Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2011-07-30 00:11:12 // 116573
Ügyes gyerek vagy te TSigusz! :-))
Ádi_39002011-07-29 23:44:52 // 116572
:) Nem gond a sok válasz. Köszi szépen. Igen, tényleg sok oka lehet. Én nekem is csak melegben csinálja...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-29 23:03:12 // 116571
Hali T. Cartársak!

Mai fabetétezés:
Magahóni lesz...



Most a tv-m tetején pihen betekerve gumiszalaggal, hogy a szélek is rendesen leragadjanak. Sajna egy pici ív van még az anyósülés előtt, így ott elrepedt a furnér. Holnap megkapja a másik oldalt és utána csiszolás finoman. Majd egy kicsit sötétebb pác, hogy passzoljon a kormányhoz. Aztán várja a lakk. Persze valami keményebb fajta, hogy bírja a napot.
Fairlane2011-07-29 19:31:12 // 116570
Szerintem seggreülsz, ha megnézed a listaárukat ;)

Na ezek vannak:


A kuplungharangból hiányzik egy darab, de a kisebbik, tengelyeket tartalmazó fele sértetlen, illetve megvan a végére a kicsi dekni is. Meg egy virágkaspóba pakolva megvan a komplett bele, tengelyek fogaskerekekkel, csapágyakkal, difi, kapcsolóvillák. stb..., kivéve az ötödik fogaskerékpárt mert az nekem kell :)

Szóval ha ez segít rajtad, akkor elboltolhatjuk vmi kedvező áron.
Illetve lehet magam ellen beszélek, de Marklar tényleg baráti áron ajánlotta a komplett bontatlan váltót.
NaTo2011-07-29 18:52:52 // 116569
Nem tudom mennyibe kerülhet egy ilyen csapágy, de inkább újat tennék be belőle :) de azért köszi!
Fairlane2011-07-29 16:01:44 // 116568
Van használt csapágyam is.... ;)
NaTo2011-07-29 15:27:56 // 116567
Egyébként egy szerelő mondta, hogy valószínűleg csak annyi a baj, hogy egy csapágyat kéne kicserélni, ami az 1-2-3 fokozatoknál játszik. Ezért csörög. Szóval miután szereztem egy váltóházat, és átpakoltuk a másik váltó cuccait, még ezt a mostanit is megjavíttathatom, és jó lesz tartaléknak.
NaTo2011-07-29 14:22:30 // 116566
Okés, megsasolom :) hátha!
Fairlane2011-07-29 13:55:11 // 116565
Na, ha hazamegyek, lefotózom neked az én TD váltóházamat...
Az is törött, de hátha a kettőből lehet egyet összedobni...
NaTo2011-07-29 13:43:01 // 116564
ja, én most ilyen váltóval nem gyorsulok... Azóta stabilizáltam a turbónyómást (értsd: nem fúj ki sehol a cső) :) , de annak a golfnak egyszer még ellátom a baját :) csak legyen rendben a váltóm...
Longman2011-07-29 12:48:39 // 116563
Biztos vett egy G60 Corrado-t és azzal megy.. :)
Fairlane2011-07-29 12:34:00 // 116562
Hátha ott lesz a polcvágen? :D

Egyik nap még a váltón aggódtál, hogy mikor áll meg, most meg gyorsulás? :)
Buksi2011-07-29 11:56:55 // 116561
Az kényelmes lehetett! :-DDD
A legjobbak az ilyen céges bulik! :-)
NaTo2011-07-29 11:40:28 // 116560
Állomásfőnök Úrnak tisztelettel jelentkezem! :D
Nekem nagyon péntek van, tegnap céges sütés volt, és benn aludtam a céges mosdóban :)
Estére remélem jobban leszek :) Csak ki kéne nézni a Bökényföldi gyorsulásra :)
Buksi2011-07-29 10:59:45 // 116559
Inkább pihenjetek! :-DDD
Fairlane2011-07-29 10:46:29 // 116558
Jaaaaaaajjjj de péntek van máma :D
Longman2011-07-29 10:17:24 // 116557
MOST EZEKET komolyan írod amúgy??? Nem lehetsz ilyen amatőr!
Nagyon durva.
Amikor a vak is látja hogy csakis a szelepsapka lehet a baj forrása. Az ablakmosó a kartellbe verhet bele, mondjuk az csinál még ilyet.
De csakis száraz csapadékos időben 8 és 7 fok közötti hőmérsékleten.
Amire Te gondolsz az a fényszórómosó, az megyen éjszaka, mer benne van a nevében is.
NaTo2011-07-29 10:11:55 // 116556
Minden jel arra mutat! Esetleg még ha nagyon belegondolok, az ablakmosónak lehet köze a dologhoz, de csak éjszaka! :D
Longman2011-07-29 09:29:59 // 116555
Télleg, most hogy mondod, gyanús hogy az lesz az..

:)
NaTo2011-07-29 09:17:51 // 116554
Nem tudom, lenn van vidéken :))) Gondolom az alján...
Fairlane2011-07-29 09:11:01 // 116553
Melyik részén repedt neked egyébként a váltóház?
Fairlane2011-07-29 09:05:11 // 116552
Vagy féklámpaszimmering :)
NaTo2011-07-29 08:59:39 // 116551
Igen, de lehet hogy a féltengellyel lesz gond! :D
Longman2011-07-29 08:58:34 // 116550
Lehet nem kerülsz sokkal előrébb. 5-en 10 fele vezetjük majd le a gondot.. :))
Nekem akkor csinált dettó ilyet, mikor kiszakadt a szívócsövem, az AFM után. De szívhat máshol is falsot.
T.a.m.a.s.2011-07-29 08:50:41 // 116549
Mindenki ezzel küzd? Nálam annyival jobb lett a dolog, hogy egy határozott jó idejő gázpedálrugás megold mindent! ;-)
Érdekes nálam is csak melegben csinálja, télen nem!!
NaTo2011-07-29 08:43:27 // 116548
Nem hiszem hogy üzemanyagszabályzó, mert azt én lecseréltem, és utána is csinálta. Ott lehet a gond, hogy indításnál nincs meg a kellő nyomás. Nekem se rosszabbodott az AC, csak már el volt fáradva, mert 4000 fölött betorpant. Egyszer csúnyán kijártam belőle az üzemanyagot, szerintem akkor járt egy kicsit üresben levegővel, és túlmelegedett... azóta nem volt meg a megfelelő nyomás. Óva intek mindenkit attól, hogy az utolsó cseppig kijárja az üzemanyagot, nem éri meg!
SD2011-07-29 08:08:24 // 116547
Ezt nekem is csinálja pár éve, de nem tapasztalok rosszabbodást. Indítás után adok egy leheletnyi gázfröccsöt és nem fulladozik.
Amot viszont észrevettem ha kint áll hidegben akkor nem fullad, mert sokkal jobban megemeli a fordulatot indításnál.

Amúgy a benyapumpa zümmögését mindig megvárom, és utána indítózok.

Véleményem szerint valami kontakt, tömítetlenség bármi, ami csak az első pár másodpercben áll fenn, vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy az elektronika nem tud utána menni, vagy egy érzékelő nem jót mér vagy csak simán öregszik az AC, vagy az üa nyomásszabályozó...?
NaTo2011-07-29 07:45:07 // 116546
Ilyen már volt itt nem rég. Megjegyzem, míg ki nem cseréltem az AC pumpámat, nekem is hasonlóan indult a gép. Mikor beindult felment a fordulat magától olyan 1500-ra, és utána 1-2mp-en belül leejtette majd 500-ra... Volt, hogy aztán 2 mp múlva magához tért, és beállt 850-re, de volt hogy lefulladt. Én ilyenkor picit segítettem neki a pedállal, és akkor jó volt. Majd, mikor kicseréltem az AC-t (ami már eleve szarakodott), ez a jelenség megszűnt teljesen.
A 2 AC között volt ám különbség! A régi, szarakodós AC-mből hiányzott egy ilyen spirálisan csavart , telefonkábel szerű cső... Nem tudom mit csinál ez a cucc, de tény, hogy a régin nem volt ilyenem.
Ádi_39002011-07-29 07:00:52 // 116545
Sziasztok!
Mi lehet annak az oka, hogy hidegen indításnál az első beindításkor a kocsi lefullad, vagy majdnem lefullad. Utána másodikra már szép elkapja, és semmi baj utána. gyertyák újak.
Marklar1552011-07-28 22:54:42 // 116544
S 30k ért vettem át...
Marklar1552011-07-28 22:37:37 // 116543
Majd szerez valahonnan egy bontott műszerfalat... :)
Marklar1552011-07-28 22:36:17 // 116542
Azért gyerek gyártásba ne kezdj. Nehogy... :-PPPP
Marklar1552011-07-28 22:29:50 // 116541
Érteem énn.
Az meg 20k :)
S ez baráti, mert a ferléntől átvett 8V váltót 35k étrt adtam...
kb 2-3k volt a benzin. Igaz vettek mást is:)))
Pepe1472011-07-28 19:43:17 // 116540
Beálltam ma én is a sorba. Gumiharang nyekk. Kicserélve.
Fairlane2011-07-27 21:58:50 // 116538
Jahogy a gyári csíkra megy, és azt csak bepattintod...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 21:49:53 // 116537
Nem a műszerfalra, hanem van az a fabetét utánzatú csík, ami a 16V-ben szokott lenni. Na arra már rápróbáltam egy csíkot és teljesen repedés mentesen ráhajlik. Az intarziát - ami a biscione lesz! - kézzel vágom ki hozzávaló intarziakéssel. A kollégám mellesleg faipari technikus, szóval ért a fához. :-)
Fairlane2011-07-27 21:31:02 // 116536
Hogyan hajlítod rá a műszerfalra?
Ha pár hónap múlva találod ki ezt az intarziásdit, lehet tudnék benne segíteni géppel kivágni :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:47:35 // 116535
Már mint a kormányos képen a felsőre? Az a diófa.
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:46:51 // 116534
Ez a famennyiség 1000 forintomba került. A lakk 1690. Ragasztó és csiszolópapír mindig van itthon.
Én eddig mindig mindegyik "művemre " büszke vagyok. :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:45:11 // 116533
Azért ott még nm tartunk! :-) Majd ha mutyukim lesz, akkor megyek a hamishitába. :-)))
NaTo2011-07-27 20:22:49 // 116532
Ja és én a felsőre szavazok!
vm2011-07-27 20:17:11 // 116531
3. Egyedi
NaTo2011-07-27 20:16:05 // 116530
Ha van hozzá technikád, és lehetőséged, akkor Te csináld meg!
2 okból!

1. pénz
2. Utána mindig tudni fogod, hogy Te csináltad meg, így büszke lehetsz rá :)
vm2011-07-27 20:07:15 // 116529
Egy lehetőséget kihagytál, megvenni Homasitában a famintás matricát, mint a nempénzes tyuningos gyerek ;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 20:04:27 // 116528
1. Kösz!
2. Kösz!
3. Kabbe!

Most mit csináljak? Vegyem meg a fabetétet, mint valami pénzes tyuningos gyerek készen, vagy csináljam meg s.k. ? Nálam minden s.k. készül. Mint a tükör, az ajtópanel, a BE ajtó, a motorfelújítás...
vm2011-07-27 20:01:51 // 116527
1. A dió.
2. Biscione. Egyértelműen.
3. Kattant vagy :DD
NaTo2011-07-27 19:54:07 // 116526
Éééértem én hogy 50éert sok TD cucc van, de nekünk csak egy váltó kéne :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 19:31:42 // 116525
Öröm, bódottá!

Megvettem a fabetéthez a furnért.

A legfelsőből és a legalsóból intarzia lesz. A két sötétebb lesz az alap. A felső mahagóni, az alsó diófa.

Szerintetek melyik illik jobban a kormányhoz?

A diófa:

A mahagóni:


Azért még a lakkozás után fog sötétedni egy kicsit. A boltban gyakorlatilag minden féle fából volt furnér. Ezek maradékok voltak. A dióból és a mahagóniból is kijönne bőven a műszerfal. Hajlítani rálehet a betét aljára és tetejére, úgyhogy azzal nem lesz gond.
Az intarzia a J1 elé menne. Egyelőre az írott Alfa Romeo felirat és a biscione között vacillálok. Mondjuk a második egyszerűbb lenne...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-27 17:25:30 // 116524
Nekem csak egy 5. fokozat kellene... :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak