Fórum >> Típusok >> 155

András bácsi2007-02-21 19:46:43 // 19179
Fócvágenek? :D
tread2007-02-21 19:45:24 // 19178
Hát remélem ilyen aprósággal is elboldugol. Jó kis tuning gépek álltak az udvarában, remélem ilyen apróság is menni fog. Lényeg h gyorsan.
Gery832007-02-21 19:45:11 // 19177
Figyu Bandito! :D Te szakinak tűnsz, úgyhogy megkérdelek... :P Szal a helyzet a következő: a 155 motorja egyenetlenül jár, és a végére akarok járni az okának. Sztem 1 henger biztosan nem meg. A tervem a következő: miközben jár a motor, egyesével lehúzogatom a gyertyákat, és ha az egyik lehúzásánál nem érzékelni változást, akkor ő a bűnös. Ez eddig, ok, de a hátsó 3-mat csak akor tudom lehúzni, ha leszedem a szívócsonkot, ezzel meg az a baj, hogy akkor a légtömegmérő nem fog jó értéket mérni... Valami ötlet? Vélemény? Valamint kompressziót is akarok mérni. Mennyinek kell lennie a V6-nak? 10-11 bar? Köszi!
András bácsi2007-02-21 19:35:42 // 19176
Ülés 4 csavar, oszlopborítás és a küszöbborítások 10 perc.
tread2007-02-21 19:33:01 // 19175
Mennyi idő amíg szét meg összeszerkesztik kb a biztonsági övet, mert holnap jelenésem van és szorít az idő. :S (állítólag ülést ki kell venni, oszlopot full lebontani stb)
András bácsi2007-02-21 19:31:08 // 19174
Ez igaz, de szerintem úgy az övfeszítő nem működik. Mármint a patron.
tread2007-02-21 19:29:48 // 19173
Looooool szerelő azt mondta, h csak vmi golyót kell kivenni amitől állandóan beszorul. Utána ugyan úgy fog működni, mert az a golyó csak arra van, h a nemtudom milyen szögben álljon az öv. Igaz jobban örülnék ha maradna a golyó meg az öv is tuti lenne, de ennyire futja. :(
Fairlane2007-02-21 19:17:07 // 19172
pár hete nekem is beszart ez egyik övem... nem oylan bonyi cserélni :) itt vmelyik kollega biztos tud okosba bontottat :) Marklar sztorija: Meglátta a 155-öt, megvette, mert tetszett neki benne a kézifék gombja. Aztán ezen a gombon kívül kicserélte már az egész autót...... :DDD :P
Gery832007-02-21 19:16:33 // 19171
Hmmm... 650e és kapsz hozzá egy kocsit is! :D Naaa????
tread2007-02-21 19:13:24 // 19170
Nem vagyok én informatikus csak egy mezei kocka kis világunkban. :D
tread2007-02-21 19:11:35 // 19169
És mi lett a Te sztorid vége? Nekem most még a biztonsági öv is szarakszik, Tegnap megadta magát, nemtudom kihúzni, ma persze h megfogott a rendőr :D
Fairlane2007-02-21 19:02:52 // 19168
"Nah RE!" Ebből a beköszönésből arra következtetek, hogy te is valami informatikusféle vagy, de legalábbis elvetemült számítógépfüggő.... :D :P
Marklar1552007-02-21 18:56:16 // 19167
A 155 mindent visz! ;)))
Marklar1552007-02-21 18:55:35 // 19166
Ismerős, mert nekem sem úgy nézett ki, mint elötte. (direkt nem írtam "állt" ) ;) Csak nekem egyből be is repedt... Sajna az volt a legalsó pont. Addig;)
tread2007-02-21 18:52:48 // 19165
repedés nincs, csak a csavar ne úgy áll ahogy kéne
András bácsi2007-02-21 18:37:23 // 19164
Hulye kocsog a szerelőd. Olaszosan csöpög...
András bácsi2007-02-21 18:36:03 // 19163
GT n= granturismo
norbee2007-02-21 18:28:12 // 19162
"meg ott volt a a Todor Rizskoch... Nem, fater neeeeem, a Zsivkov volt a miniszterelnök, a Rizskoch meg a kaja, fejezze má be." :))))))
süsnye2007-02-21 18:25:11 // 19161
Dekli, dekli? Az nem dekni? :D
norbee2007-02-21 18:21:03 // 19160
Olajdekli ide, lengőkar oda, azé mégiscsak miénk a Világ Legszebb S*gge! :)))))
Marklar1552007-02-21 18:05:59 // 19159
Nekem is csak egy picit lett megütve a kartelnál a csavar. Aztán be is szakadt. Most perselyezve és javítva is van. Meg tartalék dekli is van már... Ne hagyd, hogy nagyobb legyen az a repedés...
tread2007-02-21 17:32:26 // 19158
az olajom az nem folyik, nem csöpög, sokkal inkább szivárog. minimális
SD2007-02-21 17:26:00 // 19157
oks nem is azért mondom de nem követted nyomon az elmult éveket hogy ki és hogyan használta. sokkal újabb autón is hallottam már szimering cseréről, ez változó hogy mennyit bír, de ha nagyon fogy az olaj akkor érdemes mielőbb a zsaru az akkor jön ha nem kell:)
tread2007-02-21 17:20:41 // 19156
meg nem hajtom, nemszoktam, de még így is megfogott a buzi zsaru
tread2007-02-21 17:19:47 // 19155
Indulás előtt járó motornál mindig elszívok egy cigit, szwal ez a hidegen használat nemigazán fenyeget. asszem. :)
süsnye2007-02-21 17:16:22 // 19154
No, azé nem mindegy, h a tik vagy a tolás vót-e elébb! :D Tudomásom szerint az alfa formatervezője ment át a sejátho', tképpen igencsak megláccik az uccsó pár cordobán, toledón és ibizán...
SD2007-02-21 17:05:59 // 19153
ne nagyon használd addig míg ki nem derül mert ha a szimering végleg megadja magát hipp-hopp olaj nélkül maradhat a gép, és az már tényleg drága lehet a végén... a szimering kopó alkatrész előbb utóbb előfordúl, a hidegen pörgetés gyilkolhaja jobban a csavar furi, mert ha nem tört ott semmi akkor nem kéne csöpögnie, de ha tegyük fel csak megmozdult, és azért csöpög akkor ki kell tekerni, olaj le, ellenőrizni a menetet, aztán vissza és figyelni hogy lesz-e tóTSa
tread2007-02-21 16:57:38 // 19152
Így már más. Nem az nincs megrepedve, csak a leeresztő csavar lett megvüte (faszé olyan nagyfejű csavart tettek bele, mé nem süllyesztettet?) és ott egy picit megfáradt de az nemvészes.
norbee2007-02-21 16:56:17 // 19151
Karter. na. :)
tread2007-02-21 16:54:04 // 19150
dekli?
norbee2007-02-21 16:48:56 // 19149
Mivan, ellopták? :))))
norbee2007-02-21 16:48:25 // 19148
De a deklid repedt?
tread2007-02-21 16:37:58 // 19147
Nah RE! picit nagyobb a baj mint vártam. Olajleresztő csavar az alap volt, de az ideiglenesen megcsinálni, de a főtengely szimeringnél is csöpörög, a szerelő szavaival élve "olyan olaszosan". Ezek mellett tegnap a biztonsági övem is elfáradt, nemtudom magam bekötni, ma persze, hogy megfogott a buzi rend őre. Szwal, nem őszinte a mosoly az arcomon :(
Otto2007-02-21 16:37:29 // 19146
Vannak mindenféle vegyszerek meg flex amik erősen tudnak hatni a fémre!Így bele lehetne tenni!Szelepfedelet kell lecserélni azt kész!:)
SD2007-02-21 16:35:54 // 19145
granturismo nem? Jah hát gondolom az nem egyszerű mutatvány, látván hogy egy klímahűtő beépítés mekkora macera, akkor egy motor belezés............
Thomika2007-02-21 16:32:31 // 19144
:PPPPP Mind1! Már nincs jelentősége!! :)
András bácsi2007-02-21 16:27:51 // 19143
A szar gumiknak nincs értéke. :)
András bácsi2007-02-21 16:27:17 // 19142
Az más, és nem GT. Nem tudom, hogy a blokkon az összes rögzítési hely megvan-e.
Thomika2007-02-21 16:16:25 // 19141
Érdemes lenne erre alkudoznod egy kicsit!! :) Nem rossz ez a MIM felni! Kérdezz rá, gumi nélkül mennyiért adja!
Thomika2007-02-21 16:11:15 // 19140
Gumival együtt ennyi! De egyébként meg egyre jobban érleleődik bennem a dolog, h megtartom téli felninek! csak akkor vehetek megint új gumikat! De igazából ezen majd ráérek jövő télen aggódni! :))
norbee2007-02-21 15:54:20 // 19139
Yoyo Gumival vagy anélkül 70? :))))))))
SD2007-02-21 15:25:31 // 19138
Najóó najóó, demos' mindíg kimarad pár alkatrész minden szerelésnél:) És a HF nem variálható? Mint pl: GT cartárs aki 16véesítette a 8véjes boxit.
András bácsi2007-02-21 15:00:02 // 19137
Szerinted a 155-ben a V6 hány szelepes? És a 3.2 mennyi?
SD2007-02-21 14:54:18 // 19136
Ja. Mert a 2.5blokkba belemegy a 3.2 bél nem?
András bácsi2007-02-21 14:51:30 // 19135
Igen: de azoknál is kb. 60k az illeték. Hivatalosan ugyanazon motorkódú mehet csak bele. A 3.2-est nem értem. Olyan nem volt benne. Átfűzés, meg ilyenek, amire gondolsz?
SD2007-02-21 14:49:20 // 19134
Ugye úgy van ez hogy azokat a motoroket lehet lepapírozni egy autóban könnyen amik gyárilag is vannak hozzá. Így pl egy 3.2V6 velemehetne ha egy 2.5 lenne a kindulás igyi? Vagy az már nem átalakítható?
András bácsi2007-02-21 14:47:15 // 19133
Hivatalosan sehogy. Vagy horror áron.
SD2007-02-21 14:38:19 // 19132
hümm... 164-es turbo moci 100e, mondjuk biztos gerelány meg stb, oztán meg gondolom nuku papír és ha van is a 155-be hogyan tud az legális lenni... de azér' gyó:)
SD2007-02-21 14:29:26 // 19131
Háp lehet:)
András bácsi2007-02-21 13:57:21 // 19130
Nem érdekelne, hidd el. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak