Fórum >> Típusok >> 156

Hardy2009-12-28 11:30:07 // 104292
Én úgy tudom, illetve az NKH legutolsó információja szerint amit kaptunk tőlük nem változik. Úgy lesz mint eddig.
szasza(SW)2009-12-28 11:26:39 // 104291
A műszaki akkor most,hogy alakul?
4évesig 4év
4-10ig 2év
10 felett 1 év????
Valami ilyet olvastam.
Scott2009-12-28 11:15:45 // 104290
Na ez jó, akkor hülyeséget mondtam :)
Hardy2009-12-28 11:08:51 // 104289
Ha idén jár le akkor is igaz. Mivel január 1-től változik a KRESZ, és a ZK illetve a matricája nem hatósági engedély. Sőt a meglétét sem ellenőrizhetjük január 1-től, de ha a matricán látjuk, hogy lejárt azért se lehet szólni, mivel a következő műszakiig érvényesnek kell tekinteni. Most jött le hozzánk az ezzel kapcsolatos anyag az ORFK-ról.
ystuc2009-12-28 11:00:00 // 104288
Na, igen, ez az amit nem szabad... Tudod, tankolni sem lehet járó motornál, ez meg végül is annak számít... Vigyázz, nehogy tönkremenjen az üzemanyagtank!

:-)
szasza(SW)2009-12-28 10:58:06 // 104287
Az az érdekes,hogy járt is a motor közbe mégis felfele ment a mutató:))
Scott2009-12-28 10:52:41 // 104286
Ezek szerint ebben a pózban termeli a verda az üzemanyagot. Parkolj mindig így! :))))
ystuc2009-12-28 10:52:21 // 104285
Igen, így termeli a gázolajat, ezért fogyaszt kevesebbet. Ha sokáig így hagyod az autót, akkor le kell majd fejtened, mert ki fog buggyanni.
A kezelési útmutatóban írnak is róla, hogy nem szabad sokáig így hagyni, vagyis az ilyen jellegű parkolás felügyeletet igényel...
Viszont sajnos üres tanknál nem működik ez a dolog, próbáltam... Fél tanknál a legideálisabb a szint növekedés...



:-D
szasza(SW)2009-12-28 10:49:00 // 104284
Sziasztok!
Félig volt a tankom.Felálltam két jobbos kerékkel egy lejáróra,azóta egy fél rublikával többet mutat.Ez normális?

Ezentúl akkor így tankolok:))
admirális2009-12-28 10:44:09 // 104283
Üdv az oldalon:).

A termoszátát nem aktuális téma itt a topicban, hanem állandó:)). Szerintem neked is azt kell kicserélni.

A hőmérő kijelző csalóka, mert az első jelöletlen vonal 80 fokot jelent (nem pedig 70-et).
Nova2009-12-28 10:29:05 // 104282
Újabb kérdés, látom épp aktuális téma:
Nekem városon kívül alig akar 50 fok felé menni a vízhőfok, de ha városban kergetem a gépet, volt már, hogy felkúszott 90-ig. 70 fok alatt a fűtés is elég gyér, attól kezdve szuper. Mi lehet a baj? Termosztát szintén?
Nova2009-12-28 10:23:28 // 104281
Sziasztok!
Pár hete új gazdája lettem egy 156-osnak, és most lettem tag az oldalatokon.
Egy ezüst színű 2.0 selespeed-ről van szó, rendszáma JHK-752. Fotókat az adatlapomnál találtok róla. Szuper kis gép, meg vagyok vele elégedve :)
Azt szeretném tudni, hogy valaki ismeri e az előéletét?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv,
Nova
ystuc2009-12-28 09:52:30 // 104280
Köszi!
Scott2009-12-28 09:40:11 // 104279
Én a TC-n olvastam egy cikket erről. Remélem igaz :))
Ezt : A műszaki vizsgával nincs baj? - bővített kiadás
Scott2009-12-28 09:34:29 // 104278
Ez így igaz. Azt tegyük hozzá, hogy ez akkor igaz, ha 2010.01.01 után jár le. Ha még idén, akkor meg kell csinálni.
Tehát ha pl. a műszaki 2011-ig érvényes, de a zöldkártya lejár jövőre, akkor legközelebb csak 2011-ben kell a műszakival együtt zöldkártyáztatni ill. akkor már együtt adják a kettőt.
ystuc2009-12-28 09:22:18 // 104277
Erről egy egészen pontos infót hol lehet olvasni?
Attie2009-12-28 09:19:58 // 104276
Vazz...

Nekem 27-én járt le, de megcsináltattam tizenvalahanyadikán, mert én úgy értelmeztem, hogy ettől még meg kell lennie, csak a következőnél már egyben lesz megcsinálva a műszakival.
Hardy2009-12-28 08:56:51 // 104275
Szaisztok!

Gondoltam szólok itt mindenkinek aki olvassa és nem figyeli a jogszabály változásokat, hogy akinek lejár a környezetvédelmi igazolólapja / zöldkártya/ az ne csináltassa meg feleslegesen, ha csak nem megy 30 napon belül műszaki vizsgára is, mivel már nem kötelező.
Scott2009-12-27 09:48:10 // 104274
Hőfok vs termosztát dízeleknél témában: azoknak van igaza, akik azt mondják, hogy a 70-nek hitt, de valójában 80-as vonalon álló mutató normális :). Ha ezen a vonalon áll, akkor még nem nyit a termosztát (hideg a hűtőhöz vezető cső), ha feljebb megy ez a vonal és a 90-es közé, akkor nyit és visszaesik a vonalra ill. kb egy milivel a vonal felé.
A lényeg, hogy semmi gond a termosztáttal :)
GEORGE2009-12-27 08:27:14 // 104273
Hüüü itt még igen jó néz ki a Mónika, mára jól elhízott a kis drága :-)
GEORGE2009-12-27 08:15:21 // 104272
Igen csalnak de, 20 literen 2-3 decit tudnak csak fogni.....
Dévid2009-12-27 00:24:17 // 104271
65-öt én is. Nagy autó, 16 literes fogyasztással. Persze ti tudjátok hogy jóval kevesebb, de olyan csalódott arcot vágnak az emberek, mikor 8-9 litert mondok. :D
Liquid2009-12-27 00:17:09 // 104270
én is tankoltam már 64,6-ot :)
ystuc2009-12-26 22:38:38 // 104269
Igen. :-P
:-)
Poló2009-12-26 22:31:17 // 104268
Jó hogy nem ráreagálsz :D

Pörgesd 1:39-hez, ott van a lényeg ;)
ystuc2009-12-26 22:26:28 // 104267
Szerintem meg csalnak a kutakon a literekkel. :-)
Poló2009-12-26 22:20:24 // 104266
De 63 literes, de írtam is, hogy nem egy tank volt, hanem egyszer tettem rá még 15 litert ;)

Amúgy egyszer kifogyott teljesen, akkor lett bele rakva 4 liter kannából, abból elhasználtam egy litert, szóval maradt a tankban 3 liter és belement 64 liter a kúton, szóval 67 megy bele, ha tök üres. Gondolom a gyár csak a tank térfogatát adja meg, ami 63 liter, a csőben meg elfér még 4 liter.
ystuc2009-12-26 22:17:24 // 104265
Hát, én a töltött káposztával is így vagyok, de az ma elfogyott... :-D
Piritu - 1.000.0002009-12-26 22:15:59 // 104264
Nekem eddig sikerült megúsznom a bejglit, viszont lassan hús és sütimérgezése lesz :-))
Dévid2009-12-26 22:13:48 // 104263
Inni kell rá, akkor írni sem fogsz már tudni, nemcsak olvasni. :D
ystuc2009-12-26 22:13:44 // 104262
Vagyis a felületes olvasásból ez lesz. :-)
ystuc2009-12-26 22:13:01 // 104261
Jaaaa... Igaz. :-D

A bejglimérgezés hatása, hogy a szöveget nem olvasom végig, hanem lereagálom mielőtt befejeződne. :-D

Majd kúrálom magam... :-)
Piritu - 1.000.0002009-12-26 22:11:24 // 104260
"Ez nem egy tank volt, hanem egyszer tankoltam rá 15 litert." - írta Poló Cartárs :-))
Dévid2009-12-26 22:08:23 // 104259
Jobban vezetek, mint a hírem, de azért nem olyan jól, mint szeretnék. :D
ystuc2009-12-26 22:07:32 // 104258
Ööö... Nem 63 lityós a tankod? :-)
Vagy tankoltál közben ötezeré'? :-D
Piritu - 1.000.0002009-12-26 22:07:16 // 104257
"Vannak akik túllépik a határaikat." - ez jó és pont a Te billentyűzetedből :-DDD
Dévid2009-12-26 22:04:32 // 104256
Igen, ha esik, síkosnak találom az utat, vagy fáradt vagyok akkor 70 a maximum lakott területen kívül. :D
Múltkor egy autós durván megelőzött, 3 km múlva azt néztem ahogy kiszedik a kocsijából, amivel lesodródott az útról. Vannak akik túllépik a határaikat. :D
Dévid2009-12-26 22:02:02 // 104255
Én is csináltam frankó garázst, de amíg ilyen meleg van addig kinn parkolok, ugyanis nem tudok bejárni mivel tengelyig merülök a felázott fűben.
Piritu - 1.000.0002009-12-26 22:01:08 // 104254
...és ez most már az óvatosabb tempó? :))
Piritu - 1.000.0002009-12-26 21:59:45 // 104253
Most én is tudnék a Pókkal, fel van bakolva a garázsban és a kereke se éri a földet :-DDD
Dévid2009-12-26 21:55:55 // 104252
Német autópályának járok pl. Sopronba, Nagycenkre.
Amúgy az első hosszú egyenesben ahova már meleg motorral érkezem.
Amúgy a látási viszonyoknak megfelelően vezetek, ha nem látok rendőrt, akkor no speed limit. Bár a múltkor egy Oktáviát 150-el követtem. Neki sem volt bekapcsolva a megkülönböztető jelzése, így ő is szabálytalankodott. :D
Poló2009-12-26 21:50:05 // 104251
Én Magyarországon is mentem már legálisan 200-zal. 2007-ben a clubos gyorsulás után a rábaringi oválpályán ;)
Poló2009-12-26 21:48:50 // 104250
Utóbb 9 liter körül evett, ebben volt 1-2 Pápa-Győr gyors oda-vissza, valamennyi város, mikor szinte be sem melegedett üzemi hőfokra, egy Veszprém nyugis 100-as tempóval, egy Győr havas úton oda, meg volt egy Bp is valamennyi araszolgatással, autópályán oda-vissza nem nyugdíjas tempóban. Ez nem egy tank volt, hanem egyszer tankoltam rá 15 litert. Szóval valahogy úgy alakult, hogy 770-780 km-t tettem meg 70-72 literrel. Ja, és a guminyomásom 1,9-re volt lőve, szóval ha a megszokott 2,3-ra lettek volna fújva, akkor pár decit még lehetett volna belőle faragni :)

De a 8,2-t sem egyszer hoztam vele, hanem többször is, egyszer éppen egy Selénia rally is volt benne.
Piritu - 1.000.0002009-12-26 21:48:49 // 104249
ha szabad kérdezni, hol mész 160-170-et, mert ugye ilyet legközelebb Németországban lehet :-))
Dévid2009-12-26 21:29:22 // 104248
Hmm, mik vannak... :D
Dévid2009-12-26 21:28:23 // 104247
Hogy etetsz te meg 8.2-t a kocsiddal? Enyém 10 alatt nem fogyaszt... igaz 160-170eket megyek vele, pörgetem, és rövid utakon járok.
admirális2009-12-26 21:26:05 // 104246
Pontosabban kicsivel többet kellene mutatni a főúton folyamatosan haladva, de csak kb 84-85 fokot.
admirális2009-12-26 21:19:35 // 104245
Így van. A gyári úgy működik új korában, ahogy a kolléga a kérdésfeltevésben leírta a tapasztalatait.

Az autó hőmérőjét vagy infrás hőmérővel, vagy multiméterrel lehet ellenőrizni. A multiméteres megoldáshoz ki kell előbb deríteni, hogy adott hőmérsékleteknek milyen ellenállás érték felel meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-26 20:53:06 // 104244
a hajtókar s nem a csapágy :P
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-26 20:52:33 // 104243
hosszú távon ha nem melegszik be a motor és úgy pörgeted 5000-6000 környékén a 3as hajtókar csapágya megadja magát rosszabb esetben eltörik....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak