Fórum >> Típusok >> 155

Zolika1552013-01-08 18:43:03 // 129582
Áhá, értem. 159 TBi, hmmmmmmmmmmmmm :) Szerencsés vagy!
GEORGE2013-01-08 18:26:17 // 129580
A clubos weboldal kapcsán kerülnek hozzám, / tulajdonos vagyok / és írnom kell róluk.
GT Ɨ|ѯ2013-01-08 18:26:13 // 129579
Van rá mozgolódás telefonilag?:-)
Zolika1552013-01-08 18:01:54 // 129578
Én csak a külsőségekre gondoltam.. olyan kis puffadt hörcsög nem? A hátuljával semmi gondom, hanem az elejével. Azért egy 155nek vagy 166-nak milyen szép eleje van, igazi vad, szinte mérges tekintet míg ezeknek olyan kis hörcsögös.. :) Milyen okból volt nálad azt lehet tudni? Tesztvezetés?
GEORGE2013-01-08 17:59:14 // 129577
Én igen. És hidd el kitakarodnak a pályán előle ép úgy mint a MiTo elöl is kimentek.
Nekem a Giu elejét még erősen szoknom kell, szerintem jobb a MiTo-tól. A hátsó viszont nagyon állat lett. Jól megy, betyár jól kanyarodik, jó hangja van, vérbeli verda ez a QV. És ne feledjük, hogy 7mp alatti autó.
GEORGE2013-01-08 17:55:31 // 129576
A 2. képen 3 db D van. A kerítés elött a Combo, és a Tűzoltó merga, meg a kép aljába belógó merga :-)Való igaz ezek a D mind mind haszongépek :-) Semmi közük az Alfákban lévő Dékhez :-)
Zsolt1552013-01-08 10:57:04 // 129575
Nekem az első 155-ben volt ez a motor. Azt is elég jól mozgatta. Meg még tartalék is volt benne. :-)))
süsnye2013-01-08 10:54:29 // 129574
jaja.. :) remélem a minőség nem változott :)
süsnye2013-01-08 10:52:39 // 129573
nekem is volt szerencsém hozzá Tipoban. Azt elég jól mozgatta.. :)
Zsolt1552013-01-08 07:03:58 // 129572
Pedig azok elég jó kis megbizható motorok voltak. Ment is és keveset fogyasztott. Engem egyedül a ketyegése zavart.
Marklar1552013-01-07 22:59:30 // 129571
Azok az 1.9 TD mocik nekem nem tetszenek... Vezettem a Deltákat is Dedrát is. De nem kéne. Csak a fogyija. Igaz 15-20ft al már a D is drágább... :/
Zsolt1552013-01-07 22:48:17 // 129570
Abba kellett volna egy 1,9TD motor és jobb lenne mint egy Kappa. :-)))
Marklar1552013-01-07 22:37:28 // 129569
Majdnem. :) Dedra műszer fal. Nekem jobban tetszik, mint az 55-é. 155 bőr első ülések. Dedra 1/3 2/3 os alkantra/szövet hátsók. Sport csomagos 155 ajtó kárpitok. 2,0 16V ről 2,2 16Vre fúrt Fiat/Lancia motor... :)
Zsolt1552013-01-07 22:28:56 // 129568
Az eleje nekem sem jön be.
Fairlane2013-01-07 22:16:23 // 129567
ezek a celeb szerelők... :)
atesssz2013-01-07 21:41:09 // 129566
ugyan... majd teszek bele valami dpf-nek látszó tárgyat :D..
Vagy részecske szűrőt: szúnyoghálót a kipufogó végére :P
süsnye2013-01-07 20:31:15 // 129565
jan 2-án kértem időpontot a V6-nak, jan 15-re tudott adni :)
a 155-tel emlékeim szerint 2-3 nap múlva mehettem, igaz, akkor még csak kezdte a saját vállalkozást emlékeim szerint :)
Thomika2013-01-07 20:28:22 // 129564
Neked is! :) Őt már néztem, csak jussak el végre odáig, hogy fel is hívjam :P
GT Ɨ|ѯ2013-01-07 19:50:08 // 129560
tidí pávör:-)))
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 19:45:22 // 129559
Ha ilyen ereje lesz, boronát fog húzni. :-)
GT Ɨ|ѯ2013-01-07 19:39:52 // 129558
Uhh:-)

Akkor nem is megyek mögötted:DD
atesssz2013-01-07 19:03:30 // 129556
Na, ha nem adom el az autómat, -ami elég valószínű-, akkor olyan motor tuningot fog kapni, hogy az is így fog fújtatni. Csak nem a pajzs felől, hanem hátulról, és nem száraz jeget, hanem kormot :P

Fairlane2013-01-07 18:47:12 // 129555
A füstgép az jó, nekem is van, csak hátul...
Zolika1552013-01-07 17:46:14 // 129553
159/Brera, annak szép arca van, igazi fenevad és alfás. De ez a Giulietta ez nekem annyira csajos, mint a Mito :D Igazi női autónak tűnik mind kettőkülsőre.. :P Persze ízlések és pofonok..
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 17:42:48 // 129552
Esetleg a pajzs helyére egy Superman-logó?
Fater (Norbi)2013-01-07 17:38:08 // 129551
Erre nem, de vagy egy 159/brera tulaj, aki füstgépet tett a pajzs mellé és az már igen vadul néz ki működés közben..., mint egy fújtató bika vagy ördög. Kiemeli még ezt az is, hogy néhány elem egy-egy részlete narancsvörösre lett fényezve.
Zolika1552013-01-07 17:34:54 // 129550
ti tudtok úgy tekinteni erre az alfára mint egy vérbeli fene vadra? :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 17:06:58 // 129549
Jó képek. (sehol egy D)
Fater (Norbi)2013-01-07 17:06:53 // 129548
Csak a belső még nem azonos a 155-el. Milyen motor van jelenleg benne?
Fater (Norbi)2013-01-07 17:05:35 // 129547
Volt, amikor a szemüvegemet is így tisztítottam a környezet ellenőrző laborban...
afri2013-01-07 16:54:43 // 129546
jaaa, ilyen ultrahangos mosó nálunk is van!! :-DDD
akkor az injektorokat is bele lehet tenni nyugodtan?? :-))

én is egy pár motorikus cuccot újjá varázsoltam vele! :-)
Thomika2013-01-07 16:44:31 // 129545
Jó kis cikk! :)) Meg picit irigyellek is, jó lehetett meghajtani ezt a verdát! Vasárnap láttam a Garázs c. műsorban, hogy Walter Csabiék ugyanezt a kocsit tesztelték versenypályán, és elismerően szóltak róla! Ez azért igen jó hír! Az utóbbi években erősen megtépázott sportos jó hír talán visszatalál az Alfákra!
Thomika2013-01-07 16:25:56 // 129544
Ez még érdekes lehet! :) A címet ne hagyd ki a blogodból! :)
GEORGE2013-01-07 16:20:15 // 129543
A 2010-es csúcs Alfa

Hidd el, modernebb, mint a maga idejében a 155. Azért "haladunk" a technikai létrán felfele :-)
GEORGE2013-01-07 16:17:48 // 129542
Mi cégünknek is van ultrahangos mosója. Nem egy drága dolog. Mi a gázmotorok visszacsapó szelepét mossuk el vele. Szépen lehozza a égési nyomokat. . . .
GEORGE2013-01-07 16:15:45 // 129541
Sávtartó automatika létezik már egy ideje. Igaz legtöbbször a Lancia Deltában találkozhatunk vele.
Parkoló automata is van, szintén legtöbbször Deltában található meg.
1.8 turbo ( multiAir világszabadalom ) van a Giuliettában 235 pacival. Ha tartod magad a közlekedési szabályokhoz ( piszok nehéz vele, nekem nem igazán sikerült , csak is a teszt miatt erőltettem néha) akkor egy számjegyű fogyasztási adatok képződnek. Ja és 1320kg.

Tehát ami te "megálmodtál" hasonlítás gyanánt azaz 1.8 T, 220 lóerővel, 1200kg-al és 6.6 fogyival, az végül is már létezik, közlekedik köztünk 2 éve... Na persze a 6.6-os fogyit csak tartós 80-90-el közelíti meg. Viszont ha nem érdekel a fogyi, akkor 6.8s alatt feltornássza a mutatót 0-ról 100-ra és hasonló vehemenciával fordítja tovább a tengelyén a mutatót. Míg nálam volt, többször leporoltam a 250-es jelzésről a port :-)
Szerintem méretileg jobban passzol a 155-höz a Giulietta, mint a 159.
Íme pár kép, amin együtt szerepelnek a korszakok csúcs verziói. Az egyik a méltán híres 1995-ös 155V6 ( 165 lóerő ) a másik 2010-es Giulietta 1750 QV ( 235 Lóerő )

.
GEORGE2013-01-07 15:37:57 // 129540
Én egy kicsit magára a 155-re "hegyeztem" a felsorolást.
afri2013-01-07 14:27:42 // 129539
jónak hangzik ez az injektor-"pucoló"!! :-)
hogy mik nem vannak! 8-O
:-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 09:48:18 // 129537
Tegnap lecseréltem a maradék injektor csatikat. Kipucoltam az alapjárati motort is féktisztítóval. Most egyenetlen az alapjárat. Cserélek 8 gyertyát a régi mociból meg van 1 garnitúra gyári hibátlan gyertyakábel-készletem. Érden találtam egy céget, ami injektorokat tisztít ultrahanggal. Mérőlapot is adnak és 2500 pénz a művelet. Ha te viszed oda, akkor 1700. Azt még rádobom.
afri2013-01-07 09:26:06 // 129536
ja, én is így oldottam meg! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 08:59:06 // 129535
Van a Valeonak a Classic családja. Elsősorban idősebb (+10) autókhoz gyártanak hűtőt.
Aluhűtő, tetején van légtelenítő is. Egy kis csöcsöt kell ledugózni, mert más autóba is jó, ott meg túlfolyó lehet. Kis gumicső rá, meg bele egy csavar és kész.
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 08:55:06 // 129534
Miért hagyja ki mindenki az elektromosan állítható lengéscsillapítást?
SD2013-01-07 00:01:35 // 129533
ha egy mai 159 ilyen lenne, akkor kb:

- sávelhagyás, követő biszbasz, villany hibrid mittom, 1.8 turbo 6L-es fogyival... és 1200kg lenne... és 220ló
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak