Most jöttem rá, hogy nem válaszoltam egyetlen kérdésedre sem :)
Alapjárati motorom nem tudom tiszta-e vagy sem. De tök örülnék, ha elmondanád, hogy tudom leellenőrizni.
Egyéb tüsszögés nincs, rángatás nincs.
A kipufogóm odavertem, annak van egy hangja 2000 ford/perc körül. De előtte se volt épp tökéletes, eleve picit lukas kipuffal vettem, a hangja akkor is 2000-en volt rekdtes, szóval az erősödött fel egy ici-picit.
Mondjuk ehhez a lukas kipuffhoz van egy szép mondás az előző tulajtól, idézem:
"- Te, a kipuff az lukas, vagy, szétrohadt, vagy ilyesmi ugye?
- Öööö ... ja ... szerintem ezen ne izgulj, legtöbben 40-50ezret is ráköltenek egy sportkipufogóra, hogy ilyen fasza hangja legyen."
:D
ykcky2011-08-03 21:26:49 // 116731
ykcky2011-08-03 21:21:26 // 116730
Hi,
köszi a DPD tippet, inkább maradok a reménykedésnél. :)
ma semmi para nem volt, bár dugó sem. a 800-as alapjárat van aki szerint nem gond, bár szerintem nem teljesen normális. A Bosch szervíz szerint a kocsiban lévő Bosch cuccok rendben vannak, gyertyaproblémát mondanak, azt meg tudom tisztogatni szükség esetén. Holnap még itt vagyunk, amennyiben holnap se jelentkezik semmi probléma holnap után délelőtt kis izgalommal, de nekivágunk a hazaútnak.
köszi a DPD tippet, inkább maradok a reménykedésnél. :)
ma semmi para nem volt, bár dugó sem. a 800-as alapjárat van aki szerint nem gond, bár szerintem nem teljesen normális. A Bosch szervíz szerint a kocsiban lévő Bosch cuccok rendben vannak, gyertyaproblémát mondanak, azt meg tudom tisztogatni szükség esetén. Holnap még itt vagyunk, amennyiben holnap se jelentkezik semmi probléma holnap után délelőtt kis izgalommal, de nekivágunk a hazaútnak.
SD2011-08-03 21:17:25 // 116729
Figy, van egy DPD nevezetű futárszollgálat, nekem két biciklikereket vittek skóciába 5nap alatt 5k-ért:) pedig az bazi nagy csomag, igaz csak 6kg volt.
De 20-30k-ból egy TV-s doboznyi cucc elmegy valami 50kg-ig.
Alapjárati motorod tiszta? Nem szorul, nem likas valami cső?
Egyéb trüsszögés, rángatás?
De 20-30k-ból egy TV-s doboznyi cucc elmegy valami 50kg-ig.
Alapjárati motorod tiszta? Nem szorul, nem likas valami cső?
Egyéb trüsszögés, rángatás?
ykcky2011-08-03 20:25:18 // 116728
Amúgy a Biturboban nekem is 800, de ahhoz semmit nem merek hasonlítani, annyira nemnormális egy gépjármű :D
ykcky2011-08-03 20:03:46 // 116727
G-Burt,
kösz az infot, megnyugtattál, remélem tényleg megnyugodhatok... na jó picit azért izgulok tovább
kösz az infot, megnyugtattál, remélem tényleg megnyugodhatok... na jó picit azért izgulok tovább
G-Burt2011-08-03 18:19:12 // 116726
Nekem is 800 körüli alapjáratom van, 1000 körül csak hideg motorral. Szerintem ez a normális:) Renyótháleszben meg 600as alapjárat van és 1,4 benzin, de a 145 boxerben is 800 körül volt:)
ykcky2011-08-03 11:58:19 // 116725
Marklar bácsi,
készíts nekem össze 1.8 TS '92-hez egy szett hibátlan gyújtáskábelt kérlek.
köszi
készíts nekem össze 1.8 TS '92-hez egy szett hibátlan gyújtáskábelt kérlek.
köszi
ykcky2011-08-03 11:57:22 // 116724
Ciao,
voltam a Bosch szervízben, épp egy sárga Spider, és egy 145 is betegeskedik náluk, amúgy fullon vannak kocsikkal, elsősorban új Mercedesekkel vannak elfoglalva, ML, SL, stb, max 1-2 évesek, betegek.
A faszi átnézte a gyújtást, szerinte az én diagnosztikámmal ellentétben kizárólag a gyertyákkal lehet probléma, keresett Bosch cseredarabot, bár minden boltban szinte csak azt kapni, de a megfelelő cikkszámú természetesen nincs a városban.
Így marad az, hogy szemet húnyok a 800-as alapjárat felett, és két nap múlva elindulunk hazafelé a kocsival ebben az állapotban. Remélem gond nélkül hazavisz minket.
voltam a Bosch szervízben, épp egy sárga Spider, és egy 145 is betegeskedik náluk, amúgy fullon vannak kocsikkal, elsősorban új Mercedesekkel vannak elfoglalva, ML, SL, stb, max 1-2 évesek, betegek.
A faszi átnézte a gyújtást, szerinte az én diagnosztikámmal ellentétben kizárólag a gyertyákkal lehet probléma, keresett Bosch cseredarabot, bár minden boltban szinte csak azt kapni, de a megfelelő cikkszámú természetesen nincs a városban.
Így marad az, hogy szemet húnyok a 800-as alapjárat felett, és két nap múlva elindulunk hazafelé a kocsival ebben az állapotban. Remélem gond nélkül hazavisz minket.
Fairlane2011-08-03 11:44:56 // 116723
Sok sikert! :)
De neked nem rég volt motorgenerál, nem?
Szerintem cserélj ülést, akkor csökken a vibráció ;) :DDD
De neked nem rég volt motorgenerál, nem?
Szerintem cserélj ülést, akkor csökken a vibráció ;) :DDD
Joecee2011-08-03 10:36:58 // 116722
Bocsi, rosszul írtam, ez nem adalék.
Joecee2011-08-03 10:36:15 // 116721
Használt már valaki motorfelújító adalékot?
Nem tudom, rossz lóra tettem-e, de bepróbáltam 3 tubus XADO kerámia gélt, dízelmotorokhoz valót.
Elvileg ennyi kell egy "kezeléshez" és a várható eremdények között szerepel a megnövekedett kompresszió, csökkenő zaj és vibráció.
Hát majd kiderül, kidobott pénz volt-e vagy sem.

Nem tudom, rossz lóra tettem-e, de bepróbáltam 3 tubus XADO kerámia gélt, dízelmotorokhoz valót.
Elvileg ennyi kell egy "kezeléshez" és a várható eremdények között szerepel a megnövekedett kompresszió, csökkenő zaj és vibráció.
Hát majd kiderül, kidobott pénz volt-e vagy sem.

Buksi2011-08-03 03:43:47 // 116720
Nincs mit! ;-)
Buksi2011-08-03 03:42:17 // 116719
Azé' nem megy az olyan gyorsan! :-D
Akkó' szólok a TSIgának! :-)
Akkó' szólok a TSIgának! :-)
szasza9112011-08-03 01:36:47 // 116718
ahh, megegyszer kosz!!!
ykcky2011-08-02 23:33:08 // 116717
Akkor nagyon remélem nem pont ugyanez a problémám :(
szasza9112011-08-02 23:31:22 // 116716
szuper, kösz!
Cika782011-08-02 23:18:20 // 116715
Hali! Nem sokáig tudtam használni.Mert teljesen használhatatlan lett! Ki kellett cserélni az alkatrészeket! Az volt a szerencsém,hogy helyben állt meg,nem sokat kellett hazáig jönnöm vele.
ykcky2011-08-02 23:13:04 // 116714
Aszongya az UPS, 10-25ezer között idehozza házhoz, persze meglérek valakit, aki feladja, mondjuk a cégtársamat, mégse a te zsebedbe turkáljak könyékig, amennyiben erre lenne szükség.
ykcky2011-08-02 22:56:20 // 116713
Marklar, gyorsposta, marklar.
bár a te nyeelveden:
Márklár, márklárd a márklárral, a márklárt márklárba, ha márklár a márklár :D
bár a te nyeelveden:
Márklár, márklárd a márklárral, a márklárt márklárba, ha márklár a márklár :D
ykcky2011-08-02 22:54:29 // 116712
Hi Cika78,
erősen hasonlatosnak tűnik a helyzet :(
a probléma első jelentkezése után még mennyit használtad a kocsit? Meddig bírta? Hogy használtad?
Nekem 1200 kilométert kell majd hazáig letolnom vele... rövidebb úton nem mehetek, mert a koszóvóiaik, albánok, bosnyákok, satöbbi cukorfalatok pont most kell, hogy faxkodjanak egymással.
erősen hasonlatosnak tűnik a helyzet :(
a probléma első jelentkezése után még mennyit használtad a kocsit? Meddig bírta? Hogy használtad?
Nekem 1200 kilométert kell majd hazáig letolnom vele... rövidebb úton nem mehetek, mert a koszóvóiaik, albánok, bosnyákok, satöbbi cukorfalatok pont most kell, hogy faxkodjanak egymással.
Marklar1552011-08-02 22:50:41 // 116711
Még fél évig kint leszel??? :)
Marklar1552011-08-02 22:48:53 // 116710
Veled és vasággyal meg 25kg... :)))
ykcky2011-08-02 22:48:50 // 116709
Én is úgy látom, viszont, ha holnap délelőtt nem leszek okosabb a Bosch szervízben, és nem lesz alkatrészük, lehet, hogy még gyorspostáznod is kéne egyet. Amennyiben így van, lélekszadva, halálravált hangon hívni foglak. :(
ykcky2011-08-02 22:46:55 // 116708
Mai tapasztalatok:
Ma direkt este mentünk strandolni, 17.00 után, gondoltuk pont kikeüljük a dugót. Nem jött be, a strandról befele egyirányúsították az utakat, lépésben lehetett haladni. Sebaj, kint maradtunk a tengerparton sötétedés után, raktunk tüzet, fain volt. Aztán vissza úton újra megadugó, max 5km/h vagy fél órán át. A kocsinak semmi-semmi baja nem volt az alacsony alapjáraton kívül.
Ma direkt este mentünk strandolni, 17.00 után, gondoltuk pont kikeüljük a dugót. Nem jött be, a strandról befele egyirányúsították az utakat, lépésben lehetett haladni. Sebaj, kint maradtunk a tengerparton sötétedés után, raktunk tüzet, fain volt. Aztán vissza úton újra megadugó, max 5km/h vagy fél órán át. A kocsinak semmi-semmi baja nem volt az alacsony alapjáraton kívül.
Marklar1552011-08-02 22:40:54 // 116707
Jobban jársz, ha hazajövetel után bizniszelünk:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-02 22:39:14 // 116706
A Recarom van vagy 5... :-D
Marklar1552011-08-02 22:33:33 // 116704
10kg alatt van...
Marklar1552011-08-02 22:24:54 // 116703
Azért onnan a trélerezés ára megközelíti az autód árát :/
Marklar1552011-08-02 22:14:58 // 116702
Jó. Gyere holnap:)
Csöveket Tsigázd:)
Csöveket Tsigázd:)
Cika782011-08-02 20:34:01 // 116701
Helló! Olvastam a problémádat! Én úgy jártam hogy néha-néha lecsökkent az alapjáraton.Nem ment egy 1-1 henger.És kiderült hogy elszállt az egyik Gyújtásmodulom,és a ez feletti trafóm is.Zárlatos lett a modul és leégette a trafót! Előtte gyertyákra és kábelekre gyanakodtunk. De amióta kicseréltük semmi baja.
Remélem picit tudtam segíteni ezzel az infóval!
Remélem picit tudtam segíteni ezzel az infóval!
Dj.Vince2011-08-02 20:12:18 // 116700
Köze lehet a hidegindításhoz?
Dj.Vince2011-08-02 20:10:21 // 116699
Ez tuti?Én csak tippelni tudtam mi lehet,mert a manuálokban nincs bent.Ez hova van kötve egyébként?
enzo2011-08-02 19:34:19 // 116698
Ha indulásnál alapjáraton engeded a kuplungot, emel az alapjárati fordulaton automatikusan.
Longman2011-08-02 19:15:45 // 116697
ami alatta van az nem gyújtásmodul?
ez "központ" trafós ugye? lehet azt kapni, 40-80.000Ft..
ez "központ" trafós ugye? lehet azt kapni, 40-80.000Ft..
Dj.Vince2011-08-02 18:44:56 // 116696
Üdv mindenkinek.Ma kicsit karbantartottam és olyat találtam amit nem tudok beazonosítani,még a manuallal sem.A kuplung pedál felett közvetlenül van egy mikrókapcsoló,ami 90%-ban ugyanolyan mint a fékpedál kapcsolója.Ez szerintetek mi lehet?
Fairlane2011-08-02 18:44:54 // 116695
Na ez jó hír, bár meglepődnék, ha lenne raktáron egy 15 évvel ezelőtti motorhoz trafó :)
De diagnosztizálni talán tud segíteni.
Ha a trafó repedt, az mindenképp rendellenes, de igazából ránézésre nemtod eldönteni... Nemtom, hogy lehet kimérni. Szétszedni meg nem tudod, mert ki van öntve műgyantával...
A trafók alatt van még egy kis vezérlő elektronika is, még az is lehet, bár azt nemtom milyen tüneteket produkál.
De diagnosztizálni talán tud segíteni.
Ha a trafó repedt, az mindenképp rendellenes, de igazából ránézésre nemtod eldönteni... Nemtom, hogy lehet kimérni. Szétszedni meg nem tudod, mert ki van öntve műgyantával...
A trafók alatt van még egy kis vezérlő elektronika is, még az is lehet, bár azt nemtom milyen tüneteket produkál.
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-02 18:03:25 // 116694
Szurkolunk! :-)
ykcky2011-08-02 17:42:26 // 116693
Hi,
találtam egy Bosch szervízt a külvárosban, elég sok németjuhász vigyáz rá, szép nagy telep, épp zárásra értem oda, de még tudtam dumálni a Porsche terepjárós tulajjal, holnap nyolckor nyitnak, gyujtáskábelszettje 99% hogy van, trafója elképzelhető.
Remélem holnap pontot tehetetek az 'i'-re.
találtam egy Bosch szervízt a külvárosban, elég sok németjuhász vigyáz rá, szép nagy telep, épp zárásra értem oda, de még tudtam dumálni a Porsche terepjárós tulajjal, holnap nyolckor nyitnak, gyujtáskábelszettje 99% hogy van, trafója elképzelhető.
Remélem holnap pontot tehetetek az 'i'-re.
Buksi2011-08-02 16:24:31 // 116692
ykcky2011-08-02 16:05:15 // 116691
Szóval a pici repedés azt jelneti pusztul elfelé a trafó?
Fairlane2011-08-02 16:00:44 // 116690
Hát nem egyszerű.... ilyen trafót újban már nemigen kapsz.
Bontottban meg csak 164 és 155-beli 8V TS-ekben volt, szóval úgy sem gyakori.
Ha még ott lennél mondjuk két hétig, lehet megérné valakivel kipostáztatni, bár nemtom mennyi idő alatt érne oda...
Bontottban meg csak 164 és 155-beli 8V TS-ekben volt, szóval úgy sem gyakori.
Ha még ott lennél mondjuk két hétig, lehet megérné valakivel kipostáztatni, bár nemtom mennyi idő alatt érne oda...
ykcky2011-08-02 15:47:30 // 116689
Beszéltem a helyi Alfás arccal, nincsenek pótalkatrészei :(
ykcky2011-08-02 15:37:35 // 116688
Na,
Megvan, cca 4 kábel néz ki szarul, de a hibás az 1-es.
Lenn a városban észrevettem egy parkolóban egy piros 155-öt, sidepipe-pal. Megvártam míg a tulaj előkerül (1 óra a túző napon). Dumálgattunk, jófej, makog angolul kicsit, bár a problémát nem sikerült számára reprodukálni. Mindegy, megadta a számát, segítőkésznek tűnik.
Futkostam egy csomót, végül találtam féktisztító spray-t. A doboz magyarul hirdeti magát, vicces :) Tsiga tanácsára szétkaptam az LMM-et, kitisztítottam, bár kosz szinte semmi nem volt benne.
A gyújtáskábeleket átnéztem, szigszalagoztam, természetesen sárga zölddel. Majd szépen összeraktam mindent. Ezután először jelentkezett újra a probléma, immár hideg motornál, dugó nélkül. Elkezdtem egyesével lehúzkodni a kábeleket. A hűtőhöz közelebb lévő trafónál, az 1-es kábelnél maradt változatlanul beteg a járás, ill ott nem húzott át a szikra. Ezután az ehhez a hengerhez tartozó gyertyát felcseréltem egy másikkal, a probléma nem oldódott meg, tehát a gyertyákkal talán nincs baj. Ennek örülök, mert a három lehetséges gyertyából, amit javasoltatok, egyiket sem lehet a város egyetlen autósboltjában sem beszerezni.
Szóval a probléma, vagy a mindkét végén leszigetelőszalagozott kábellel, vagy a hűtőhöz közelebb lévő trafóval van.
Miután ezt kiderítettem, leszereltem a trafót. A hátoldalán, az akku felől apró repedés fut végig, tehát nem csak a kábel beteg, hanem a trafó sem makulátlan. :(
Ezután újra összeraktam a rendszert, visszacsavaroztam a trafót a helyére, visszadugtam a kábeleket, indítottam, majd a motor újra 4 hengerrel járt.
Az autósboltokban kérdeztem van-e kábeljük, trafójuk, vagy bármi 155-höz, de semmi.
Mindjárt rácsörgök a sidepipeos 155 tulajára, megkérdem van-e neki tartalék alkatrésze.
Megvan, cca 4 kábel néz ki szarul, de a hibás az 1-es.
Lenn a városban észrevettem egy parkolóban egy piros 155-öt, sidepipe-pal. Megvártam míg a tulaj előkerül (1 óra a túző napon). Dumálgattunk, jófej, makog angolul kicsit, bár a problémát nem sikerült számára reprodukálni. Mindegy, megadta a számát, segítőkésznek tűnik.
Futkostam egy csomót, végül találtam féktisztító spray-t. A doboz magyarul hirdeti magát, vicces :) Tsiga tanácsára szétkaptam az LMM-et, kitisztítottam, bár kosz szinte semmi nem volt benne.
A gyújtáskábeleket átnéztem, szigszalagoztam, természetesen sárga zölddel. Majd szépen összeraktam mindent. Ezután először jelentkezett újra a probléma, immár hideg motornál, dugó nélkül. Elkezdtem egyesével lehúzkodni a kábeleket. A hűtőhöz közelebb lévő trafónál, az 1-es kábelnél maradt változatlanul beteg a járás, ill ott nem húzott át a szikra. Ezután az ehhez a hengerhez tartozó gyertyát felcseréltem egy másikkal, a probléma nem oldódott meg, tehát a gyertyákkal talán nincs baj. Ennek örülök, mert a három lehetséges gyertyából, amit javasoltatok, egyiket sem lehet a város egyetlen autósboltjában sem beszerezni.
Szóval a probléma, vagy a mindkét végén leszigetelőszalagozott kábellel, vagy a hűtőhöz közelebb lévő trafóval van.
Miután ezt kiderítettem, leszereltem a trafót. A hátoldalán, az akku felől apró repedés fut végig, tehát nem csak a kábel beteg, hanem a trafó sem makulátlan. :(
Ezután újra összeraktam a rendszert, visszacsavaroztam a trafót a helyére, visszadugtam a kábeleket, indítottam, majd a motor újra 4 hengerrel járt.
Az autósboltokban kérdeztem van-e kábeljük, trafójuk, vagy bármi 155-höz, de semmi.
Mindjárt rácsörgök a sidepipeos 155 tulajára, megkérdem van-e neki tartalék alkatrésze.
szasza9112011-08-02 11:45:46 // 116687
Esetleg van vkinek képe a üléskonzolról? Beépitve, ülés nélkül természetesen... :)
thx
thx
ykcky2011-08-02 10:00:40 // 116686
Amikor kihagy, akkor már nem megy fordulaton sem, es alapjaraton sem. Tisztitas utan alapjaraton es fordulaton is megy mind, viszont az alapjarat alacsony, a megszokott 1000 helyett 800
Fairlane2011-08-02 09:00:37 // 116685
Én 10-15 közé tippelném.... úgy rémlik nehezebbek voltak, mint most a gyerek, azt meg most 10kg :)
Longman2011-08-02 08:40:21 // 116684
Nem tudom, csak az emlékeimre tudok hagyatkozni, de viszonylag könnyű volt őket hozni-vinni.. De régen volt már. Lehet hogy van egy 10-es is, de 20 kg biztos hogy nincs.
szasza9112011-08-02 08:34:17 // 116683
komolyan? legalább 15-20kg-ra tippeltem volna. persze csak ugy ránézésre.
thx!
thx!
Longman2011-08-02 08:29:50 // 116682
Szarintem olyan 6-8 kg lehet. Mikor készült a kocsim anno, elég sokat hurcolásztam üléseket, kézben cipelve ekkora tömegűnek becsülném.. A motoros nehezebb ha jól emlékszem.
Online tag
0
Vendég0
562
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Filmek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Spider
Típusok

TovĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂbb