nagyon szépen köszönöm, akkor csak fel kell töltetni.
ezer hálám!
Alien42013-04-27 18:20:15 // 131408
Béci Ɨ|ѯ2013-04-27 18:00:54 // 131407
Az már beleérne. A gyári mérete 195/55 r15.
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 17:42:08 // 131406
A fémes hang azért van, mert kevés a hűtőközeg és hamarabb kezd elpárologni, mielőtt beérne az elpárologtatóba és a hangot az expanziósszelep csinálja miközben szabályoz és a félig-meddig gőz megy át rajta ezért sípoló fémes hang hallható.Találkoztam már ilyennel.
Alien42013-04-27 17:26:19 // 131405
90 fok fölött kapcsol nekem, te is ott vagy kb
klíma kérdésre másnak is ez az ítélete?
klíma kérdésre másnak is ez az ítélete?
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 17:15:30 // 131404
Nem megy feljebb, ventik indulnak csak olyan soknak tűnik :)
Akkor megnyugodtam
Akkor megnyugodtam
G-Burt2013-04-27 17:01:29 // 131403
Miért ne lenne? Kb itt indul a hűtőventi, ennél feljebb ne menjen.
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 16:53:19 // 131402
Blondy2013-04-27 16:49:42 // 131401
https://ncore.cc/torrents.php?action=details&id=273500
Így jó lesz:)
Így jó lesz:)
Boel /AlfaHolic/2013-04-27 16:49:40 // 131400
Sziasztok?Városi araszolás...
Blondy2013-04-27 16:47:06 // 131399
Alfa Romeo 145/146 Technical data book
Blondy2013-04-27 16:41:11 // 131398
Így kezdődött nálam is a móka,a végén már én is köpködtem de sejtem hogy motor hőgomba a vétkes:))))
Blondy2013-04-27 16:32:39 // 131397
Sziasztok.
Egy kis Help lenne.No alapjárat,48 fokos víznél hiba üzenet,lehet motor hőgomba döglés?
Egy kis Help lenne.No alapjárat,48 fokos víznél hiba üzenet,lehet motor hőgomba döglés?
Alien42013-04-27 16:14:51 // 131396
ezen sokat tépelődtem, ennyire egyszerű lenne a sípolás oka?
köszönöm a választ
köszönöm a választ
István0022013-04-27 16:06:22 // 131395
Töltsd fel, mert kevés a gáz.
Alien42013-04-27 15:56:11 // 131394
Sziasztok!
de rég jártam itt... :D
klíma ügyben kellene egy kis help
benyomom a klíma gombját, kompresszor érezhetően el is kezdi terhelni a motort
eddig nincs is semmi gond, viszont az utastérben ugye ekkor kellene elkezdeni berobbanni 4°C foknak
na itt van bibi... értelemszerűen a középkonzolból valami nem túl erősen de fémes hang jön... elmenni feltöltetni a rendszert így nem akarom, pedig ideje lenne már, de ha úgy is szét kell valamiért borítani az egész rendszert mert valami végleg megpusztult...
mik lehetnek a lehetséges hiba tényezők?
145 1.4TS 2000es évjárat
köszönöm az építő válaszokat előre is :D
de rég jártam itt... :D
klíma ügyben kellene egy kis help
benyomom a klíma gombját, kompresszor érezhetően el is kezdi terhelni a motort
eddig nincs is semmi gond, viszont az utastérben ugye ekkor kellene elkezdeni berobbanni 4°C foknak
na itt van bibi... értelemszerűen a középkonzolból valami nem túl erősen de fémes hang jön... elmenni feltöltetni a rendszert így nem akarom, pedig ideje lenne már, de ha úgy is szét kell valamiért borítani az egész rendszert mert valami végleg megpusztult...
mik lehetnek a lehetséges hiba tényezők?
145 1.4TS 2000es évjárat
köszönöm az építő válaszokat előre is :D
Totti 1462013-04-27 15:53:21 // 131393
Halli!
Szerintetek 145 alatt elférne hátul a 195/65 R15 gumi?
Szerintetek 145 alatt elférne hátul a 195/65 R15 gumi?
CzR2013-04-27 15:46:42 // 131392
-> Mr.Gabesz_145
CzR2013-04-27 15:43:54 // 131391
sztem kezd úgy,hogy kiszeded a Direktszűrőt ^^
Atttis2013-04-26 23:36:05 // 131390
A szénkefe az hülyeség, mert akkor hidegen is azt csinálná. Bolygóműves önindítóknál szokott az lenni hogy kikopnak a perselyek, és melegen annyit lóg már, hogy megfeszül, és lassabban hajtja a motort mint ami az elinduláshoz kell. De a boxereink tudtommal nem bolygóművesek.
Termosztát, hűtőrendszer dugulás, vagy csak túl dzsuvás, hűtőventi, (kapcsolója/reléje), hengerfejes, motorhőmérséklet jeladó, lambda szonda, rossz előgyújtás, vezérlő egység hiba .... biztosan van még ami okozhatja a forrást :(
Termosztát, hűtőrendszer dugulás, vagy csak túl dzsuvás, hűtőventi, (kapcsolója/reléje), hengerfejes, motorhőmérséklet jeladó, lambda szonda, rossz előgyújtás, vezérlő egység hiba .... biztosan van még ami okozhatja a forrást :(
Atttis2013-04-26 23:29:05 // 131389
Tudom nem gond, de csak akkor csinálja, ha 90fok-on állítom meg. 80 nál állítom le akkor pöccre idul. A gőzösödés az lehet, mert a tankszellőztető rendszerben volt egy valamilyen szelep az üzemanyagtartályban, na nekem az nincsen.
GTVili2013-04-26 19:00:29 // 131388
Na erre én is kiváncsi leszek.....hasonló problémával küzdök...
Mr.Gabesz_1452013-04-26 18:44:19 // 131387
Sziasztok. Akadt egy kis problémám. Indulaskor nem mindig de, fullad a motor ha már elerte az üzemi hőfokot. 5 -10 másodpercig tart a történet, beesik a fordulatszammero az 1000 alá de nem áll le, durrog, fullad. Gondoltam gyertyákkal van baj (már illett cserélni) így cseréltem. Nagy örömömre megszünt a probléma. De 1-2 hónapra rá visszajött. A kipufogó kilyukadt. És kezdődött elölről az egész. Megint fulladt Indulaskor. Elég kellemetlen a piros lámpánál várni hogy tudok-e indulni rendesen. Kipufogó rendszer kicserélve jobb lett. De még hibázik vmi mert még most is fullad. Valakinek ötlet?
KÖSZI előre is.
KÖSZI előre is.
Dokika2013-04-26 12:21:50 // 131386
Nálam forr sajna. Nem áll meg ott :/
G-Burt2013-04-26 10:07:13 // 131385
Srácok, ha a vízhőfok felmegy 90re, az még egyáltalán nem probláma. Nálad valszeg gőzösödik a benzin
Dokika2013-04-26 05:23:01 // 131384
Az én 1.6 boxim is pont ugyan ezt csinálja, annyi különbséggel, hogy ha nem kínzom akkor is. Hallottam és olvastam is már olyanról, h szénkefés lesz azért indul melegen olyan nehezen. A víz melegedést pedig őszintén nem tudom, mert az enyém sem oldódott meg. A hibakeresés és tesztelést most é.anyám végzi, mert otthon kellett hagyjam az autót :D Én meg az Ő vasát hajtom ^^'
Atttis2013-04-25 16:42:42 // 131383
Sziasztok! Normális az, ha megvan kínozva kicsit a motor, a víz felmegy 90fokra, (általában 80ra áll be), utána ha megállítom, alig indul el? Van hogy 3 szor kell félpercig indítózni mire életre kel. Múltkor megsüllyedtem utana csinálta ezt. ma meg városban voltam sokat lassú menetben, és alig indult utána. 1.6boxer.
MIFI2013-04-25 15:00:47 // 131382
Ezek ilyenek ha nincs beindítva -30 valamennyit mutatnak :)
ha beindítod és akkor jó akkor ne cserélgess semmit :) :)
ha beindítod és akkor jó akkor ne cserélgess semmit :) :)
István0022013-04-25 14:15:32 // 131381
Annyi amennyit normális ember nem költene erre az autóra már, de eszmei értéke van, hatalmas.
Béci Ɨ|ѯ2013-04-25 07:43:17 // 131380
Nagyon szép lett! A hol és mennyiért engem is érdekelne... :)
CzR2013-04-24 21:43:53 // 131379
Gyönyörű!!grat:) de ha nem vagyok indiszkrét,mennyi volt cakkpakk?:)
István0022013-04-24 21:01:31 // 131378
GÁBOR1462013-04-24 18:51:43 // 131377
Sebi2013-04-24 06:57:00 // 131376
Sziasztok.
Eladó lenne egy gyári kormány 145 ös alfához (nem bőr)
1 gyári katalizátor 1.4 boxer alól. hibátlan.
1 gyári hátsó dob
4 db befecskendező benzines
sebi@nbn.hu vagy 30/638-4545
Eladó lenne egy gyári kormány 145 ös alfához (nem bőr)
1 gyári katalizátor 1.4 boxer alól. hibátlan.
1 gyári hátsó dob
4 db befecskendező benzines
sebi@nbn.hu vagy 30/638-4545
TIbor2013-04-23 20:11:32 // 131375
...és ugyanezt az értéket a hűtőfolyadék szenzor 1-2 lába között
TIbor2013-04-23 20:10:03 // 131374
az LMM 1-3 lába között húsz fokban kell mérj 2280-2720 Ohm-ot, nincs máshol ilyen szenzor,legjobb tudomásom szerint.
TIbor2013-04-23 20:05:02 // 131373
Nem találok ilyesmit, hogy ott lenne még bármi ilyesmi plusszban
téglaci2013-04-23 20:04:20 // 131372
megnyugtató az , hogy tudom nem pörgetem szét a motort.De azért nem lenne rossz , ha jól mutatna.Megkeresem majd , hogy hol a hiba.
köszi a segítségeket.
üdv.
téglaci
köszi a segítségeket.
üdv.
téglaci
Pagi792013-04-23 20:00:28 // 131371
Lehet megfertőztem egy haveromat és a japán járgányát lecseréli egy igazi olaszra... ezt nézte ki, de itt az oldalon a szombathelyiek között nem találtam meg az autót.. ti tudtok esetleg valamit róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.6_t.spark_l-6788955
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_1.6_t.spark_l-6788955
GÁBOR1462013-04-23 19:55:50 // 131370
Nem a szívósorban van?
GÁBOR1462013-04-23 19:54:14 // 131369
-10 fokban pöcre indul az autó,+10-ban elsőre elindul és vissza leáll,másodikra indul csak el.
TIbor2013-04-23 19:53:59 // 131368
aha, ha jól látom ott már nincs semmi, szóval akkor a beszívott levegő hőmérsékletét is az LMM-ed érzékeli
TIbor2013-04-23 19:51:50 // 131367
és mi a hibajelenség
TIbor2013-04-23 19:50:27 // 131365
..és Isten ments, hogy miattam cserélj ki bármit is
GÁBOR1462013-04-23 19:50:22 // 131364
Járó motornál normális hőmérsékleteket mutat.
TIbor2013-04-23 19:47:42 // 131363
Hát figyelj az LMM és a légszűrőház közötti csőben van még egyáltalán valami szenzor, ha van akkor azaz, ha nincs,akkor az LMM-edbe van integrálva. Kicsit gyanús, hogy mindent -30 foknak érez a vezérlőd. Mit dobott ki ? Ezek a hőmérsékletek változnak járás közben, vagy fixek ?
GÁBOR1462013-04-23 19:34:46 // 131362
A számítógép szerint -30 fokot mutatott ha egyben van az LMM-el akkor nem dobta volna ki.Nem?Vízhőmérsékletet is -30-nak vette.Az LMM meg jó értéket mutatott.
GÁBOR1462013-04-23 19:26:19 // 131361
Igen.Akkor légtömegmérőt cseréljem?
TIbor2013-04-23 18:56:40 // 131360
Lehet, hogy a Tiedben már nincs külön levegő hőmérséklet szenzor, eléggé a vége évjárat már,elképzelhető, hogy integrálva van az "LMM" -edbe, A vezérlőd milyen, kint van a motortéreben a gáztesten?
Ferke2013-04-23 18:30:08 // 131359
146-hoz az nem jó, tök más a hátfal.
Online tag
0
Vendég0
709