Peti16V2006-11-10 12:48:33 // 22341
Ennyi? Ezek után már eléggé le lehet engedni a tornyot?
András bácsi2006-11-10 12:36:52 // 22340
Felesleges. Egy kicsit tovább indítozik az ember és kész.
András bácsi2006-11-10 12:35:35 // 22339
Az Y-karon átmenő hosszú csavart kihúzom, a satbilizátort az Y-ból kikötöm, és fent a torony két anyáját leveszem. A gömbfejet és a lengőkar anyáját is a helyén szoktam meglazítani.
GTPeti2006-11-10 12:32:00 // 22338
Bandi, de gondolom előtte érdemes feltölteni. (Egy kartács legalábbis ígymagyaráz taki.)
Peti16V2006-11-10 12:17:12 // 22337
András bácsi2006-11-10 12:09:43 // 22336
Igen, a csavar és a fém persely között. Elméletileg csökkenthető a nyekergés így: én ezt a részt durván zsírozva rakom össze. A gond, hogy a toronnyal együtt a telót is lejjebb kell engedni, hogy ki lehessen húzni a csavart.
András bácsi2006-11-10 12:07:25 // 22335
Szerintem az is összeszorul ahogy a helyére préseled.
Peti16V2006-11-10 12:05:26 // 22334
Ez azt jelenti, hogy az átmenőcsavar kiszedésével és megpucolásával átmenetileg megszűntethető a nyekergés??
A csavar tengelye és a szilent belseje között ül meg a kosz?
Peti16V2006-11-10 12:01:41 // 22333
András bácsi2006-11-10 11:46:28 // 22332
Ez azért nem jó, mert a szilentnek nem szabad elfordulnia, ergo a kenőanyag felesleges. Egyébként a felső sok esetben nem is a gumi miatt nyekereg, hanem a hosszú átmenőcsavar alá bejutott kosz miatt.
Peti16V2006-11-10 11:43:25 // 22331
Egyébként azon gondolkoztam, hogy hogyan lehetne véglegesen kiiktatni a felső lengőkarból a nyekergést. Azt találtam ki, hogy mi lenne, ha a szilent súrlódó felületein kis vájatok lennének, amiben el tud férni a kenőanyag, mondjuk szilikonzsír.
Valahogy így:
Lehet, hogy hülyeség, de egész egyszerűen meg lehetne oldani. Egy ilyen szilent kb 4rugó, de biztos lehet olcsóbban is szerezni.
Valahogy így:
Lehet, hogy hülyeség, de egész egyszerűen meg lehetne oldani. Egy ilyen szilent kb 4rugó, de biztos lehet olcsóbban is szerezni.
Peti16V2006-11-10 10:54:11 // 22330
GTPeti:
nincs Lemförder katalógusom, de a Láng programjában és a TecDoc-ban nem találtam. Azzal sem lennénk kint a vízből, mert a gyári lengőkar TRW gyártmány BOGE szilentekkel, ami kb. ugyanolyan minőségi színvonal, mint a Lemförder. Szerintem nem a minőséggel van a baj, hanem a konstrukcióval.
csocsi2006-11-10 09:15:16 // 22329
Megértjük mi elsőre is :))
mszabika2006-11-10 09:14:30 // 22328
dobod :)
reggel van még, ráadásul péntek :)
mszabika2006-11-10 09:14:28 // 22327
dobod :)
reggel van még, ráadásul péntek :)
mszabika2006-11-10 09:13:57 // 22326
és milyen dogod van? vagy rendszer?
Liquid2006-11-10 09:04:33 // 22325
na ez kell nekem, csak sajna nem nagyon járok BP fele, valszeg mekkérdem előbb Kalexet, köszi
Mike.2006-11-10 09:00:07 // 22324
Nem lehetetlen, de nem könnyű eset.
Szerintem, jobb ha úgy gyártatod le. Ott van még mód a variálásra.
tipoatti2006-11-10 08:39:00 // 22323
Pontosan ugyanilyen elvárásaim voltak a dobbal kapcsolatban, mint neked ( ne túl hangos, ne legyen zavaró hosszútávon... ), jól teljesültek. 2000-3000 fordulat között van qrva kellemes hangja, aztán elhalkul. Kisebb fordulaton halkan és fincsin morog.
Pietro2006-11-10 08:38:23 // 22322
Kérdezd meg Kalexet, ő csináltatott valahol egyedi dobot még a 147-esére. Nem jut eszembe a cég neve, de baromi jó hangja volt és egyedileg csinálják a gépedhez.
tipoatti2006-11-10 08:34:59 // 22321
próbálkozhatsz pl. itt is :)
Már ha Bp. is megfelel. Én velük rakattam fel az enyémet. Véggel együtt megállhat 30-35K körül.
csocsi2006-11-10 08:21:47 // 22320
Legalább tudjuk mire ne számítsunk :)))
Süti2006-11-10 08:20:16 // 22319
Hali!Lenne egy eladó 156 bontásra(A jobb eleje hiányzik,minden más ép.Motor váltó sértetlen 1.9 jtd.Igazándiból egyben lenne a legjobb,ha elvinné valaki,mert sem időm sem helyem nincs a tárolásra.Sajnos
Liquid2006-11-10 08:09:57 // 22318
Látom megy a kipuf tuning :)
Ezzel kapcs. kérdeznék 1et tőletek. Zörög a dobom, valszeg kirohadt a belseje...Szal nem sokára cserés lesz. Ha már cserés akkor inkább valami szolid hangú sportdobot vennék, hogy legyen egy kis morgás...De csak annyi, hogy hosszútávon se legyen zavaró...Tudtok valamit ajánlani, javaslani? Köszi
tipoatti2006-11-10 07:35:18 // 22317
Ferke, Ronnie!
A krómhatásút vettem meg... képek term. lesznek az oldalamon. :)
Mike.2006-11-10 07:01:08 // 22316
:-DD
Menny máá'! Háá' ez is gáááz! :-)
Mike.2006-11-10 07:00:12 // 22315
Ilyen még tervnek is rossz. Ne szórakozz! ;-))
Poló2006-11-10 00:26:46 // 22313
Egy oldalon két véggel jobban tetszik :)
Dupla DTM-et is tudsz rá varázsolni? :)
Ronnie2006-11-10 00:09:55 // 22310
Poló2006-11-10 00:02:18 // 22308
Szerintem 3 még elférne ott középen :D
Ronnie2006-11-09 23:58:26 // 22307
Ez amolyan tyúk-tolyás kérdés..
Ő elindult előre, én hátra. Ő látott, én nem. Kellett neki a lé.
Poló2006-11-09 23:46:49 // 22302
Mer' a 4 jobban néz ki :)
Ha annyira unatkozol, akkor csinálhatsz képeket 4 és 6 véggel is :)))
Poló2006-11-09 23:40:47 // 22300
Inkább 4 kipuff véget és normálisan a két szélére :)
Ronnie2006-11-09 23:33:41 // 22299
Ronnie2006-11-09 23:26:02 // 22298
Ronnie2006-11-09 23:23:26 // 22297
Ronnie2006-11-09 23:11:01 // 22292