NaTo2011-06-27 20:39:22 // 115536
7 kiló... az kemény... milyen felnik+gumik vannak rajta?
Thomika2011-06-27 20:32:56 // 115535
:P Csóri hozzá nem értő gyerek! Nem az ő hibája sztem! Apuka volt ott a háttérben mint Alfa márkakereskedő!!!! Vagy átverték a főnököt a saját szerelői 1x év együttműködés után, vagy apuka tudta, máshogy nem veszi rá a ragaszkodó gyereket a váltásra, csak ha igazolhatja milyen xar. Olyan dolgokat raktak össze márkaszervizben xarul!!! csavarok patentok nélkül, (vezérlés csere vízpumpa nélkül) gyertyacsere elmulasztása, stb. Mindezt egy 15 éve márkával foglalkozó ember tudta nélkül???!!! Én nem hinném!!! :((((
Thomika2011-06-27 20:20:50 // 115533
A napokban fogok. Ma értekeztem az ügyvéddel, vannak lehetőségek. ;)
Thomika2011-06-27 20:17:22 // 115532
Az autót 600Kért és hozzá 100K volt a 4 felni gumival.
Longman2011-06-27 20:07:31 // 115531
??
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-27 20:01:23 // 115530
Ezek szerint a következő project a póló készítés lesz?
"Nem veszek autót Abarth-tól!!" felirattal?
"Nem veszek autót Abarth-tól!!" felirattal?
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-27 19:58:11 // 115529
Engem is húz az ág:
én most cseréltem légfrissítőt!
én most cseréltem légfrissítőt!
TSiga ( I am the TSIG)2011-06-27 19:54:40 // 115528
Nem semmi jelenség :-((
enzo2011-06-27 19:52:44 // 115527
Nem nagyon érdekel. A legszánalmasabb dolog a saját márkatársunkat átverni. Egyébként sem nagy élmény,de......
Longman2011-06-27 19:43:41 // 115526
Majd kapunk a pofánkra.. :)
Buksi2011-06-27 19:23:10 // 115525
Igen! :-)
Azért ha valamit sikerült kiokoskodni, majd szólj! ;-))
Azért ha valamit sikerült kiokoskodni, majd szólj! ;-))
T.a.m.a.s.2011-06-27 19:18:28 // 115524
Hát most már sok irányba el lehet indulni:)
Kösz a segítséget!
Kösz a segítséget!
enzo2011-06-27 19:17:45 // 115523
Na végre valaki egyet ért velem! Azt elég nehéz elhinni,hogy valaki olyan sérülésekről,műszaki problémákról ne tudjon. Főleg,ha nem két hónapja használja az autót!
Longman2011-06-27 19:07:52 // 115522
Qrva drágán vette.. Legalábbis a hirdetési ár meredeken elrugaszkodott volt.. (nem írom hogy már messziről bűzlött a dolog, az autó és az eladó fényezése, magasztalása) De az ár a Thomika dolga..
De sokkal-sokkal bizalmatlanabbnak kellett volna lenni, akár alfás az eladó akár nem. Itt azért hibáztál! Mert sokmindent nem lehetett tudni, de a korábbi felsorolásból azért észrevehető lett volna kis körültekintéssel.. :S
De 1 szó mint 100, eredménye hamar nem lesz, de attól nyugodtan lehet íratni neki egy ügyvédi levelet..
De sokkal-sokkal bizalmatlanabbnak kellett volna lenni, akár alfás az eladó akár nem. Itt azért hibáztál! Mert sokmindent nem lehetett tudni, de a korábbi felsorolásból azért észrevehető lett volna kis körültekintéssel.. :S
De 1 szó mint 100, eredménye hamar nem lesz, de attól nyugodtan lehet íratni neki egy ügyvédi levelet..
RoliQ42011-06-27 17:39:27 // 115521
Az az igazság, hogy én ismerem az előző tulajdonost az autót is valamennyire... És valahogy nem gondolnám, hogy az illető direkt B@szott át! Elég szomorú, hogy ezek a dolgok történtek és egyébként amit cseréltél annak a fele kopó alkatrész azokat nem számolnám ide... mert ugye ez megesik!
Amikor én vettem a kicsikém akkor számlával bizonyított szervizelés volt elvégezve rajta... : vezérléscsere meg egyéb komoly dolgok! Kp-ra vettem a kocsit és nem volt pénzem akkor vezérlés cserére de ki akartam cserélni csak akkor nem tudtam 1000km-t mentem erre darálódott a szíj végösszeg:275E FT!
2-3 hónap múlva: fék, futómű, kormánymű és kipufogó rendszer csere .. ez is majdnem 300kiló!
Hozzáteszem hogy aztán elkezdett füstölni a motor és több olajat evett mint benzint ekkor jött a motorcsere!
Aztán eljött a Egomi találkozó majd a volt tulaj odajött mondta szép az autó, de miért áll ferdén a csomitartó... mondom azért mert össze volt törve a hátulja így vettem tőletek ... jah?!
Borogattam volna asztalt meg ezt meg azt... megtehettem volna.... De ez van!
Egyébként azt mondják, bármilyen használt autót veszel 3kiló tutkó rámegy!
Persze ettől még sajnálatos a dolog....:(
Amikor én vettem a kicsikém akkor számlával bizonyított szervizelés volt elvégezve rajta... : vezérléscsere meg egyéb komoly dolgok! Kp-ra vettem a kocsit és nem volt pénzem akkor vezérlés cserére de ki akartam cserélni csak akkor nem tudtam 1000km-t mentem erre darálódott a szíj végösszeg:275E FT!
2-3 hónap múlva: fék, futómű, kormánymű és kipufogó rendszer csere .. ez is majdnem 300kiló!
Hozzáteszem hogy aztán elkezdett füstölni a motor és több olajat evett mint benzint ekkor jött a motorcsere!
Aztán eljött a Egomi találkozó majd a volt tulaj odajött mondta szép az autó, de miért áll ferdén a csomitartó... mondom azért mert össze volt törve a hátulja így vettem tőletek ... jah?!
Borogattam volna asztalt meg ezt meg azt... megtehettem volna.... De ez van!
Egyébként azt mondják, bármilyen használt autót veszel 3kiló tutkó rámegy!
Persze ettől még sajnálatos a dolog....:(
Buksi2011-06-27 16:58:23 // 115520
Ezek nem éppen jó hírek! Még mindig! :-(((
Buksi2011-06-27 16:56:29 // 115519
Tudom, nálam is! :-)
enzo2011-06-27 16:39:33 // 115518
Ez tény,de egy próbát megér!! Nagyon megér!! Az eladóval beszéltél már azóta?
NaTo2011-06-27 16:37:23 // 115517
végülis mennyiért vetted az autód magát? Az az 1 millió nagyon sok :( Ha már ennyiben van, most már végére kell járni a dolgoknak.
süsnye2011-06-27 16:30:51 // 115516
bizony, ismerek olyat, aki hansonlóképpen járt... :)
Thomika2011-06-27 16:27:13 // 115515
Beszélek az ügyvédemmel, meglátjuk, mit mond...Bár ez a tényen nem változtat....
enzo2011-06-27 16:26:21 // 115514
Én ebben nem vagyok biztos. Mert hát téged tudatosan ba.. tak át! És hát az meg a PTK szerint büntetendő!!! De te tudod.
Thomika2011-06-27 16:16:55 // 115513
Figyi! Sajnos, már 3 hónapja nálam van. sorban derültek ki a dolgok. mindig azt hittem ,egyelőre nem lesz több. Vissza úgysem kaphatom az összeget. Megvétellel együtt már most túl vagyok a 1.000.000 Ft-on! És még most jön a motor szétborítása... Leginkább intő például tudom Nektek felajánlani a dolgot! De megmondta a szerelőm is (155 tulaj egyébként), hogy ezt nem lehetett volna látni akkor sem ,ha 3 napig nézegeti. Szépen össze volt rakva 2-3 hétre, hogy addig nagy baja ne legyen. Mindenesetre megvételkor le akartak beszélni a toronycsapágy cseréről, mondván hogy fölösleges, ez a gyári 2cm ültetés miatt pattog, csak kidobnám a pénzt! Aham, a bal oldali ccapágy 2db-ban jött ki, pedig elvileg akkor 2 hónapja cserélték! és itt kezdődött a szép sorozat.
Eddig: 2 toronycsapágy, bal lengőkar, hűtőmaszk +fényezés, termoszát, bal belső féltengely csukló, klíma hűtő, vízhűtő, vízpumpa, szelepfedél tömítés
ami még kell: hosszbordás szíj vezető és csapágy, gyertyák, és most hengerfej le,oszt kiderül mi van alatta :P
Eddig: 2 toronycsapágy, bal lengőkar, hűtőmaszk +fényezés, termoszát, bal belső féltengely csukló, klíma hűtő, vízhűtő, vízpumpa, szelepfedél tömítés
ami még kell: hosszbordás szíj vezető és csapágy, gyertyák, és most hengerfej le,oszt kiderül mi van alatta :P
Thomika2011-06-27 16:10:01 // 115512
Nem is hengerfejes, csak ha leszedték és nem volt síkba húzva, elképzelhető, hogy a rossz tömítés miatt átfolyik a víz... főleg nagy terhelésnél... Majd kiderül...:((
Tentacle2011-06-27 15:05:35 // 115511
Ezek hogy jönnek össze?
"lassan sikerül a teljesen 100% gyári állapotot elérni."
vs.
"Még kora nyáron felkerültek a gyári 16os felnik"
"nyár közepén sikerült beszerezni egy félbőr Q4 belsőt"
"Vettem 156os alfa kézifékkart ami 100%ban passzol a felújított belsőhöz"
"lassan sikerül a teljesen 100% gyári állapotot elérni."
vs.
"Még kora nyáron felkerültek a gyári 16os felnik"
"nyár közepén sikerült beszerezni egy félbőr Q4 belsőt"
"Vettem 156os alfa kézifékkart ami 100%ban passzol a felújított belsőhöz"
enzo2011-06-27 14:39:54 // 115509
Szerintem teljesen egyértelmű,hogy nem vétlen az eladó,mert az eddig feltárt dolgok nagy részéről tudnia kellet. Az pedig akkor rejtett hiba! Tehát az adás-vétel érvénytelen! Én leperelném róla a gatyát is!
Tentacle2011-06-27 14:39:42 // 115508
Nem, az csak ment, tolta le a négykarikást, én meg utána szélárnyékban :) Volt már nekem is félig halott AC-m a 33-asban, az olyan 4000-as fordulat fölött "letiltott", úgyhogy szépen betartva a sebességkorlátot mentem vele hazáig az autópályán :)
NaTo2011-06-27 14:34:30 // 115507
Igen, ezen érdemes elgondolkozni! Amúgy kitől vetted?
enzo2011-06-27 14:33:13 // 115506
Húú:( Nagyon sajnállak! De meg tudod mondani,miért ragaszkodsz ennyire a vashoz? Simán visszakérheted az árát+a költségeid,sőt mivel látszik,hogy szándékosan átvertek, még fel is jelentheted!! Én simán megtenném ezzel a féreggel!
Jupiter1552011-06-27 14:25:34 // 115505
Szia!
Sajnálom, hogy így belenyúltál a feketével... A bordóval volt hasonló esetem: sok víz tűnt el belőle, de a kocsi alatt nem volt sosem. A vezető oldali lábtérnél a szőnyeg alatt viszont voltak folyásnyomok, úgyhogy kicseréltem a fűtőradiátort és a biztonság kedvéért beleönöttem a hűtőbe egy zacskó finn hűtőtömítőt (nem emlékszem most a nevére). Azóta nem tűnik el a víz. Azt is érdemes megnézni, hogy a hűtőventillátor előtét ellenállás nem ment-e ki, mert elképzelhető, hogy nem kapcsol be az egyes fokozatod, a kettes pedig túl későn és már nem tudja visszahűteni a vizet, főleg ha kevés a víz.
A szerelőm pedig azt mondta - és az ő szavára lehet adni - hogy 2x éve szerel Alfákat, de hengerfejes TS-motort még nem látott.
Sajnálom, hogy így belenyúltál a feketével... A bordóval volt hasonló esetem: sok víz tűnt el belőle, de a kocsi alatt nem volt sosem. A vezető oldali lábtérnél a szőnyeg alatt viszont voltak folyásnyomok, úgyhogy kicseréltem a fűtőradiátort és a biztonság kedvéért beleönöttem a hűtőbe egy zacskó finn hűtőtömítőt (nem emlékszem most a nevére). Azóta nem tűnik el a víz. Azt is érdemes megnézni, hogy a hűtőventillátor előtét ellenállás nem ment-e ki, mert elképzelhető, hogy nem kapcsol be az egyes fokozatod, a kettes pedig túl későn és már nem tudja visszahűteni a vizet, főleg ha kevés a víz.
A szerelőm pedig azt mondta - és az ő szavára lehet adni - hogy 2x éve szerel Alfákat, de hengerfejes TS-motort még nem látott.
Thomika2011-06-27 13:47:47 // 115504
Nem hát, de továbbra sem füstöl!!!!!!!
Thomika2011-06-27 13:40:45 // 115502
Ma 2x500m-t kénytelen voltam. :( Innen már csak a szerviz lesz 5 felé.
süsnye2011-06-27 13:32:39 // 115501
ajajj... s most így használtad?
NaTo2011-06-27 13:31:59 // 115500
Fura a szorulás amit írsz. Nekem egy 75 Americán volt már főtengelytörésem! :) (volt már nekem minden ha belegondolok:) )
Az úgy nézett ki, hogy az előző tulaj szakadt hardytárcsákkal járt, és a kardán minden gázadáskor elvételkor ütött egy nagyot a főtengelyen ugyebár. Először csak néha pici kopogást hallottam, aztán idővel a kopogás erősödni kezdett. Ráadásul csak melegen volt ez a hang. Kardánra gyanakodtunk, de aztán kiderült, hogy a főtengely eltört. 2 db-ba jött ki úgy, hogy azzal a törött főtengellyel még előtte lementem Debrecenbe... Ott már csörgött csattogott, de levitt! Na az csúnya mutatvány volt.
Ez már a leégett 75-ösöm után volt. Emlékszem az akkori szerelő barátom mondta, hogy ez hihetetlen ami velem megtörtént már. Ő ismer olyan embert, akinek kigyulladt minden előjel nélkül a kocsija és leégett, és ismer egy olyan fószert is, akinek a főtengelye eltört. Na de olyat rajtam kívül nem ismer, akinek mindkettő meg volt. :)
hja kérem, szopni tudni kell...
Az úgy nézett ki, hogy az előző tulaj szakadt hardytárcsákkal járt, és a kardán minden gázadáskor elvételkor ütött egy nagyot a főtengelyen ugyebár. Először csak néha pici kopogást hallottam, aztán idővel a kopogás erősödni kezdett. Ráadásul csak melegen volt ez a hang. Kardánra gyanakodtunk, de aztán kiderült, hogy a főtengely eltört. 2 db-ba jött ki úgy, hogy azzal a törött főtengellyel még előtte lementem Debrecenbe... Ott már csörgött csattogott, de levitt! Na az csúnya mutatvány volt.
Ez már a leégett 75-ösöm után volt. Emlékszem az akkori szerelő barátom mondta, hogy ez hihetetlen ami velem megtörtént már. Ő ismer olyan embert, akinek kigyulladt minden előjel nélkül a kocsija és leégett, és ismer egy olyan fószert is, akinek a főtengelye eltört. Na de olyat rajtam kívül nem ismer, akinek mindkettő meg volt. :)
hja kérem, szopni tudni kell...
Thomika2011-06-27 13:29:11 // 115499
Nem szokásom senkit átverni!!! Mindig elmondom ha rumli van!
NaTo2011-06-27 13:26:42 // 115497
tegnap cserélgettem téli/nyári felnliket, hogy lássam melyikkel van a bibi. Nem volt egyértelmű. Az viszont egyértelműen látszott, hogy az egyik gumimban van egy szép nagy reizer csavar! Na ezt ma reggel gumisnál befoltoztuk. plusz kicentíroztattam a kerekeket, mindegyik jó, csak az egyik guminál van némi torzulás, ütés. Azzal sokat kezdeni nem lehet. Kiderült továbbá, hogy a kis 5mm-es nyomtávszélesítők miatt nem tud központosítani a gyűrű középen, nem fekszik fel teljesen. Ezeket kivettük, és máris simábban fut a gép. Még mindig nem tökéletes, de ez már valszeg az a gumi ütése lesz.
Thomika2011-06-27 13:24:30 // 115496
Álló helyzetben nem folyik a hűtővíz. de simán lelevegősödik a rendszer. Az olajon eddig nem vettem észre, de ez is vizsgálva lesz.. A legvalószínűbb ok, hogy anno leszedték a hf-et, nem lett síkolva, tömítést pláne nem cseréltek, és most eddig bírta...De sajnos, az az érzésem ,itt komolyabb gond lesz, az előbbi leírt mai produkciója alapján... Ez a megszorulás nálam nem jó jel!
Thomika2011-06-27 13:21:55 // 115495
Gyanítom, nálam is több dolog van... pár napon belül kiderül mit kell csinálni...
NaTo2011-06-27 13:21:33 // 115494
hujj nem hangzik túl jól...
Thomika2011-06-27 13:19:22 // 115493
Na jó nagyot!
Ma viszem este kórházba a vasat. Kíváncsi leszek.... Ma előadta, hogy 3x nem akart beindulni, olyna volt, mintha megszorult volna főtengely! indítok.. egyből megakad, minden lámpa elhalványul. 4-re sikerül beindítani, 2-3 hengerezik kb. 3 percig, majd nagyjából helyreáll. Csattog,kerreg hidegen mint egy dízel fos népautó....
Ma viszem este kórházba a vasat. Kíváncsi leszek.... Ma előadta, hogy 3x nem akart beindulni, olyna volt, mintha megszorult volna főtengely! indítok.. egyből megakad, minden lámpa elhalványul. 4-re sikerül beindítani, 2-3 hengerezik kb. 3 percig, majd nagyjából helyreáll. Csattog,kerreg hidegen mint egy dízel fos népautó....
NaTo2011-06-27 13:15:39 // 115492
Nem lehet, hogy az az X5-ös bimmer csak játszott veled? :)
NaTo2011-06-27 13:11:02 // 115491
Semmiképpen ne zárjuk ki az AC-t! én szóltam :)
Mellesleg lehet még üzemanyagnyomás szabályzó hibája is.
Mellesleg lehet még üzemanyagnyomás szabályzó hibája is.
T.a.m.a.s.2011-06-27 13:08:27 // 115490
??
Nagy csomópont? A testkábelek pucolása OK! ;)
Nagy csomópont? A testkábelek pucolása OK! ;)
Tentacle2011-06-27 13:00:24 // 115489
Ja az elfelejtettem viszont, hogy szerintem sem kap üzemanyagot ilyenkor, de nem az AC-t tartom felelősnek a problémáért.
Tentacle2011-06-27 12:54:04 // 115488
Enyém detto ugyanezt csinálja. Nem tudom miért, annyira nem is idegesít, de van évente 2-3 olyan eset, hogy nem akar beindulni (persze pont apósomnál, aki nem rajong az olaszokért, kivéve a ferrarit :)). Akkor olyan 30 rövid gyors egymás utáni indítózás után nagynehezen beindul, majd magához tér, és aztán teljesen jól megy a motor. Én az AC-t kizárnám, ha az nem szállítana rendesen, akkor nemigen kergetném a gödöllői emelkedőn 170nel az X5-ös bimmert a dombon kifelé ....
Fairlane2011-06-27 12:33:19 // 115487
Nézd meg illetve pucold meg a testkábeleket a motortérben.
Főleg a nagy csomópontot, ami az akksi negatívját viszi át a vázra.
Főleg a nagy csomópontot, ami az akksi negatívját viszi át a vázra.