RoliQ42010-06-25 19:30:16 // 109555
milyen turbónyomás szabályzó lesz? Nekem Greddy Profec A van csak még be kéne programozni. :) meg nem ártana egy chip...:) mert addig kár is állítgatni a nyomást..
cortx2010-06-25 19:23:26 // 109554
és egy gyári LMM mennyibe kerül kb.?
mreni2010-06-25 18:16:20 // 109552
Alakul a molekula:)
Jövőhéten szerdán vagy csütörtökön kikerül a donorból a turbós moci,megkapja a megérdemelt cuccokat(gyertya,olaj,szűrők,vezérműszíj,generátorszíj,vezető,feszítőgörgők,vízpumpa stb)és az "új" váltót és mehet az alfa teljes átkábelezése(motortér):))
Még várok a motor illetve váltótartókra de ha igaz hamarosan meglesz:)
Ha sikerül még a héten megkapja a nagy AC-t is:)
Kap egy turbónyomás szabályzót illetve ü.a nyomás szabályzót is:)
Jövőhéten szerdán vagy csütörtökön kikerül a donorból a turbós moci,megkapja a megérdemelt cuccokat(gyertya,olaj,szűrők,vezérműszíj,generátorszíj,vezető,feszítőgörgők,vízpumpa stb)és az "új" váltót és mehet az alfa teljes átkábelezése(motortér):))
Még várok a motor illetve váltótartókra de ha igaz hamarosan meglesz:)
Ha sikerül még a héten megkapja a nagy AC-t is:)
Kap egy turbónyomás szabályzót illetve ü.a nyomás szabályzót is:)
Axl Trans2010-06-25 17:36:33 // 109550
Urak! nem tudja valaki Vletlenül honnan lehetne letölteni az AR betűtípust? Uram bocsá' még az Officébe is integrálható módon? A gugli most nem volt a barátom...
cortx2010-06-25 16:46:43 // 109548
hali!
van egy problémám. Indítanám az autót beindul, felpörög, és ha nem adok gázt akkor annyira leesik a fordulat, hogy nem indul be, csak gázadással. Plusz menet közben még ingadozik is a fordulat 1000 és 400 között. Mi lehet a probléma? valakinek valami ötlet?
Üdv
van egy problémám. Indítanám az autót beindul, felpörög, és ha nem adok gázt akkor annyira leesik a fordulat, hogy nem indul be, csak gázadással. Plusz menet közben még ingadozik is a fordulat 1000 és 400 között. Mi lehet a probléma? valakinek valami ötlet?
Üdv
Vikking 3112010-06-25 15:57:08 // 109547
Jaaa hát nem tudom, a 46 TD után próbálva tényleg keményebbnek tűnt az enyém, de azért a Teddy QV-ja a mérce szerintem :D
Bagee2010-06-25 15:55:22 // 109546
az van a segged alatt nem? 1.6 boxi Gokart :D
Bagee2010-06-25 15:41:42 // 109544
az van nem? :D
Vikking 3112010-06-25 15:32:53 // 109543
Grat!
*irigykedés ON*
:)
*irigykedés ON*
:)
PeterW (wares)2010-06-25 15:25:16 // 109542
Van klimam, es meg mukodik is:)
Vikking 3112010-06-25 15:09:55 // 109541
Föckös, akkor gokart?!
Vikking 3112010-06-25 15:07:33 // 109540
Állat.
Egy próbát megér végülis előbb vagy utóbb.
Egy próbát megér végülis előbb vagy utóbb.
RoliQ42010-06-25 15:03:04 // 109539
én azt mondom hogy ugyan az a helyzet mint mással ... ki lehet fogni jót is rosszat is (sajnos a rosszra több az esély):( de ez igaz más autókra is... TS boxi vagy más márka....!
