Fórum >> Típusok >> 156

Ronnie2007-03-26 09:05:59 // 33042
Ha Ronnie-t kérdezed, akkor bizony vigyázni kell! Van legalább 4 gyártó, aki nyomja ezeket, de csak a képen egyformák, és messziről, közelről kijön a különbség. Én 3-at vettem, mire az is jött, amit akartam, és az nem a 82 jurós vót!
ALFI1562007-03-26 09:04:03 // 33041
Ez nem a teljessen buborékos,hanem a csapottabb fajta ami nekem is van.
Mike.2007-03-26 08:59:03 // 33040
Szerintem jó ár ez. Bár ez a "buborékos" nem igazán szép az 156-on. Persze csak szerintem! :-)
ALFI1562007-03-26 08:56:24 // 33039
Mennyi lenne a posteköltség?
Poló2007-03-26 08:38:32 // 33038
Ronnie-t kérdeztd, de szerintem olcsó.
Trombozis2007-03-26 08:37:32 // 33037
Ez szerintetek 82 juróért olcsó?

GEORGE2007-03-26 07:49:27 // 33036
Igen, erről se feledkezzünk meg.
Poló2007-03-26 07:44:12 // 33035
Meg 6 gangos váltó :)
GEORGE2007-03-26 07:27:51 // 33034
Nekem ismerösöm a kozmetikás ( szomszédom ) nem haver de joban vagyunk.
GEORGE2007-03-26 07:26:31 // 33033
De be kell!
GEORGE2007-03-26 07:25:59 // 33032
Az mszabikának nagyon sokáig bírta. neki a Rosso a gép, és fújva van a hátsó sárvédőelem. A polirozás után a külömbség eltünt! jó 1-ig bírta, mostanra újból látszódik a különbség. De ettől pontosabb időintervallumot a szabi tudná megmondani. Nekem voltak gondok a fényezéssel és utána nagyon jó lett. Szóval egy otthoni dörzsi polirtól fényévekkel minőségibb polirozás ez.
Nyirkos2007-03-26 07:03:35 // 33031
Csak még 1 kérdés: Mennyire tartós egy ilyen polírozás?
Mike.2007-03-26 07:03:31 // 33030
Most, hogy említetted, lehet, hogy átmegyek hozzátok egy ilyenre.
Nyirkos2007-03-26 07:01:36 // 33029
Rápróbálok, hátha nincs sok melója a szakinak. Jó lenne ha meglenne hétvégére.
Trombozis2007-03-26 07:01:14 // 33028
Nem kell bejelentkezni előtte?
Trombozis2007-03-26 07:00:42 // 33027
Akkor itt elég kevés. Mondjuk haveré a kozmetika, de még úgy kérdeztem, hogy nem haveri alapon. Itt 12ben megáll.
csocsi2007-03-26 07:00:35 // 33026
Hidd el ártatlan vagyok :)))
GEORGE2007-03-26 07:00:32 // 33025
Meg kell lennie 1 nap alatt az az 1 munkanap alatt ( 8óra ) Én eddig 12:00-re vittem 17:00kor mehettem érte.
GEORGE2007-03-26 06:59:16 // 33024
Ez van sajnos.... .-(
Nyirkos2007-03-26 06:58:42 // 33023
Köszi. Én is reméltem, hogy azért 20-ig belefér. És időben mennyi lehet? 1 nap alatt megvan, nem?
Trombozis2007-03-26 06:58:00 // 33022
Nem kevés.
Trombozis2007-03-26 06:57:28 // 33021
Itt 10-12 úgy tudom. Azt mondta haver, hogy a sötétebb autók drágábbak, mert tán több anyag kell hozzá.
GEORGE2007-03-26 06:56:39 // 33020
Nálunk a 3 rétegű kimondottan alapos polirozás 15-20ezer közt megy, méret függő de a dolog, nekem eddig megállt 15-ben ( 146 )
Nyirkos2007-03-26 06:47:08 // 33019
Nem tudjátok, kb. mennyi pénzt szoktak kérni, és mennyi időben egy polírozás? Jó lenne Esztergomig...
GEORGE2007-03-26 06:43:28 // 33018
A 155 V6-ot simán elverem a 146ti-vel. Te is megfogod a selespeedel. De a 156 V6-al felesleges kikezdened, tök más motor van benne ill ez így nem teljesen igaz, de a 164 ló helyett 193 feszit a 156-os blokkjában!
Mike.2007-03-26 06:33:20 // 33017
Tetszik! Kíváncsi vagyok élőben milyen.
Karakot2007-03-25 23:37:39 // 33016
Szíííííp, fel az autóra hama-hama!!! Az összképet szeretném látni. :)
Attie2007-03-25 23:08:30 // 33015
Ez durva :-O Nekem a 155 2.0 16V 1340 kg volt. A 156 mJTD 16V meg 1380 kg.
Trombozis2007-03-25 22:59:00 // 33014
Szép estét, Na most nekem is volt ilyen, mint már sokszor olvastam róla. Ma meló után szokásos gyújtás ráadás szervíz lámpák megvárása. Közben szépen elhelyezkedek (csajos mindig mondja, olyan mintha repülőt indítanék) oszt az a visszajelző piros lámpa nem aludt el fent. Tudjátok, amikor gáz van, akkor az világít. Óh mondom mi van már? És látom a kulcs jele is világít. gyújtás le és vissza és egyből elalszik, amúgy még egy másodpercet (na jó lehet, még nem mértem) se szokott pilácsolni.
Ronnie2007-03-25 22:54:55 // 33013
Öntelt banda! ;o)))
Ronnie2007-03-25 22:42:35 // 33012
Egomra fent lesz, azthiszem..
Ronnie2007-03-25 22:38:18 // 33011
Végre alakul a dolog! Már csak fimomítások vannak hátra..



.. fekete lakkozás, külső élek polírozva..
Ronnie2007-03-25 22:23:53 // 33010
Sziasztok!
alfarosso2007-03-25 20:52:57 // 33009
Isten beszél belőled...
csocsi2007-03-25 17:26:22 // 33008
Azért , mert az ilyen gépek csodálatosak :))
alfarosso2007-03-25 17:10:05 // 33007
Bocsi! Én a 2000selespeed 156osommal is ott vagyok a 155 v6 mellett! Képzelem milyen lehet a 156v6...
tipoatti2007-03-25 16:32:57 // 33006
Ennyivel NEHEZEBB, és GYENGÉBB a 155? Erre álmomban nem gondoltam volna... akkor vissza minden, mea maxima culpa... :)
Karakot2007-03-25 13:57:37 // 33005
Konkrétumok: 155 2.5 V6 164le - gyorsulás: 8.4sec, max seb.: 215km/h 156 2.5 V6 192le - gyorsulás: 7.3sec, max seb.: 235km/h A súlyadatokban sajna tévedtem, Tipoatti megvezetett, szóval a 155 nem könnyebb: 155 V6-1495kg, 156 V6-1320kg :)))))) Szóval azért van különbség, a 156 javára. :))
Karakot2007-03-25 13:16:54 // 33004
Persze az előbb a 2.5 V6-okról beszéltem.
Karakot2007-03-25 13:15:49 // 33003
A 155 V6 gyengébb, mint a 156 V6. Hiábba könnyebb az 55-ös, régebbi kontrukció a motorja, így kicsivel szolídabbak a menetteljesítményei. Bár nem sokkal.
Karakot2007-03-25 13:13:53 // 33002
Fogyasztás: 8.48-16l/100km Szervíz igény: mint más Alfákon (futómű, egyéb kopó alkatrészek, plusz eddig nálam egy szervócső lukadt ki extra hibaként, más semmi, kopp-kopp. Magát a V6-os motort nagyon megbízhatónak tartják a szerelők) Alkatrész beszerzés: (ezt a kérdést nem egészen értem) gyári és utángyártott minden van hozzá és boltokban, vagy bontóban lehet megvásárolni, mint bármelyik másik Alfához. :) Teljesítmény: számodra a Lancia után mindegyik csak csalódás lesz, a 2.5 V6 192 Le, a GTA pedig 250 Le.
tipoatti2007-03-25 13:02:11 // 33001
Hát nemtom... csak feltételezem, hogy ha van rutinod a nagyobb teljesítményű verdák terén, akkor egy 155 V6 után mi fogna meg egy nehezebb 156 V6-ban?... mingyá' jön egy szaki, aszt jól megmondja majd! :))
Karakot2007-03-25 13:01:11 // 33000
Egy ismerősöm csinált hasonló beavatkozást, 1.6-os Stilon. Nála nem elviselhetetlen a hang, és mégis működik a dupla vég. Szóval hagyd fent a gyári dobot a helyén, és a dob előtt, a bemenő csőből ágaztasd le a másik oldali véget. Így kicsit ércesebb lesz a hang, mint gyárilag, de nem üvőlt.
belus1552007-03-25 12:32:36 // 32999
Üdv urak!Autó csere elött állok,és ismét nagy fába akarom vágni a fejszémet!156 v6.Jó lenne tudni róla minnél többet!Fogyasztás,szerviz igény,alkatrész beszerzés,teljesitmény,stb.155 v6-ba már volt részem,de az nem fogott meg annyira!Csak a hangja!köszi előre is!
Kamile2007-03-25 12:11:43 // 32998
Sziasztok! tételezzük fel :) hogy levettem a hátsó dobot, és a hátsó felfüggesztésnél elválasztottam két irányba de a gyári dob nem került vissza és csak a Remus végek lógnak ki hátul két oldalt, mivel a jobb oldalán nincs akkora hely, hogy beférjen egy sportdob ezért csak úgy szabadon van folytás nélkül. Az a baj hogy iszonyatos hangja van. Szerintetek mit tudnák csinálni? Esetleg egy középdobot ha beiktatnák akkor jobb lenne? Ha van ötletetek ilyenre kérme írjatok!
kru2007-03-24 21:37:00 // 32997
a tépőzárat én és régóta alkalmazom, nyáron, büdös nagy melegben néha elenged, de lehet, hogy az öntapadós tépőzár nem volt annyira frankó, de visszaragdt még eddig. most a gyerekülés, ahogy le van horgonyozva a csomagtartóban a kis fülhöz, oda pont befér az ülés meg a heveder közé :-))
mesa2007-03-24 16:37:55 // 32996
Ez nagyon jól hangzó megoldás :)
csocsi2007-03-24 15:19:27 // 32995
Csak nehogy megvakulj a sok villogástól majd :)))
csocsi2007-03-24 15:18:42 // 32994
Ez is nagyon jó ötlet, ezért csak nem kötekednek a rend őrei :))
csocsi2007-03-24 15:17:52 // 32993
Akkor tényleg ben írtam hülyeséget :))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak