Marklar1552005-11-30 20:05:18 // 2262
Nem emel ki.
Minden megvan, csak a szerelő 7főtől tudja csinálni...
Már másfél hónapja bejelentkeztem hozzá, mert éreztem, hogy nem 100%
Előre hoztam a februárban esedékes vizsgát is.
-5 napot bírta...
226000km nél akár az eredeti kuplung is lehet!?
Pihentetem.
Haverom Tipojával járok 1 hétig;-)
Jahh! Kuplung szett 36k volt Valeoban!
+ fékbetétek, gömbfejek... 95k alkatrész.
~50k vizsga+ szerelés.
Senki ne kérjen most kölcsön;-)
Kovi2005-11-30 19:33:38 // 2261
Szisztok megmaradt a 155 q4-böl a légzsák kormánnyal eggyüt.Eladnám ha valakit érdekel irány ár 20000,-
kormi1552005-11-30 13:45:49 // 2260
:)
OK, örülök, ha hasznát tudod venni. Nem száradt még be a festék?
Az emelőt a pótkerék belsejébe kell betenni, és az egészre kerül rá a szerszámospakk.
Thomika2005-11-29 21:42:37 // 2259
Tudom, láttam! :)))P)))
András bácsi2005-11-29 19:54:45 // 2258
Mert hajtja a gépet, mint az állat! :))))
Thomika2005-11-29 17:57:55 // 2257
Marklar:
Mitől fingott ki a kuplungod??? Ezt vhogy nem értettem délután.... És ha már az 1-t alig veszi,akkor nem volna jobb parkoltatni a verdát?? Ha megáll alattad a városban.....
Roli2005-11-29 17:54:58 // 2256
Hello Kormi155
Nincs mit, én köszönöm a türelmedet !
Thomika2005-11-29 17:53:38 // 2255
KÖrmi:
tök jó a cuccos amit kaptam Tőled, csak nem tudom, az emelőnek hol a helye?! ;PPP De legjobb a 146os javító festék, Örök hálám üldöz majd!! :)))
zekedani2005-11-29 17:22:06 // 2254
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy hány darab készült a 155 GTA Z és 155 TI Z-ből? Mindkettőt a Zagato cég tervezte. Ja? És szerintetek miért japánban terjedt el?
Üdv: zekedani
kormi1552005-11-29 08:08:12 // 2253
Roli
Megkaptam a csomagot. Korrekt. Köszönöm.
Thomika2005-11-27 11:45:46 // 2252
:(((( Nekem 2 hete volt hasonló időszakom! De szerencsére orvosoltunk a problémákat!
EDDI2005-11-26 18:35:16 // 2251
Sziasztok! Keresek155 2.5TD-hez: -szervoszivattyu szijtárcsát
-ennek a tenegtelyét
-és esetleg hosszbordásszij rezgéscsillapitot
András bácsi2005-11-26 18:02:58 // 2250
Már itt is van a garage-ban, de most éppen a leszakadt kipufogót kellett helyre tenni. Ez a hét nem az én hetem. :(
Thomika2005-11-26 18:01:44 // 2249
Ok. A lényeg,hogy meg lett oldva! :))
András bácsi2005-11-24 20:30:20 // 2248
Maradtam a gyárinál egy ex-osztálytársam kedvezményét felhasználva. :)
Ha minden jól megy holnap meglesz.
Thomika2005-11-24 19:28:47 // 2247
Bandi:
Fehívtad a boltot? Vagy nem volt olyan cucc??
kertecs2005-11-24 08:55:31 // 2246
Pláne szopás úgy, hogy én is most cseréltem hátsó fékbetéteket és nemrég tárgyaltuk a szerelőműhely topikban az eljárást... ha gondolod olvass vissza (pont a 9000. hsz. volt : ) , beraktam egy képet is a műveletről.
Thomika2005-11-23 18:38:35 // 2245
1szerű a megoldás: vegyél hosszú csavarokat!! 450-500Ft/db....
Roli2005-11-23 08:10:18 // 2244
Hello Cartársak
Tegnap este jól beszívattam magam, mondhatom az egész estém egy nagy szopás volt :) A hátsó munkahenger jól beszívatott a fene se tudta hogy a dugattyut csavarni kell és ugy lehet visszaállítani alapra. Én nyomtam ahogy csak tudtam nem ment vissza. Aztán kinyomattam mondva hogy biztos bevan rohadva és mikor kiszedtem vettem észre hogy valami menetes szarság az autómata utánállító.
Másik nagy szopás hogy felakartam rakni a téli kerekeket, a kerék egy 75-ösről származik, annak simán fel kellene menni a 155-re ugye?
Az a jelenség mint ha vastagabb lenne a felni azon a részen ahol a felfogatás van és rövidnek bizonyúltak a csavarok. Csak néhány menet fogot az agyban.
Járt már más is így?
Meg tudja valaki mondani hogy a 155-ösön mekkora a kerékcsavar menetének az emelkedése? Mert azt elfelejtettem megnézni mindent lerajzoltam csak a menetemelkedést nem tudom és így nem tudok csináltatni se meg venni se.
Ha valaki tudja írja meg nekem légyen szíves!
Kösz Roli
Roli2005-11-23 08:01:05 // 2243
Köszönöm szépen az infókat, szomorúan konstatáltam hogy minuszosak az első tárcsák.
kertecs2005-11-22 15:39:57 // 2242
A kézifékkarnál lévő "szoknya" alatt találsz egy 13-as anyát, ott tudod állítani.
Féktárcsák:
wear limit: első: 18,2 mm/ hátsó: 9,2 mm; grinding limit: 19,2/10,2
Roli2005-11-22 15:05:37 // 2241
Valaki tud nekem abban segíteni hogy hol kell a 155-ösön állítani a kézi féket ?
Végül is biztos hogy rájövök csak tegnap este azt már nem volt időm megnézni mert fél 11 re végeztem a fékek leszerelésével meg a szonda cserével.
Új betétek lesznek a kocsiba és vissza kellene alapra állítani a kéziféket aztán meg beállítani hogy jól fogjon.
Meg valaki tudja hogy mi lehet az első hűtött féktárcsa minimális vastagsága?
Mert elvittem az esztergályoshoz de nem tünt valami vastagnak.
Valami infó hogy mi a gyári vastagság és mi az aminek minimum meg kell lenni.?
Meg ha a hátsót is tudná valaki az még jobb lenne.
Köszönöm Roland
perdix1552005-11-22 13:30:06 // 2240
Fogash: Akkor még nálad a vas?! Akkor még hál' Isten jó kezekben van! Nem is tudtam hogy M.szolnokon dolgozol??? Ki hitte volna hogy egymástól 5 km-re van a munkahelyünk?????? Hiába kicsi a világ! Üdv:Perdix155
kertecs2005-11-22 08:30:13 // 2239
: DDD
A jutalékomat megbeszéljük! : )
Süti156sw2005-11-22 07:58:53 // 2238
Sziasztok
Keresek 155-ös alfába peremes gumiszőnyeget
télire előre és hátra valaki tudja, hol lehet ilyet
venni vagy csináltatni illetve melyik az a másik
autó típus, ami kb megfelel erre a célra.
Keresek egy olyan emberkét aki segítene nekem
egy jobboldali törött (155) elektromos tűkör és egy
kézi állítású tűkör szétszedésében majd kettőből
egyet össze rakni feladtra (elektromos rész nem sérült)
sajna se szerszámom se helyem nincs!
Előre is köszi a segítséget!
Süti155
E-mailre írjatok ha lehet:
pajera@enternet.hu
András bácsi2005-11-21 22:24:20 // 2237
De legalább megtudtuk, hol van az Ígéret Földje! :))))
Larini2005-11-21 20:19:09 // 2236
Szia!
Nem Rád gondoltam! Azt sem tudom, ki vagy! :) A Zséke nevű kolléga az, akiről szó volt! Ő ígért nekem fehér indexbúrákat két és fél hónappal ezelőtt! Azóta se kép, se hang! Ennyi idő alatt már a Marsról is leszállították volna a cuccot! :) Végül is igaza van, egy pár indexbúra nem egy nagy biznisz...
András bácsi2005-11-21 18:16:21 // 2235
Nem gond, mindjárt nézem.
Fogash2005-11-21 17:22:37 // 2234
Perdix!
Megtaláltam a kártyádat, a 336os melléken találsz (HSE SFM).
A te lovad még nem volt itt? Csak egy 75öt szúrtam ki eddig...
Brezó2005-11-21 17:04:12 // 2233
Kaptál e-mailt a sráctól?Bátorkodtam megadni neki a címedet ha nem gond.Tudom előbb meg kellett volna kérdezni tőled ezért most esedezem!
András bácsi2005-11-21 16:45:33 // 2231
Occsó a vezérműtengely. :)))
Brezó2005-11-21 16:31:47 // 2230
Bazeg most beszarattál!Még a végén megyek Piri kartárshoz karácsonyi ajándéknak végül is megteszi :)
kertecs2005-11-21 15:54:30 // 2229
Még egy 16V-s car-társ : ) Azért szerintem hosszú távon nem tesz jót a vezérműtengelynek ill. a hidrotőkéknek a nem megfelelő szelephézag, de ehhez lehet hogy sok benyának le kell folyni a gép torkán. Ha tévedek majd kijavít valaki : ))
Sokan azt mondják, hogy nem okoz károsodást. Viszont kicseréled majd és el sem hiszed, milyen finom hangja lesz a gépnek!
Brezó2005-11-21 15:17:21 // 2228
Az enyém is cserés lesz, de most így karácsony elött nem invesztálok bele.Majd tavasszal, egyébként nem okoz a motorban semmi károsodást úgy tudom.
kertecs2005-11-21 15:13:39 // 2227
Mint írták már, a 8V-s motorok vezérlésmódosító ritkán romlik el (eddig én úgy hallottam örökös darab). Talán ezért nem tud róla mondani neked senki tanácsot? Amikor vez.mód hibáról beszél itt vki, szerintem egytől egyig 16 szelepes motorokról van szó... annak cseréjébenl pl. nekem is van gyakorlati tapasztalatom.
Brezó2005-11-21 14:32:54 // 2226
Megkaptam, köszönöm a gyors választ.Értesítlek, csak meg kell szervezni az elhozatalt.Szerintem kelleni fog minden.Mégegyszer thx
Roli2005-11-21 14:25:25 // 2225
Kár hogy senkinek nincs gyakorlati tapasztalata a vezérlésmódosító cserélyében . Vagy fejavításában. Majd lehet felhívom taszáron az öreg szerelőt az hátha tud valamit mondani.
Brezó2005-11-21 14:01:02 // 2223
Szia Bandi!Írtam az oldaladra nézz rá légyszi.Köszike
András bácsi2005-11-21 13:59:49 // 2222
Ennyire nem vagyok képben. A 8V-ben más, mint a 16V-ben, és csak az utóbbit láttam szétszedve. Abban belül egy rugó és egy műa. persely van. igazából nem tudom, mi szokott tönkremenni ebből, de nem hiszem, hogy megérné kísérlezni.
Roli2005-11-21 13:57:51 // 2221
Kormi
Neharagudj, nem gondoltam hogy téged ez ilyen érzékenyen érint. Kiszerelem és küldöm is vissza.
Roland
Roli2005-11-21 13:54:23 // 2220
Bandi
Na hát az frankó mostanából abból van pont a leg több :) A vez módosító elszokot kopni? vagy mi annak a hibálya? Mert olvastam hogy van hozzá javító készlet ami töredéke egy újnak. igaz azt mondják nem olyan időtálló de legalább nem 50 ezrekbe kerűl. Ha kopog akkor mi romlot el benne ?
Képen olyan mint ha egy sima fémdarabb lenne, semmi extra.
Nem lehet olyat csináltatni Cnc-n vagy esztergán ?
kormi1552005-11-21 13:44:34 // 2219
Roli
Megértem, h. elfoglalt vagy, de egyrészt az addigi prompt levelezésünk után ezt a 2 hetes hallgatást zavarónak tartottam, másrészt azt hiszem, megérdemeltem volna egy SMS-t, egysoros mélt, stb.
Részemről a történet lezárva, remélem talpra áll az autód. A címemet tudod, a szondát várom.
András bácsi2005-11-21 13:39:10 // 2218
Úgy egyébként nem problémás, csak időigényes.
Roli2005-11-21 13:31:05 // 2217
Bandi
Még nem is néztem hogy milyen az a vezérlés modosító de majd akkor megnézem ha ma bekerülök a garázsba.
Csak azért nehézkes a csere mert kikell szedni a vez tengelyt vagy más buktató is?
Mert talán nem olyan veszélyes kiszedni belőlle a tengelyt, legalábbis a többi tipusokból nem volt olyan nehézkes, csak macerás jelre rakni mindent :)
András bácsi2005-11-21 12:49:40 // 2216
Most nem rád gondoltam, hanem úgy általában a személyes saját tapasztalataimra. A ti ügyeteket nem ismerem teljesen.
A vez. mód szelepére a gumikupak alatt megy két vezeték, arra gondolok. Cserélni macerás, vezérműtengely kivételével megy csak.
Roli2005-11-21 12:45:53 // 2215
Bandi
Hát én próbáltam tájékoztatni mindenről Kormit. Utolsó levélben abba maradtunk hogy írja meg a címét és én amint kiszereltem a cuccot elküldöm neki. Ő megírta a címét én meg teljesítem amit igértem amint kint lesz küldöm is. Igazad van hogy irhattam volna neki, de nem is gondoltam hogy ez ekkora problémát okoz neki és ő azt feltételezi hogy én át akarom baszni.
A vez modosítóra visszatérve milyen saruknak kell tisztának lenni? Olajat nem láttam seholsem folyni, elvileg az olaj az ereje teljében van, nem melegedik el és 2 bár nyomás az van mindig még melegen is.
Szóval akkor a láncos kocsiknál nem szokot a vez modosító elromlani?
Na akkor ebben is én vagyok az eggyetlen :)
Nehéz azt cserélni ?
András bácsi2005-11-21 11:20:31 // 2214
Ez is olyan cucc, amit nem érdemes használtan venni. A láncos motornál egyébként ritkán hallani ilyen hibát, és elvileg nagyobb problémát sem okoz.
Nyomja ki az olajat a vez. mód környékén? A saruk tiszták? Illetve lehet, hogy az olaj nem áll a helyzet magaslatán.
András bácsi2005-11-21 11:18:05 // 2213
Larini szerintem nem rád gondolt.
Az én véleményem az - töled függetlenül - hogy azért bárki bármennyire elfoglalt, egy mailt/telefont azért meg tud ereszteni, ha akar. Azt én eddig mindig megértettem, ha valaki anyagi problémákkal küzd, nincs ideje stb., de azért annyi gerinc elvárható, hogy szóljon erről. Akár haver, akár nem.
Buktam már el néhány apró üzletet azért, mert valakinek tartogattam ezt-azt, aztán még arra sem méltatott, hogy szóljon, vett/szerzett máshonnan.