Vikking 3112010-06-25 14:54:11 // 109538
Nem, csak ha már a szerencsétlen konstrukciójú motorokról beszéltünk és megemlítetted, hogy ha sok típusba tették, biztos jó... :D
(végülis a lószar is finom, egymilliárd légy nem tévedhet :DDD)
De ettől függetlenül így már érdemesebb komolyabban gondolkozni a Deltákban, Q4-ekben, ha nem feltétlenül orális szex vár a farok rosszabbik végén velük :)
(végülis a lószar is finom, egymilliárd légy nem tévedhet :DDD)
De ettől függetlenül így már érdemesebb komolyabban gondolkozni a Deltákban, Q4-ekben, ha nem feltétlenül orális szex vár a farok rosszabbik végén velük :)
Vikking 3112010-06-25 14:52:50 // 109537
Hát akkor tényleg jó :D
De ez az AKAROM érzés elhiszem, hogy olyan, hogy nincs más...
De ez az AKAROM érzés elhiszem, hogy olyan, hogy nincs más...
Vikking 3112010-06-25 14:52:08 // 109536
Arról soha :)
Sőt mi több, a Delta vonulatról sem. :)
Bár végülis úgyis mindegy bazz: szarolasz csicsafijat mind :P
Sőt mi több, a Delta vonulatról sem. :)
Bár végülis úgyis mindegy bazz: szarolasz csicsafijat mind :P
RoliQ42010-06-25 14:50:09 // 109535
lehet hogy olajat se cserélt 150E km alatt:D akkor viszont jó autó a suzuki ha még megy:D
egyébként átérzem a helyzetét annak aki megvette az integrale-t ! Ha odáig jutsz hogy elmész nézni ... (vásárlásra) akkor az van beülsz .. MEGVESZED! Vagy kivered a fejedből és elfelejted örökre vagy a Tiéd lesz!:) Soha nem felejtem az a napot amikor egy próba kört mentem a motorcsere után.... !!!! Most már persze megszoktam, de még mindig tud meglepetést okozni...! És még fog is egy kis piszkálás után!:D
egyébként átérzem a helyzetét annak aki megvette az integrale-t ! Ha odáig jutsz hogy elmész nézni ... (vásárlásra) akkor az van beülsz .. MEGVESZED! Vagy kivered a fejedből és elfelejted örökre vagy a Tiéd lesz!:) Soha nem felejtem az a napot amikor egy próba kört mentem a motorcsere után.... !!!! Most már persze megszoktam, de még mindig tud meglepetést okozni...! És még fog is egy kis piszkálás után!:D
pb_2010-06-25 14:48:26 // 109534
vw fórum vagyunk, vagymi?)))
pb_2010-06-25 14:46:35 // 109533
Lemondasz a turbós verdáról?D
Vikking 3112010-06-25 14:45:55 // 109532
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda... :DDDDD pdtdi... :)
Vikking 3112010-06-25 14:45:16 // 109531
Attól tekintsünk el, hogy tényleg köze nincs egy GTi-nek egy Integralehoz, de még egy normális 156-hoz sem...
De ez a gyakorlatilag egy fillért sem költöttem rá szöveg ez akkora kamu mint a ház :D
Elég belenézni a blogomba, 1 év alatt a 0 ráköltéssel (2 olajcsere, kipufogó gondok, de ez ugye 0 :D ) hol tartok költségekben.
És ha bárki kérdezi, én azt mondom, hogy nem költöttem rá, mert igazából nem is. DE összeszámolva a tankolásokkal, ezzel-azzal biszbaszokkal azért nagyon durva összegek jönnek ki...
De ez a gyakorlatilag egy fillért sem költöttem rá szöveg ez akkora kamu mint a ház :D
Elég belenézni a blogomba, 1 év alatt a 0 ráköltéssel (2 olajcsere, kipufogó gondok, de ez ugye 0 :D ) hol tartok költségekben.
És ha bárki kérdezi, én azt mondom, hogy nem költöttem rá, mert igazából nem is. DE összeszámolva a tankolásokkal, ezzel-azzal biszbaszokkal azért nagyon durva összegek jönnek ki...
pb_2010-06-25 14:42:22 // 109529
Ha így lett volna, nem rakták volna ARbe, Lanciaba és Fiatba is.))
RoliQ42010-06-25 14:36:49 // 109528
Az egyik komment:D majdnem besírtam!:D
Lehet, hogy nekem "csak" egy 1991-es Swift GTI-m van. De megvétele óta gyakorlatilag egy fillét sem költöttem rá, 150 ezer kilómétert mentem vele, és közel hasonló élményfaktorral bír, mint az Integrale."
Magadnál vagy...? EGY NAPON nem lehet említeni a kettőt!
Közel hasonló élményfaktor? Ez bolond?!!:D:D:D:D
Lehet, hogy nekem "csak" egy 1991-es Swift GTI-m van. De megvétele óta gyakorlatilag egy fillét sem költöttem rá, 150 ezer kilómétert mentem vele, és közel hasonló élményfaktorral bír, mint az Integrale."
Magadnál vagy...? EGY NAPON nem lehet említeni a kettőt!
Közel hasonló élményfaktor? Ez bolond?!!:D:D:D:D
Vikking 3112010-06-25 14:31:58 // 109527
Hátttt...
Viszont az meg nyilvánvaló, hogy az előéletet márkaváltáskor a fene sem tudja majd lekövetni meg ilyenek...
Nincs ismeretség (mert azért mondjuk itt az Amoren ha valami nagyon nagy szutyok, arról azért lehet információt szerezni ugye...), nincsenek kapcsolatok, stb-stb...
Szóval az igazság az, hogy igazából lehetetlen összehozni normális használt turbós benzines sportautót... Lehet szerencséje az embernek, de ahhoz tényleg az kell. Nem kicsi.
Viszont az meg nyilvánvaló, hogy az előéletet márkaváltáskor a fene sem tudja majd lekövetni meg ilyenek...
Nincs ismeretség (mert azért mondjuk itt az Amoren ha valami nagyon nagy szutyok, arról azért lehet információt szerezni ugye...), nincsenek kapcsolatok, stb-stb...
Szóval az igazság az, hogy igazából lehetetlen összehozni normális használt turbós benzines sportautót... Lehet szerencséje az embernek, de ahhoz tényleg az kell. Nem kicsi.
RoliQ42010-06-25 14:28:25 // 109526
tudod az előélet ! az számít.. hogy figyeltek e rá!
Vikking 3112010-06-25 14:27:57 // 109525
Ezek a képek kifejezetten tetszettek :DDD
De ott azért csak 9000-ret forgó 2 literes nagyszériában gyártott 240 lóerős szívómotorról van szó.......
De ott azért csak 9000-ret forgó 2 literes nagyszériában gyártott 240 lóerős szívómotorról van szó.......
Vikking 3112010-06-25 14:23:58 // 109523
Mondjuk ehhez ismerni kell a homologizációs szabályokat... Mennyire volt akkoriban szigorú ez?
Csak mert mostanra már a WRC-k között nem is számít se a motor se a hajtáslánc a homologizálásnál.
(Mondjuk hülye a kérdés, lásd Audi Quattro, Lancia Delta, MG Metro, Renault R5.. Satöbbik utcai csúcsváltozatát, ott igen komolyan vették .... Nyilván nem véletlenül. )
Csak mert mostanra már a WRC-k között nem is számít se a motor se a hajtáslánc a homologizálásnál.
(Mondjuk hülye a kérdés, lásd Audi Quattro, Lancia Delta, MG Metro, Renault R5.. Satöbbik utcai csúcsváltozatát, ott igen komolyan vették .... Nyilván nem véletlenül. )
Vikking 3112010-06-25 14:21:27 // 109522
Hümm és mégegyszer hümm :)))
Én eddig azt hittem, hogy a Lancia turbo az az esetek 110%-ában szopáshegyekhez vezet...
Ezek szerint rosszul.
Nem érdemes feltétlenül hinni akkó ezek szerint senkinek semmiben :D
Én eddig azt hittem, hogy a Lancia turbo az az esetek 110%-ában szopáshegyekhez vezet...
Ezek szerint rosszul.
Nem érdemes feltétlenül hinni akkó ezek szerint senkinek semmiben :D
Selmak2010-06-25 14:18:57 // 109521
A homologizáció miatt mindenféleképpen gyártani kellett utcai kivitelben.
RoliQ42010-06-25 14:16:23 // 109520
eléggé!! tapasztalat beszél! Mióta megvan a Q4 moci (amit egyébként Fiat Coupe turbóból van) ennek 3 éve 1 fillért se költöttem a motorra...(kopkopkop) olajcsere azt lecsó! a TS motorral meg mindig volt valami azért is lett kicserélve a motor... mindkettőben 200E km körül lehet/lehetett! némi előny: a vezérléscsere kb 40E míg tudjuk a tsben mennyi...!!! 4 gyertya van nem nyolc stb:) De megnézhetjük Wehonak a Q4 ét az meg van piszkálva... ott volt minden versenyen .. soha nem volt baja!!!!
Vikking 3112010-06-25 14:15:23 // 109519
Ja persze :D
Csak, mert soha nem volt rá példa, hogy megbízhatatlan motort gyártott volna akármelyik gyártó mi?! :DDD
(PDTDI-k, egyesek szerint 16V TS-ek, a Honda S2000-ekről is lehet ITT érdekes képeket találni - persze azért az egy "kicsit" más ligában játszik... :P
De nem kevés motor jött ki megbízhatónak hirdetve aztán mégsem azzá válva autógyárból... :)
Csak, mert soha nem volt rá példa, hogy megbízhatatlan motort gyártott volna akármelyik gyártó mi?! :DDD
(PDTDI-k, egyesek szerint 16V TS-ek, a Honda S2000-ekről is lehet ITT érdekes képeket találni - persze azért az egy "kicsit" más ligában játszik... :P
De nem kevés motor jött ki megbízhatónak hirdetve aztán mégsem azzá válva autógyárból... :)
pb_2010-06-25 14:12:33 // 109518
Ha +bíz6atlan, akkor nem gyártották volna nem?)
pb_2010-06-25 14:10:59 // 109517
Kerékméret jó, vagy nem? Ennyi.D
Vikking 3112010-06-25 14:10:27 // 109516
Valahol ennek a környékén. Van rá riposzt is amit Bartos írt, a kettő együtt összesen nem kevés komment :D De ez volt a referencia. Akkor hülyeség, hogy teljesen megbízhatatlan ez a motor?
Vikking 3112010-06-25 14:07:52 // 109515
A Totalcaron olvastad a Delta Integrales Bartos Janikás cikket?
Na ott alul a kommentekben állították sokan sokan egybehangzóan.
Na ott alul a kommentekben állították sokan sokan egybehangzóan.
RoliQ42010-06-25 14:04:11 // 109514
én azt nem értem hogy ezt hol olvastad?:D egy gyári Q4 motor sokkal többet bír mint egy TS!!!!!!!!!
Vikking 3112010-06-25 13:58:54 // 109513
Csak szerinted szar márka a Fulda :D Így van :D
Vikking 3112010-06-25 13:58:37 // 109512
Amúgy ezt én nem igazán értem...
Én úgy olvastam, hogy a Delta Integralekban a motor kb 30-35 K km-t bír ki tisztességgel... (Ha ütik verik rúgják, ahogy aztat köll...)
Na most akkor hogy van az, hogy az összes HPE HF-et 180-200.000 km-rel hirdetik?
A Q4-et meg butították addig, hogy kibírjon 60-70K-t...
De annyi különbség meg nincs a kettő között erőben, hogy ez igazán meg tudjék nyilvánulni nemde?!
Akkor nem értem ezt...
Én úgy olvastam, hogy a Delta Integralekban a motor kb 30-35 K km-t bír ki tisztességgel... (Ha ütik verik rúgják, ahogy aztat köll...)
Na most akkor hogy van az, hogy az összes HPE HF-et 180-200.000 km-rel hirdetik?
A Q4-et meg butították addig, hogy kibírjon 60-70K-t...
De annyi különbség meg nincs a kettő között erőben, hogy ez igazán meg tudjék nyilvánulni nemde?!
Akkor nem értem ezt...
Vikking 3112010-06-25 13:56:12 // 109511
Gyere már el velem gokartozni egyszer :) Hidd el, hiába van 30 kiló előnyöd, megfoglak :)
De tényleg. A héten ráérek. Mármint a jövőn mert ugye péntek van :DDD
(amúgy meg semmit nem jelent a vezetett km, hidd el... Lásd vén tatterok skoda 120 L-ben kalappal. :) )
A 145 egyébként tényleg nem stabil. Vezess 156-ost, ok? Aztán utána mondd hogy stabil :DDDD
De tényleg. A héten ráérek. Mármint a jövőn mert ugye péntek van :DDD
(amúgy meg semmit nem jelent a vezetett km, hidd el... Lásd vén tatterok skoda 120 L-ben kalappal. :) )
A 145 egyébként tényleg nem stabil. Vezess 156-ost, ok? Aztán utána mondd hogy stabil :DDDD
pb_2010-06-25 13:16:34 // 109510
Papa, a gumikkal semmi probléma sincs.)))
Selmak2010-06-25 13:11:18 // 109509
Nagyrészt akart lenni csak valami van az n betű alatt és néha nem veszi be.
Föckös2010-06-25 13:02:43 // 109508
agyrészt, vagy nagyrészt? :-)
jóóókazok!:-)
jóóókazok!:-)
Selmak2010-06-25 12:55:03 // 109507
De úgy szól. Az asszociáció onnan jutott eszembe hogy Lancia Delta Integrale és a 155 Q4 motorja hajtáslánca agyrészt megegyezik. A tartósságát meg ismerjük.
Túr --> nyeregtörés a ló hátán, marján, a nem megfelelő nyereg illetve az elhanyagoltság miatt, bekövetkező elhalás, ami nagyban hasonlít a fekvő betegek felfekvéseihez.
Túr --> nyeregtörés a ló hátán, marján, a nem megfelelő nyereg illetve az elhanyagoltság miatt, bekövetkező elhalás, ami nagyban hasonlít a fekvő betegek felfekvéseihez.
Föckös2010-06-25 12:49:50 // 109506
ez a közös lónak túros a hátából lett?
(merthogy a nagy hiedelemmel ellentétben nem túrós a a háta, hanem túros)
és nem megsérteni akarom kedves cartársunkat, de nem a 100-150-200-200+ lépcsőkkel volna gond, hanem a 10k km 50k km 250k km stb és a 20éves (ifjú titán) valamint a 30éves közi lépcsőkkel.
erre példaként csak az jut eszembe, h szerinte a 145 nem stabil, és kanyarban megindul a segge, sztem meg nem indul meg csak jó gumi+jó sofőr+jól megválasztott sebesség kell hozzá.
de ha turbó köll, akkor nincs mese:-)
(merthogy a nagy hiedelemmel ellentétben nem túrós a a háta, hanem túros)
és nem megsérteni akarom kedves cartársunkat, de nem a 100-150-200-200+ lépcsőkkel volna gond, hanem a 10k km 50k km 250k km stb és a 20éves (ifjú titán) valamint a 30éves közi lépcsőkkel.
erre példaként csak az jut eszembe, h szerinte a 145 nem stabil, és kanyarban megindul a segge, sztem meg nem indul meg csak jó gumi+jó sofőr+jól megválasztott sebesség kell hozzá.
de ha turbó köll, akkor nincs mese:-)