Hát, azért ez a kormányzás-téma nekem így nem tetszik, jobb lenne visszaalakítani szíjasra és akkor mehetne bele a klíma is. A futóművel is visszamennék gyári irányba, nem versenyautó ez.
1 600 000,-
Cserébe kapsz egy rázós állítható futóművet, egy adag rozsdát az alján, felújított motort, váltót, kipufogót, új 450-es benzinpumpát, akkumulátort a csomagtartóban, lógós tetőkárpitot, nulla klímát, elektromos szervókormányt, kevlár kuplungot, xenon lámpát, 2 év műszakit, 4 karcmentes 16-os felnit, Subaru Sti üléseket :)
Azt néztem, hogy nagyon hasonlít a BMW E30 M3 meg a MB 190 E EVO szárnyára, azokból árulnak replikákat és akkor már csak a felcsavarozás a kérdés...de hát ez legyen az utolsó...
Azt a hányatott sorsú autót 2012 ben kénytelen voltam elbontani. Akitől annó átvettem, az sajna 3 magyar papírosból csinált egyet. Most egy piros 2,0 16V n megtalálható Budapesten... ;)
Egyedileg csinálták a Fanat-X nél...