mszabika2006-10-30 13:55:04 // 12429
	a műszerfala zörgött előtte, berakta és nem zörgött.
na most nekem nem zörgött semmi, most zörög :DDDDDDDD
de csak az a qrv@ gumicső, ahogy hozzáér nyiszorog, és bent nagyon lehet hallani...
	
mszabika2006-10-30 13:52:18 // 12428
	osztom!
baszott durva.....
	
Marklar1552006-10-29 23:47:52 // 12427
	Remélem a csajokat is így hozza a talikra. :)
	
Fairlane2006-10-29 22:11:32 // 12426
	Nekem is hasonló szélzajos problémám van...
A vezetőülés mellett süvít nagyobb sebességnél.
Próbáltam menetközben tapogatni, nyomkodni a kédereket az A oszlopnál, éshát ott a gond, ha megnyomom, ömlik be a levegő.
A kéder ránézésre nincs eldeformálódva, nem repedt, szekedt.
Az ajtón sem látszik, hogy lógna, sem a síkjából nem áll ki, a vonalai egybevágnak a kasztni vonalaival.
Ötletek? :)
Arra gondoltam, a kéder mögé rakok valamit, hogy kíjebb feszítse..
	
Fairlane2006-10-29 22:02:24 // 12425
	Recaro ülések 155be
Sóóóóóóóhaj............. :|
	
Fairlane2006-10-29 22:01:00 // 12424
	Pontosan így vezetek én is :)
Királyság, mikor az előttem haladó 1000-1300 cm3 körüli verdák folyamatosan villogtatják a féklámpájukat egy kocsioszlopban. Én ilyenkor csak picit felengedek a gázból, a többi motorfék ;)
	
Ádi_39002006-10-29 21:48:39 // 12423
	Nos, gyakran látok olyanokat, akik piros lámpától nagy gázzal elindulnak, aztán baromi nagyot fékeznek a következő pirosnál. Ez eszi a benzint rendesen...
Egy 155-tel egészen messzemenő élvezettel lehet elindulni, egészen finoman, elegánsan egy lámpától, hogy szinte nem is hallani a motort felbúgni, és nem érezni a váltásokat. Persze lehet vele szaggatni a reptéren is, attól is alfa.
Én általában lejtőn nyomok neki gázt, akkro kevéssel felgyorsul, emelkedőn meg finoman adagolom. Nagyon keveset fékezek, mert az tiszta veszetség. Szerencsére jól kanyarodik, de hát egy 155 esetében ez alap. Minél előbb ötösbe, 50-nel simán elhalad vele. Meg hát városi dugóba nem viszem, az nem neki való.
(Nálam 8,3 körüli az átlagfogyasztás, a megtett út 70%-a autópálya 130 és 160 között; nem egyszer haladtam vele egyben 4-500 km-t végig 150-160-nal, akkor sem evett 9-nél többet.)
A pucolás pontos módját nem ismerem, de az biztos, hogy a belsejét is ki kell vakarni.
	
MrHobbes2006-10-29 21:37:37 // 12422
	Akkor most az a kerdes, hogy megeri e megnezetni + megcsinaltatni, vagy tovabbra is tobbet fizetni benzinre, mert hosszu tavon biztos, hogy a megcsinaltatas lenne a nyero, de a szuleimnek vannak tervei sajnos a kocsival.
"Szerencsere" eddig nem adtak volna tobbet 500ezernel erte, szoval belattak, hogy annyi penzert meg eleg jol gurul meg...remelem meg jo ideig meglesz
Akkor a kecskemetiekhez szolna a kerdes: van par ismeros, aki "ert" vmennyit a kocsikhoz (szabadidejukben a muhelyben butykolik a verdakat), vagy van valami jo szerviz (markaszervizrol nemtudok), ahol meltanyos aron atneznek, megjavitanak?
	
Fairlane2006-10-29 21:29:23 // 12421
	Es erősen sok fogyi :(
Nekem is 1.8, 8V van.
Fogyasztásrekord eddig 7.4 liter, igaz város nemsok volt benne...
Városban dugótól, klímától függően 9-10 környéke...
Szerintem nézeds meg valahol, a kecskeméti kollegák biztos tudnak jó szerelőt mondani a környéken...
	
MrHobbes2006-10-29 20:57:46 // 12420
	Nem, nem fulladozik, söt...nagyon sokszor hittem azt egy pillanatra, hogy le fog fulladni, de 1-2 tized mp csend utan megint brummogott, szoval nagyon joszandeku motor. Falabuan vezetnem? Meglehet, bar ezalatt nemtom pontosan mire celzol.
Van a csaladnak egy off jargany (citroen c5) es azt ha ugy tolom mint az alfat (bar ez ugye lehetetlen, mer nem alfa :), akkor sem eszik tobbet 7 liternel a fedelzeti szerint, pedig az 2l, bar HDI...
LMM-nel eleg a pillangot megtisztitani az olajtol, vagy a belsejet is le kell? Mert egy gumirozott reteg van korben a csavaroknal, gondolom hogy ne jusson be levego...
	
Ádi_39002006-10-29 19:57:57 // 12419
	Csao,
Ha a légtömegmérőd bekoszolódott, akkor annak más jele is van, nem csak a magasabb fogyasztás. Jelesül lefullad a motor... Ki lehet pucolni, de rossz hír, hogy ez nem megy örökké. Azért koszolódik, mert öreg. Előbb utóbb ki kell cserélni, ami megint nem olcsó. Bontottat nem ajánlok ebből, mert valszeg hamar az is cserés lesz. Sajnos enélkül nemmegy a kocsi...
Ha viszont egyelőre semmi fulladozó jelet nem ad a kocsid, akkro lehetséges, hogy nem is ez a baja, ami viszont jó hír.
Akárhogyan is, a 12-13 l nagyon sok. Lehetséges, hogy még kicsit falábúan vezeted (bocs, nem bántásnak szánom).
Egyébként nekem (2.0 8v) egyzer már tönkrement a légtömegmérő, és amikro a legrosszabb formában volt, értsd ezalatt, hogy időről időre lefulladt meg fulladozott, én akkor megjártam vele Horvátországot, autópáláyval, tengerparti tötymörgéssel, klímával, hegyekkel, és akkor mértem az eddig rekord alacsony fogyasztást, ha jól emlékszem 7,8  körül volt. Szóval bonyolultabb dolog egy ilyen autó, mint hinnénk! :-))
	
belus1552006-10-29 17:48:59 // 12418
	Pontosan!A számból vetted ki a szót!
	
Poló2006-10-29 17:46:45 // 12417
	Mi lenne az? Hogy nem a tied? :))
	
belus1552006-10-29 17:45:20 // 12416
	Tetszik!Egy baj azért van vele!!!!!!!!!!
	
Poló2006-10-29 17:36:53 // 12415
	
	
belus1552006-10-29 17:34:45 // 12414
	Szerintem nagyon változó az ára!De ha nem találsz,környékezd meg"Dobi" cartársat!Ő tud segiteni rajtad!És még sok mindent meg tud csinálni!(alfa emblémás fém lábszőnyeg,kipuf rendszer,cooler hütő,stb)
	
belus1552006-10-29 17:27:59 // 12413
	Üdv!Szemrevaló adatokkal rendelkezik!És szép is az autó!Mit érdemes róla tudni?Mivel érte el ezt a szintet?
	
Poló2006-10-29 17:27:41 // 12412
	Én 15-ért vettem használtan a 156-ba. Amúgy 25 körül lett volna újonnan, asszem.
	
robrt2006-10-29 17:25:19 // 12411
	Egyébként mennyi a reális ár egy ilyen darab vasért? :-)
	
robrt2006-10-29 17:23:36 // 12410
	A kárpit akkor nyikorog mikor csavarodika karosszéria, szerintem a toronymerevítő ezen is segítene. Ha valaki tud eladót ami jó a 96-os 16V-be akkor pls szóljon!
	
Poló2006-10-29 16:52:42 // 12409
	
	
Longman2006-10-29 16:46:31 // 12408
	Az tény hogy merevebbnek érződik mikor áthajtok egy rossz állapotú villamossínen vagy más hasonló jellegű úthibán, de a kárpitok sztem ugyanúgy nyüszögnek mint eddig. Talán a műszerfal nem.
	
Poló2006-10-29 16:38:36 // 12407
	Azt hiszem Ronnie mondta, hogy neki nem zörgött annyira a 155, miután beépített egy toronymerevítőt.
	
Longman2006-10-29 16:37:00 // 12406
	Jah, és előtte ültesd le, mert anélkül nem ér semmit. Azt mondják..:)
	
Longman2006-10-29 16:34:41 // 12405
	:) a kárpit nem fog tőle csendesedni, viszont úgy ráhúzza a kocsi orrát az ívre hogy besz*rsz:)
	
robrt2006-10-29 16:27:23 // 12404
	Toronymerevítőt vennék :-) Nekem nagyon hiányzik :-( érzem ahogy csavarodik.... és talán a kárpitok is csendesednének tőle
	
Longman2006-10-29 16:27:14 // 12403
	Nemtom '56-ban még nem próbáltam. Az enyém most borzasztó jó vele.
	
perdix1552006-10-29 16:21:42 // 12402
	Szia! Én is akartam de vmelyik Cartársunk árult ilyet de a többiek lebeszéltek róla. Azzal érveltek hogy merev tőle a vas eleje és ez zavaró..meg hasonlóak. És hogy csak versenykörülményekre jó! És asszem pont aki árulta az beszélt le:-)))))
Most akkor mik a tapasztalatok? Más vki?
	
Poló2006-10-29 16:15:17 // 12401
	Én sok különbséget nem tapasztaltam vele.
	
Longman2006-10-29 16:12:24 // 12400
	Közben én is beszereltem az autómba a toronymerevítőt, csak jókat tudok mondani. Egyszerűen nem lehet lerobbantani sem az ívről vele. Nagyon-nagyon sokat javult a stabilitás, bár ez előtt sem volt ilyen probléma, de most teljesen más dimenzióban kanyarodik a gép..:)
	
Poló2006-10-29 16:01:22 // 12399
	Amúgy mi a tapasztalatod a toronymerevítővel?
	
mszabika2006-10-29 15:57:12 // 12398
	tehát, akkor ezt a csövet nem iktathatom ki?!
	
Paco2006-10-29 15:54:53 // 12397
	A fekete kugli az olajlecsapató.  A bekarikázott cső megy a kuglihoz,az az olajpára nagy részét kivonja a levegőből. Az olaj a vékony csövön ami amotorblokkba megy,szépen lecsorog.   A maradék levegőmegy be a pillangószelep elé a vastag gumicsöbe.  Na ez tartalmaz még nyomokban olajpárát ettől olajosodik a cső.
	
mszabika2006-10-29 15:42:19 // 12396
	főleg, hogy nyomja most a toronymerevítő és nyiszorog belülről, roppant idegesítő...
azon gondolkoztam, hogy akkor azt most lelehet szedni és oda tudok berakni 1 olajszűrő-s légszűrőt vagy mi a fene a neve, soha nem tudom... (ami pl ronnie-nak is van)
	
SD2006-10-29 15:41:21 // 12395
	Amúgy akit érdekel találtam egy tökjó átvezetési pontot erőssítő táplálásra, akkuról:)
Ahol a két cső bemegy a fűtés radiátorhoz a tűzfalon keresztül ott, akinek van klíma annak a klima radiátor mellett lehet bevinni ott van hely, aki nem klímáa annak az azt eltakaró műanyag lapt lehet furkálni.
Ez marha nagy buherlálás, de a végeredmény tuti, lehet hogy én is megcsinálom, mert én nekem amúgy is kiugrott a fűtésbox klíma buherálás ügyén:)
	
SD2006-10-29 15:36:48 // 12394
	hú tesvír ott sok csü van:)
Amit bekarikáztál az egy két oldalán különböző keresztmetszetű, olaj álló gumiból készülő kartel cső. Ezért nehéz nem gyáriból megoldani:(
De ugyan abból a fekete kugliból megy lefele egy víkony csü a motorblokkba, és a szívócsonk alatt a vastag levagő csőbe (a folytó szelep előtt) és van még vagy kettő vékony a szívócsonkon alul...
Ezeket mostanában jól kitapasztaltam... :)
Ezen minden tud falsot szívni...:)
Da ami a karikás ott olajat nyom ki ha törött, és a hülye csatlakozása miatt problémás:)
	
Paco2006-10-29 15:35:13 // 12393
	Na pont ezért mondtam, hogy definiáljuk, hogy mi mit jelent?
	
Paco2006-10-29 15:32:58 // 12392
	Igen.   Az olajtérben szokott olajpára is lenni :)
	
Poló2006-10-29 15:31:23 // 12391
	Elolvastam én azt :)
Nálam 3 féle légszűrő létezik:
1. gyári (papírból van, a gyári légszűrő helyre megy be)
2. sport betétszűrő (a gyári helyre megy be, több levegőt enged át, mint a papír, általában pamutból van, rendszeres olajozást és tisztítást igényel)
3. direkt légszűrő (nem kell neki légszűrőház, több levegőt tud ezen keresztül szívni a motor, általában pamutból van, rendszeres olajozást és tisztítást igényel)
Vannak még a különböző intake rendszerek, tualjdonképpen azok is direktszűrők.
Én így tudom.
	
Paco2006-10-29 15:27:59 // 12390
	12366-os hozzászólás.  Elolvasod még egyszer, vagy egyszer sem olvastad el?
	
Longman2006-10-29 15:25:50 // 12389
	Akkor ez természetes?
	
mszabika2006-10-29 15:14:21 // 12388
	
	
Poló2006-10-29 15:13:16 // 12387
	Nézhetem... Ez a gyári légszűrő helyére megy be. Ugyanígy néz ki a gyári papírszűrő is, csak az más anyagból van. A direktszűrő hengeres vagy kúpos alakú szokott lenni, nem?
	
Paco2006-10-29 15:12:56 // 12386
	Nem vitatkozom a minőségéről.  Mint tudjuk jó minőségű szart is lehet gyártani. :)
	
Paco2006-10-29 15:10:52 // 12385
	Nézd meg a Large Picture  linket. :)
	
Paco2006-10-29 15:10:00 // 12384
	Kartergáz visszavazetés.
	
Longman2006-10-29 15:08:43 // 12382
	Namost nekem is lenne egy érdekes kérdésem, ugyanis ellenőrzés céljából ma szétbontottam a csöveket a légszűrőháztól a gázállás pillangószelepéig. Meglepődve láttam hogy a pillangószelep és az előtte lévő gumicső is olajos kicsit belül. Az mitől kerülhet oda?
	
Poló2006-10-29 15:08:27 // 12381
	Szerintem meg ez sport betétszűrő.
	
Fisher2006-10-29 15:08:11 // 12380
	Egy picit lejjebb az árlista, de kérdezz meg másokat is!!!!
	
Online tag
0
		Vendég0
387
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
