbal, hátul ülve. Nagyon szép hangja van, de a boxi nagyon más. Van egyébként akinek nem is tetszik. Nekem eléggé :)

Az meg, hogy 8V - 16V közt van különbség, az meg ölég nyilvánvaló asszem :P
(Csak példaként !!!!!! mondom, hogy a 33 -ban is ég és föld a különbség a 16V 1.7 meg a 8V 1.7 között. )
Nekem a 8V karakterisztika ÁLTALÁBAN VÉVE jobban bejön, de ez lehet hogy fog még csiszolódni. Az, hogy alul is tol, és fönt is valamit mutat azért, az nekem tetszik. Jobban mint pl a 156-ban az 1.6 (ami persze nem reprezentatív, mert hűdefos az is, tudomtudom), hogy alul semmi középen háát, fönt meg azért tol.
Vikking 3112009-10-27 18:23:22 // 102041
No - no. Ha itt nem is, de élőben volt már rá példa. Ez pl az egyik ok amiért nem hiszem hogy megyek berénybe am.
Youri2009-10-27 18:23:02 // 102040
Ha lentebb olvasol,akkor láthatod azt is h a boxi hangja sokkal jobb mint más......

Tény h jó hangjuk van,de pl amit az enyémben hallottál az se rosszabb semmivel se,csak MÁS!
Youri2009-10-27 18:21:47 // 102039
Hallottunk már ezt azt......

Amúgy én tesóm 1.4esével jártam elég sokáig,és a városba pl az is elég volt.....

Amúgy szvsz a boxit itt "támadás" nélkül sosem fikázta senki!! És ez tuti!!
Vikking 3112009-10-27 18:20:38 // 102038
Ezt ki mondta?
Vikking 3112009-10-27 18:20:06 // 102037
Azérnekünk van egy TS-ünk is :P
(Ami szerintem egy 50-essel vissza van tekerve... Ettől kezdve tökmindegy. A boxer elvileg nincs. Asszem. )

Mindegy, nem akarok erről többet beszélni igazából. A boxerfikázással meg nekem van tele. Ez a helyzet.

Kevés vagy nem, ilyen rövid váltóval használható. 130 környékéig. Utána elfogy mindene. De ki mondott mást?
Youri2009-10-27 18:18:54 // 102036
+ páran már elég durva mosollyal szálltak ki a verdámból 1 laza próbakör után.....Fos TS.....Pfffffffff......Szar hanggal......Ugye Vik,mennyire fos a QV hangja 6k felett??
Youri2009-10-27 18:16:15 // 102035
Jó lenne most is 1 nagy köbcentis boxi.Ezt senki sem vitatja........
Youri2009-10-27 18:15:36 // 102034
Volt dolgom/dolgunk boxival,azért annyira nem gáz reszelni.Nincs ezzel semmi baj!

Itt teljesen más problémákról írt a Tanár Úr,és én is......
Youri2009-10-27 18:14:24 // 102033
Ha már elkezdted,akkor folytatom is......

Nem akarok/akartam vitát szíííítani,de......

Itt már sokunk t@ke tele van a boxerekkel! Na nem a technológia végett,hanem az állandó boxerahúdefaszahúdejó írások miatt!! + a sok TS fikázás miatt.

A legtöbb fikázó életében nem birtokolt TS-t,de azt hallotta h szar,és egyből megy a fika.

Na most.Tesóm boxere,mióta megvan 1000 sebből vérzik.Ha megcsinálunk rajta vmit,egyből bexarik vmi más.Az én QV-mban 200k van,és kb a legjobb állapotú a motorja.Most akkor a boxer a szar,és a TS a világ legjobbja???? Háááát,ne ezen múljon már,és fordított esetben sem!!!!

Jaaaa,igen.Elég régóta figyelem már az amorét,és azt vettem észre,h akik az olajos topicban óbégatnak h a csiribiri olajuk is uolyan jó mint pl a selenia,pár hónap múlva meg sajna sírnak h csapágyas lett a gép......

Jaaaa,és SZVSZ szerint a boxer motor teljesítménye egyszerűen kevéske a 45/46 kasztniba.Na nem a normális ótózáshoz,hanem a sokszor emlegetett TS-ekhez képest........

Lehet fikázni engem is!! Hajrááááááááá:-D

Ui.: számomra egyértelmű h a boxer sokkal de sokkal "igénytelenebb" motor mint egy valóban kényes TS.DE! Aki alapvető odafigyelést nem képes az autójára fordítani,az........Áááááááááá......
147Smz2009-10-27 18:08:10 // 102032
Én sajnálom azért, hogy leálltak a boxer motorokkal, mert a Subaru jól megmutatta, hogyan is kell ezt csinálni. Ráadásul király a hangja :-)
Vikking 3112009-10-27 18:05:51 // 102031
22?!?!?!

120-103 =17...

Jó szervizelni nem valami jó, de az 5 hengeres keresztbefordított motorokat sem. Mégis beleteszik autókba. Ráadásul nem a legszarabbakba, de ezt hagyjuk.
dfg (Tanárúr)2009-10-27 18:03:07 // 102030
Namost Édesapa:

-Gyűrűzve, fúrva nem sokunk gépe volt, csak csapágyazva, de mondjuk egy garnitúra főtengelycsapágy 12K, ezzel szemben a boxik között is sokat olvasok ilyesmit.
-A boxerrel azért állt le a világ(nem az alfa, hanem majdnem az egész világ!), mert vannak dolgai, amik miatt nem jó gyártani, és szervizelni.
-nem 5-6 lóerő a különbség, hanem mondjuk 22 az 1,6ok közt.

a boxer jó volt a 33-ba, de 146ba kevés volt, hát lecsererélték.

ha viszont csak azért jársz ide, hogy fikázd a TS motorokat, akkor menj szépen vissza boxer topicba boxermotorostól, öszkerékhajtásostól, 33astól. ugyanis a 145-146-ra elsősorban a TS motor a jellemző, a hibáival együtt.

Bocsi, látom nem neked kellett volna címeznem ezt a levelet, de én már törlök vissza, mert hisz ebben a hozzászólásodban épp nem fikáztad a ts-t, de azért elő szokott fordulni
Vikking 3112009-10-27 18:00:24 // 102029
Nem Te, bocsi, csak úgy írtam a fikkantós dolgot.
Viszlek vele, persze, szerintem teljesen rendben van. A WIK-é sem rosszabb egy grammnyival sem (illetve amivel nehezebb, annyival mehet kb rosszabbul), múltkor tényleg kipróbáltuk pöstbűl hazafelé. Igaz, nálam volt 4 kerék meg az asszony, és nem igazán nyúlt el, de ez van :)

Az a baj ezzel a TS védés dologgal, hogy az az út, ha az ember fölfelé akar lépkedni. Tehát valszleg nekem is 16V TS-em lesz a következő, akármennyire nem vágyom rá. Ha viszont találok vagy egy 2.5 V6 Milano 75-öst, vagy egy jó 2.0 Twin Sparkot (8V-t), akkor az lesz a következő autóm. De ahhoz még azért egy kicsit a tojáshéjnak távolodó mozgást kell végeznie a seggemtől :DDDD
Szóval: vagy TI, vagy 75 amit tervezek, de csak azért, mert azok tetszenek.

A boxer gyártási technológiája is drágább volt mint a 16V TS-é, valamint az emissziós normák, papíron fogyasztás... Stb. Persze én még mindig állítom, hogyha valaminek tapossák a belét, akkor az eszik is... :) Motortól függetlenül.
De ha már így felmerült ez a kérdés: a 2.0 V6 TB-t miért nem gyártják? Vagy: Areseben miért nem gyártanak V6-os motort?
Sajnos ez a rohadt világ a pénzről szól, semmi másról... És tényleg, ez nem csak nyavalygás.


Váárj: Nem csak Te ülsz csicsafijatban. Én is abban ülök, a 155-ösös kollégák is abban ülnek, a 164-eses kollégák is (illetve az csicsasaab is valahol...)...

Ettől még ezerszer szebb minden másnál az autónk, és szerintem nagyn nagyon sok tekintetben ezerszer jobb is minden más, de ettől még az igazság igazság marad. Gyakorlatilag a 75-ös után kezdett el spórolni az Alfa.
Illetve hát az ős ortodox Alfások szerint az 1900 után, valamikor az ötvenes évek közepén, de azért ne essünk túlzásokba :DDD
Szóval az 55 után igazából az összes fijat, annyi különbséggel persze, hogy a 156-ból nincs igazából Fiat pár, csak a Lybra, de az még belefér, illetve hogy engedtek némi teret a márkának, így jöhetett ki a GT, a 147 is ugye a 156 alapjain, stb. Most ez a tér látszik beszűkülni, de ez már nem ide tartozik :P


Az, hogy én milyen Alfát veszek, az azon múlik, hogy mit találok szépet és jót. Legyen az 2009-es évjáratú vagy 1910-es :))))))

A Dodge meg szerintem a legkisebb rossz, a kötelező szarok közül. Azért egy BMW-t amin alfa jelvény van hányan vennének meg? (ÉN NEM!!!)
Vagy mergát, vagy VW-t... Szóval ez még mindig sokkal jobb mintha kétszer ilyen szar lenne :D
Vikking 3112009-10-27 17:49:45 // 102028
Őőő izé gondolkozom is rajta hogy megveszem :DDDDD

Amennyit javítottál rajta, kb a használtautós vételér 4/5-e lehet, nem jól tippelek? :)
Ferko2009-10-27 08:51:29 // 102027
Azon én is.:-))))
pb_2009-10-27 08:47:38 // 102026
Na, azért, mert igen csodálkoztam volna rajta.))
pb_2009-10-27 08:45:59 // 102025
Múanyag kannában van, fogalmam sincs, hogy vizese.)
Ferko2009-10-27 08:44:47 // 102024
Neeem. Csak vezértlés csere volt rajt, meg LMM, gyertyák. A motorhoz soha nem keleltt hozzányúlni.
pb_2009-10-27 08:41:20 // 102023
94knál akkor + lett gyűrűzve, csapágyazva? Vagy csak nagy szervizt végeztek rajta? Ez az összes motorral Lmond6ó. Nem rossz motorok a TSek, de főleg a 16vkre igen jellemző, ha Lromlik dobd L vegyél újat szemléletmód.
istvan2009-10-27 08:34:36 // 102022
hehehe if nem vizes then igen geci korán van még ehhez...
istvan2009-10-27 08:33:19 // 102021
if nem olajos then igen
TIbor2009-10-27 08:32:06 // 102020
a legjobb az, hogy általában olyan fikkantja egyik vagy másik konstrukciót, akinek köze nincs hozzá
pb_2009-10-27 08:30:46 // 102019
Nem kell Lnézést kérned, csak onnan indult ki a dolog, hogy x példányból, Lég nagy %kot kell generálozni. 1ébként nem 2lem, hogy mindene új, és tökéletes szerkezeti állapotban lesz a futóművezés után.

Jut szmbe fáradt olaj érdekel még?
Ferko2009-10-27 08:18:08 // 102018
De geccc.:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Persze, nem volt annak semmi baja 94ezernél. De én továbbra is tartom azt, hogy ha megkímélten használják a TS mocit, ha megadják neki, ami kell, akkor igenis meghállája és szerintem egy jó motor.
TIbor2009-10-27 08:17:01 // 102017
kezdődik
istvan2009-10-27 08:15:20 // 102016
én kérek elnézést, hogy élek és generálozni kellett, majd annyit költöttem rá, hogy mindene új legyen...
pb_2009-10-27 08:10:53 // 102015
Nem csodálom, hogy a Föckös féle gépet gyorsan Lfeledted.DDD

Azért nem hiszem, hogy 94k kmnél gyűrűztetted csapágyaztattad, + fúrattad. Ami viszont tény a TSes java nem éli + úgy mondjuk a 180-200k km, hogy ne lehessen azt mondani, generálérett.

Azért nem gyártják, mert nem volt gazdaságos, ill felejszetni kellett volna rajta. A TS motorokat sokkal több modellbe lehetett beszerelni, ezenkívül + lehetett azt is csinálni, hogy 2 különböző hfejjel, 1féle motorként adták L.
TIbor2009-10-27 08:01:31 // 102014
kapjad be!!!
pb_2009-10-27 08:01:02 // 102013
De már volt 1 nagy generál rajta.)(
pb_2009-10-27 07:58:33 // 102012
Pomigliano d’Arco, déli munkaRő.) Ne aggódj, az 1.6ok java részében is ott vigyorog a GM felirat és technika.)) Aztán túlzásokba sem kell Sni.))
Ferko2009-10-27 07:45:54 // 102011
Szóval nem kéne ennyire fikkantani a boxikat, én csak és kizárólag EZT akartam.

Nem is fikáztam sehol. Valamit igencsak félreolvastál.
Azért remélem majd viszel egy kört a boxival, mert kivéncsi lennék rá, hogy mit tud. A Föckösét már próbáltam, de már oly rég volt, hogy szeretném felfrissítani az emlékeimet.:-)

Nevetséges, hogy 10 TS-esből 4-5-6-nak már volt nagygenerálja, bármi miatt legyen is.
Ez is egy olyan dolog, hogy van aki megcsinálja, mert óvatos ember és törődik az autójával. Nem feltétlenül azért van nagygenerál, mert valami baja van a motornak. Nekem is volt nagygenerál a TS-nél 94.000 km-nél(!). De csak azért mert nem akartam kockáztatni. Nyugodt szívvel adtam oda.

QV-t meg ti-t meg találjon az jót, akinek hat anyja van...

Nem is olyan rég még ezt akarál amúgy. :-P
Egyébként engem tényleg érdekelne az, hogy ha a boxi olyan jó, akkor miért nem gyártják már. Gondolom olcsóbb is lenne a bixi technológia, mint mondjuk a TS. Szal ez tényleg érdekel.


Arról nem beszélve hogy az enyém az NEM fiat blokk. Ami még mindig kevésbé ciki mint a 159-esek hővédő lemezén levő GM fölirat, de azért jobb, ha Areseben raknak össze egy motort, mint ha mindenhonnan szerzik az alkatrészeket... Legalábbis a tapasztalat eddig azt mutatja, hogy ez így van...


Hát ez van Vikk. Nekem meg akkor csicsafijatom van (csak hogy a Te szavaiddal éljek), de ettől még Alfában ülök. Csak azt tudnám, hogy mit fogsz majd akkor mondani, amikor újítani akarsz? Nem veszel majd Alfát, mert Fiat blokk? Igaz, jön a Dodge, aminek Te örültél. Mondjuk az sem Areseben lesz összerakva. Szal majd vehetsz Alfa emblémás Dodge-t.:-))
istvan2009-10-27 07:42:54 // 102010
az enyémet jövö héten futómüvezem, és utána tökéletes szerkezeti állapotba van lehet a csodájára járni :P
zotya littlesoldier és Szabina2009-10-27 07:16:01 // 102009
sziasztok!
a nyugati topicban van egy felhivás egy kisebb fajta taliról! akinek van kedve és ideje iratkozzon fel!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak