Fórum >> Típusok >> 155

Cacho2005-09-20 19:46:16 // 1362
:( Pedig a Tied ráadásul hibátlan, gyönyörű állapotban volt... Nekem is mondtak egy olyan árat egy 156-ba való beszámításkor, hogy dobtam egy hátast :(
perdix1552005-09-20 19:45:14 // 1361
Gyerekek! Ma a nagy esőben előfordult többször hogy a riasztó nem nyitotta a kp zárat. Aztán zárni meg lezárta....Aztán mikor elált az eső meg megjavult..legalábbis az utolsó 3 nyitás-zárás rendben volt!!!! lehet hogy beázott vagy a tul sok pára tehet ilyet??? Várom véleményeteket!
perdix1552005-09-20 19:38:37 // 1360
Az a 25K is pénz lett volna a kereskedőnek..ha le nem alkudtad volna.....:-)))))DDDDD
perdix1552005-09-20 19:37:39 // 1359
Valóban..most hogy jobban megnéztem a főképen...annyi az annyi!
Larini2005-09-20 19:33:18 // 1358
Egyébként nem 1.65, hanem 1.675 volt az eredeti ára! Csak miheztartás végett! :)
perdix1552005-09-20 19:32:31 // 1357
Nagyon helyes....akkor jó vétel volt...elvégre 5 éves ótó........
Larini2005-09-20 19:31:01 // 1356
Azért én sem adtam annyit érte, amennyit kapni szeretett volna az eladó! :)
perdix1552005-09-20 19:26:47 // 1355
A szerelem sose volt olcsó:-)))))HEHEHEHE Persze aki vesz annak nagyon jó, aki elad...az meg szívja a fogát. csak ezzel az a baj hogy 1szer minden vevő eladó is lesz...pl ha befrissit..mint pl te. gratula a kis k....vához..ahogy hívod...széo kis bestia. 1.65 milla volt? Vagy ebből még engedtek???
Larini2005-09-20 19:15:55 // 1354
Hát, ennyi eszed van! :DDDD Csak vicceltem! Egyébként az enyém még rendkívül jó állapotban volt, megnézheted az oldalamon. De sajnos annyit, amennyit nekem ért az autó soha, senki nem adott volna érte.
perdix1552005-09-20 19:02:14 // 1353
Hűha....ez döbbenet....én 1.5 év alatt ennyit költöttem rá.......
Larini2005-09-20 18:59:12 // 1352
Szia! 550.000 Ft. Nagyon kevés, de állítólag ez már csak ennyit ér! :( Meg már én is nagyon szabadulni akartam tőle...
perdix1552005-09-20 18:45:40 // 1351
LOL!:-))))) Látom már nincs harag..... Egyébként elkalapálna sztem:-))))))))))))))
Maszat2005-09-20 17:51:48 // 1350
Kapcsoló csere nem sürgős. Kormányt akkor kénytelen leszek Momo-t venni! ;) Nekem csak az ablakemelő KAPCSOLÓ kéne (a mechanika működik).
Cacho2005-09-20 17:43:28 // 1349
sajnálatos :(
Fogash2005-09-20 17:38:46 // 1348
kell a pénz hamar... :(
András bácsi2005-09-20 17:32:59 // 1347
Maszat! A kapcsolókat kicseréljük, azt hiszem van otthon egy másik pár még. A többi elég macerás. Szép bőrkormányt ilyen életkor mellett nehéz találni, majdnem mind feslik már. A kimondott Q4 cuccokat elfelejtheted. Hátsó ablakemelők... Hm, az a sajátba van félretéve, de még gondolkodom rajta.
Fogash2005-09-20 17:30:03 // 1346


Cacho2005-09-20 17:23:35 // 1345
Lehet, hogy még a tiedetis megszorongatná??? Á, nem, azt azért nem hinném..
Cacho2005-09-20 17:20:38 // 1344
Qrvára mennek lefele az árak :(((
Cacho2005-09-20 17:20:08 // 1343
Elkelt a 155-öd? Ha szabad érdeklődni, mennyiért?
Fogash2005-09-20 16:58:11 // 1342
1.100.000,- Ft

30/397 1391

Fogash2005-09-20 16:43:56 // 1341
miért nem mutatja meg a képet???



na most megvan. kicsiben...
Fogash2005-09-20 16:40:52 // 1340
Roli! Nekem is van egy eladó 155-öm, leinformálható, 4 éve a klubban vagyok vele. 1997 májusi, magyarországi első forgalomba helyezésű 155 2.0TS16V (szíjas :)), Super felszereltséggel (digit klíma, fa Momo kormány lufival, fabetétek, Speedline alufelnik, kpizár, elablak, eltükör, stb.) Piros, szürke plüss a belseje. 139000km van benne, júniusban csináltattam rá friss műszakit és zöld kártyát. Szervizkönyve végig vezetett, megvan a 2+1 eredeti kulcsa, kódkártyái a kulcsokhoz. Kérdezz utána, erősen megkímélt darab. 1.100.000,- Ft az ára, ennyiért (itt) odaadom hozzá a 4db 95%-os téli gumit is lemezfelnin. Ha érdekel, hívj fel: 30/397-1391. Győrben élőben megtekinthető, amúgy meg ilyen (több kép az oldalamon):
Maszat2005-09-20 12:46:53 // 1339
Bandi! Végre volt egy kis időm szerelgetni. Az index a helyén, és a motorháztető sem esik már a fejemre! :) Köszi! A kormánykapcsolókkal már nem volt ilyen szerencsém sajna ezek az újabb fajtájúak más szögben állnak, mint az eredeti és így kb. egy centi hely se marad a kormány és az indexkar vége között (egyébként a csatlakozások stimmelnek). Lenne még pár dolog, ami érdekelne: - gyári bőr kormány (bármilyen ami belemegy, akár a légzsákos fajta is, de légzsák nélkül), - Q4 computer és motor-kábelköteg, - hátsó ajtóba és kardánba való ablak emelgető kapcsolók.
perdix1552005-09-20 10:43:21 // 1338
De jól ám...egyik legjobb literteljesítmény a mai napig! Persze chippel 154-158 lora hízlalhato.Belesemerekgondoni........
perdix1552005-09-20 10:41:35 // 1337
Nagyon helyes! Egy full tankot el kell lőnöd..habár ez a taknyos idő nem a legjobb ugyhogy csak ovatosan!!!! A kihuzatást meg hagyd meg a száraz időre. 1 dologra nagyon figyelj: jol bemelegített víz és olajnál küldd csak neki.....sokszor én is alig bírom kivárni...DE MUSZÁJ!!!!!!! 155 forever!!!!!! Üdv:Perdix155
Roli2005-09-20 10:38:31 // 1336
Sziasztok Szép napot nektek ezen a szép öszi napon :) Szavakban és bármi más formában lehetetlen kifejezni mennyire nagyon várom már azt hogy elhozhassam életem első benzines alfáját és birtokba vegyem és élvezzem azt amit nyújt. Sajnos úgy tünik hogy csak késő délután vagy inkább este tudok menni a kocsiért de már nagyon várom. Rögtön úgy fogom kezdeni hogy kippig tankolom és addig megyek vele amíg csak van benne benya :)
kertecs2005-09-20 10:01:25 // 1335
Azért nem kéne "temetni" az 1.8 TS 16V-t! : )) Jól szól az nagyon az én kis gépemben...
perdix1552005-09-20 08:39:32 // 1334
IGEN...jol beszéltek...a 155 a király!!!!!!!!!:-))))))))))
mszabika2005-09-20 08:28:16 // 1333
Ezt én is alátudom támasztani :)))))))) 155 2.0 8V KIRÁLY!!!!!
Thomika2005-09-20 08:16:37 // 1332
Roli: a 8V-s 1.8-2.0 mocik voltak eddig a legjobb TS motorok, sokat bírnak, jó a fogyasztásuk, nincs velük sok baj, jó a teljesítményük,megbízhatóak! Bár még csak kb 5000Km-t mentem a 155-el mióta megvettem,de eddig nem kellett csalódnom! Városaban 9-9,5 a fogyasztásom (2.0TS), és ha akarom,megy mint állat! :)
Thomika2005-09-20 08:11:10 // 1331
Ha 127 Le- akkor 8V-s láncos!! Előnyeit már korábban vázoltam :)
Thomika2005-09-20 08:09:40 // 1330
Roli: tudomásom szerint az összes 16V már szíjas volt! A láncos azért jobb,mert többet bír a szíjnál, kisebb a szakadás veszélye! Az 1.8 16V már 144 Le-s úgyhogy az már elég jól megy!! felszereltségben is ott van,so nem jársz rosszul vele! Gratula a választáshoz:))
Thomika2005-09-20 08:06:12 // 1329
Jó reggelt Urak! (Már akinek az!) Elindultam melóba kb 1 órával ezelőtt. Menet közben vmi hülye kattogó hangot kezdett kiadni magából az autó! Ütemes kattogás,ami a sebesség növekedésével arányosan nő! Sajnos kitekert kormánynál nem láttam semmit, viszont a fék csúnyán megkeményedett! :(( So úgy néz ki, szétesett a bal első fékem! Még nem voltam túl messze itthonról, de mikor megfordultam, nehéz lett a kormány! Persze egy bal első defekt! Egy szép kis 20as szög kandikált ki a gumiból egy kb 20cm-es műanyag kíséretében! :((( ----> Emelőm persze elromlott, kerékcsere nem lehetséges,most vhonnan szereznem kell egy emelőt --> mankó kerék, el a gumishoz, utána vhogy egy szervízbe, megnézni a féket! :(((( Úgyhogy jól indul a reggelem! Több szerencsét Emberek!!! :(
GEORGE2005-09-19 22:16:49 // 1328
A V6 hangja nagyon jó lett volna, de most már mindegy, a tronörökös ugyis egy Mjet lesz lehetőleg a 2,4 20v ez tutiiii :-)
GEORGE2005-09-19 22:15:43 // 1327
Valami rontás lehet rajtam!!! :-((((
András bácsi2005-09-19 22:10:40 // 1326
és most már bánod rendesen! :-))) És még Krisz a fényezést is direkt elrontotta rajta! Az enyém is szép lett, szép 130-as, úgyhogy valami összeesküvés lehet a háttérben... :-)))
GEORGE2005-09-19 22:06:49 // 1325
Azért lett 146ti-m mert anno én sem találtam megfelelő állapotú 155 V6-ot:-(
Larini2005-09-19 22:06:26 // 1324
Nyugodtan hihetsz nekem, most adtam el egy ilyet!
Roli2005-09-19 22:03:46 // 1323
Hát most megmondom fogalmam sincs de holnap miden kiderűl. igazából a benzines alfákhoz nem értek annyira vagyis inkább azt mondanám hogy nem vagyok anyira tájékozott-e tekinetben. Nem nagyon tudom mi hány szelepes és mennyi loerővel kell rendelkeznie.
perdix1552005-09-19 21:57:36 // 1322
Szerbusz GEORGE! Alternatív lehetőségek..tudod mindegyik Alfa..... Nézd ha mutacc 1 egészséges V6 példányt az ugye mingyá más..mert nehéz lessz! A 156-ba régóta gondolkozok..de a szíjtól félek...biztos elszakadna alattam...HEHEHE aztán szívnék rendesen........ Az 1.8kába már több mint félmillát belepumpáltam ugyhogy elkotyavetyélni vagy hamar pánikszerűen megválni tőle biztos nem fogok.....nagyon hozzámnőtt...csak kifogástalan V6-ért válok meg tőle..amit aztán elkábítok......HEHEHEHEHE az is láncos nyugtass meg???
Larini2005-09-19 21:53:05 // 1321
"Hát az ember 127 lóerőt mondott akkor 16 szelepesnek kell lennie. " Akkor inkább 8 szelepesnek kell lennie! De az is inkább 129 ló!
GEORGE2005-09-19 21:52:16 // 1320
Most akkor nem 155 V6 lessz??? Csak kérdem? :-)
András bácsi2005-09-19 21:52:03 // 1319
Fenntartását tekintve mindenképpen olcsóbb a 8V. És nem kell annyira pörgetni, hogy menjen. Egyszerűbb a befecskendező és a gyújtásrendszer is.
perdix1552005-09-19 21:49:46 // 1318
Hát a vez. lánc nem szakad el az biztos.....nem ugy a szíj mind az a szegény Győri Alfás akinek a 2003-as 147ese 50-56e nél elszakadt......No Comment..nem hiába vették vissza a szíjcserét.....Szarban is leszek ha 156-ra váltok majd..mert az mind szíjas hogy a fene egyemeg....eddig csak láncos gépeim voltak...összaesen 3 láncos..beleraktam cca: 200.000km-t a 3 ba és semmi probléma ne volt vele.......
Roli2005-09-19 21:41:54 // 1317
Hát ha láncosba nics 16 szelepes akkor az sajna csak 8 szelepes motor lesz de végül is az a lényeg hogy üzembiztos legyen, ne keljen rá költeni meg ha elakarok menni vele akkor ne keljen azon agyalni hogy ott-e hagy vagy hazaérek.
perdix1552005-09-19 21:39:19 // 1316
Furcsállottam mert én is ugy tudom hogy az 1.8TS 8v 1992-1996..majd a 16V 1997 és az 140 lovas, amit a 156-ban 144 lora hízlaltak fel. A 8V láncos a 16V szíjas. A 8V katalizátor nélkül 129, azzal 126,4 Ló! Ezek gyári adatok...ettől pár lo -, vagy+ ba lehetséges! Akkor mégiscak a 8V-est veszel!!!! Gratula! Egyébként meg a hasznaltauto.hun hirdetnek 1 rosso 155 1.8 ast és 16V-nek írja meg 127 lonak...még mosolyogtam is hogy miket írnak ezek a kereskedők..össze vissza.írják! Ugye au Offokbol indulnak ki : egy OFF opel vektra A 1.8 az 90 lo azt hiszik hogy a 155 nél a 126 lo ahhoz mindenáron 16V kell?? Hát tévednek........
perdix1552005-09-19 21:32:09 // 1315
Roli: jol mondták...az 155 1.8TS már nem mai gyerek jobb a láncos...megbízhatobb..és ami lényeges kevesebb hibaforrás (szíjcsere...elszakad...görgőcser...stb) itt illen nincs.... 8-9 L-ből vegyesen eljársz..ha nyomod neki rendesen akkor 9,5. Padloval se tudtam 12 L fölé vinni de akkor már a szonda is rossz volt. A min. rekordfogyimmeg 6,06 K volt 100-on..de ezt már 1000-szer megírtam..persze így vezetni is kínszenvedés..... Országuton 140-160 a normális ekkor 4000-4500 forog..szereti is...és a fogyi is tűrhető..illenkor csak alig van a gázon a lábad..és ekkor legszebb a hangja!!!! nem hiába nálam mindig ezen a V-vel megy!!! Meglásd szeretni fogod!!!
András bácsi2005-09-19 21:29:11 // 1314
16 szelepesben nincs láncos.
Roli2005-09-19 21:24:52 // 1313
Itt a vasról kép Mondjuk most frankon kétségbe ejtettetek mert ha jól emléxem 16 szelepes vagyis nagyon remélem hogy annyi. Hát az ember 127 lóerőt mondott akkor 16 szelepesnek kell lennie. De az hogy láncos az 100% mert azt néztem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak