90 fok fölött kapcsol nekem, te is ott vagy kb
klíma kérdésre másnak is ez az ítélete?
Alien42013-04-27 17:26:19 // 131405
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 17:15:30 // 131404
Nem megy feljebb, ventik indulnak csak olyan soknak tűnik :)
Akkor megnyugodtam
Akkor megnyugodtam
G-Burt2013-04-27 17:01:29 // 131403
Miért ne lenne? Kb itt indul a hűtőventi, ennél feljebb ne menjen.
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 16:53:19 // 131402
Blondy2013-04-27 16:49:42 // 131401
https://ncore.cc/torrents.php?action=details&id=273500
Így jó lesz:)
Így jó lesz:)
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 16:49:40 // 131400
Sziasztok?Városi araszolás...
Blondy2013-04-27 16:47:06 // 131399
Alfa Romeo 145/146 Technical data book
Blondy2013-04-27 16:41:11 // 131398
Így kezdődött nálam is a móka,a végén már én is köpködtem de sejtem hogy motor hőgomba a vétkes:))))
Blondy2013-04-27 16:32:39 // 131397
Sziasztok.
Egy kis Help lenne.No alapjárat,48 fokos víznél hiba üzenet,lehet motor hőgomba döglés?
Egy kis Help lenne.No alapjárat,48 fokos víznél hiba üzenet,lehet motor hőgomba döglés?
Alien42013-04-27 16:14:51 // 131396
ezen sokat tépelődtem, ennyire egyszerű lenne a sípolás oka?
köszönöm a választ
köszönöm a választ
István0022013-04-27 16:06:22 // 131395
Töltsd fel, mert kevés a gáz.
Alien42013-04-27 15:56:11 // 131394
Sziasztok!
de rég jártam itt... :D
klíma ügyben kellene egy kis help
benyomom a klíma gombját, kompresszor érezhetően el is kezdi terhelni a motort
eddig nincs is semmi gond, viszont az utastérben ugye ekkor kellene elkezdeni berobbanni 4°C foknak
na itt van bibi... értelemszerűen a középkonzolból valami nem túl erősen de fémes hang jön... elmenni feltöltetni a rendszert így nem akarom, pedig ideje lenne már, de ha úgy is szét kell valamiért borítani az egész rendszert mert valami végleg megpusztult...
mik lehetnek a lehetséges hiba tényezők?
145 1.4TS 2000es évjárat
köszönöm az építő válaszokat előre is :D
de rég jártam itt... :D
klíma ügyben kellene egy kis help
benyomom a klíma gombját, kompresszor érezhetően el is kezdi terhelni a motort
eddig nincs is semmi gond, viszont az utastérben ugye ekkor kellene elkezdeni berobbanni 4°C foknak
na itt van bibi... értelemszerűen a középkonzolból valami nem túl erősen de fémes hang jön... elmenni feltöltetni a rendszert így nem akarom, pedig ideje lenne már, de ha úgy is szét kell valamiért borítani az egész rendszert mert valami végleg megpusztult...
mik lehetnek a lehetséges hiba tényezők?
145 1.4TS 2000es évjárat
köszönöm az építő válaszokat előre is :D
Totti 1462013-04-27 15:53:21 // 131393
Halli!
Szerintetek 145 alatt elférne hátul a 195/65 R15 gumi?
Szerintetek 145 alatt elférne hátul a 195/65 R15 gumi?
CzR2013-04-27 15:46:42 // 131392
-> Mr.Gabesz_145
CzR2013-04-27 15:43:54 // 131391
sztem kezd úgy,hogy kiszeded a Direktszűrőt ^^
Atttis2013-04-26 23:36:05 // 131390
A szénkefe az hülyeség, mert akkor hidegen is azt csinálná. Bolygóműves önindítóknál szokott az lenni hogy kikopnak a perselyek, és melegen annyit lóg már, hogy megfeszül, és lassabban hajtja a motort mint ami az elinduláshoz kell. De a boxereink tudtommal nem bolygóművesek.
Termosztát, hűtőrendszer dugulás, vagy csak túl dzsuvás, hűtőventi, (kapcsolója/reléje), hengerfejes, motorhőmérséklet jeladó, lambda szonda, rossz előgyújtás, vezérlő egység hiba .... biztosan van még ami okozhatja a forrást :(
Termosztát, hűtőrendszer dugulás, vagy csak túl dzsuvás, hűtőventi, (kapcsolója/reléje), hengerfejes, motorhőmérséklet jeladó, lambda szonda, rossz előgyújtás, vezérlő egység hiba .... biztosan van még ami okozhatja a forrást :(
Atttis2013-04-26 23:29:05 // 131389
Tudom nem gond, de csak akkor csinálja, ha 90fok-on állítom meg. 80 nál állítom le akkor pöccre idul. A gőzösödés az lehet, mert a tankszellőztető rendszerben volt egy valamilyen szelep az üzemanyagtartályban, na nekem az nincsen.
GTVili2013-04-26 19:00:29 // 131388
Na erre én is kiváncsi leszek.....hasonló problémával küzdök...
Mr.Gabesz_1452013-04-26 18:44:19 // 131387
Sziasztok. Akadt egy kis problémám. Indulaskor nem mindig de, fullad a motor ha már elerte az üzemi hőfokot. 5 -10 másodpercig tart a történet, beesik a fordulatszammero az 1000 alá de nem áll le, durrog, fullad. Gondoltam gyertyákkal van baj (már illett cserélni) így cseréltem. Nagy örömömre megszünt a probléma. De 1-2 hónapra rá visszajött. A kipufogó kilyukadt. És kezdődött elölről az egész. Megint fulladt Indulaskor. Elég kellemetlen a piros lámpánál várni hogy tudok-e indulni rendesen. Kipufogó rendszer kicserélve jobb lett. De még hibázik vmi mert még most is fullad. Valakinek ötlet?
KÖSZI előre is.
KÖSZI előre is.
Dokika2013-04-26 12:21:50 // 131386
Nálam forr sajna. Nem áll meg ott :/
G-Burt2013-04-26 10:07:13 // 131385
Srácok, ha a vízhőfok felmegy 90re, az még egyáltalán nem probláma. Nálad valszeg gőzösödik a benzin
Dokika2013-04-26 05:23:01 // 131384
Az én 1.6 boxim is pont ugyan ezt csinálja, annyi különbséggel, hogy ha nem kínzom akkor is. Hallottam és olvastam is már olyanról, h szénkefés lesz azért indul melegen olyan nehezen. A víz melegedést pedig őszintén nem tudom, mert az enyém sem oldódott meg. A hibakeresés és tesztelést most é.anyám végzi, mert otthon kellett hagyjam az autót :D Én meg az Ő vasát hajtom ^^'
Atttis2013-04-25 16:42:42 // 131383
Sziasztok! Normális az, ha megvan kínozva kicsit a motor, a víz felmegy 90fokra, (általában 80ra áll be), utána ha megállítom, alig indul el? Van hogy 3 szor kell félpercig indítózni mire életre kel. Múltkor megsüllyedtem utana csinálta ezt. ma meg városban voltam sokat lassú menetben, és alig indult utána. 1.6boxer.
MIFI2013-04-25 15:00:47 // 131382
Ezek ilyenek ha nincs beindítva -30 valamennyit mutatnak :)
ha beindítod és akkor jó akkor ne cserélgess semmit :) :)
ha beindítod és akkor jó akkor ne cserélgess semmit :) :)
István0022013-04-25 14:15:32 // 131381
Annyi amennyit normális ember nem költene erre az autóra már, de eszmei értéke van, hatalmas.
Béci Ɨ|ѯ2013-04-25 07:43:17 // 131380
Nagyon szép lett! A hol és mennyiért engem is érdekelne... :)
CzR2013-04-24 21:43:53 // 131379
Gyönyörű!!grat:) de ha nem vagyok indiszkrét,mennyi volt cakkpakk?:)
István0022013-04-24 21:01:31 // 131378
GÁBOR1462013-04-24 18:51:43 // 131377
Sebi2013-04-24 06:57:00 // 131376
Sziasztok.
Eladó lenne egy gyári kormány 145 ös alfához (nem bőr)
1 gyári katalizátor 1.4 boxer alól. hibátlan.
1 gyári hátsó dob
4 db befecskendező benzines
sebi@nbn.hu vagy 30/638-4545
Eladó lenne egy gyári kormány 145 ös alfához (nem bőr)
1 gyári katalizátor 1.4 boxer alól. hibátlan.
1 gyári hátsó dob
4 db befecskendező benzines
sebi@nbn.hu vagy 30/638-4545
TIbor2013-04-23 20:11:32 // 131375
...és ugyanezt az értéket a hűtőfolyadék szenzor 1-2 lába között
TIbor2013-04-23 20:10:03 // 131374
az LMM 1-3 lába között húsz fokban kell mérj 2280-2720 Ohm-ot, nincs máshol ilyen szenzor,legjobb tudomásom szerint.
TIbor2013-04-23 20:05:02 // 131373
Nem találok ilyesmit, hogy ott lenne még bármi ilyesmi plusszban
téglaci2013-04-23 20:04:20 // 131372
megnyugtató az , hogy tudom nem pörgetem szét a motort.De azért nem lenne rossz , ha jól mutatna.Megkeresem majd , hogy hol a hiba.
köszi a segítségeket.
üdv.
téglaci
köszi a segítségeket.
üdv.
téglaci
Pagi792013-04-23 20:00:28 // 131371
Lehet megfertőztem egy haveromat és a japán járgányát lecseréli egy igazi olaszra... ezt nézte ki, de itt az oldalon a szombathelyiek között nem találtam meg az autót.. ti tudtok esetleg valamit róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.6_t.spark_l-6788955
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.6_t.spark_l-6788955
GÁBOR1462013-04-23 19:55:50 // 131370
Nem a szívósorban van?
GÁBOR1462013-04-23 19:54:14 // 131369
-10 fokban pöcre indul az autó,+10-ban elsőre elindul és vissza leáll,másodikra indul csak el.
TIbor2013-04-23 19:53:59 // 131368
aha, ha jól látom ott már nincs semmi, szóval akkor a beszívott levegő hőmérsékletét is az LMM-ed érzékeli
TIbor2013-04-23 19:51:50 // 131367
és mi a hibajelenség
TIbor2013-04-23 19:50:27 // 131365
..és Isten ments, hogy miattam cserélj ki bármit is
GÁBOR1462013-04-23 19:50:22 // 131364
Járó motornál normális hőmérsékleteket mutat.
TIbor2013-04-23 19:47:42 // 131363
Hát figyelj az LMM és a légszűrőház közötti csőben van még egyáltalán valami szenzor, ha van akkor azaz, ha nincs,akkor az LMM-edbe van integrálva. Kicsit gyanús, hogy mindent -30 foknak érez a vezérlőd. Mit dobott ki ? Ezek a hőmérsékletek változnak járás közben, vagy fixek ?
GÁBOR1462013-04-23 19:34:46 // 131362
A számítógép szerint -30 fokot mutatott ha egyben van az LMM-el akkor nem dobta volna ki.Nem?Vízhőmérsékletet is -30-nak vette.Az LMM meg jó értéket mutatott.
GÁBOR1462013-04-23 19:26:19 // 131361
Igen.Akkor légtömegmérőt cseréljem?
TIbor2013-04-23 18:56:40 // 131360
Lehet, hogy a Tiedben már nincs külön levegő hőmérséklet szenzor, eléggé a vége évjárat már,elképzelhető, hogy integrálva van az "LMM" -edbe, A vezérlőd milyen, kint van a motortéreben a gáztesten?
Ferke2013-04-23 18:30:08 // 131359
146-hoz az nem jó, tök más a hátfal.
Martika832013-04-23 12:39:27 // 131357
Sziasztok,
van egy komplett vonóhorog szettem 145-höz (lehet 146-hoz is jó). Szerintetek érhet valamit valakinek..? Nekem nem kell, úgyhogy lehet kidobom ha nem kell senkinek. Van egy hibátlan facelift előtti szürke műszerfal felső részem is, ez is kuka lesz ha nem kell senkinek.
van egy komplett vonóhorog szettem 145-höz (lehet 146-hoz is jó). Szerintetek érhet valamit valakinek..? Nekem nem kell, úgyhogy lehet kidobom ha nem kell senkinek. Van egy hibátlan facelift előtti szürke műszerfal felső részem is, ez is kuka lesz ha nem kell senkinek.
Ferke2013-04-23 11:14:11 // 131356
Hát a szívóoldalon:) Szívócső környékén keresgélj!