Itt vannak a 2025-ös magyarországi árlisták

2025-01-07  Alfa Amore
Megérkeztek a 2025-ös magyarországi Alfa Romeo árlisták. Nézd meg, mi változott!
Hírek >> 2025  

Megérkeztek a januári Alfa Romeo árlisták. Átnéztük, mennyibe kerülnek most az új autók és összevetettük az árakat a tavaly januári árlistákkal. Mivel a nagyobb áremelés tavaly ősszel történt, így azokhoz is viszonyítunk az alábbiakban. Ezek az árlisták még a 2024-es modellév autóit tartalmazzák, a MY25-ös árak majd későbbre várhatók. 

Novemberben a dízel Giulia még 1,1 millió forinttal olcsóbb volt, mint a benzines változat, mostantól már egy alapárról indul mindkét modell. Ez a Stelvio esetében már tavaly ősszel is így volt.

Jelentősebb emelések a Junior alapáraiban történtek a tavaly nyári bevezetés óta, gyakorlatilag mindegyik modellváltozata félmillióval lett drágább.

ALFA ROMEO GIULIA

A Giulia esetében csak a dízelmotoros változat alapára emelkedett 2024 novemberéhez képest, 1,1 millió forinttal.

Egyébként pár hónapja már csak három modellvátozat szerepel az árlistában: van a 280 lóerős, összkerekes benzines, az összkerekes dízel, valamint a Quadrifoglio csúcsmodell. Mindhárom modell automataváltós. Ezeket tudjuk felextrázni különböző csomagokkal.

Például a sportos bőrülés csomag (amit korábban Veloce ülésként ismertünk) 1,2 millióért rendelhető, a bőr műszerfal, és ajtókárpit, valamint a Harman Kardon audiórendszer ára (egyben rendehető csak) 1.150.000 forint.  A Veloce csomag a részlegesen önzáró differenciálművel 510 ezer forintért adható hozzá autónkoz. Az elektromos dupla napfénytető ára 750.000 forint. Ezek ára szintén nem változott tavaly évvége óta.

Nem változtak a Quadrifoglio izgalmas extráinak árai sem: a fényezetlen karbon tető 1,6 millió forintért, a Sparco karbon ülések 2,7 millió forintért, az Akrapovic kipufogórendszer 3,25 millió forintért, míg a karbon kerámia fékek 4,4 millió forintért adhatók hozzá az alapárhoz...

A háromrétegű, etnapiros fényezés csak a Quadrifoglióhoz rendelhető 1.650.000 forintért, a montreal zöld festés viszont mindegyik modellvariánshoz elérhertő, az ára 1 millió forint. 

Viszont tegyük hozzá zárójelben, hogy a nagyobb áremelés a tavalyi év második felében már megtörtént. 2024 januárjában a 2 literes benzines, összkerekes Giulia 19,9 millió forintba került, a dízel 18,8 millióba, míg a Quadrifoglio 32,9 millió forintért volt rendelhető. Elsőre durvának tűnik, de mindez azt jelenti, hogy egy év alatt a benzines Giulia alapára nagyjából 6 százalékkal, a dízelé 12 százalékkal, a Quadrifoglio ára pedig 3 százalékkal növekedett.

Ha érdekel, hány darab Alfa Romeo fogyott tavaly Magyarországon, olvasd el az erről szóló cikkünket.

ALFA ROMEO STELVIO

A Stelvio modellvátozatainak alapárai szintén nem változtak november óta. 23,3 millió forintba kerülnek a dízel és a benzines változatok, a Quadrifoglio pedig 36,3 millióba. Az extrák és a kiegészítő csomagok árai teljesen hasonlóak, mint a Giuliánál.

A háromrétegű, etnapiros fényezés a Stelvio esetében is csak a Quadrifoglióhoz rendelhető 1.650.000 forintért, a montreal zöld festés viszont mindegyik modellvariánshoz elérhertő, az ára 1 millió forint. 

A 2024 januári árak a Stelvio esetében a következőek voltak: a dízel 21,1 millióba került, a legolcsóbb benzines 22,1 millió forint volt, míg a Quadrifogliót már 35,1 millióért megrendelhető volt. 

ALFA ROMEO JUNIOR

A Junior árai viszont nagyjából 500 ezer forinttal változtak a tavaly júniusi bevezetéshez képest. A hibird alapmodell 11.479.000 forintba kerül, a 156 lóerős elektromos 15.490.000 forinttól indul, míg a 280 lovas Veloce 18.990.000 forinttól rendelhető.

A tavaly nyári bevezetéskor még 10.990.000 forint volt a legolcsóbb Junior, de ezt az árat egy most futó akcióban egy ideig még tartják a fizetős extrák nélküli alapmodell esetén. 

Az "alap" elektromos tavaly júniusban még 14,9 millióért volt rendelhető, míg a 280 lovas Veloce ára 18.490.000 volt. Előbbi tehát 590 ezer forinttal, utóbbi pedig 500 ezer forinttal drágult. 

Alfa Romeo Junior - teljes árlista a CarNet oldalán

A Junior esetében sincsenek változások az exták árainak tekintetében. A brutálisan látványos Sabelt Corsa sportüléseket is tartalmazó Sport csomagot 1,4 millióért megkaphatjuk, az elektromos napfénytető pedig 650 ezer forintba kerül.

A Tech csomag, amely tartalmazza például a LED projektoros főfényszórót, a táblafelismerő rendszert, a vezeték nélküli okostelefontöltőt, és az elektromos csomagtérnyitást/zárást, 1,3 millió forintba kerül.

ALFA ROMEO TONALE

A Tonale esetében sincs komolyabb változatás az alapárakban tavaly őszhöz képest, mindössze párezer forinttal változtak az összegek, a regisztrációs adó változása miatt.

Viszont itt meg kell jegyezni, hogy ezek még a 2024-es modellév autóinak az árai, a 2025-ös Tonale - amelyben látványosan megújult például a váltókar - árait még nem tudjuk. 



Alfa Romeo Tonale - teljes árlista a CarNet oldalán

A 130 és 160 lovas e-hybridek ára mindössze 9000 forinttal, lett drágább, a dízel ára változatlan maradt, a plugin hibrid modell pedig 65 ezer forinttal kerül többe január elsejétől. Utóbbi esetében már van regisztrációs adó, korábban nem volt.

A Tonale esetében sem változtak az exták árai. Íme az izgalmasabbak: a full LED-mátrix fényszórókat is tartalmazó Veloce csomag 430 ezer forintba kerül, az elektromos napfénytetőt 700 ezer forintért kérhetjük, a bőrüléseket tartalmazó csomagot pedig 1.050.000 forintért kaphatjuk meg. A montreal zöld fényezés ára tobábbra is 750 ezer forintba kerül a Tonaléhoz.

2024 januárjában a 130 lóerős Tonale még 14.950.000 forint volt, azaz egy év alatt 189 ezer forinttal lett drágább. A plugin hibrid akkor még 19.500.000 forintba került, azaz most 65 ezer forinttal drágább.
 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-05-18 17:12:51 // 23941
Jaja, ég és föld sajna. A legutóbb amikor Alfa szalonban jártam, még csak nem is volt benne Alfa.
VKG231!!! (156+75)2024-05-18 15:58:07 // 23940
Jó vicc azért a juniort a macanhoz hasonlítani bármiben is :D :D

A Cayenne mentette meg a Porschet, miért változtatnának a bevált recepten? A Cayenne meg a Macan teszi lehetővé a gt2, gt3 gyártását, nálunk meg azért lehet QV meg GTA, mert a fiatnak sikerül újabbnál újabb gyárakat átbaszni :D

Tényleg almát a körtével, de inkább ég és föld...