Fórum >> Típusok >> 145-146

DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 23:10:26 // 131150
nem feltétlen ezt a két papírt nem egy gép adja:D
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 23:09:52 // 131149
az negyediknek jó:D
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 23:09:14 // 131148
nahh ne ugye most csak szívatsz?
Axl Trans2013-04-09 23:08:11 // 131146
Az csúnya...
téglaci2013-04-09 23:07:40 // 131145
bakker ez 5 sebességes?????:))))))
Axl Trans2013-04-09 23:07:14 // 131144
Feltétlen, bár ha papír van, számla is van... És számla nem szokott lenni...:D
téglaci2013-04-09 23:06:54 // 131143
nekem 100nál közel 3000 f/p
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 23:05:49 // 131142
ötödiket kapcsoltál?:D mégis mekkora a gyári méretű kereked? vagy meg kell kérdezni az előző tulajt hogy milyen váltó vagy difi lett betéve a gyári helyére...
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 23:04:30 // 131141
a téli gumim nekem is más,de azt is ette picit...persze télen kevesebbet járok mint nyáron. hát nem tudom ez érdekes,akkor itt valami nem belevaló,ha esetleg találnál valami papírt a futóműállításodról,akkor légyszi szólj:)
téglaci2013-04-09 23:03:51 // 131140
ja igen és kézi váltó:)
téglaci2013-04-09 23:02:23 // 131139
hát akkor valami gyanús:(
nekem 4000 felett pörög és gyári méretű a kerék.
olyan érzésem van , mint ha kellene egy 6.sebesség.
Axl Trans2013-04-09 23:02:07 // 131138
Sajna nem, mert nekem az első pillanattól ültetve van. A téli gumim egész más méret, (185/60R14) az már a harmadik telét futja de az is teljesen egyenletesen kopik.
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 22:57:56 // 131137
olyan 3000 körül,nekem 100 nál forog olyan 2400 körül:)
téglaci2013-04-09 22:56:56 // 131136
Sziasztok!
146 2.0TD 130 km/h-nál milyen fordulattal kell pörögni a mocinak??
előre is köszi a válaszokat.
üdv.
téglaci
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 22:55:45 // 131135
nahh ez az hogy nekem a dőlés miatt eszi a belső felét:( eddig arra fogtam hogy az ültetés miatt van,de mostmár erre nem foghatom:(
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 22:54:30 // 131134
jó ez csak ilyen piszkálódás volt:D sajnos ez ügyben nem tudok segíteni,nem szimpatizáltam sosem a ts-ekkel.
Axl Trans2013-04-09 22:51:56 // 131133
Most megfogtál, fogalmam sincs. Egyet tudok, most cseréltem a nyári gumikat (a régiek az adok-veszekben van), teljesen egyenletesen van kopva az összes, újonnan vettem, végig nálam futottak. Érden szoktam futóművet állítatni, illetve a szerelő haverom, de sajna nem tudom kinél.
csabbbiii2013-04-09 22:51:36 // 131132
:))))) Igen, többnyire pont ilyen vélemények keringenek neten...
csabbbiii2013-04-09 22:49:17 // 131131
:D jogos. Két szettet vettem. 100K benne, 50K a csomagtartóban.
Azért dobtam fel a kérdést, mert rengeteget lehet olvasni a TS betegségeiről, a Bosch cuccokról, a kiolvadó csapágyról stb.
Jó felkészülni előre. :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 22:45:50 // 131130
Axl bácsi,neked mennyi az első kerékdőlésed? gondolom voltál vele futóművesnél,mert nálam az a helyzet hogy kivettem az ültetést alóla,gyári minden és több mint két fok a dőlése,mint ültetve,pedig 1 fok valamennyinek kéne lenni...?
Axl Trans2013-04-09 22:44:33 // 131129
Elvileg elfér, hátul a ketten beülnek, bukkanóknál beleérhet a sárvédőívbe. Elöl ha egy kicsit tényleg "bólint" elképzelhető, hogy alászedett kormánynál egy picit hozzáér a műanyag dobvédőhöz. Egyik sem vészes, ha ilyet szeretnél:D De azért várj még egy két nagyobb tudor válaszára, mert én nem mentem 15 col fölé.
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 22:43:47 // 131128
képek alapján fura,olyan mintha le lenne ültetve,vagy csak a kerék nagy? azért ennek nézz utánna:)
gabcsi292013-04-09 22:39:39 // 131127
Megmondom őszíntén h nem tudom,nemrég óta van nállam a gépezet,de sztem nincs csak az eleje van megülve de sztem csak az évek miatt.
Riki2013-04-09 22:34:25 // 131126
A gyertya szettet ha már van inkább szerintem cseréld ki, szerintem fölösleges magadnál hordozgatni. Nem tudom melyik fajtát vetted de 50e ill. 100e km a futási periódusa ezeknek, ami TS be való.
Axl Trans2013-04-09 22:23:14 // 131125
Ültetve van?
gabcsi292013-04-09 21:54:10 // 131124
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne h 146 alá befér-e a 16"-os felni 205/45 gumikkal ?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 20:53:30 // 131123
ha rosszmájú akarnék lenni azt mondanám hogy a ts esetében egy komplett motort:D de majd az illetékesek válaszolnak:)
csabbbiii2013-04-09 20:26:28 // 131122
Sziasztok!

Lehet ostoba a kérdés, de felteszem... (új Alfisti vagyok :) )
Vannak olyan alkatrészek amiket érdemes a csomitartóban tartani tartalékban?
(ahogy olvasom a Bosch a gyenge láncszem :) )
Jelenleg a szerszámok mellé tettem 1L Selénia 20K-t, és egy gyertyaszettet :)
1.4 TS

Előre is köszi, ha valakinek van érdemi tapasztalata a témában!
0Balazs2013-04-09 20:09:31 // 131121
Én is arra gondoltam :D
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-09 20:04:53 // 131120
jó az még csak meg kell fordítani hogy a másik fele is süljön:D
aatis2013-04-09 20:01:57 // 131119
A tegnap esti út az egyesek és a kilencesek bűvöletében telt. :)
0Balazs2013-04-09 19:48:10 // 131117
Sziasztok!

Rég jártam erre. A kocsim augusztus óta pihen az udvaron, de most felderítettem, hogy miért is.
Íme:
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 21:12:16 // 131116
hát ha fekete akkor lehet inkább csúcs,de azért csekkold le a búvárcső végén a kis durva szűrőt..
csiki2013-04-08 21:09:58 // 131115
ez jó kérdés inkább feketének mondanám, de mindig egyedül voltam és nem láttam rendesen
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 21:06:06 // 131114
a háromhengerezésnél amikor odalépsz neki akkor nem okádja a szürke füstöt?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 21:05:18 // 131113
azt nekem is így csinálja,pedig megy a két szelep, de én bekötöttem az alapjárat fenntartó kart,egy bowdennel,és tekerővel bekötöttem a kormány alá,és hidegen fel tudom tekerni az alapjáratot akár 1400-ra is..
csiki2013-04-08 20:58:30 // 131112
én reggelente mikor elindul kb 1 percig tartanom kell a gázpedált és utánna áll be a fordulat, addíg alacsony és ráz de nem akar leállni csak alacsony a fordulat, a 3 hengerezésnél még ez alá megy épp hogy jár akkor.
Axl Trans2013-04-08 20:56:14 // 131111
Úgyis cserélem a belsejét, akkor majd megnézem.
csiki2013-04-08 20:54:58 // 131110
a gázolaj szűrőt 2-3 ezer km-vel ezelőtt cseréltem, most nem. a tank sapka levételekor semmi szisszenés és változás az alapjáratban ugyanúgy éppen hogy jár a motor. a fagy dugót meg úgy értem hogy a csőben megfagy az anyag. A bátyám "bercijével " már járt így.
G3rY892013-04-08 20:54:28 // 131109
Sziasztok! Első kérdésem következik:) :
Alfa 145 1.7 16V-ben motorfékezéskor(1-esben és 2-esben) hallom a váltóban a fogaskereket súrlódni... Ez normális jelenség vagy azonnal nézessek váltóolajat?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:53:14 // 131108
hát ezeknek keményen kell járniuk,hidegen meg persze egy kicsit jobban...
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:52:25 // 131107
tudod mit nézz meg,a tankban a búvárcső végén lévő szűrő.nekem is csak 2500-ig pörgött amikor az volt eldugulva,és közben szürkén füstölt,mert nem volt elég anyag a levegőhöz.neked olyankor nem okádja a szürke füstöt?
csiki2013-04-08 20:50:12 // 131106
nem igazán csilingel, bár hideg indításnál elég kemény hangja van, de ha 3 hengerezik akkor inkább "fulladozik, nehezen pörög fel és max 2-2500 ig pörög de azt is iszonyat nehezen éri el, ja és 500és 1000 között tartom a fordulatát olyan mint ha után töltené az anyagot de ha odalépek , vagy el indulok vele megint fulladozik és nem pörög fel
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:48:25 // 131105
cseréltél gázolaj szűrőt? a tanksapka levételkor nem szisszen? (mert akkor levegőztető hiba) a gázolajat az adagolóban lévő lapátos szívattyú szívja fel. a fagydugós részt nem értem?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:45:45 // 131104
hát figyelj én arra tudok gondolni amit leírtam ha mechanikusan nem működik,és te nem piszkáltad akkor valaki más bántotta mert magától nem szokott elromlani.
csiki2013-04-08 20:45:37 // 131103
az még nincs meg, le kopogom nem csinálta mostanság olyan mint ha a hidegben az anyag szívása nem lett volna jó, de enyhébb időben is előfordult már.
mi és hogyan szívja az anyagot? fagydugó az nem egyértelmű mert +5 fokban is csinálta már, és próbáltam már lukoil-os, mol-os omv-s és shell es gázolajat is már
ez ilyen időnként visszatérő hiba. Ez a legrosszabb.
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:44:14 // 131102
értem,szivesen máskor is ha tudok segítek:) a három henger témát szerintem kezdd porlasztó csúcs vizsgálattal,155baron kell nyitni,ropognia kell porlasztáskor,sugárképet meg kell nézni,rátartásra nem csöppenhet. amikor háromhengerezik nem csilingel? lehet hogy rosszak már a csúcsok..
Axl Trans2013-04-08 20:35:52 // 131101
A jobb oldalit feltörték, de utána még évekig jó volt, pedig nem csináltattam meg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak