Bazsa1452011-01-16 10:25:30 // 117005
Vannak arra utaló jelek, hogy már cserélve volt.Köszi a segítséget esetleg elérhetőséged van az ügyes emberhez ?
Ferke2011-01-16 09:16:24 // 117004
Mer a 45/6-tal csak a padlólemez azonos, a tipo/tempra/155 meg a héjazatot leszámítva szinte 100%-ig ua. A tempra/155 koppra ugyanaz, a tipo csak a c oszlopig, a 45/6 viszont a küszöbtől felfelé már módosult.
Vikking 3112011-01-16 08:29:41 // 117003
Natessék... Ez milyen hülyeség...:) Ha az 55be jó volt, ide ménem?:)))
Ferke2011-01-16 07:40:04 // 117002
Volt már cserélve? Ha igen, akkor azért repedhetett meg, mert szarul rakták be. Ha kell, Budaörsön van egy nagyon ügyes ember, akire rá lehet bízni.
Ferke2011-01-16 07:38:20 // 117001
A 45/6-nak más a szélvédője:(
Ferke2011-01-16 07:37:28 // 117000
Helyes, ez jó hír:))
pb_2011-01-15 23:10:36 // 116999
Jah, én írtam.)
Szabeee2011-01-15 22:42:18 // 116998
mondjuk amit sajnálnék az a motor... most vagyok generál után és úgy néz ki, hogy nagyon jól sikerült... bár még bejáratós és kb 200 km-t ment, de hiba nélkül, jól reagál a gázra, van húzása stb stb....
Szabeee2011-01-15 22:39:20 // 116997
nekem az a lényeg, hogy május 28-ra eljussak épen :D mondjuk vannak technikai nehézségek... az ütéstől elment a kormánymű.... olyan, mintha nem lenne szervóm, a lámpa majdnem többet világít hátra, mint előre, kellene egy új légbeömlő a sofőr ajtajára, mert tavaly apám erősnek érezte magát, új ülés.... mondjuk tzoli155 bontott ti-jéből, kell kormányt, váltógombot bőröztetni, de a legnagyobb probléma: padlólemez foltozás.... a homlokfalam olyan, mint a szita.... abból is kellene új, stb stb stb.... szörnyű problémák... el akarom adni és venni újat... (1.8 TS) a lökhárítóról nem is beszélve :)
Vikking 3112011-01-15 22:30:08 // 116996
:D Ez biztos :D Nekem az egyik úgy hagyta el magát, hogy meg se lett, ehelyett vettem az unixban 1700-ért újat, a másikon gondoltam megnézem, hogy kell kiszedni, erre nem elengedte magát az is ? :D Annak megvan a burája, majd alkalomadtán visszaragasztom...
Szabeee2011-01-15 22:23:27 // 116995
hát, ha valaki fekete indexet akar, nem sokat kell erőlködni a leszedéssel :)))
Vikking 3112011-01-15 22:11:33 // 116994
Őőőő... az olyan :D
Szabeee2011-01-15 22:06:46 // 116993
lehet akkor, amikor valamelyik előző tulaj lezúzta a bal oldalát, akkor törhetett el az is, mert amikor vettem ki az indexet, a búra a kezemben maradt..... úgy néz ki, mintha pillanat-ragasztóval lett volna összefogva....... no comment
Szabeee2011-01-15 22:03:47 // 116992
az bal oldalon billeg.... össze-vissza..... akkor új lámpa? jeahh :)
dfg (Tanárúr)2011-01-15 22:03:03 // 116991
ja igen, amúgy a lámpa hátsó részén van egy tools csavar, azzal lehet állítani..
J-Imi2011-01-15 22:01:10 // 116990
Sajnos valószínű akkor, hogy a magasságállító műanyagok elvannak törve.
dfg (Tanárúr)2011-01-15 22:00:37 // 116989
ha billeg a belseje, akkor már sehogy...
dfg (Tanárúr)2011-01-15 21:58:42 // 116988
dehogyis...
Szabeee2011-01-15 21:49:48 // 116987
Hello!
Hogyan lehet magasabbra állítani a lámpákat? mert próbáltuk.... nézegettük, de valahogy semmit nem sikerült... konkrétan este nem merek vele menni, mert nem látok semmit! tudtok segíteni?
