Pietro2006-11-08 10:21:10 // 22141
Szerintem szerszámokkal. :-P
:-DDD
Ferke2006-11-08 10:07:13 // 22140
Szerintetek hogyan lehetnem megcsinálni ledesre a hátsó lámpasort?
András bácsi2006-11-08 09:33:05 // 22139
Ez szerintem nem az volt. Főleg azért, mert a fék és a kerék helyzete egymáshoz képest nem változik kanyarodás közben. Inkább a műanyag dobbetétbe érhet bele.
Pietro2006-11-08 09:31:26 // 22138
Ezt nem tudom, az enyémet már belülről kell cserélni...
Pietro2006-11-08 09:30:27 // 22137
:-O
hozzáért a fékhez a lemezfelni?????
az hogy lehet? annyit szerintem nem deformálódhat. bár a fene tudja...
Nyirkos2006-11-08 09:29:49 // 22136
Köszönöm. Azt pedig asszem' ilyen műanyag kis stiftek tartják igaz?
Nyirkos2006-11-08 09:29:06 // 22135
Van még...
Tegnap kicsit mgnyúztam téligumival (195/65 R 15) az autót. Szerpentinen nagy gázzal. A túl gyorsan bevett kanyaroknál hozzáért az első fékhez a lemezfelni. Nektek nem volt még ilyen probléma?
Pietro2006-11-08 09:28:49 // 22134
Ablaktörlő lapát alatti műanyag rácsot kell leszedni és ott van, jobb oldalon.
Nyirkos2006-11-08 09:27:26 // 22133
Ja, és nem tudjátok hol, és hogy kell cserélni okosan a pollenszűrőt? Facelift előtti 156 2.0 TS?
Nyirkos2006-11-08 09:17:52 // 22132
Nektek most, hogy hidegebb van, nem sípolnak az ajtók becsukásnál?
Nekem mind a 4 darab hülye sípoló hangot ad. Ez természetes, vagy csak nálam van ilyen?
ribipeti2006-11-08 08:38:33 // 22131
Kösz az infót, nem ismerem ezt az Eurotecet. Plusz mégegy használtgumis, frankó, ez már legalább közelebb van mint Tompa. :)
Nekem is UG volt rajta, a 6os immár 2éve, csak ezt most megörökölte a 147-es, így nekem újat kell keresnem.
Amúgy én Nokian téligumi párti vagyok, csak ez az UG6-os becsúszott a képbe. 10éve használunk ilyen finn gumikat, és a téliek igazán megérik. A 17-esemne a nyári is pl Nokian. Anno tíz éve még Nokia volt a nevük, aztán valahogy kaptak egy "n" toldalékot. Asszem eladta a Nokia profilváltás miatt. Nem is értem. :)
Amúgy tényleg a 205/55R16 a király.
Van tapasztalatom a nyári 15/16/17 használatban.
A 15 túl puha, és nyeklik, a 17 meg már kicsit kemény ezekhez a sz@r utakhoz. Dehát a szépségért szenvedni kell. :)
csocsi2006-11-08 06:57:34 // 22130
Oké, de nekem ekkora különbség még soha nem volt :)))))))
csocsi2006-11-08 06:56:35 // 22129
Remélhetőleg nem is fürdesz be vele
csocsi2006-11-08 06:54:55 // 22128
Ez jó, ezt megjegyzem :))))
lausz2006-11-08 05:23:10 // 22126
az oldalamról lophatsz :-))))
Poló2006-11-07 23:55:08 // 22124
Persze hogy jobban kopnak az elsők. Azokat a kerekeket hajtod meg, fékezéskor azok a kerek lassítják leginkább az autót. Ha egy kicsit szűkebben és lendületesebben állsz be a parkolóba, akkor láthatod az első kerék hagy egy kis nyomot. Ebből az következik, hogy kanyarban is az első kerék kopik jobban.
Imike2006-11-07 23:54:52 // 22123
JAh én is csücsültem már xenonos gépben! De sztem inkább annak/akkor/ éri meg ha vki sokat csapat sötétben! ÉN nem olyan sokat és nem annyira messze! HA változna tuti vennék az 100 %!
GTPeti2006-11-07 23:50:13 // 22122
Nekem előtte 80 Wattos nem színezett izzóim voltak. Úgyhogy tudom milyen a halogén izzók (józan) maximuma. Na a xenon annál kétszer fényesebb. :))
Poló2006-11-07 23:50:09 // 22121
Végre valaki egyetért velem ebben a témában :))
Poló2006-11-07 23:49:10 // 22120
Nekem 195/65 van fenn. Ezzel a gummával futottam az eddigi legnagyobb óra szerinti végsebességemet. 220 km/h és még ment volna. A 195/60-assal lehet, hogy 230-at mutatott volna az óra.
Imike2006-11-07 23:47:33 // 22119
kössz! Ha kell mindenképp szólok! Most tettem be xenon égőket most nem emlékszem milyet,de a kék szinöt nem a fehéret! Hát nem tudom erősebb-e! Sokan szidják ezeket az erősen szinezetteket ,hogy gyengébbek csak szemből jövőnek vakit láttam én is már ilyet! Sajna!
Poló2006-11-07 23:46:55 // 22118
Ha jól emlékszek, nekem 5040-et mondtak. Kikapni télleg nehéz a helyéről :(
Van az alján két szorítógyűrű. Azokat le kell venni, utánna meg alányúlni valamivel, hogy a ragasztó is engedjen. Elég jól oda van ragasztva. Bontóban fillérekért lehet kapni (pl. Trencsik). George tuti segít neked és vágja is a témát.
GTPeti2006-11-07 23:43:33 // 22117
Hú, nem tudom pontosan, de jó áron jutottam hozzá. Kb. 40 v. vmivel alatta. (Tudok még szerezni.) Amúgy kimondottan sokat ér. Főleg esőben.
Imike2006-11-07 23:18:59 // 22116
Peti mennyit kóstált a Xenon?
Imike2006-11-07 23:15:23 // 22115
HY!
GTPeti2006-11-07 23:04:00 // 22114
ribipeti, ha netán esetleg vki olcsóért Eurotec gumit ajánlana neked, azt SZVSZ megveheted. Nem vmi márkás, de állítólag a Conti gyártja. Az Uno-m kegyetlen húzós helyzetekből (árok...) is kijött vele. Ja és ismerek egy használtgumist. A Budafoki úton a Budaplazánál kell behajtani, az autómosó mögött vannak egy hatalmas hangárban.
A 156-on egyébként GoodYear UG van (az új, talán 7-es). 185/65R15-ös. Pestre sajnos az való... Amúgy 205/55R16 rulez.
Zsolesz2006-11-07 23:03:46 // 22113
Üdv!
Nincs véletlen valakinek tetősín nélküli géphez GEV márkájú tetőtartója? Kellene némi segítség mert lassan majd használnom kellene.
ribipeti2006-11-07 21:57:18 // 22112
Nagy igazság. :)
ribipeti2006-11-07 21:49:01 // 22111
Nem főzni akarok. :P
ribipeti2006-11-07 21:48:13 // 22110
Tudom, de ezek a németben levetett gumik jók lennének. Az SW a ritkán használt autó lett, de azért arra sem ártana valami pacsker, hogy eljárjak vele a télben. :)
GTPeti2006-11-07 21:25:11 // 22109
Gyerekek szokta vki nézni közületek a DMAX-ot?
Tegnap ment a jó kis autós műsoruk. (Amolyan német Top Gear klón.) Egy versenypályán 3 körös versenyt rendeztek egy F360-as és egy verseny IVECO között. (A Ferrariba tettek 150 v. 200 kiló virágföldet nehezéknek. :))
Nagyon komoly verseny volt!!! A végén a Ferrari nyert max. 10 méterrel!! Az volt a komoly, mikor kanyar előtt a kamion mindig beérte a Ferrarit. A visszapillantóból csak egy hatalmas hűtőrács látszott. :))) És közben a Rammstein dalolta, hogy "ich möchte zerstören"! :)))
Verseny előtt a kamion pilótája laptoppal rátöltött egy másik sw-t a gépére. Nyert vele 150 pacit. Kicsit csiptuning...
GTPeti2006-11-07 21:17:56 // 22108
(Mielőtt vki megszól. Köztes állapoton a 0-tól és 1-től eltérő kitöltési tényezőjű jelet értem.)
GTPeti2006-11-07 21:16:57 // 22107
Ugyan, ő mindezt technikai megfontolásból teszi. Kíméli ui. a befecskendező szelepeket és a computert. Előbbiek vagy nyitva vannak, vagy zárva. Köztes állapot nincs. :))
csocsi2006-11-07 20:49:19 // 22106
Vaze, akkor ő má tud valamit :)))))
Nem egy takarékos stílusa van :))
Piritu - 1.000.0002006-11-07 20:38:05 // 22105
Még egy adat a fickóról: ha más jön tőlük a céges OFF pédétáté Passattal, akkor 6-7 lityóval jönnek, ő 14-ig jutott ugyanezzel a géppel.
Karakot2006-11-07 20:31:08 // 22104
OK, megfogtál. :)))))))))
csocsi2006-11-07 20:30:51 // 22103
Hát elég furcsa vezetési stílusa van :(((
Nálam jóval többet bír a gumi, ha lehetséges keveset fékezem pedig azért hajtósan vezetek :))
Piritu - 1.000.0002006-11-07 20:27:52 // 22102
Ismeről német fickó OFF 2,0 Tipoján egy garnitúra első gumma 5000 km-t bír. A fickó "digitális üzemmódban" vezet.
0 - gáz/fék
1 - padló fék/gáz
átmenet nincs.
Nem vicc a falu kezdetét jelző táblától 50 m-re még a gázt nyomja, a táblánál már 50-el megy!
csocsi2006-11-07 20:15:03 // 22101
Igen, de itt 1 szezon alatt elkoptak jobban :))
Azt látom, hogy kimeríthetetlen az ötlettárad :))))))))))))))))))))))))))))))
GTPeti2006-11-07 20:13:26 // 22100
Nem csoda, hogy jobban kopnak az elsők. :))
Meg lehet cserélni őket, az jót tesz a garnitúra élettartamának. És tulképpen csak akkor van gáz, ha nincs elég profil.
De van egy jobb megoldás is. Szezononként át kell építeni az autót elsőről hátsókerekesre (és vissza). Ez egy ici-picit macerásabb, de legalább kihívás. :))) Tudok ám még ilyen jó tippeket mondani!
csocsi2006-11-07 20:07:14 // 22099
Ez tény, de valamiért az elsők jobban kopnak. Mikor megvettem a nyári felnit a gumikkal azokon is így volt. A gumis lebeszét arról, hogy hátra tegyem a kopottabbakat. nem tudom ez a megoldás volt-e a jobb, de így használtam.
GTPeti2006-11-07 20:05:08 // 22098
Igazából mindenhová egyformán jót kell rakni. :)
csocsi2006-11-07 20:01:34 // 22097
Nekem ezt bizonygatta a gumis, de mások mások az ellenkezőjét állítják
GTPeti2006-11-07 19:59:56 // 22096
Sziasztok!
Látom aktuális témánál vagytok.
isti, ha megengeded ellenszegülök. :) Az nem feltétlenül igaz, hogy elsőkerekes autónál az első kerekekre kell a jobb téligumi. Ugyanis: Ha ott van, akkor vitathatatlanul könnyebb elindulni, ellenben ha hátul van, akkor fékezéskor nem tör ki az autó hátulja. És ezért ez sem utolsó szempont.
A másik. Az komoly, hogy aktívszenes szűrőt adnak a Start-nál kétezerért? Én annyiért vettem a simát a Filtercenter-nél (ami nem egy drága hely). A Juniksznál egy tizes az aktívszenes.
Piritu - 1.000.0002006-11-07 19:58:22 // 22095
"hogy 195 vagy 205 legyen, filozófikus kérdés, jelentkezzen, aki érzi a különbséget. :)"
Szeretnék jelentkezni!
Érzem a különbséget!
A buxámon, amikor megveszem őket. -:)))))
Piritu - 1.000.0002006-11-07 19:56:24 // 22094
Hát nem tudom...
én speciel nem venném etalonnak a rallis gumihasználatot. Nem azonos a gumihasználat célja, mint ahogy a futómű rugóút/lengéscsillapító beállításait sem lenne célszerű átvenni.
Tény, hogy a keskenyebb jobban bele tud vágni a laza altalajba (hó, sár) és a kemény alapot könyebben eléri, de autózásnál más szempontok is szerepet játszanak. (pl. menetkomfort)
Arról nem is beszélve, hogy sokkal kevesebbet megyünk hóban, mint télen vizes, vagy száraz úton. Ott megint más szempontok vannak.
Szerencsére a mi autónk (nem a mutyuki! AUTÓt írtam!) tág teret enged az egyéni igényeknek. (15-18 coll, 175-225, /65-/40).
Lehet kísérletezni!
Piritu - 1.000.0002006-11-07 19:44:51 // 22093
"De mitől jobb a 16-os, mint a 15-ös???"
A 16-oson lévő gumma oldalfala alacsonyabb (váltóméret esetén), nem "nyeklik" annyit. 1 coll átmérőben 2,54 cm, ami 1,25 cm oldalfalmagasság különbség. Ha 17-esen jár az ember akkor 2,5 cm. Ott már olyan a kormány, mintha nem is lenne gumi a felnin.
csocsi2006-11-07 18:06:12 // 22092
Ocsónak nem híg a leve??