dfg (Tanárúr)2010-09-13 19:10:07 // 112255
nem volt nedves a tetőkárpit...
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 18:14:01 // 112254
Nem nem..az enyém láthatatlan tuning. Én nem matricázok, és még a kipufogó vég is vissza lett cserélve rozsdás malacfarokra :-)
Persze 50-es full rendszer, így csak a Ford Transité volt jó, de egész gyárinak tűnik :-)
Persze 50-es full rendszer, így csak a Ford Transité volt jó, de egész gyárinak tűnik :-)
sparco2010-09-13 18:00:25 // 112253
Ha sikerült rájönnöd, oszd meg velem is! De jó is lenne, ha ennyi baja lenne csak az enyémnek... :D Boldog lennék! :D
Bilux2010-09-13 17:58:57 // 112252
Warbi Szekszárdon nem láthattam a te tuning warbidat? Ugyanolyan zöld mint a tied hátsó ablakon valami tuning felirat fehérrel meg egy saválló dobot láttam rajta.
Vagy csak egy másik warbi megszállottat láttam :)
Vagy csak egy másik warbi megszállottat láttam :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 17:54:47 // 112251
Haha...mert még nem kell babakocsit pakolnod :-D De jön még kutyára teherautó :-)
Bilux2010-09-13 16:30:25 // 112249
Ki fogom deríteni, nem akarok frédi és béni szekeret :)
Bilux2010-09-13 16:29:31 // 112248
Mármint az ajtón lévő fólia?
sparco2010-09-13 16:27:04 // 112247
Nekem se nedves a kárpit , de dfg (Tanárúr) -nak ott folyt be állítólag... vagy olvastam lentebb vmi ajtós dolgot... ez a 2 verzió lehet sztem...
GabCsi2010-09-13 16:07:32 // 112246
Szintén ugyanez volt, csak a másik oldalon.
J-Imi2010-09-13 16:02:06 // 112244
Nekem az ajtóban lévő elvezető nylon nem volt rendesen a helyén és nem terelte el a vizet, vagyis elterelte csak az utastérbe az ajtókárpit mögött:) Próbáld ki, hogy nyitott ajtónál folyatod a vizet az ablakra és alul hol folyik ki a víz.
Bilux2010-09-13 15:28:08 // 112243
De ha az antennánál folyna be akkor a tetőkárpit is nedves volna nem?
sparco2010-09-13 13:23:54 // 112241
Mármindent átnéztünk... tanácstalan vagyok...:S
sparco2010-09-13 13:22:45 // 112240
Igen, ha felcseréltem őket, nyomott az a 2is...szal. a fejekkel nincs baj... elektromos jelet nem kap az 1-2 hengernél lévő hogy nyomnia kellene... :S
kando.2010-09-13 12:37:41 // 112239
Ha felcseréled az injektorokat, akkor sem spriccel az a kettő, amelyik most nem akar működni? Vagy az biztos tudod, hogy mind a négy jó?
pb_2010-09-13 11:47:33 // 112238
Injektor végfokot(kokat) ne keresd, az már régen rossz, ha az a baj.
sparco2010-09-13 11:45:17 // 112237
Bocs... nem jól írtam...motorvezérlőre lennék kíváncsi, hogy merre van...
sparco2010-09-13 11:44:15 // 112236
Testeléseket ahogy tudtuk, átnéztünk.. vezetékeketis...perszeki tudja,hogy hollehet a bibi...az egész elektromos rendszert nem tudjukmegnéni.
Injektorvégfok merre található? Vagy melyik az??? Kép jó lenne esetleg róla.
Szerelő ki tudja mérni szerintetek, hogy merre lehet a baj???
Injektorvégfok merre található? Vagy melyik az??? Kép jó lenne esetleg róla.
Szerelő ki tudja mérni szerintetek, hogy merre lehet a baj???
sparco2010-09-13 11:40:49 // 112235
Nekem is olyan... dfg(Tanárúr) azt mondta,hogy neki is volt ilyen, és felül az antennánál folyt be és a kárpit alatt végig folyt, le az A oszlopnál, a földre... szerintem nekem+ Neked is ott lesz a gond...
Bilux2010-09-13 11:32:32 // 112234
Akiknek volt beázásos gondja vezetőoldalon ülés előtti padló nedves eső után... Ablak fel volt húzva mielőtt valaki kérdezné!
Ki hol talált rést a kocsin ha sikerült megoldania ezt a problémát!?
Köszi
Ki hol talált rést a kocsin ha sikerült megoldania ezt a problémát!?
Köszi
Tocsa2010-09-13 10:20:54 // 112233
Hi ! Vagy döglött az injektorvégfokod a motorvezérlőben vagy nagyon nem kap testet valahol és innen onnan visszafolyik neki némi áram !
Szerintem nézzétek át az összes fő testelési pontot !! Meg hogy nincs e belegányolva valami riasztó kókányul nem leforrassztva a kötések stb olvadós szigszalaggal és zárlat van !
Egy kis segítség letölthető innen
Szerintem nézzétek át az összes fő testelési pontot !! Meg hogy nincs e belegányolva valami riasztó kókányul nem leforrassztva a kötések stb olvadós szigszalaggal és zárlat van !
Egy kis segítség letölthető innen
dfg (Tanárúr)2010-09-13 07:42:59 // 112232
Tuti, h nem vezérlésmódosító, annak ehhez semmi köze nem lehet.
valószínű LMM, lambda nemigen lehet, mert ugye az hidegen nem megy még. próbáld meg úgy, hogy mielőtt indítod, lehúzod az LMM csatiját.
valószínű LMM, lambda nemigen lehet, mert ugye az hidegen nem megy még. próbáld meg úgy, hogy mielőtt indítod, lehúzod az LMM csatiját.
kando.2010-09-13 07:09:05 // 112231
Ott valami földelési gond lehet, ha bizonyos dolgok ,,maguktól'' beindulnak, működnek véletlenszerűen.
Valamelyik madzag nem csúszott le egy testelési pontról vagy nem jött szét, csatinál valami kh stb.?
Valamelyik madzag nem csúszott le egy testelési pontról vagy nem jött szét, csatinál valami kh stb.?
polkaandris2010-09-13 00:30:00 // 112230
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, h indításkor nehezen találja meg az alapjáratot az autó. Először fulladozik, szinte majdnem leáll, majd, ha életre kel akkor meg 1500-ig feltolja a fordulatot.
Én valamiféle elektromos dologra gondolok. Mi lehet, talán vezérlésmódosító?
Köszönök mindenféle segítséget.
Egy olyan problémám van, h indításkor nehezen találja meg az alapjáratot az autó. Először fulladozik, szinte majdnem leáll, majd, ha életre kel akkor meg 1500-ig feltolja a fordulatot.
Én valamiféle elektromos dologra gondolok. Mi lehet, talán vezérlésmódosító?
Köszönök mindenféle segítséget.
Kriszti2010-09-12 14:51:32 // 112229
Köszi szépen! :) Igazából csak a kíváncsi voltam, mert a minap egy beszélgetésben nem tudtam megmondani :) Most már tudni fogom!
sparco2010-09-12 14:20:49 // 112228
Kinek mi az igénye... :D Nekem elég lenne annyi is, hogy a subcső beférjen. XD
Kriszti2010-09-12 13:40:12 // 112226
A 380 l reálisnak tűnik, nem? :)
sparco2010-09-12 13:31:09 // 112225
Attól függ, milyen motor van benne... XD
Am ezt írja: # Csomagtér (liter) 380/1225
146 típusjellemzők
Am ezt írja: # Csomagtér (liter) 380/1225
146 típusjellemzők
Kriszti2010-09-12 13:27:35 // 112224
Sziasztok! Egy gyors kérdés: a 146-osoknak hány literes a csomagtartója? Köszi
sparco2010-09-12 13:08:38 // 112223
Ja-ja, ezt Én is így gondolom... ha biztosíték gond lenne, akkor is ugyanúgy sehol se nyomná... :S Szar egy helyzet... XD
pb_2010-09-12 12:59:45 // 112222
Legalább nem csalódtál.)
G-Burt2010-09-12 12:44:34 // 112221
Jó reggel külvilág!!:D
Valaki gányolta az elektronikát:D Úgy tudom, h az immo a benyát veszi el, de nem két ijektorról hanem überalles mindenthonnan.:D
Valaki gányolta az elektronikát:D Úgy tudom, h az immo a benyát veszi el, de nem két ijektorról hanem überalles mindenthonnan.:D
Youri2010-09-12 12:18:04 // 112220
Nem is számítottam többre.....
sparco2010-09-12 11:19:57 // 112219
Fogalmam sincs... nem vagyok szerelő! Okosíts fel légyszi! Mindent átnéztünk ma... :S Minden jól van bekötve... fogalmunk sincs, hogy miért nem nyom benyát 2 injektor fej+ miért nem próbál meg beröffenni legalább azzal a 2 hengerrel... Gyújtás van...
Szerintem valami elektromos valami lesz pedig, mert valamikor ha ráadom a gyújtást, megy az első ill. a hátsó ablaktörlő is. Hátsó meg akkor is megy, ha kiveszem a biztosítékját, akkor is... :S Létezik ilyen??? Pedig elektromossághoz hozzá se nyúltunk... :S
Azt se tudom, hogy kihez vigyem most... autószerelőhöz, vagy valami autóvillamosságihoz?
Szerintem valami elektromos valami lesz pedig, mert valamikor ha ráadom a gyújtást, megy az első ill. a hátsó ablaktörlő is. Hátsó meg akkor is megy, ha kiveszem a biztosítékját, akkor is... :S Létezik ilyen??? Pedig elektromossághoz hozzá se nyúltunk... :S
Azt se tudom, hogy kihez vigyem most... autószerelőhöz, vagy valami autóvillamosságihoz?
pb_2010-09-12 00:55:14 // 112218
Hát igen, nem nagyon akartam hinni a szememnek, hogy újból rákérdezett.
Youri2010-09-12 00:44:08 // 112217
És még mindig képtelen vagy felfogni.....
Ááááááá,tuti h velünk van a baj!!!!
Ááááááá,tuti h velünk van a baj!!!!
pb_2010-09-12 00:33:17 // 112216
Segítettem sokx, ezt a témát pedig 5000x átbeszéltük már.)
pb_2010-09-12 00:30:41 // 112215
Azt is tudod, hogy a hengerek, hogy helyezkednek L fizikailag? Ill nem egészen ez a gyújtási sorrend.
Tiszi2010-09-12 00:27:12 // 112214
No... nem vagyok egyedül :( .. nem akarom az ördögöt a falra festeni, de az alátét a szeleptányér és a szelepülés között esett a hengerbe és szerintem kicsi a valószínűsége, hogy egy nyitás-zárási ciklus között volt ideje beleesni ... azaz tuti odazárta egyszer .. nekem ezt 2 szelepem bánta ...
pb_2010-09-12 00:26:59 // 112213
Valami ilyen gondja lesz tuti. Amúgy a tipped bejött.)
pb_2010-09-12 00:25:19 // 112212
Mert, ha nem veszed le szerelés közben, 1 rossz moszdulat, és hazavág6od a rendszert, vagy csak simán +hülyíted.
kando.2010-09-12 00:08:34 // 112209
örülök neki
meg annak is, hogy basztál segíteni, mikor kérdeztem
de szerencsére van még más, aki válaszolni is tud
meg annak is, hogy basztál segíteni, mikor kérdeztem
de szerencsére van még más, aki válaszolni is tud
Diesel2010-09-11 22:10:58 // 112208
Tökmindegy, mivel a gyujtásrol kapják az injektorok is a vezérlést magyarul ha szikra van akkor a főtengely jeladó jó kár is nézegetni.
sparco2010-09-11 20:16:00 // 112207
Ilyen dolgokat átnéztünk mindent. Gyújtási sorrend jó, 1-3 2-4... hangolás is megvolt, kábelek is helyükön...de nem köhög. :S Ráindítottunk úgy, hiszen nem gondoltuk volna, hogy ilyen megeshet velünk, hogy ekkora balekok lennénk... de nagy gázt nem csinált... kicsit a dugó tetején látszott, de nagyjából kicsiszolgattuk... de csak a tetején... a gyűrűnek semmi baja. Nem befolyásol semmit se...
Főtengely helyzetjeladóját hol találom?
Főtengely helyzetjeladóját hol találom?
sparco2010-09-11 20:12:12 // 112206
Most dolgozom, szal. majd reggel. Már rájöttem, hogy hol van a reléje. Csak annyi a ráz, hogy sztem 1 reléje van mind a 4 nek... ha viszont az menne ki, akkor egyik se menne... nem pedig csak a fele... Szerintem. :D