Hogyan lehet magasabbra állítani a lámpákat? mert próbáltuk.... nézegettük, de valahogy semmit nem sikerült... konkrétan este nem merek vele menni, mert nem látok semmit! tudtok segíteni?
mreni2011-01-15 20:48:09 // 116986
Annyiból egy nagyon komoly motorgenerál kijönne már:D
Meg nekem amúgy sem olyan gázos ez a motorcsere:)
Meg nekem amúgy sem olyan gázos ez a motorcsere:)
J-Imi2011-01-15 20:42:35 // 116985
akkor érhető, hogy hagyod a fenébe:)
mreni2011-01-15 20:33:13 // 116984
vagy 1,5 év alatt és kb 8-900ezer Forintért talán sikerülne.:)
J-Imi2011-01-15 20:31:16 // 116983
egyébként van arra lehetőség kicsiny kis hazánkban, hogy legalizáljunk egy ilyen átalakítást? Vagy esély nélkül több év utánajárás?:)
mreni2011-01-15 20:22:46 // 116982
relatíve igen:D,csak nem épp szabályos,de ma ebben az országban már mi az?:D
J-Imi2011-01-15 20:17:41 // 116981
Nekem EGR ki van iktatva illetve a katalizátor is csak a látszat kedvéért van fent, bele már nincs meg:) Utána meg már csak egy sportdob van. Ugyan nem nevezhető sportrendszernek, valamelyest biztosan könnyebben áramlik a kipufogógáz, de semmi érezhető változás :)
Jorjie2011-01-15 20:16:24 // 116980
Nekem gyári minden. Azt mondják minimális tuningot minden motor elbír, mert gyárilag "van benne hagyva". Bár én, ha már belenyúlok, akkor mindenképpen szem előtt tartanám az üzemképességet, az tuti. De a relatíve legegyszerűbb tuning mrenié :-)))
mreni2011-01-15 20:16:13 // 116979
Fizetett végül?
dfg (Tanárúr)2011-01-15 20:13:09 // 116978
Én értettem pejoratívan. :D tényleg jó, mint szerelő, de mint ember egy gerinctelen féreg.
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-15 18:27:35 // 116976
Esetleg olyan mint EGR és katalizátor offolás javítana a helyzeten? Esetleg van valakinek sportrendszer az autó alatt? Tapasztalatok?:)
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-15 18:21:13 // 116975
Neked/nektek meg van emelve a nyomásotok vagy gyári beállításokkal mentek? Ez a pici megnövelés ez pontosan mit jelent? 1,1-1,2 bar? Adagolóelemek gyáriak? Porlasztók is gyáriak? Turbo bírja a nagyobb nyomást? A hengerfej nem lesz hajlamosabb a repedésre?(mert ugye hengerfeje az szeret repedni)
pb_2011-01-15 17:41:41 // 116974
Ha jo a hutesrendszer minden Leme, akkor teljesen mind1, hogy oreg vagy fiatal, nem forr fel a viz.
Ferke2011-01-15 14:13:33 // 116973
A jó szerelőt nem pejoratívan értettem. A jó szerelő az, a szokásos "jó szerelő" tulajdonságokkal rendelkezik, és emellett nem ég le az autód. :))
Axl Trans2011-01-15 12:49:04 // 116972
Még talán annyit, hogy főleg dugóban, fél szemed a vízhőfokmérőn legyen, ha baj van, meg tudj állni, mert ha a lámpa kigyullad már késő. Öreg autóknál a hűtés amúgy is neuralgikus pont. És értelemszerűen a vezérlés, de az minden típusnál fontos. Ha teszitek vissza a nfejet azt is cseréljétek sztem.
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-15 11:31:34 // 116971
Köszönöm szépen a tanácsokat:) Hát igen hétköznapi használatra kell,mert a tanulói fizetéssel nem engedhetem meg magamnak egy erősebb benzines fenntartását:)
Jorjie2011-01-15 09:18:27 // 116970
Csatlakozom J-Imi hez, ez a motor nagyon egyszerű konstrukció, cserébe kevés a hibalehetőség. Alapdolgok betartása esetén (amit J-Imi is írt plusz, hogy taposás után nem állítjuk le egyből, hanem kicsit visszahűtjük a turbót) tényleg kimegy a világból. Nem a legerősebb motor, nem is a legcsendesebb, de hétköznapi használatra tökéletes. Fogyi nálam 6 és 7 között bármi :-))
Tuning: ennek már én is utánaérdeklődtem. Van egy lájtosabb verzió ami némi turbónyomásemelés (ha nem bírja akkor csere nagyobbra vagy VGT-re) és az adagoló beállítása a turbónyomáshoz. Vagy a hardcore verzió: hatalmas turbó, kovácsoltvas dugók, hatalmas adagoló, hatalmas összeg, soksoksok nyomaték :-D
Tuning: ennek már én is utánaérdeklődtem. Van egy lájtosabb verzió ami némi turbónyomásemelés (ha nem bírja akkor csere nagyobbra vagy VGT-re) és az adagoló beállítása a turbónyomáshoz. Vagy a hardcore verzió: hatalmas turbó, kovácsoltvas dugók, hatalmas adagoló, hatalmas összeg, soksoksok nyomaték :-D
J-Imi2011-01-15 08:49:10 // 116969
Üdv!
Az a motor egyszerű mint a faék, víz meg olaj legyen benne, hidegen ne pörgesd és kimegy a világból...:)
Az a motor egyszerű mint a faék, víz meg olaj legyen benne, hidegen ne pörgesd és kimegy a világból...:)
Vikking 3112011-01-15 08:41:14 // 116968
Mintha az rémlene, hogy az olcsóbb valamivel...
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-15 00:58:19 // 116967
Sziasztok!
2010 decemberében sikerült beújítanom egy 145TD-t,1.9-es Tipo motoros.Van valami amit mindenféleképpen tudni kell róla? Gyenge pont?Mire kell nagyon figyelnem?És ha egy picit szeretném megpiszkálni hogy jobban menjen mit érdemes vele csinálni hogy ne menjen nagy mértékben az élettartam rovására?
Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: 145Td
2010 decemberében sikerült beújítanom egy 145TD-t,1.9-es Tipo motoros.Van valami amit mindenféleképpen tudni kell róla? Gyenge pont?Mire kell nagyon figyelnem?És ha egy picit szeretném megpiszkálni hogy jobban menjen mit érdemes vele csinálni hogy ne menjen nagy mértékben az élettartam rovására?
Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: 145Td
G-Burt2011-01-15 00:32:30 // 116966
100%ig jó nekünk, sőt a 3 ajtós tipo ajtóüvege is ugyanaz mint a 45-é
Azzurro2011-01-14 22:28:53 // 116965
Úgy néz ki, meg van aki csinálja!!:-)))Már csak az időpontot kell lebeszélni.:-)))Ja, és remélem utána jó lesz a vas.
Azzurro2011-01-14 22:26:04 // 116964
Nekem tavaly volt a szélvédőcsere 33db ezredesbe.:-((Az üveg 15.000Ft + a munkadíj.Ennyire lehet most kb számolni.:-))
dfg (Tanárúr)2011-01-14 21:49:59 // 116963
Én találtam egy jó szerelőt, most nézd meg hogy néz ki a ti-m...
Vikking 3112011-01-14 19:57:42 // 116962
(A 155ökben ugyanaz a szélvédő, mint a tipokban, az talán kevésbé fájna, HA az is jó nekünk, de ezt nem tudom biztosan. Utána kell mérni...)
Bazsa1452011-01-14 18:13:41 // 116961
De nem fogom megúszni mert idén műszakira kell vinni majd a vasat és már az első repedés miatt is jobban fájt a műszaki :)
Bazsa1452011-01-14 18:08:00 // 116959
Van egy olyan érzésem, hogy fájni fog :D
J-Imi2011-01-14 18:00:44 // 116958
Nekem 1,5éve 25e Ft volt a csere + új szélvédő
Bazsa1452011-01-14 17:49:38 // 116957
A tiedén is csak úgy egyik napról a másik napra megjelent rajta a repedés ?
G-Burt2011-01-14 17:46:20 // 116956
egy cipőben járunk, az enyém pont karácsonkor repedt be.