Fórum >> Típusok >> 145-146

RoliQ42010-06-25 19:30:16 // 109555
milyen turbónyomás szabályzó lesz? Nekem Greddy Profec A van csak még be kéne programozni. :) meg nem ártana egy chip...:) mert addig kár is állítgatni a nyomást..
cortx2010-06-25 19:23:26 // 109554
és egy gyári LMM mennyibe kerül kb.?
mreni2010-06-25 18:16:20 // 109552
Alakul a molekula:)
Jövőhéten szerdán vagy csütörtökön kikerül a donorból a turbós moci,megkapja a megérdemelt cuccokat(gyertya,olaj,szűrők,vezérműszíj,generátorszíj,vezető,feszítőgörgők,vízpumpa stb)és az "új" váltót és mehet az alfa teljes átkábelezése(motortér):))
Még várok a motor illetve váltótartókra de ha igaz hamarosan meglesz:)
Ha sikerül még a héten megkapja a nagy AC-t is:)
Kap egy turbónyomás szabályzót illetve ü.a nyomás szabályzót is:)
Axl Trans2010-06-25 17:36:33 // 109550
Urak! nem tudja valaki Vletlenül honnan lehetne letölteni az AR betűtípust? Uram bocsá' még az Officébe is integrálható módon? A gugli most nem volt a barátom...
Bilux2010-06-25 17:11:38 // 109549
LMM
cortx2010-06-25 16:46:43 // 109548
hali!
van egy problémám. Indítanám az autót beindul, felpörög, és ha nem adok gázt akkor annyira leesik a fordulat, hogy nem indul be, csak gázadással. Plusz menet közben még ingadozik is a fordulat 1000 és 400 között. Mi lehet a probléma? valakinek valami ötlet?
Üdv
Vikking 3112010-06-25 15:57:08 // 109547
Jaaa hát nem tudom, a 46 TD után próbálva tényleg keményebbnek tűnt az enyém, de azért a Teddy QV-ja a mérce szerintem :D
Bagee2010-06-25 15:55:22 // 109546
az van a segged alatt nem? 1.6 boxi Gokart :D
Vikking 3112010-06-25 15:50:41 // 109545
he? :DDDD
Bagee2010-06-25 15:41:42 // 109544
az van nem? :D
Vikking 3112010-06-25 15:32:53 // 109543
Grat!

*irigykedés ON*

:)
PeterW (wares)2010-06-25 15:25:16 // 109542
Van klimam, es meg mukodik is:)
Vikking 3112010-06-25 15:09:55 // 109541
Föckös, akkor gokart?!
Vikking 3112010-06-25 15:07:33 // 109540
Állat.
Egy próbát megér végülis előbb vagy utóbb.
RoliQ42010-06-25 15:03:04 // 109539
én azt mondom hogy ugyan az a helyzet mint mással ... ki lehet fogni jót is rosszat is (sajnos a rosszra több az esély):( de ez igaz más autókra is... TS boxi vagy más márka....!
Vikking 3112010-06-25 14:54:11 // 109538
Nem, csak ha már a szerencsétlen konstrukciójú motorokról beszéltünk és megemlítetted, hogy ha sok típusba tették, biztos jó... :D

(végülis a lószar is finom, egymilliárd légy nem tévedhet :DDD)

De ettől függetlenül így már érdemesebb komolyabban gondolkozni a Deltákban, Q4-ekben, ha nem feltétlenül orális szex vár a farok rosszabbik végén velük :)
Vikking 3112010-06-25 14:52:50 // 109537
Hát akkor tényleg jó :D

De ez az AKAROM érzés elhiszem, hogy olyan, hogy nincs más...
Vikking 3112010-06-25 14:52:08 // 109536
Arról soha :)
Sőt mi több, a Delta vonulatról sem. :)


Bár végülis úgyis mindegy bazz: szarolasz csicsafijat mind :P
RoliQ42010-06-25 14:50:09 // 109535
lehet hogy olajat se cserélt 150E km alatt:D akkor viszont jó autó a suzuki ha még megy:D
egyébként átérzem a helyzetét annak aki megvette az integrale-t ! Ha odáig jutsz hogy elmész nézni ... (vásárlásra) akkor az van beülsz .. MEGVESZED! Vagy kivered a fejedből és elfelejted örökre vagy a Tiéd lesz!:) Soha nem felejtem az a napot amikor egy próba kört mentem a motorcsere után.... !!!! Most már persze megszoktam, de még mindig tud meglepetést okozni...! És még fog is egy kis piszkálás után!:D
pb_2010-06-25 14:48:26 // 109534
vw fórum vagyunk, vagymi?)))
pb_2010-06-25 14:46:35 // 109533
Lemondasz a turbós verdáról?D
Vikking 3112010-06-25 14:45:55 // 109532
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda... :DDDDD pdtdi... :)
Vikking 3112010-06-25 14:45:16 // 109531
Attól tekintsünk el, hogy tényleg köze nincs egy GTi-nek egy Integralehoz, de még egy normális 156-hoz sem...




De ez a gyakorlatilag egy fillért sem költöttem rá szöveg ez akkora kamu mint a ház :D

Elég belenézni a blogomba, 1 év alatt a 0 ráköltéssel (2 olajcsere, kipufogó gondok, de ez ugye 0 :D ) hol tartok költségekben.

És ha bárki kérdezi, én azt mondom, hogy nem költöttem rá, mert igazából nem is. DE összeszámolva a tankolásokkal, ezzel-azzal biszbaszokkal azért nagyon durva összegek jönnek ki...
pb_2010-06-25 14:43:59 // 109530
3 márkánál is?)))
pb_2010-06-25 14:42:22 // 109529
Ha így lett volna, nem rakták volna ARbe, Lanciaba és Fiatba is.))
RoliQ42010-06-25 14:36:49 // 109528
Az egyik komment:D majdnem besírtam!:D


Lehet, hogy nekem "csak" egy 1991-es Swift GTI-m van. De megvétele óta gyakorlatilag egy fillét sem költöttem rá, 150 ezer kilómétert mentem vele, és közel hasonló élményfaktorral bír, mint az Integrale."


Magadnál vagy...? EGY NAPON nem lehet említeni a kettőt!

Közel hasonló élményfaktor? Ez bolond?!!:D:D:D:D
Vikking 3112010-06-25 14:31:58 // 109527
Hátttt...

Viszont az meg nyilvánvaló, hogy az előéletet márkaváltáskor a fene sem tudja majd lekövetni meg ilyenek...

Nincs ismeretség (mert azért mondjuk itt az Amoren ha valami nagyon nagy szutyok, arról azért lehet információt szerezni ugye...), nincsenek kapcsolatok, stb-stb...

Szóval az igazság az, hogy igazából lehetetlen összehozni normális használt turbós benzines sportautót... Lehet szerencséje az embernek, de ahhoz tényleg az kell. Nem kicsi.
RoliQ42010-06-25 14:28:25 // 109526
tudod az előélet ! az számít.. hogy figyeltek e rá!
Vikking 3112010-06-25 14:27:57 // 109525
Ezek a képek kifejezetten tetszettek :DDD
De ott azért csak 9000-ret forgó 2 literes nagyszériában gyártott 240 lóerős szívómotorról van szó.......
Vikking 3112010-06-25 14:23:58 // 109523
Mondjuk ehhez ismerni kell a homologizációs szabályokat... Mennyire volt akkoriban szigorú ez?
Csak mert mostanra már a WRC-k között nem is számít se a motor se a hajtáslánc a homologizálásnál.

(Mondjuk hülye a kérdés, lásd Audi Quattro, Lancia Delta, MG Metro, Renault R5.. Satöbbik utcai csúcsváltozatát, ott igen komolyan vették .... Nyilván nem véletlenül. )
Vikking 3112010-06-25 14:21:27 // 109522
Hümm és mégegyszer hümm :)))

Én eddig azt hittem, hogy a Lancia turbo az az esetek 110%-ában szopáshegyekhez vezet...
Ezek szerint rosszul.

Nem érdemes feltétlenül hinni akkó ezek szerint senkinek semmiben :D
Selmak2010-06-25 14:18:57 // 109521
A homologizáció miatt mindenféleképpen gyártani kellett utcai kivitelben.
RoliQ42010-06-25 14:16:23 // 109520
eléggé!! tapasztalat beszél! Mióta megvan a Q4 moci (amit egyébként Fiat Coupe turbóból van) ennek 3 éve 1 fillért se költöttem a motorra...(kopkopkop) olajcsere azt lecsó! a TS motorral meg mindig volt valami azért is lett kicserélve a motor... mindkettőben 200E km körül lehet/lehetett! némi előny: a vezérléscsere kb 40E míg tudjuk a tsben mennyi...!!! 4 gyertya van nem nyolc stb:) De megnézhetjük Wehonak a Q4 ét az meg van piszkálva... ott volt minden versenyen .. soha nem volt baja!!!!
Vikking 3112010-06-25 14:15:23 // 109519
Ja persze :D
Csak, mert soha nem volt rá példa, hogy megbízhatatlan motort gyártott volna akármelyik gyártó mi?! :DDD


(PDTDI-k, egyesek szerint 16V TS-ek, a Honda S2000-ekről is lehet ITT érdekes képeket találni - persze azért az egy "kicsit" más ligában játszik... :P
De nem kevés motor jött ki megbízhatónak hirdetve aztán mégsem azzá válva autógyárból... :)
pb_2010-06-25 14:12:33 // 109518
Ha +bíz6atlan, akkor nem gyártották volna nem?)
pb_2010-06-25 14:10:59 // 109517
Kerékméret jó, vagy nem? Ennyi.D
Vikking 3112010-06-25 14:10:27 // 109516
Valahol ennek a környékén. Van rá riposzt is amit Bartos írt, a kettő együtt összesen nem kevés komment :D De ez volt a referencia. Akkor hülyeség, hogy teljesen megbízhatatlan ez a motor?
Vikking 3112010-06-25 14:07:52 // 109515
A Totalcaron olvastad a Delta Integrales Bartos Janikás cikket?

Na ott alul a kommentekben állították sokan sokan egybehangzóan.
RoliQ42010-06-25 14:04:11 // 109514
én azt nem értem hogy ezt hol olvastad?:D egy gyári Q4 motor sokkal többet bír mint egy TS!!!!!!!!!
Vikking 3112010-06-25 13:58:54 // 109513
Csak szerinted szar márka a Fulda :D Így van :D
Vikking 3112010-06-25 13:58:37 // 109512
Amúgy ezt én nem igazán értem...

Én úgy olvastam, hogy a Delta Integralekban a motor kb 30-35 K km-t bír ki tisztességgel... (Ha ütik verik rúgják, ahogy aztat köll...)

Na most akkor hogy van az, hogy az összes HPE HF-et 180-200.000 km-rel hirdetik?


A Q4-et meg butították addig, hogy kibírjon 60-70K-t...
De annyi különbség meg nincs a kettő között erőben, hogy ez igazán meg tudjék nyilvánulni nemde?!
Akkor nem értem ezt...
Vikking 3112010-06-25 13:56:12 // 109511
Gyere már el velem gokartozni egyszer :) Hidd el, hiába van 30 kiló előnyöd, megfoglak :)

De tényleg. A héten ráérek. Mármint a jövőn mert ugye péntek van :DDD

(amúgy meg semmit nem jelent a vezetett km, hidd el... Lásd vén tatterok skoda 120 L-ben kalappal. :) )


A 145 egyébként tényleg nem stabil. Vezess 156-ost, ok? Aztán utána mondd hogy stabil :DDDD
pb_2010-06-25 13:16:34 // 109510
Papa, a gumikkal semmi probléma sincs.)))
Selmak2010-06-25 13:11:18 // 109509
Nagyrészt akart lenni csak valami van az n betű alatt és néha nem veszi be.
Föckös2010-06-25 13:02:43 // 109508
agyrészt, vagy nagyrészt? :-)

jóóókazok!:-)
Selmak2010-06-25 12:55:03 // 109507
De úgy szól. Az asszociáció onnan jutott eszembe hogy Lancia Delta Integrale és a 155 Q4 motorja hajtáslánca agyrészt megegyezik. A tartósságát meg ismerjük.

Túr --> nyeregtörés a ló hátán, marján, a nem megfelelő nyereg illetve az elhanyagoltság miatt, bekövetkező elhalás, ami nagyban hasonlít a fekvő betegek felfekvéseihez.
Föckös2010-06-25 12:49:50 // 109506
ez a közös lónak túros a hátából lett?
(merthogy a nagy hiedelemmel ellentétben nem túrós a a háta, hanem túros)

és nem megsérteni akarom kedves cartársunkat, de nem a 100-150-200-200+ lépcsőkkel volna gond, hanem a 10k km 50k km 250k km stb és a 20éves (ifjú titán) valamint a 30éves közi lépcsőkkel.

erre példaként csak az jut eszembe, h szerinte a 145 nem stabil, és kanyarban megindul a segge, sztem meg nem indul meg csak jó gumi+jó sofőr+jól megválasztott sebesség kell hozzá.

de ha turbó köll, akkor nincs mese:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak