alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-28 06:49:49 // 85357
Elvan az ember ha játszik:-))
Marklar1552009-09-27 23:33:58 // 85356
Szóval tegnap elment még erre is+ finomítások az SW-n. Meg a szórtírozás, rámolás...
Ma meg megfogadtam, hogy addig nem jövök haza, mig legalább 1 ajtót nem cserélek át:)
De még meg szét kellett szednem 5db selejt ajtókárpitot (csavarok/anyák/patentek/kapaszkodók kimentése) + a V6 os hűtőjét szétválasztani a ventilátortor+ SW-n motor téri szerelés+ SW-n festegetés+ Jhátsó széles ajtó belsejének festése (pirosról fekete...)
Szóval J1 már 155-é:)
Azért működött az olasz Legó:)
Ajtó-kilincs-zár/zármotor az a 155-é. Üveg/segédkeret/ablakemelő és a kábelköteg a Fiaté. A zármotor csatijai megegyeznek. Ablakemelőé is. Viszont a kapcsolón másfajta van... Ez csak 4 vezeték:)
De! Még nem döntöttem el. Lehet, hogy marad a Fiat kárpit is. Mert: eladhatattlan, akkor a kapcsolót sem kell átvariálnom, viszonylag jó állapotu. Nem is vészessen csúf (úgy is cuccolós autó) Meg hatalmas zseb is van rajat:) Igaz kék, de tervben van, hogy a bontódó Delta2 ből átrakom a kék hátsó ülést a csikkes alkantra helyére:)
Jahh. Az első lökös fényezőnek leadva:) Legalább az elejét fixre tudom majd szerelni:)
Amúgy Lökhárító vonalától lefelé ezüst, attól felfelé fekete lesz az autó:)









Ma meg megfogadtam, hogy addig nem jövök haza, mig legalább 1 ajtót nem cserélek át:)
De még meg szét kellett szednem 5db selejt ajtókárpitot (csavarok/anyák/patentek/kapaszkodók kimentése) + a V6 os hűtőjét szétválasztani a ventilátortor+ SW-n motor téri szerelés+ SW-n festegetés+ Jhátsó széles ajtó belsejének festése (pirosról fekete...)
Szóval J1 már 155-é:)
Azért működött az olasz Legó:)
Ajtó-kilincs-zár/zármotor az a 155-é. Üveg/segédkeret/ablakemelő és a kábelköteg a Fiaté. A zármotor csatijai megegyeznek. Ablakemelőé is. Viszont a kapcsolón másfajta van... Ez csak 4 vezeték:)
De! Még nem döntöttem el. Lehet, hogy marad a Fiat kárpit is. Mert: eladhatattlan, akkor a kapcsolót sem kell átvariálnom, viszonylag jó állapotu. Nem is vészessen csúf (úgy is cuccolós autó) Meg hatalmas zseb is van rajat:) Igaz kék, de tervben van, hogy a bontódó Delta2 ből átrakom a kék hátsó ülést a csikkes alkantra helyére:)
Jahh. Az első lökös fényezőnek leadva:) Legalább az elejét fixre tudom majd szerelni:)
Amúgy Lökhárító vonalától lefelé ezüst, attól felfelé fekete lesz az autó:)









Marklar1552009-09-27 23:08:15 // 85355
Aztán hab a tortán, hogy a régi Pioneer fejegységem is leakartam cserélni az öcsémtől "levetett" Kenwoodra.
Kivettem a Piot és becsatlakoztattam a Ken-t. Erre megsem mukkant. Áram van, de nem kapcsol be... Pio vissza már az sem...
Pénteken jól rám is sötétedett. Szombaton Paco motort szerel Marklar zenét.
Basszus, már rég el is felejtettem, hogy a nyamvadt Kenwoodnak egyszerre 2db pluszt is kell adni...


Kivettem a Piot és becsatlakoztattam a Ken-t. Erre megsem mukkant. Áram van, de nem kapcsol be... Pio vissza már az sem...
Pénteken jól rám is sötétedett. Szombaton Paco motort szerel Marklar zenét.
Basszus, már rég el is felejtettem, hogy a nyamvadt Kenwoodnak egyszerre 2db pluszt is kell adni...


Marklar1552009-09-27 23:02:45 // 85354
A héten elkezdődött a műszerfal csere is az SW-n. Kicsit megszívtam, mert sejtettem, hogy a Lancia csatijai nem fognak stimmelni. Na,de ennyire? :/
Amúgy is a Delta2 es műszerfalát szerettem volna, de annak még a km órája is jeladós. A Tempráé meg bóvdenes. Szerencsére a Dedráé is:)
Szóval hiába raktam félre egy komplett belsőtéri kábelköteget...
Szerdán ezt is szakemberre bízom:)
Most egy kicsit hibriden mászkálok:)







Amúgy is a Delta2 es műszerfalát szerettem volna, de annak még a km órája is jeladós. A Tempráé meg bóvdenes. Szerencsére a Dedráé is:)
Szóval hiába raktam félre egy komplett belsőtéri kábelköteget...
Szerdán ezt is szakemberre bízom:)
Most egy kicsit hibriden mászkálok:)







atesssz2009-09-27 22:47:00 // 85352
mármint nem a generátorhoz, hanem egy vastagabb, erősebb áramú kábelhoz
atesssz2009-09-27 22:44:47 // 85351
az RCA nem a biztosíték tábla oldalán, hanem a jobb oldalon halad. Ha az erősítő táp kábele van közel a generátorhoz, az is zavarhatja?
Marklar1552009-09-27 22:43:40 // 85350
A dobbetét felett van a táp kábeled???
Minek kellett megfúrni a tűzfalat?
Van gyári hely, ahol be lehet azt vinni...
Amúgy nem az a lényeg,hogy közel van-e a generátorhoz, hanem az RCA kábelhez van közel...
Minek kellett megfúrni a tűzfalat?
Van gyári hely, ahol be lehet azt vinni...
Amúgy nem az a lényeg,hogy közel van-e a generátorhoz, hanem az RCA kábelhez van közel...
Marklar1552009-09-27 22:40:15 // 85348
A vastag pozitív kábel közel fut az RCA hoz....
Marklar1552009-09-27 22:36:49 // 85347
Marklar1552009-09-27 22:34:39 // 85346
Ki.
Hang vagy... Megadtam a lehetőséget, hogy "Buksissan" dokumentálj egy V6 os kiszedést. Nem éltél vele... Ha nem akartad volna, akkor nem kellett volna koszosnak lenned. Paco ráérzett és hozott magával szakembert...:) Nem nekem kell a sorozat kép.:) Én úgysem tervezek V6 ot a TS be:)
Ha meg még is. Akkor szakemberre bízom:)




Hang vagy... Megadtam a lehetőséget, hogy "Buksissan" dokumentálj egy V6 os kiszedést. Nem éltél vele... Ha nem akartad volna, akkor nem kellett volna koszosnak lenned. Paco ráérzett és hozott magával szakembert...:) Nem nekem kell a sorozat kép.:) Én úgysem tervezek V6 ot a TS be:)
Ha meg még is. Akkor szakemberre bízom:)




Abarth2009-09-27 22:29:30 // 85345
Megfúrni a tűzfalat? :O
Magadra hívod a rozsdát?
Minek? Tök jó gyári átvezetés van a "zenekari árokban"..................
Magadra hívod a rozsdát?
Minek? Tök jó gyári átvezetés van a "zenekari árokban"..................
Marklar1552009-09-27 22:27:11 // 85344
S végre átolvastam!:)
Marklar1552009-09-27 22:13:40 // 85343
Biztos Diesel volt:)
Egy kis piszkálással odaver néhány TS nek:)))
De az enyém is pöfékel és még megy is és motorféknél meg büdi. Ráadásúl szipkázza a 20K For AR-t:)
Egy kis piszkálással odaver néhány TS nek:)))
De az enyém is pöfékel és még megy is és motorféknél meg büdi. Ráadásúl szipkázza a 20K For AR-t:)
Krisz1552009-09-27 21:07:36 // 85342
zúgást-súgást az erősítő szűrője is okozhat ha szar. nekem van az erősítőn kívül is pluszba beépítve egy. sztem reménykedj a tápban
atesssz2009-09-27 21:00:18 // 85341
holnap megyek a szabadalmi irodába :> persze csak azután, hogyha elkussoltattam a sziszegést a rádióból. Remélem csak a táp kábel a baja :)
Krisz1552009-09-27 20:58:03 // 85340
azt nem mondtam h ingyé van:) de látom neked már van egy rendkívül európai ötleted:D
atesssz2009-09-27 20:55:49 // 85339
ja..... adnak 1 métert 2500 forintért :D
majd jól betekerem duplán alufóliába, azt meg átkötöm bandázzsal meg szigetelő szalaggal :DDD
majd jól betekerem duplán alufóliába, azt meg átkötöm bandázzsal meg szigetelő szalaggal :DDD
Krisz1552009-09-27 20:47:43 // 85338
hát nézd át. van az a szigetelés ami megoldja a problémát:D jó vastag. nem tudom úgy rémlik h van vmi cucc a hifiboltokban amit a kábelre kell rakni ilyen prob esetén. de meg nem mondom h mi az... boombasstik vagy vmi ilyesmi hifishez menj be
atesssz2009-09-27 20:43:58 // 85337
nem, ezelőtt nem zavart be semmi. Vagyis a legelején, mert a motor vezérlő mellett vittem el a kábelt.
Akkor lehet hogy a táp került közel valami kábelhez a biztosítékoknál
Akkor lehet hogy a táp került közel valami kábelhez a biztosítékoknál
Krisz1552009-09-27 20:43:18 // 85336
olyan cd lassan kelleni fog a sok nyomi hibrid korában. tiszta szar volt egy hibrid toyota camryvel menni mint egy dodgem
Krisz1552009-09-27 20:35:56 // 85335
csak a tápkábel lehet a baj szerintem. nekem messze van a generátortól, a kerékjárati ívben fut az utastérbe a dobbetét felett szal elvileg nem érheti víz de ha éri akkor is szigetelt. máshogy nem tudtam megfúrni a tűzfalat. és ha belegondolok nekem semmi más nincs a közelében ami bezavarhatna. nem tudom a riasztó bezavarhat-e... próbáld máshol vinni a tápot az a biztos
süsnye2009-09-27 20:20:46 // 85334
vedd ki a "motorhang" feliratú cd-t a lejáccóbó'! ;))
atesssz2009-09-27 20:09:41 // 85333
A biztosíték tábla felett van a riasztó egységem, amibe ki kellett cserélni egy biztosítékot. Szóval jól megmozgattam ott a dolgokat, azután volt ez a jelenség. Azelőtt soha nem hallottam.
bár mondjuk az erősítő táp kábelét (10-es) ott húztam be.
Az akkor lehetséges, hogy nagyon közel került valami nagyobb áramú kábelhez, ami a bizti tábla környékén van?
bár mondjuk az erősítő táp kábelét (10-es) ott húztam be.
Az akkor lehetséges, hogy nagyon közel került valami nagyobb áramú kábelhez, ami a bizti tábla környékén van?
Krisz1552009-09-27 20:04:42 // 85332
tápkábel közel van a generátorhoz. ezért belebúg. de egyszerűbb olcsóbb erősítőknek is van kis zaja hangerőtől független.
Abarth2009-09-27 19:55:31 // 85331
Generátorzajt hallod nézd meg lehet közel van a tápkábel az rca kábelhez!
Johnson2009-09-27 19:47:20 // 85330
Van benne nagyobb hangfalrendszer? Nekünk ugyan ez volt, hogy amikor bekerült a mélynyomó, erősítő a motor bezavart. Szikszallaggal le lett ragasztva a kábelköteg ami a rádióból jön ki, és még a fejegység is körbe lett bandázsolva. Ezután megszűnt a hang.
atesssz2009-09-27 19:26:32 // 85329
Hali!
Az mitől lehet, hogy hallom az autó rádióban a motor zúgását? mért zavarhatja? akár 0-án van a hangerő, akár maxon, ugyanolyan halkan lehet hallani a sziszegést, meg a turbó hangját.
Az mitől lehet, hogy hallom az autó rádióban a motor zúgását? mért zavarhatja? akár 0-án van a hangerő, akár maxon, ugyanolyan halkan lehet hallani a sziszegést, meg a turbó hangját.
SD2009-09-27 14:06:50 // 85328
Na kiszedtétek a motrot? képek?:)
Marklar1552009-09-27 11:42:50 // 85327
ÁÁÁ.
Már megínt -4 oldalon vagyok.
Majd este... Megyek felrakok 1-4 ajtót az sw-re:)
Már megínt -4 oldalon vagyok.
Majd este... Megyek felrakok 1-4 ajtót az sw-re:)
Marklar1552009-09-27 11:38:32 // 85326
Hihetettlen,hogy míndíg kikezd valaki a 7végi 155ösössel:)))
SD2009-09-27 06:03:16 // 85325
Na látom beleszerettél:))) Akkor hajrá aztán előre is üdv újra a 155-ösök közt:)))
Johnson2009-09-26 19:02:35 // 85324
Annyiért veszem amennyiből kijönne egy motorgenerál. Ha a jó motor lesz benne akkor a motorfelújításra szánt pénzből meg mondjuk a futóművét felújítom. (Minden MOOG lenne benne:) )
gabor6962009-09-26 18:42:00 // 85323
Longman2009-09-26 17:39:08 // 85322
Azért esztétikailag sem egy utolsó látvány.. :)
Gery832009-09-26 17:21:45 // 85321
Neeem..
Félreérted. A tárcsa ugyan akkora. A nyereg nagyobb.
A választás egyébként véletlen esett a 166 nyeregre. Relatív olcsó volt.
Félreérted. A tárcsa ugyan akkora. A nyereg nagyobb.
A választás egyébként véletlen esett a 166 nyeregre. Relatív olcsó volt.
bags2009-09-26 17:16:22 // 85320
Ez biza így van. De akinek elég a 305mm annak kevesebb a gondja:) Egyébként mekkora lesz a te tárcsád? A 310 mm nem sokkol több. Nagyobbat akarsz vagy valamiért szimpatikusabb a 166 nyereg?
Gery832009-09-26 16:15:42 // 85319
A fiat-gtv brembo nyergek valszeg fel is mennek, de azok kisebbek mint a 166-é. A 166-é nem megy fel a V6/Q4 csonkállványra.
Gery832009-09-26 16:14:11 // 85318
Szóval nyomtávszélesítő mindenképp kell, és legalább 16"-os felni. De felnifüggő.
Gery832009-09-26 16:13:15 // 85317
Igen, az elírás.
A 12-14-es csavarok csupán annyit takarnak, hogy a műszaki rajzon az átalakítón rossz (túl kicsi) furatméretek vannak megadva. Erre figyelmeztet.
A 12-14-es csavarok csupán annyit takarnak, hogy a műszaki rajzon az átalakítón rossz (túl kicsi) furatméretek vannak megadva. Erre figyelmeztet.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-26 14:14:54 // 85316
Na jön valaki a talira?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-26 07:32:43 // 85315
Ha jössz a vácin pest felöl,a szigeti hid elött meglátod,jobbra.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-26 07:31:15 // 85314
Biztos,hogy nem fog esni,nekem két autót kell lemosnom.:-(
KolbiQQ2009-09-26 06:43:11 // 85313
Seriff2009-09-26 01:08:51 // 85312

KolbiQQ2009-09-25 21:29:13 // 85310
9/26/2009 Bp, Váci úti Tesco 15:00
1:rin
2:gbor696
3:KolbiQQ
Ugye nem fog holnap esni? Meg kék políroznom a gépet.
1:rin
2:gbor696
3:KolbiQQ
Ugye nem fog holnap esni? Meg kék políroznom a gépet.
SD2009-09-25 19:42:01 // 85309
engem az rémisztene el hogy hogy használta azt az autót ha cserélni kell a belét és csapágyas lett egy 8V motor... akkor ott még más is lehet... de nem akarlak kedvetlaníteni te tudod, de a 33-asba úgyan így akart engem behúzni egy ismerős hogy a fizethetem részletre, meg nem gond persze...
ha nem tudja eladni annyirét akkro nem ér annyit a gép, különben nem adná részletre...
ha nem tudja eladni annyirét akkro nem ér annyit a gép, különben nem adná részletre...
RoliQ42009-09-25 19:36:02 // 85308
hogy nagyon el akarja adni! pl most te odajöhetnél hozzám 1 gurigával akkor se adnám oda! hogy miért ? én építettem, az én pénzemből! 3 szor annyit ér !:) NEKEM! meg ennyibe került.. NEKEM!