Azzurro2010-07-27 22:51:24 // 110455
Sajna ezért a szép vasért!!!:-(((((Nem kevés pénz, ezt helyre hozni.:-(((
zotya littlesoldier és Szabina2010-07-27 22:20:58 // 110454
hogyan tovább vele??
zotya littlesoldier és Szabina2010-07-27 22:20:27 // 110453
hát ez mindenképpen anyagi totalcar szerintem! nagyon csunyán elintézték szegényt!
Szabeee2010-07-27 22:19:14 // 110452
akkor most mi lesz a kocsi jövője???
Somez2010-07-27 21:54:41 // 110451
A hátsó futómű is jónak tűnik, "csak" a karosszéria sérült elég rendesen :-(
zotya littlesoldier és Szabina2010-07-27 21:14:19 // 110450
vaze van ezen valami ami nem ment el? :( szomorú
dfg (Tanárúr)2010-07-27 21:06:14 // 110449
dekárérte...
Somez2010-07-27 20:04:34 // 110448
Bocsi, megcsináltam klikkelhetőre:
Fotók a feltehetően totálkáros 145-ömről :-(
Fotók a feltehetően totálkáros 145-ömről :-(
tanacsdavid2010-07-27 13:40:22 // 110446
Dugnam en, csak meg nem tudom, hol. Veresegyhaz kornyeken tudtok hozzaerto embert? Sajnos ott pihen a kocsi
szasza(SW)2010-07-27 13:26:19 // 110445
Át is lehet programozni nem kell mindent kicserélni:)
Somez2010-07-27 12:55:23 // 110444
Sziasztok!
Itt vannak a fotók az összetört autómról: http://www.flickr.com/photos/30452540@N06/sets/72157624587695544/
Itt vannak a fotók az összetört autómról: http://www.flickr.com/photos/30452540@N06/sets/72157624587695544/
Bilux2010-07-27 10:15:05 // 110443
Dugjátok gépre.
mreni2010-07-27 10:09:17 // 110442
H arászánod magad a cserére egyszerűbb ha csak a chipet cseréled ki a kulcsban az immoboxot illetve a motorvezérlőt.
Nekem van ilyen szettem ha érdekel.:)
Elég furcsa jelenségek,én rádugnám gépre először
Nekem van ilyen szettem ha érdekel.:)
Elég furcsa jelenségek,én rádugnám gépre először
tanacsdavid2010-07-27 09:54:03 // 110441
Az akksim nem fiatal, de merve hibatlan. Az a gond leginkabb, hogy a hiba azota van, amiota a fobiztositek ki lett szedve.
tanacsdavid2010-07-27 09:52:33 // 110440
Az a gond, hogy csak egy szem masolt kulcsom van hozza. Mozgatas mar megvolt mindenhol nem volt hatasa. Az utolagos riaszto a benzinpumpat tiltja csak (valami LaserLine), de most nem ez a gond. Csak a gyari rendszerrel kuzdok...
tanacsdavid2010-07-27 09:50:56 // 110439
az lesz...
Viki&Joe1462010-07-27 09:24:27 // 110438
Nem tudom,hogy a legalapvetőbb problémákat már megnéztétek vagy sem? Nekem a Hobbi autóm csinált ilyeneket (Nem írom le mi az mert nagyon OFF). Ráraktam a gyújtást,hol világított aminek kellett,hol nem,hol csak a fele,hol a másik fele. :-) Néha ha rá akartam indítózni akkor csak kattant egyet és ha világított is valami a műszerfalon az elaludt,közben néha a műszerek ugráltak oda-vissza. Ha be is indult akkor néha menet közben egyszer csak nem kapott áramot az AC és megállt. Én is már kitéptem a hajam,kicseréltem minden relét,biztosítékot,AC-t,stb. Kiderült,hogy csak a motor testkábelét kellett kicserélni. :-) Hiába volt a burkolata szép,de belül végig volt oxidálódva. Szóval egy 15cm-es kábelt kellett csak kicserélnem. Aztán ezt megismételte kb fél évre rá, pont egy új akksi örömére. Ott már nem akartam szétszedni mindent,szóval elkezdtem rámérni a dolgokra Multimeterrel. Még jó , mert tuti nem gondoltam volna a 3 napos akksira,ugyanis az volt zárlatos,de a tünetek ugyan ezek voltak.
G-Burt2010-07-27 09:24:03 // 110437
Üdv! Én nem adnám fel ilyen hamar a helyedben, volt amikor nekem is csak úgy betiltott az immo. Akkor még megvolt mindkét kulcsom, a nemhasznált kulccsal beindult simán, utána nem volt vele gond. Mielőtt bármit kiszedsz próbáld meg, h megmozgatod, átnézed a reléket, az egyformákat megcseréled, vársz egy kicsit majd próba mindkét kulccsal (persze, ha megvannak). Volt olyan is, hogy az utólagos riasztóm szarakodott, és akkor is ugyanúgy tiltott be, egy saru le, vissza művelet megoldotta.
dfg (Tanárúr)2010-07-27 09:05:31 // 110436
egy diag...
tanacsdavid2010-07-27 07:40:21 // 110435
Injektor nem alszik ki, de mar a kulcs se, es kalimpal a fordulatszammero. Saru le, varas, vissza megvolt, ugyanugy semmi. Mar nem tudom, mit kellene. Talan egy teljes keszlet kellene, megis. Kulcsok, zarak, gyujtaskapcsolo, immo, kompi...
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-26 23:09:38 // 110434
Aztabasszus...részvét :-(
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-26 23:06:56 // 110433
Néztem ám én ezt már :-)
Nekem csak a váz kéne, de az nagyon. Átdobálnám a mostani biciklim SRAM cuccait. Öreg alkatrészek, de stabilak, és főleg könnyűek. Szégyenszemre menne a 2000-es évjáratú (10 éves!) Rock Shox telóm is, mert 1.7 kiló, nagyon kis filigrán, ilyen súlyban új teló már csak horror összegekért van. Engem meg elbír még egy darabig, nem vagyok túl nehéz darab :-)
Az egész gép 10 kilón tuti belül lenne, ami azért nem rossz.
Nekem csak a váz kéne, de az nagyon. Átdobálnám a mostani biciklim SRAM cuccait. Öreg alkatrészek, de stabilak, és főleg könnyűek. Szégyenszemre menne a 2000-es évjáratú (10 éves!) Rock Shox telóm is, mert 1.7 kiló, nagyon kis filigrán, ilyen súlyban új teló már csak horror összegekért van. Engem meg elbír még egy darabig, nem vagyok túl nehéz darab :-)
Az egész gép 10 kilón tuti belül lenne, ami azért nem rossz.
PeterW (wares)2010-07-26 22:58:04 // 110432
En csipem pb-t. Sokszor segitett mar, es mindig van valasza mindenre. Mas orszagokban mar regen boxerugyi miniszter lenne, es csak lesnenek a kecseg diplomatak, hogy MO-n 33-as konvoj kiseri a 33-as diplomataautokat. Esetleg lenne egy-ket 45-46-os rendorauto. (de csak boxerek)
Amugy meg boxer power forever!:)
Amugy meg boxer power forever!:)
Szabeee2010-07-26 21:45:17 // 110431
nekem most olyan van, hogy ki tudtam vele állni a garázsból, nem reagált a gázra, a féket meg úgy kellett taposni, mintha tégla lett volna alá rakva...... amikor akartam beállni, gyújtásnál kattant valami a motortérben, elaludt minden izzó, majd "visszajött" az áram...
dfg (Tanárúr)2010-07-26 21:42:38 // 110430
nekem volt ilyen beindul lepöfög dolog. huzd le az LMM csatit, és indítózz. ha beindul, akkor öröm. ha nem, akkor gépre kell dugni.
Bilux2010-07-26 17:14:55 // 110429
Cross
A Cross egy mountain bike, melyet az Alfa Romeo Kamal crossover prototípus ihletett. A bemutató példány a Kamal arany fényezését kapta. A kereskedelmi forgalomban kapható példányok viszont nincsenek lefestve. Az átlátszó kompozit anyagban tetszelgő karbonszövet adja a Cross színét és árulkodik róla, hogy ez nem egy átlagos, fémvázas hegyikerékpár. Csúcstechnika és csúcsminőségű anyagok.
A Corss egyszerre szép, fenséges, újító, agresszív és biztonságos. Az Alfa pajzsot, (nyilat) művészi módon jelenítették meg a váz kialakításában. Ha nem írnák rá, hogy Alfa Romeo, akkor is mindenki tudná, hogy ki gyártotta.
A Cross-nál is a "100% Made in Italy" összeállításra törekedtek, de a teljes Shimano szett, és a Rock Shox teleszkóp kilóg a sorból. A Cross olaszságának megtöretésének védelmében érdemes megjegyezni, hogy mountain bike-hoz olyan jó minőségű olasz gyártmányú szett nincs, amely a japán Shimano-val felvehetné a versenyt. Az azonban teljesen érthetetlen, hogy miért a Rock Shox teleszkópra esett a választást. Hatalmas feketepont! Hiszen az 1945-ben alapított olasz Marzocchi által gyártott, csúcsminőségű mountain bike teleszkópok méltóak lettek volna az Alfa kerékpárokhoz. Mindez különösen indokolt lenne annak fényében, hogy az Alfa Romeo 155 V6 TI DTM-ben is alkalmaztak már szintén a Marzocchi által fejlesztett és gyártott alkatrészeket.
A Cross három felszereltségi szinttel készül:
Cross XT Disco:
Váz: Carbon HM40
Első villa: Rock Shox
Fékek: Shimano Deore XT tárcsafékek
Hajtómű szett: Shimano Deore XT
Váltók: Shimano Deore XT
Váltó- és fékkarok: Shimano Deore XT
Kerekek: Mavic
Ülés: Selle Italia
Gumik: Michelin
Cross XT:
Váz: Carbon HM40
Első villa: Rock Shox
Fékek: Shimano Deore XT
Hajtómű szett: Shimano Deore XT
Váltók: Shimano Deore XT
Váltó- és fékkarok: Shimano Deore XT
Kerekek: Mavic
Ülés: Selle Italia
Gumik: Michelin
Cross LX:
Váz: Carbon HM40
Első villa: Rock Shox
Fékek: Shimano Deore LX
Hajtómű szett: Shimano Deore LX
Váltók: Shimano Deore LX
Váltó- és fékkarok: Shimano Deore LX
Kerekek: Mavic
Ülés: Selle Italia
Gumik: Michelin
A Cross kivitelek 3.000 Euro környékén mozognak
A Cross egy mountain bike, melyet az Alfa Romeo Kamal crossover prototípus ihletett. A bemutató példány a Kamal arany fényezését kapta. A kereskedelmi forgalomban kapható példányok viszont nincsenek lefestve. Az átlátszó kompozit anyagban tetszelgő karbonszövet adja a Cross színét és árulkodik róla, hogy ez nem egy átlagos, fémvázas hegyikerékpár. Csúcstechnika és csúcsminőségű anyagok.
A Corss egyszerre szép, fenséges, újító, agresszív és biztonságos. Az Alfa pajzsot, (nyilat) művészi módon jelenítették meg a váz kialakításában. Ha nem írnák rá, hogy Alfa Romeo, akkor is mindenki tudná, hogy ki gyártotta.
A Cross-nál is a "100% Made in Italy" összeállításra törekedtek, de a teljes Shimano szett, és a Rock Shox teleszkóp kilóg a sorból. A Cross olaszságának megtöretésének védelmében érdemes megjegyezni, hogy mountain bike-hoz olyan jó minőségű olasz gyártmányú szett nincs, amely a japán Shimano-val felvehetné a versenyt. Az azonban teljesen érthetetlen, hogy miért a Rock Shox teleszkópra esett a választást. Hatalmas feketepont! Hiszen az 1945-ben alapított olasz Marzocchi által gyártott, csúcsminőségű mountain bike teleszkópok méltóak lettek volna az Alfa kerékpárokhoz. Mindez különösen indokolt lenne annak fényében, hogy az Alfa Romeo 155 V6 TI DTM-ben is alkalmaztak már szintén a Marzocchi által fejlesztett és gyártott alkatrészeket.
A Cross három felszereltségi szinttel készül:
Cross XT Disco:
Váz: Carbon HM40
Első villa: Rock Shox
Fékek: Shimano Deore XT tárcsafékek
Hajtómű szett: Shimano Deore XT
Váltók: Shimano Deore XT
Váltó- és fékkarok: Shimano Deore XT
Kerekek: Mavic
Ülés: Selle Italia
Gumik: Michelin
Cross XT:
Váz: Carbon HM40
Első villa: Rock Shox
Fékek: Shimano Deore XT
Hajtómű szett: Shimano Deore XT
Váltók: Shimano Deore XT
Váltó- és fékkarok: Shimano Deore XT
Kerekek: Mavic
Ülés: Selle Italia
Gumik: Michelin
Cross LX:
Váz: Carbon HM40
Első villa: Rock Shox
Fékek: Shimano Deore LX
Hajtómű szett: Shimano Deore LX
Váltók: Shimano Deore LX
Váltó- és fékkarok: Shimano Deore LX
Kerekek: Mavic
Ülés: Selle Italia
Gumik: Michelin
A Cross kivitelek 3.000 Euro környékén mozognak
Bilux2010-07-26 17:04:23 // 110428
Teljes karbon váz... meg sem próbálom kideríteni mennyibe kerül :D
sparco2010-07-26 17:00:11 // 110427
Bilux2010-07-26 16:38:05 // 110426
Egyébként nekem is volt egy ilyen hogy nyugalmi állapot fogyasztást mértem mert sokszor lemerült az akksim. És ilyenkor a sok szikráztatást nem viselte el a kompi meghülyült. Immo tíltásom volt le is fogytam vagy 10 kilót miatta. De nekem bejött az a tanács, hogy saru le félóra várás majd vissza és működött.
Bilux2010-07-26 16:36:18 // 110425
A kicsi injektor piktogramm is kialszik? Mert ha igen akkor végképp nem értem miért nem indul.
tanacsdavid2010-07-26 16:33:02 // 110424
IGN biztositek ki lett veve, visszarakva. Onnan nem alud ki a kulcs. Akku ki, be, vezetekerintes, semmi hatas. Most akku be, kulcs kialszik, csak ez van most.
Bilux2010-07-26 16:26:20 // 110423
Bocs a duplázásért :D
Bilux2010-07-26 16:25:36 // 110422
Akkor már tuti jónak kell lenni mármint az immo nem tíltja a gyújtást. Bár akkor nem értem hogy ha csak immo tíltásod volt most mért nem megy. Mit csináltatok a kocsival?
Bilux2010-07-26 16:25:36 // 110421
Akkor már tuti jónak kell lenni mármint az immo nem tíltja a gyújtást. Bár akkor nem értem hogy ha csak immo tíltásod volt most mért nem megy. Mit csináltatok a kocsival?
Bilux2010-07-26 16:21:11 // 110419
Tehát gyújtás ráadva majd vársz egy kicsit el is alszik a kulcs?
tanacsdavid2010-07-26 16:17:43 // 110418
...es eddig ment. marmint a penteki akcio elott.
tanacsdavid2010-07-26 16:17:20 // 110417
De, TS. Mar nem a 33 van. 145 1.6 TS a kocsi, eddig immo kulcsikon vilagitott, mar nem de meg mindig nem indul...
Bilux2010-07-26 16:11:56 // 110416
Levegő Mennyiség Mérő. De most nézem neked nem ts motorod van
tanacsdavid2010-07-26 16:10:38 // 110415
LMM?
Ugy tunik, a gazos inditas se jon be...
Ugy tunik, a gazos inditas se jon be...
Bilux2010-07-26 16:07:41 // 110414
Gyújtás ráadásakor csak bizonyos ideig megy az AC. Ha röffen párat az remek LMM? Próbálj némi gázzal indítózni.
tanacsdavid2010-07-26 16:05:19 // 110413
Sziasztok!
Valtozasok tortentek immo ugyben! Mar elalszik a kulcs, van gyujtas, poffent nehanyat, majd megall. Gyujtas raadasakor felzug a benzinpumpa, utana nem hallani.
Van otletetek erre?
david
Valtozasok tortentek immo ugyben! Mar elalszik a kulcs, van gyujtas, poffent nehanyat, majd megall. Gyujtas raadasakor felzug a benzinpumpa, utana nem hallani.
Van otletetek erre?
david
Bilux2010-07-26 15:59:44 // 110412
Nem tudom mennyit kérnek előleget de akkor a többit követeljétek vissza!
Képekre én is kiváncsi vagyok ha lesz lelkierőd felrakni.
Képekre én is kiváncsi vagyok ha lesz lelkierőd felrakni.
Bilux2010-07-26 15:58:40 // 110411
Somez2010-07-26 15:56:18 // 110410
Igen, de mi annál többet fizettünk.
Bilux2010-07-26 15:49:18 // 110409
Az előleget mindenhol benyelik... csak mondom.
Somez2010-07-26 15:34:09 // 110408
Igen. 70000 km sem volt még benne :( mindig minden hibáját megcsináltattam, féltettem, óvtam, kíméltem. Azt terveztem, hogy 15 éves koráig tuti megtartom. Meglátjuk mi lesz. Semmi pénzem nincs, tehát a biztosítón múlik minden.
De a legjobb. Pont nyaralni mentünk a balesetkor, amit így lemondtunk, de a szálloda benyelte az előlegünket. Vénusz Hotel, Siófok. Véletlenül se menjetek oda.
De a legjobb. Pont nyaralni mentünk a balesetkor, amit így lemondtunk, de a szálloda benyelte az előlegünket. Vénusz Hotel, Siófok. Véletlenül se menjetek oda.
Somez2010-07-26 15:28:47 // 110407
Nekem is, később újra felteszem valahova és belinkelem.
Driver2010-07-26 14:44:21 // 110406
gondolom belul jobban faj, mint a nyakad... :(((