A. Nem probléma (SWn így van)
8Vn is így volt utána
B. Béna
C. Leömlő, gáz gyorsító, valami kis hangtompító, csőcsőcső, jó hangu hátsó dob. Akár V6 Ti véggel.
(szerintem)
Marklar1552013-07-21 12:01:05 // 133670
Zolika1552013-07-21 01:29:19 // 133669
Alacsony fordulaton jobban húz, az tuti! De nem is a kati. itt a gond. Mert ez a r.fazék hang Kati.-val is megvolt, csak nem ilyen hangosan. Az eredeti rendszer az 4 részből állt. Kati és mögötte 3 dob. A mostani az csak közép és hátsó dob. Engem az érdekelne, hogy mi a tökömtől van ez a hang, ami megvolt Katival és Kati nélkül is. :)
GEORGE2013-07-21 00:51:40 // 133668
kati hiánya. :-(
Anno én is kiszedtem, majd utána inkább vissza rakattam.
Amúgy azt se éreztem, hogy jobban ment volna kati nélkül.
Anno én is kiszedtem, majd utána inkább vissza rakattam.
Amúgy azt se éreztem, hogy jobban ment volna kati nélkül.
GEORGE2013-07-21 00:47:50 // 133667
Kis kiegészítés.
2,0 20V, elsőnek 147 lovas, majd a facelift után 155 lovas.
Bravo1 HGT, Marea, Marea SW
Coupe, Coupe turbo plus ez már 220 pacis.
A Fiat Coupe 20V turbo plus még arról is híres, hogy bekerült a nagy szériában gyártott autók 10-es listájára, amik átlépik a 250km/h sebességet.
/ Coupe-ban megtalálható még a 2.0 és 2.0 Turbó négyhengeres verzióban is./
Lybra. Lybra SW.
Kappa, Kappa Turboval is, Kappa SW, Turboval is.
Kappa Coupe, turboval is.
A Marea és Marea SW-ben Brazill piacon létezik benzines 2.4 20V is.
Ez a motor megtalálható a Stilo csúcs verziójában!
Nálunk is forgalmazták ezt a Stilot. Selespeed 6 gangos váltóval létezett csak.
Van a Kappában 2,4 es 20V benzines. Abból már van aki csinált Turbost is...
A dízel 5 hengeresek:
2,4 JTD 10v és 20v is van. 156-ban mindkettő, és a 166-ban is mindkettő megtalálható.
159 ben csak 20 V, Thesisben 10v és 20V is van. Kappa, Kappa SW-ben csak 10v -s 2.4-es van.
itt az amorén, amúgy létezik egy 155 2.0 20V és egy 155 2.0 20V turbó átépítés is :-)
2,0 20V, elsőnek 147 lovas, majd a facelift után 155 lovas.
Bravo1 HGT, Marea, Marea SW
Coupe, Coupe turbo plus ez már 220 pacis.
A Fiat Coupe 20V turbo plus még arról is híres, hogy bekerült a nagy szériában gyártott autók 10-es listájára, amik átlépik a 250km/h sebességet.
/ Coupe-ban megtalálható még a 2.0 és 2.0 Turbó négyhengeres verzióban is./
Lybra. Lybra SW.
Kappa, Kappa Turboval is, Kappa SW, Turboval is.
Kappa Coupe, turboval is.
A Marea és Marea SW-ben Brazill piacon létezik benzines 2.4 20V is.
Ez a motor megtalálható a Stilo csúcs verziójában!
Nálunk is forgalmazták ezt a Stilot. Selespeed 6 gangos váltóval létezett csak.
Van a Kappában 2,4 es 20V benzines. Abból már van aki csinált Turbost is...
A dízel 5 hengeresek:
2,4 JTD 10v és 20v is van. 156-ban mindkettő, és a 166-ban is mindkettő megtalálható.
159 ben csak 20 V, Thesisben 10v és 20V is van. Kappa, Kappa SW-ben csak 10v -s 2.4-es van.
itt az amorén, amúgy létezik egy 155 2.0 20V és egy 155 2.0 20V turbó átépítés is :-)
GEORGE2013-07-21 00:25:57 // 133666
Igen, minden Bravo I-es, Marea és Marea SW-ben a 2.0 motor 5 hengeres.
/Egyedül a Barva-ba nem tettek 2 lityis mocit/
A motor a Lanciától "érkezett" igy ugyan ez a motor megtalálható, a Lybrákba, a Kappákba is.
/Egyedül a Barva-ba nem tettek 2 lityis mocit/
A motor a Lanciától "érkezett" igy ugyan ez a motor megtalálható, a Lybrákba, a Kappákba is.
Zolika1552013-07-20 19:17:08 // 133665
a hanggal nincs semmi gond. Ez a buzi cicergős, repedtfazékhang meg volt akkor is amikor meg volt katalizátor is! A katalizátor elött a leömlő ki tud úgy lyukadni, hogy ilyen hülye hangja legyen? Felrakok majd videót a hangjáról.
atesssz2013-07-20 18:37:59 // 133664
a kettes fokozat olyan 95, 98 körül kapcsol be óra szerint, az egyes fokozat az pedig már 90től lassan forog, majd ahogy emelkedik a hőfok, úgy forog gyorsabban.
karika1552013-07-20 18:23:40 // 133663
ja az csak egy kartergázszűrő,csak kicsit nagyra sikerült :))
karika1552013-07-20 18:22:20 // 133662
hali,
én is rég jártam már itt,de hasonló adatokat produkál az én gépem is
bár én elég keveset klímázom mert nekem nagyon kiszárítja a gambámat, bármilyen klímás autóval megyek estére mintha berekednék
ezért csak akkor kapcsolok klímát,ha már nagyon nem bírom a hőséget,így nekem a fogyasztás 8,3-8,9l/100km között szokott lenni
viszont kérdezni szeretném,hogy (én is cseréltem mostanság vizhőfok jeladót a thermos.ban) milyen hőfoknál kapcsol a hűtőventillátor neked vagy a többi kedves TS16V-s cartarsnak?
mert amióta cseréltem ezt a szenzort 10fokkal fentebb tehát nálam 110 FOK után kapcsol be
normális ez?
én is rég jártam már itt,de hasonló adatokat produkál az én gépem is
bár én elég keveset klímázom mert nekem nagyon kiszárítja a gambámat, bármilyen klímás autóval megyek estére mintha berekednék
ezért csak akkor kapcsolok klímát,ha már nagyon nem bírom a hőséget,így nekem a fogyasztás 8,3-8,9l/100km között szokott lenni
viszont kérdezni szeretném,hogy (én is cseréltem mostanság vizhőfok jeladót a thermos.ban) milyen hőfoknál kapcsol a hűtőventillátor neked vagy a többi kedves TS16V-s cartarsnak?
mert amióta cseréltem ezt a szenzort 10fokkal fentebb tehát nálam 110 FOK után kapcsol be
normális ez?
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-20 18:11:26 // 133661
Mi az a kék tartály? Kútvízről hűtöd az intercoolert? :-P
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-20 18:10:13 // 133660
Érdekes. :-)
Én múltkor próbáltam levenni a katalizátort, hogy visszahegesszem a hővédőt.
Egyre jobban enged el a hegesztése= egyre jobban nem zörög :-D
Most van egy kis megtorpi, meg röcögős alapjárat. Az LMM és az alapjáratiba már belement 1 flakon féktisztító.
Kakalizátor mindenképpen marad. Utána lenne csak varia.
A.: sonkadob után a hátsó dob helyett egy cső?
B.: sonkadob után kivezetve oldalra?
C.: hátsó dob helyett egy cső, aminek olyan vége van, mint a V6 TI-nek?
Mind a 3 változat ideiglenes őrültködésekhez, meg talánpályanapra. :-D
Én múltkor próbáltam levenni a katalizátort, hogy visszahegesszem a hővédőt.
Egyre jobban enged el a hegesztése= egyre jobban nem zörög :-D
Most van egy kis megtorpi, meg röcögős alapjárat. Az LMM és az alapjáratiba már belement 1 flakon féktisztító.
Kakalizátor mindenképpen marad. Utána lenne csak varia.
A.: sonkadob után a hátsó dob helyett egy cső?
B.: sonkadob után kivezetve oldalra?
C.: hátsó dob helyett egy cső, aminek olyan vége van, mint a V6 TI-nek?
Mind a 3 változat ideiglenes őrültködésekhez, meg talánpályanapra. :-D
karika1552013-07-20 18:05:59 // 133659
Marklar1552013-07-20 17:58:56 // 133658
Katalizátor helyett mi van berakva? Ha nincs ott vaami hangtompító dob, akkor elég szar hangja lesz...
Marklar1552013-07-20 17:35:43 // 133657
Háthhh. Akkor van vagy 16-17 év lemaradásod! :-)
2,0 20V:
Bravo1 HGT, Marea SW
Cupe, Cupe Turboval is
Libra. Libra SW.
Kappa, Kappa Turboval is, Kappa SW, Turboval is.
Kappa Cupe, turboval is.
Van a Kappában 2,4 es 20V benzines. Abból már van aki csinált Turbost is...
2,4 JTD 10 és 20V is van. 156 ban, 166 ban. 159 ben 20 V Thesisben 10 és 20V is van.
Meg a fene tudja mit hagytam ki. :)
2,0 20V:
Bravo1 HGT, Marea SW
Cupe, Cupe Turboval is
Libra. Libra SW.
Kappa, Kappa Turboval is, Kappa SW, Turboval is.
Kappa Cupe, turboval is.
Van a Kappában 2,4 es 20V benzines. Abból már van aki csinált Turbost is...
2,4 JTD 10 és 20V is van. 156 ban, 166 ban. 159 ben 20 V Thesisben 10 és 20V is van.
Meg a fene tudja mit hagytam ki. :)
Zolika1552013-07-20 17:34:57 // 133656
cicergős, rezonanciás, repedtfazék hangra gondolok. :)
Zolika1552013-07-20 17:34:00 // 133655
belső=középső
Zolika1552013-07-20 17:32:32 // 133654
Srácok!
Az mitől lehet, hogy:
bizonyos fordulaton 2000-2300 körül cicergett a kipufogó.. Le lett cserélve az egész rendszer a katalizátortól hátra. Vagyis most már Katalizátor sincs benne... Most h 1 kicsit másabb, öblösebb a hangja, a cicergés felerősödött/mélyebb lett... azt hittem hogy a szét esett belső dobom cicereg, de nem.. nem a dobokkal volt a baj. Mi tud okozni mély cicergést még? Ezen a 2000-2300-as fordulaton olyan a hangja mint 1 repedt fazéknak... és rohadtul idegesít...
Az mitől lehet, hogy:
bizonyos fordulaton 2000-2300 körül cicergett a kipufogó.. Le lett cserélve az egész rendszer a katalizátortól hátra. Vagyis most már Katalizátor sincs benne... Most h 1 kicsit másabb, öblösebb a hangja, a cicergés felerősödött/mélyebb lett... azt hittem hogy a szét esett belső dobom cicereg, de nem.. nem a dobokkal volt a baj. Mi tud okozni mély cicergést még? Ezen a 2000-2300-as fordulaton olyan a hangja mint 1 repedt fazéknak... és rohadtul idegesít...
atesssz2013-07-20 15:25:03 // 133653
2.0 marea 5 hengeres? nem is tudtam! :) azt hittem hogy a 2.4 jtd, és betelt az 5 hengeresek palettája.
Marklar1552013-07-20 14:04:19 // 133652
A szemem ettől még jó... :P
GEORGE2013-07-20 14:02:13 // 133651
Tsiga, én már nem akarok neki állni, se szerszámom, se kedvem, se helyem.
van mivel menni, így annyira nem "hiányzik" Sőt ma kaptam egy telefont, ami alapján megint lesz miből válogatnom, ha Alfázni akarok ( de erről bővebbet majd később )
Szóval ha a züd V6 motorja sérült, akkor ezt már nem csinálom meg, akkor a Zsolti barátom tartalék V6 12V-je kerül a züdbe :-)
van mivel menni, így annyira nem "hiányzik" Sőt ma kaptam egy telefont, ami alapján megint lesz miből válogatnom, ha Alfázni akarok ( de erről bővebbet majd később )
Szóval ha a züd V6 motorja sérült, akkor ezt már nem csinálom meg, akkor a Zsolti barátom tartalék V6 12V-je kerül a züdbe :-)
GEORGE2013-07-20 13:57:14 // 133650
Nekem a V6-al 160-as km óra szerint, klímával, Bp-Bécs oda vissza ( Osztrákban minden sebesség KRESZ szerint ) 9.6L/100km.
Tárnok-Paks-Tárnok 180-as pálya utazóval 11L/100km nem egyszeri adat egyik sem.
Az eddigi rekordom lefele 8.8L/100km felfele 11L/100km.
Mindkettő vegyes Tárnok-Bp-Tárnok viszonylatban.
Ha arányaiban több a városi kilométer akkor közelebb kerül a fogyi a felső értékhez.
Nagy átlagban 10-10,5 közt iszik a V6-om.
Szinte decire hasonló fogyasztást produkált a barátom 155V6-ja ( Sprint korábbi 155-se)
Érdekes a 155V6 fogyija. Volt szerencsém 3db 155V6-on megtapasztalni. Ha a korábbi 146 ti-met / 2.0 TS 16V 155LE / vagy a mostani Marea SW /2.0 20V 155LE/ hasonlítom vele, akkor azt kell mondjam, hogy egyformán isznak.
A 146ti vegyesben beérte 9-9,5L/100km-el. A 155v6 beéri 10-10,5-el, a Mera Sw 20V 8.5-9,5L, ezért mondom bátran, hogy 10 lityiből mind a három kijön.
Amikor a Marea SW 20V-vel nyomom Bp-Bécs távot és szintén 160-an az utazó, akkor a fogyi is egyezik a V6-al.
Annyi az összes különbség, hogy a nagy átlagban a Marea 20V 1-1,5L-el kevesebbet kér.
Amúgy pedig a 3 autó, a 146ti, Marea SW és a 155V6 szinte egyformán mennek.
Egyikre se lehet azt mondani, hogy komoly kiérezhető különbséget tudnának produkálni egymás ellen..
Mondjuk érthető is,pl a Marea SW és a 155V6 közt, lóerőben 10 paci van a 155V6 javára, míg súlyban kevéssel de a Marea a nyerő. A 146ti pedig egyezik lóerőre a Marea SW-vel és szó szerint pár kg csak a súly különbségük.
Alfa 155V6 8,4s/215km/h/1330kg
Alfa 146 ti 8.4s/216km/h/1275Kg
Marea 20V Sw 9.2s/210km/h/1280Kg
Motorhang tekintetében vannak inkább különbségek, de ott viszont komoly mértékben.
A legjobb a V6, majd a sor5-ös Marea és végül a 146ti 4 hengerese zárja a sort.
Nem rossz a 4 hengeres, főleg mikor egy direkt szűrőn keresztül elordítja magát 5.500 után 7300-ig, de a másik kettő verziót úgy sem tudja überelni.
Szomorú is leszek, mikor eljön a Marea csere ideje, mert sajnos nincs másik 5 hengeres verzió az olaszok kínálatában :-(
Tárnok-Paks-Tárnok 180-as pálya utazóval 11L/100km nem egyszeri adat egyik sem.
Az eddigi rekordom lefele 8.8L/100km felfele 11L/100km.
Mindkettő vegyes Tárnok-Bp-Tárnok viszonylatban.
Ha arányaiban több a városi kilométer akkor közelebb kerül a fogyi a felső értékhez.
Nagy átlagban 10-10,5 közt iszik a V6-om.
Szinte decire hasonló fogyasztást produkált a barátom 155V6-ja ( Sprint korábbi 155-se)
Érdekes a 155V6 fogyija. Volt szerencsém 3db 155V6-on megtapasztalni. Ha a korábbi 146 ti-met / 2.0 TS 16V 155LE / vagy a mostani Marea SW /2.0 20V 155LE/ hasonlítom vele, akkor azt kell mondjam, hogy egyformán isznak.
A 146ti vegyesben beérte 9-9,5L/100km-el. A 155v6 beéri 10-10,5-el, a Mera Sw 20V 8.5-9,5L, ezért mondom bátran, hogy 10 lityiből mind a három kijön.
Amikor a Marea SW 20V-vel nyomom Bp-Bécs távot és szintén 160-an az utazó, akkor a fogyi is egyezik a V6-al.
Annyi az összes különbség, hogy a nagy átlagban a Marea 20V 1-1,5L-el kevesebbet kér.
Amúgy pedig a 3 autó, a 146ti, Marea SW és a 155V6 szinte egyformán mennek.
Egyikre se lehet azt mondani, hogy komoly kiérezhető különbséget tudnának produkálni egymás ellen..
Mondjuk érthető is,pl a Marea SW és a 155V6 közt, lóerőben 10 paci van a 155V6 javára, míg súlyban kevéssel de a Marea a nyerő. A 146ti pedig egyezik lóerőre a Marea SW-vel és szó szerint pár kg csak a súly különbségük.
Alfa 155V6 8,4s/215km/h/1330kg
Alfa 146 ti 8.4s/216km/h/1275Kg
Marea 20V Sw 9.2s/210km/h/1280Kg
Motorhang tekintetében vannak inkább különbségek, de ott viszont komoly mértékben.
A legjobb a V6, majd a sor5-ös Marea és végül a 146ti 4 hengerese zárja a sort.
Nem rossz a 4 hengeres, főleg mikor egy direkt szűrőn keresztül elordítja magát 5.500 után 7300-ig, de a másik kettő verziót úgy sem tudja überelni.
Szomorú is leszek, mikor eljön a Marea csere ideje, mert sajnos nincs másik 5 hengeres verzió az olaszok kínálatában :-(
Buksi2013-07-20 13:46:23 // 133649
Mé' pont én jutottam eszedbe?? :-DDD
GT Ɨ|ѯ2013-07-20 13:24:37 // 133648
még az enyém sem:-)))
afri2013-07-20 02:18:06 // 133647
V6-tal is eljárok ennyivel! :-P
.. vegyes "üzemmódban"!
.. vegyes "üzemmódban"!
Kovacs Laci 1552013-07-20 00:32:00 // 133646
Szenzor csere akkor be vált neked? 2.0 16v is ennyit eszik nekem.
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 22:58:17 // 133645
Az a baj, hogy te nem ápoló vagy, hanem ápolt .:-P
Marklar1552013-07-19 22:54:02 // 133644
Én Rádnézésel is megmondtam, hogy nem a szíveddel van a baj... ;-PPP
Marklar1552013-07-19 22:52:35 // 133643
2,0 16V sem eszik lényegesen többet. ;)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 22:52:08 // 133642
OTT A BAJ! VIZET! Hogy lehet vizet inni???????
Arra ott a pálinka. :-)
Bár egy kis tuning nem árt. :-)
Arra ott a pálinka. :-)
Bár egy kis tuning nem árt. :-)
Fairlane2013-07-19 22:43:07 // 133641
Itt nálunk ma leállt a kút-bull, a házi vízrendszer.
Megműtöttem. Egy évet élt a visszacsapószelep, a műanyag belseje elfosta magát elengedi a nyomást.... pedig csak vizet ivott, nem dohányzott :P
Holnap reggel hajthatok újat.
Hiába, tényleg a gyári alkatrészeknél kell maradni - neked is :)
Megműtöttem. Egy évet élt a visszacsapószelep, a műanyag belseje elfosta magát elengedi a nyomást.... pedig csak vizet ivott, nem dohányzott :P
Holnap reggel hajthatok újat.
Hiába, tényleg a gyári alkatrészeknél kell maradni - neked is :)
atesssz2013-07-19 22:27:10 // 133640
jó rég írtam ide, A-ból B-be járós autó szerepét tölti be most a TS, márciusi olajcsere, meg vezérlés csere +termosztát szenzor óta abszolút semmi sem lett ráköltve, és nem is igényli. kopp kopp kopp :)
Bár lassan esedékes lenne az elrohadt hátsó dobban elszabadult terelőlemezek zörgése miatt a csere, de majd csak szépen lassan. A jobb hátsó sárvédő rohadása is egyre szembetűnőbb területeket foglal el...
Néhány fogyasztási adatot is közzé teszek, mindig teli tankoltam üres tank környékén az autót, egy okos telefonos alkalmazásba beírva a tankolásnál a km óra állást, és a tankolt üzemanyag mennyiségét.
Az adatok a következők:
8,40 l/100km (még téli gumikkal 185/60 R14)
8,96 l/100km
11,29 l/100km (itt a fél tankot városban, klímával autóztam ki)
8,94 l/100km
9,08 l/100km
9,41 l/100km
viszonylag egységes a fogyasztási adat. Ha hímes tojás van a talpam alatt, akkor is 8,7, 9 körül eszik, és akkor is, ha 110, 120as tempóval megyek vele. 9 feletti fogyasztásoknál volt huzamosabb klímázás + 4személy
Várom a véleményeket, hozzászólásokat. :)
Bár lassan esedékes lenne az elrohadt hátsó dobban elszabadult terelőlemezek zörgése miatt a csere, de majd csak szépen lassan. A jobb hátsó sárvédő rohadása is egyre szembetűnőbb területeket foglal el...
Néhány fogyasztási adatot is közzé teszek, mindig teli tankoltam üres tank környékén az autót, egy okos telefonos alkalmazásba beírva a tankolásnál a km óra állást, és a tankolt üzemanyag mennyiségét.
Az adatok a következők:
8,40 l/100km (még téli gumikkal 185/60 R14)
8,96 l/100km
11,29 l/100km (itt a fél tankot városban, klímával autóztam ki)
8,94 l/100km
9,08 l/100km
9,41 l/100km
viszonylag egységes a fogyasztási adat. Ha hímes tojás van a talpam alatt, akkor is 8,7, 9 körül eszik, és akkor is, ha 110, 120as tempóval megyek vele. 9 feletti fogyasztásoknál volt huzamosabb klímázás + 4személy
Várom a véleményeket, hozzászólásokat. :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 22:24:21 // 133639
Az eset azért nem tegnap volt.... :-(
Kinél áll ennyit?
Te is elég ügyes vagy. Neki kellene állni. A komolyabb gépmunkát megcsinálja egy műhely, a többi meg megy neked is.
Kinél áll ennyit?
Te is elég ügyes vagy. Neki kellene állni. A komolyabb gépmunkát megcsinálja egy műhely, a többi meg megy neked is.
GEORGE2013-07-19 21:09:46 // 133638
Még a mester parkolójában van. . . . . eddig még nem nézett bele.
GEORGE2013-07-19 21:07:58 // 133637
Srácok, van valakinek pályája üvegszálas cuccokkal foglalkozó emberkéhez?
Ügyes kezű kéne és megbízható.
Egy küszöb spoilert kéne rászabni egy autóra.
Ügyes kezű kéne és megbízható.
Egy küszöb spoilert kéne rászabni egy autóra.
Ati772013-07-19 18:00:09 // 133636
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-19 16:19:47 // 133635
Az a jó hír, hogy semmi jele nincs a betegségnek. Nem lihegek feleslegesen, nem fulladok, bírok mindent csinálni. Gyakorlatilag a szívószelep nem zár rendesen és a kompresszió kicsit csökkent. De nem kell megbontani a cuore sportivot. Továbbra sem fogok bagózni és inni. Bagóra nem tudok kit, inni meg ott van Buksi. :-)
A dokinéni szerint kerűlni kell a heti összesen 8 órás alvásokat és normális pihenéssel nagyon sokáig el lehet lenni.
Bár talán most elkezdek valami vitamint szedni és rászokok a több zöldségre. Persze nem leszek vega. :-)
A dokinéni szerint kerűlni kell a heti összesen 8 órás alvásokat és normális pihenéssel nagyon sokáig el lehet lenni.
Bár talán most elkezdek valami vitamint szedni és rászokok a több zöldségre. Persze nem leszek vega. :-)
süsnye2013-07-19 09:36:19 // 133634
gratu! :)
Thomika2013-07-19 08:59:19 // 133633
Ez nagyon jó hír! Gratula! :) Öngyógyításba kezdtél? :)
afri2013-07-18 23:43:26 // 133632
ennek télleg örülünk! ;-)
akkor biztos nagyon jó kisfijú voltál! :-))
akkor biztos nagyon jó kisfijú voltál! :-))
Zolika1552013-07-18 19:56:16 // 133631
Fasza! ::P
Zsolt1552013-07-18 19:48:51 // 133630
Azért 1-2-3 -s gyertyákat kiszedni, nem annyira egyszerű.
Kovacs Laci 1552013-07-18 19:48:36 // 133629
Jó hír! Erőt egészséget!
Zsolt1552013-07-18 19:47:55 // 133628
Gratula hozzá! :-)))
Jupiter1552013-07-18 19:31:37 // 133627
Végre valami jó hír :)
GT Ɨ|ѯ2013-07-18 19:15:17 // 133626
Szerencsére, gratu:-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-18 18:04:20 // 133625
No comment... :-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-18 18:03:50 // 133624
Lefotóztam a beleegyező nyilatkozatról... :-)
Buksi2013-07-18 17:39:09 // 133623
Na, valami jó hír is van ma! :-))
Fairlane2013-07-18 17:36:56 // 133622
Na, ez jó hír! :)
Akkor ilyen lökött maradsz? :D
Akkor ilyen lökött maradsz? :D
Ati772013-07-18 17:33:45 // 133621
Grat!
Az mindig jó ha elkerülhető a vágás! :)
Ezt fejből írtad le ,vagy bemásoltad? Elolvasni sem volt egyszerű! :D
Az mindig jó ha elkerülhető a vágás! :)
Ezt fejből írtad le ,vagy bemásoltad? Elolvasni sem volt egyszerű! :D